Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Josip Sutalo

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17

Ik vind het opvallend dat hij de laatste man is die een hoop ruimte in zijn rug moet verdedigen en niet Gvardiol.

Daar spreekt m.i. nogal wat vertrouwen uit.

 

+1/-0

Zeker, en ik was/ben van mening dat je als Kroatisch international best wel wat moet kunnen en ik geloof zeker dat afgelopen seizoen nou niet bepaald goed was voor zijn zelfvertrouwen, maar hij lijkt zich op dit EK toch niet te revancheren en/of te laten zien dat het (óók) aan het systeem of zijn medespelers lag dat ie bij Ajax niet uit de verf kwam.

 

+1/-0

Zo slecht speelt hij niet eens. Volgens mij zijn het vooral Nederlanders die zo negatief zijn.

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 20 juni 2024 om 01:21:

Ik vind het opvallend dat hij de laatste man is die een hoop ruimte in zijn rug moet verdedigen en niet Gvardiol.

Daar spreekt m.i. nogal wat vertrouwen uit.



Dat viel me ook op ja. Gvardiol speelde echt gigantisch diep vaak, met name in de eerste helft.

 

+2/-0

Heel overtuigende wedstrijd vanavond. Hij heeft veruit de meeste onderscheppingen dit EK trouwens. En daarnaast is hij ook een van de drie zuiverste passers, (voor wat het waard is voor een centrumverdediger).

https://x.com/bartf/status/1805350843647938639link
https://x.com/WhoScored/status/1805240713040322954link

Dit bericht is gewijzigd op 24 juni 2024, 23:28:56.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 24 juni 2024 om 23:23:

Heel overtuigende wedstrijd vanavond. Hij heeft veruit de meeste onderscheppingen dit EK trouwens. En daarnaast is hij ook een van de drie zuiverste passers, (voor wat het waard is voor een centrumverdediger).

https://x.com/bartf/status/1805350843647938639link
https://x.com/WhoScored/status/1805240713040322954link


Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ben blij om te horen dat hij goed speelde en in dit soort lijstjes staat. Ik ben er nog steeds wel voorstander van om hem na de zomer bij Ajax met een schone lei te laten beginnen, ondanks alles wat er afgelopen seizoen gebeurd is.

 

+4/-0

Hij moet dan wel in zijn kracht gebruikt, zoals ze dat bij Kroatië ook doen. Puur als mandekker om een spits uit te schakelen. Voetballend komt hij gewoon te kort en daarin gaat hij ook niet meer verbeteren. Mocht je hier nog 20 mil voor kunnen krijgen dan zou ik het zeker doen.

 

+1/-1

Speelde een zeer ongelukkig EK. Heeft 2 wedstrijden best wat fouten gemaakt. Zijn laatste optreden was iets beter.

Hopelijk kunnen we hem nog slijten voor een miljoentje of 10-15 dan valt het verlies nog te overzien wellicht.

 

+1/-4

Dan moet je ook een vervanger halen, anders hou je alleen Hato en Kaplan over.
Of willen we weer Rensch als noodverband?

Hebt gewoon 3 goede opties nodig voor de 2 centrale posities.

Indien juist gebruikt is hij imo echt niet minder dan Hato of Kaplan.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 25 juni 2024 om 13:37:

Dan moet je ook een vervanger halen, anders hou je alleen Hato en Kaplan over.
Of willen we weer Rensch als noodverband?

Hebt gewoon 3 goede opties nodig voor de 2 centrale posities.

Indien juist gebruikt is hij imo echt niet minder dan Hato of Kaplan.



Klopt. Met zijn opbrengsten zou je toch wel een redelijke vervanger moeten kunnen halen. Iemand die wellicht beter past dan Sutalo in onze selectie.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 25 juni 2024 om 12:30:

Speelde een zeer ongelukkig EK. Heeft 2 wedstrijden best wat fouten gemaakt. Zijn laatste optreden was iets beter.

Hopelijk kunnen we hem nog slijten voor een miljoentje of 10-15 dan valt het verlies nog te overzien wellicht.


Dus jij wilt 10 miljoen euro verlies op hem pakken?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 25 juni 2024 om 13:37:

Dan moet je ook een vervanger halen, anders hou je alleen Hato en Kaplan over.
Of willen we weer Rensch als noodverband?

Hebt gewoon 3 goede opties nodig voor de 2 centrale posities.

Indien juist gebruikt is hij imo echt niet minder dan Hato of Kaplan.


Rensch is beter als rechtsback of zelfs rechtervleugelverdediger dan centraal achterin. Misschien is Gooijer geschikt als backup voor Sutalo (of diens vervanger), maar ik zou de Kroaat niet zomaar van de hand doen. Hij laat potentie en kwaliteit zien, ondanks alles wat tegenvalt. Alleen bij een goed bod verkopen, dus zonder verlies op hem te maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 25 juni 2024 om 15:01:

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 25 juni 2024 om 13:37:

Dan moet je ook een vervanger halen, anders hou je alleen Hato en Kaplan over.
Of willen we weer Rensch als noodverband?

Hebt gewoon 3 goede opties nodig voor de 2 centrale posities.

Indien juist gebruikt is hij imo echt niet minder dan Hato of Kaplan.


Rensch is beter als rechtsback of zelfs rechtervleugelverdediger dan centraal achterin. Misschien is Gooijer geschikt als backup voor Sutalo (of diens vervanger), maar ik zou de Kroaat niet zomaar van de hand doen. Hij laat potentie en kwaliteit zien, ondanks alles wat tegenvalt. Alleen bij een goed bod verkopen, dus zonder verlies op hem te maken.


Ja, met dat laatste ben ik het wel eens. Als er een club komt die 25 miljoen of zo wil geven, zou ik dat wel doen (het Bassey-model), maar ik zou nu geen verlies pakken. Dan gewoon nog een seizoen proberen met een schone lei.

Gooijer is prima als 4e CV in de selectie. Met Kaplan en Hato heb je prima opties met talent. Centraal achterin hoeft er nu niet per se iets te gebeuren, tenzij er iemand vertrekt.

Medic is er ook nog, maar niet meer lang, hopelijk. En we hebben Avila ook nog.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17

Ajax Forum » Spelers » Josip Sutalo