Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 338
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-RKC Waalwijk: -
Feyenoord op 7 punten, Twente op 8 en AZ op 9. Alleen Utrecht houdt nog stand, maar die moeten volgend weekend tegen AZ.
De tweede plek ligt voor het grijpen, maar dan hebben we wel versterking nodig en wel nu!
Kroes is allesbehalve slagvaardig. Let maar op, straks komt er helemaal niemand binnen en geven we de tweede plek uit handen na een zware reeks, door gebrek aan kwaliteit in de breedte vanwege blessures/schorsingen.
Forumreacties: 2.778
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-RKC Waalwijk: Daniele Rugani
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 12 januari 2025 om 16:57:
Feyenoord op 7 punten, Twente op 8 en AZ op 9. Alleen Utrecht houdt nog stand, maar die moeten volgend weekend tegen AZ.
De tweede plek ligt voor het grijpen, maar dan hebben we wel versterking nodig en wel nu!
Kroes is allesbehalve slagvaardig. Let maar op, straks komt er helemaal niemand binnen en geven we de tweede plek uit handen na een zware reeks, door gebrek aan kwaliteit in de breedte vanwege blessures/schorsingen.
Vak: -
Forumreacties: 2.921
Reg.: 27 april 2004
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 januari 2025, 17:51:52.
Forumreacties: 3.192
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 12 januari 2025 om 17:30:
Het is helaas nou eenmaal zo dat we niet veel kunnen doen op de transfermarkt. Die linksbuiten (bijna rond geloof ik met Moro) hadden we nog te goed na het mislopen van Sulemana afgelopen zomer, maar ik vrees dat het daar bij blijft.
Niemand wil die zooi van ons hebben. Denk aan een Tahirovic, Wijndal enzovoorts. En als er een club in de markt is, heeft de speler weer geen interesse. Of ze worden verhuurd zoals Forbs, waar je uiteindelijk geen fluit aan hebt.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.230
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Man van de Wedstrijd Ajax-RKC Waalwijk: Daniele Rugani
Ik vind het prima dat we op dit moment al dan niet gedwongen weinig te spenderen hebben.
Het wordt weer tijd dat de scouting pareltjes gaat vinden ipv van spelers van bepaalde netwerken.
Ik weet niet uit welke koker Moro komt maar ik had nog nooit van hem gehoord voordat er interesse was van Ajax daarom hoop ik dat de scouting hem heeft voorgedragen.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.