Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 170 pagina's: 1 2 3 4 ... 166 167 168 169 170

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 07 januari 2025 om 14:01:

Ik begrijp niet dat Ajax Halilovic niet ophaalt bij Fortuna.

Die vind ik leuk spelen bij Fortuna, maar ik zie dan ook altijd dat hij zeeën van ruimte krijgt van de tegenstanders. Zet hem in een volgepakte 25 meter speelveld met verongelijkte tegenstanders met bloeddoorlopen ogen in wat voor hun dé wedstrijd van het jaar is met scheidsrechters die zeer coulant zijn voor schoppende talentlozen, herhaal dat nog 33 keer en ik vermoed dat er niks van overblijft.

+2/-0

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/ajax-met-onder-meer-de-graafschap-in-race-om-stunttrainer-van-quick-boyslink

Vind dit wel mooi om te lezen. Uitstekend dat Ajax nu ook oog heeft voor dit soort grote trainerstalenten en wat betreft zijn voetbalmensen verder kijkt dan het Ajax-DNA. Ik heb me ook altijd afgevraagd waarom een opleidingsclub als Ajax het opleiden alleen zou beperken tot spelers. Je kan ook talentvolle trainers en bestuurders scouten en/of opleiden. Daar lijkt nu eindelijk echt oog voor te zijn, ook wat betreft het traject voor Siem de Jong onder andere.

Sevic schreef op 07 januari 2025 om 13:03:

Kijk, ik vind dat Mislintat te radicaal door de mangel is gehaald, maar voor diverse spelers heeft hij ook gewoon niet onderhandeld destijds. Overmars zal niet verzinnen dat Mislintat binnen een dag akkoord ging met het tegenbod voor Avila zonder te onderhandelen. Hetzelfde gebeurde bij Akpom en Sosa.

Als je er niet zelf bij betrokken bent geweest kan je moeilijk stellen hoeveel er onderhandeld is. Ik vind Overmars ook niet per se geloofwaardig hier. Hij mocht toen zonder enige kritische vraag zijn blazoen even oppoetsen bij de NOS, meesurfend op Mislintat zijn impopulariteit. Dat vind ik geen sterk staaltje journalistiek.

Het was ook gewoon niet geloofwaardig wat hij over Avila zei. Hij sprak over hem alsof hij er niets van kan, terwijl Avila juist ook al op de scoutingslijstjes stond toen Overmars nog bij Ajax werkzaam was. En hij heeft hem zelf ook naar Antwerpen gehaald.

+2/-0

Twente zou in de markt zijn voor Alders en mikken op huur met optie tot koop. Benieuwd hoe, als het waar is natuurlijk, onze leiding daarop gaat reageren.

+1/-0

ElSimao2 schreef op 08 januari 2025 om 00:07:

Twente zou in de markt zijn voor Alders en mikken op huur met optie tot koop. Benieuwd hoe, als het waar is natuurlijk, onze leiding daarop gaat reageren.

Verhuren zou ik top vinden - mits hij minuten maakt - maar die koopoptie moet je natuurlijk niet doen. Rensch loopt nog dit jaar de deur uit, dus de rechtsbackpositie komt vacant. Ik zie Alders zomaar bij de eerste twee komen als er dan niemand gekocht wordt of kan worden.

+1/-0

Is er trouwens iets bekend of Ajax Regeer wilt terughalen of niet?

+1/-0

spelbos schreef op 08 januari 2025 om 12:06:

Is er trouwens iets bekend of Ajax Regeer wilt terughalen of niet?

Ik zoek vaak naar nieuws omtrent dit, maar ik vind niks. I.p.v. Alders naar Twente hoop ik dat hij bij ons blijft en dat wij Twente pijn doen door Regeer voor 5 miljoen euro terug te halen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 170 pagina's: 1 2 3 4 ... 166 167 168 169 170

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.