Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 261 pagina's: 1 2 3 4 ... 257 258 259 260 261

Fred Grim gewoon een contract voor 5 jaar geven. Grim blijkt de missende schakel te zijn.

+1/-1

Verpest het nou niet met voorbarige conclusies. Dankzij de goede resultaten is er nu even geen noodzaak tot haast en paniek. Gewoon nog tot de winterstop zo doorgaan, en dan evalueren. De nieuwe TD beslist, dus ik hoop dat die er snel is.

Als er ook nog van NEC gewonnen wordt, dan is in ieder geval een deel van de Sjonnie-schade hersteld. Nog 1-2 gerichte aankopen in de winterstop en je kunt serieus die Top 3-plek gaan consolideren. En dan wellicht in de zomer een titelkandidaat smeden.

+2/-0

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar moet Ajax (het liefst de nieuwe TD) niet een hengel naar Quinten Timber uitgooien? Zou die niet ideaal voor de 6-positie zijn, waardoor er met meer druk naar voren gespeeld kan worden? Zijn contract loopt toch komende zomer af? 5-6 miljoen?

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Mie Toe schreef op 14 december 2025 om 20:43:

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar moet Ajax (het liefst de nieuwe TD) niet een hengel naar Quinten Timber uitgooien? Zou die niet ideaal voor de 6-positie zijn, waardoor er met meer druk naar voren gespeeld kan worden? Zijn contract loopt toch komende zomer af? 5-6 miljoen?

We kunnen het altijd proberen. En anders Resink halen, volgens mij wil die jongen ook erg graag naar Ajax. Timber zal wellicht meer hopen op een buitenlands avontuur.

+2/-0

Waarom zou Timber dit willen?

+1/-0

Die Timber gaat hier door de mand vallen.

+1/-0

ElSimao2 schreef op 14 december 2025 om 22:13:

Goede vraag. Hij kan waarschijnlijk al naar de Europese subtop, misschien een Engelse middenmoter. Maar wie weet, denkt hij of zijn zaakwaarnemer mogelijk dat de weg naar de top korter is via Ajax. En hij kent de club natuurlijk goed.

Als het mogelijk was, zou je het dan een goede optie vinden? Of komt er iets uit de jeugd aan (Johnson)?

Speaking of which, nu de jeugd zoveel kansen krijgt, lijkt het me niet verstandig te veel spelers te halen. Een 6, een back en misschien nog iets voor in de aanval. Middenvelders en verdedigers zijn er genoeg.

+1/-0

Mie Toe schreef op 14 december 2025 om 23:49:

ElSimao2 schreef op 14 december 2025 om 22:13:

Goede vraag. Hij kan waarschijnlijk al naar de Europese subtop, misschien een Engelse middenmoter. Maar wie weet, denkt hij of zijn zaakwaarnemer mogelijk dat de weg naar de top korter is via Ajax. En hij kent de club natuurlijk goed.

Als het mogelijk was, zou je het dan een goede optie vinden? Of komt er iets uit de jeugd aan (Johnson)?

Speaking of which, nu de jeugd zoveel kansen krijgt, lijkt het me niet verstandig te veel spelers te halen. Een 6, een back en misschien nog iets voor in de aanval. Middenvelders en verdedigers zijn er genoeg.

Timber is juist nu interessant, ook voor de top, gewoon omdat ie transfervrij is van de zomer. Het spreekt voor zich dat hij een prima optie zou zijn, echter zou het mij zeer verbazen als wij überhaubt een optie zijn voor hem. Financieel en sportief hebben wij weinig te bieden.

Die 6 zou ik alleen halen als er een buitenkansje te halen is. Zoals Henderson of in dit geval Timber. Als er niet een heel duidelijke kandidaat is zou ik het doen met de jongens die er al zijn.

Ik denk dat een keeper noodzakelijk is. Eventueel een talentvolle buitenspeler en een back. Verlengen van Mokio moet de prioriteit hebben maar natuurlijk niet tegen absurde voorwaarden. Plus de verkoop van Sutalo en Taylor.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 261 pagina's: 1 2 3 4 ... 257 258 259 260 261

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.