Vak: -
Forumreacties: 3.343
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 07 januari 2025 om 14:01:
Ik begrijp niet dat Ajax Halilovic niet ophaalt bij Fortuna.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.508
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/ajax-met-onder-meer-de-graafschap-in-race-om-stunttrainer-van-quick-boyslink
Vind dit wel mooi om te lezen. Uitstekend dat Ajax nu ook oog heeft voor dit soort grote trainerstalenten en wat betreft zijn voetbalmensen verder kijkt dan het Ajax-DNA. Ik heb me ook altijd afgevraagd waarom een opleidingsclub als Ajax het opleiden alleen zou beperken tot spelers. Je kan ook talentvolle trainers en bestuurders scouten en/of opleiden. Daar lijkt nu eindelijk echt oog voor te zijn, ook wat betreft het traject voor Siem de Jong onder andere.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 07 januari 2025 om 13:03:
Kijk, ik vind dat Mislintat te radicaal door de mangel is gehaald, maar voor diverse spelers heeft hij ook gewoon niet onderhandeld destijds. Overmars zal niet verzinnen dat Mislintat binnen een dag akkoord ging met het tegenbod voor Avila zonder te onderhandelen. Hetzelfde gebeurde bij Akpom en Sosa.
Forumreacties: 3.165
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.646
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 08 januari 2025 om 00:07:
Twente zou in de markt zijn voor Alders en mikken op huur met optie tot koop. Benieuwd hoe, als het waar is natuurlijk, onze leiding daarop gaat reageren.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.221
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Forumreacties: 2.735
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 08 januari 2025 om 12:06:
Is er trouwens iets bekend of Ajax Regeer wilt terughalen of niet?
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.