Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 1.628
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 06 januari 2025 om 11:09:
Zondag is weer duidelijk geworden dat Berghuis niet verlengd moet worden.
Forumreacties: 3.148
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 06 januari 2025 om 15:31:
Op dat goaltje bij Panathinaikos na heeft die het hele seizoen nog niks laten zien. Als het een jeugdspeler was die zo presteerde, zouden we allemaal zeggen: stuur die nog maar even terug naar Jong Ajax.
Wijndal speelde dan weer wél oké. Zou toch wat zijn als Farioli die nog weer aan het voetballen krijgt.
Oh, en voor het eerst Faberski in Ajax 1, gisteren. Weliswaar in een friendly, maar toch. Die gaat dit seizoen zijn officiële debuut nog wel maken. Nog een extra reden om Berghuis een hand en een bos bloemen te geven eind mei.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.628
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 06 januari 2025 om 16:30:
Op dat goaltje bij Panathinaikos na heeft die het hele seizoen nog niks laten zien. Als het een jeugdspeler was die zo presteerde, zouden we allemaal zeggen: stuur die nog maar even terug naar Jong Ajax.
Wijndal speelde dan weer wél oké. Zou toch wat zijn als Farioli die nog weer aan het voetballen krijgt.
Oh, en voor het eerst Faberski in Ajax 1, gisteren. Weliswaar in een friendly, maar toch. Die gaat dit seizoen zijn officiële debuut nog wel maken. Nog een extra reden om Berghuis een hand en een bos bloemen te geven eind mei.
Hij doet heel demonstratief "positief" en heeft daarmee de gunst van Farioli gewonnen. Zo ging hij altijd mee als support ook toen hij geblesseerd was. En hij heeft die toespraak tegen Feyenoord gehouden.
Vrees dat ze hem daarom als een belangrijk figuur zien voor de kleedkamer.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 06 januari 2025 om 16:33:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 06 januari 2025 om 16:30:
Hij doet heel demonstratief "positief" en heeft daarmee de gunst van Farioli gewonnen. Zo ging hij altijd mee als support ook toen hij geblesseerd was. En hij heeft die toespraak tegen Feyenoord gehouden.
Vrees dat ze hem daarom als een belangrijk figuur zien voor de kleedkamer.
Als je kleedkamer afhankelijk is van Berghuis, Pasveer en Klaassen, is er nog veel werk aan de winkel.
Forumreacties: 2.711
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 06 januari 2025 om 13:43:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 06 januari 2025 om 12:55:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wel erover gelezen. Hij startte wederom op het middenveld waar ik fel op tegen ben. Er stonden veel reacties van Ajacieden met de tekst dat hij wederom zijn mannetje liet lopen. Steven kan eventueel als rechtsbuiten, hoewel ik sowieso zou doorselecteren, maar op het middenveld is pure suïcide. Dat zag je in de Eredivisie ook al eerder dit seizoen. Farioli lijkt met hem verder te willen gaan (fout A) en dan het liefste hem op het middenveld te poseren (fout B.)
Ik snap het idee wel om een soort van spelmaker op het middenveld te willen. Helaas raakt het middenveld dan uit balans en wordt het te makkelijk overlopen, waardoor je in situaties komt waarbij je de meeste doelpogingen uit de hele Eredivisie tegen krijgt. Het idee is leuk maar met Berghuis, die ook in balbezit veel te weinig brengt, werkt het niet.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.504
Reg.: 25 april 2004
Het grote contrast tussen de eerste helft en tweede helft gister had absoluut een hoop met Berghuis te maken. Die jongen speelt nu alweer een tijdje mee, en iedere keer als hij meedoet loopt het voor geen meter. Bij beide tegengoals loopt hij vrij halfbakken mee te verdedigen. Hij is ook nog steeds hopeloos uit vorm. Volgens mij heeft hij in de hele eerste helft maar 1 bijzondere pass gegeven.
Wat de nieuwe buitenspeler betreft ben ik het eens met de mensen hier die vinden dat Forbs beter teruggehaald kan worden. Moro is ook wel een leuk spelertje (en hij heeft veel gespeeld de afgelopen maanden), maar als je Moro haalt neem je het risico dat je straks met een overschot aan linksbuitens zit. Het is sowieso al dom om geld uit te geven als je al een talentvolle linksbuiten onder contract hebt staan.
open/sluit de onderstaande quote:Kroepoek schreef op 05 januari 2025 om 21:25:
Ik heb zelf mijn twijfels of Gooijer überhaupt wel goed genoeg is voor Ajax, in ieder geval als rechtsback. In de tijd dat hij speelde, vond ik hem vaak ondermaats. Gaaei zie ik ook niet als geschikte basisspeler. Ik ken Alders en Ugwu niet goed genoeg (volg ik te weinig), maar zou mooi zijn als hier de opvolger van Rensch tussen zit.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 06 januari 2025 om 19:28:
Het grote contrast tussen de eerste helft en tweede helft gister had absoluut een hoop met Berghuis te maken. Die jongen speelt nu alweer een tijdje mee, en iedere keer als hij meedoet loopt het voor geen meter. Bij beide tegengoals loopt hij vrij halfbakken mee te verdedigen. Hij is ook nog steeds hopeloos uit vorm. Volgens mij heeft hij in de hele eerste helft maar 1 bijzondere pass gegeven.
Wat de nieuwe buitenspeler betreft ben ik het eens met de mensen hier die vinden dat Forbs beter teruggehaald kan worden. Moro is ook wel een leuk spelertje (en hij heeft veel gespeeld de afgelopen maanden), maar als je Moro haalt neem je het risico dat je straks met een overschot aan linksbuitens zit. Het is sowieso al dom om geld uit te geven als je al een talentvolle linksbuiten onder contract hebt staan.
open/sluit de onderstaande quote:Kroepoek schreef op 05 januari 2025 om 21:25:
Ik heb zelf mijn twijfels of Gooijer überhaupt wel goed genoeg is voor Ajax, in ieder geval als rechtsback. In de tijd dat hij speelde, vond ik hem vaak ondermaats. Gaaei zie ik ook niet als geschikte basisspeler. Ik ken Alders en Ugwu niet goed genoeg (volg ik te weinig), maar zou mooi zijn als hier de opvolger van Rensch tussen zit.
Als je een soort van Kenny Tete op rechtsback wil dan moet je vooral voor Gooijer gaan. Ik zie liever iemand die wat beter kan voetballen.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.