Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 3.471
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 28 november 2025 om 19:53:
De Zeeuw was gewoon echt goed, vooral als aanvulling op Eriksen en Anita. Een on-Nederlandse speler ook haast met grinta in zijn spel. Jammer voor hem dat zijn carrière eigenlijk als een nachtkaars uitging nadat hij op het WK tegen Uruguay hard in zijn gezicht werd geraakt door Caceres.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.134
Reg.: 14 mei 2024
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.253
Reg.: 25 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 28 november 2025 om 23:32:
Las net op de FP dat volgens Verweij Ajax belangstelling heeft in Resink van FC Groningen. Ik ken deze jongen niet, dus vroeg me af wat jullie hiervan vinden? Zou hij aanzienlijk beter zijn dan bijv. Regeer en/of Fitz-Jim? En wat voor type middenvelder is hij eigenlijk?
Las net op de FP dat volgens Verweij Ajax belangstelling heeft in Resink van FC Groningen. Ik ken deze jongen niet, dus vroeg me af wat jullie hiervan vinden? Zou hij aanzienlijk beter zijn dan bijv. Regeer en/of Fitz-Jim? En wat voor type middenvelder is hij eigenlijk?
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.134
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 29 november 2025 om 14:26:
Verdedigende middenvelder, een echte 6, type Poulsen maar dan met iets meer drang naar voren. Hij schuwt de tackle niet en heeft voor een VM een aardige techniek. Mooie passing wel, durft ook wel ballen diep te geven (vandaar de vergelijking met Poulsen). Kan 'm ook wel redelijk nauwkeurig over de hele geven.
Het is wel vooral een omschakelingsspeler. Op z'n sterkst als ie de bal verovert en dan snel de ruimte voorin kan zoeken. Onder hevige druk heeft ie het zwaarder. Hij heeft wel altijd die anderhalve seconde nodig om zijn pass te geven.
Of hij beter is dan Regeer, durf ik niet te zeggen. Hij heeft wel wat meer lengte (1.86) en zijn loopvermogen is ook wel prima. Ik vind hem echter niet aantoonbaar beter dan wat we hebben, dus ik zou er geen geld aan uitgeven op dit moment. Groningen zal ook wel de hoofdprijs vragen.
Ironisch genoeg lijkt hij qua speelstijl van al onze huidige spelers nog het meest op Mannsverk.
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 29 november 2025 om 15:55:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 29 november 2025 om 14:26:
Verdedigende middenvelder, een echte 6, type Poulsen maar dan met iets meer drang naar voren. Hij schuwt de tackle niet en heeft voor een VM een aardige techniek. Mooie passing wel, durft ook wel ballen diep te geven (vandaar de vergelijking met Poulsen). Kan 'm ook wel redelijk nauwkeurig over de hele geven.
Het is wel vooral een omschakelingsspeler. Op z'n sterkst als ie de bal verovert en dan snel de ruimte voorin kan zoeken. Onder hevige druk heeft ie het zwaarder. Hij heeft wel altijd die anderhalve seconde nodig om zijn pass te geven.
Of hij beter is dan Regeer, durf ik niet te zeggen. Hij heeft wel wat meer lengte (1.86) en zijn loopvermogen is ook wel prima. Ik vind hem echter niet aantoonbaar beter dan wat we hebben, dus ik zou er geen geld aan uitgeven op dit moment. Groningen zal ook wel de hoofdprijs vragen.
Ironisch genoeg lijkt hij qua speelstijl van al onze huidige spelers nog het meest op Mannsverk.
Dat vetgedrukte vind ik wel een grote red flag. Dat is een van de belangrijkste aspecten waar je op moet scouten; vooral als de speler er direct moet staan. Dit klinkt meer als iemand die je haalt voor volgend seizoen, iemand waar je nog het een en ander moet bijschaven. Hij is ook relatief jong zie ik.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.