Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Josip Sutalo

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 08 juli 2024 om 23:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 08 juli 2024 om 21:54:

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 08 juli 2024 om 21:08:

Interesse van Wolverhampton Wanderes die zouden denken dat hij voor 15 miljoen is op te halen.

Zou een waardeloze actie zijn hem nu met 6 miljoen te verkopen, Wel typisch als hij dan na 1 jaar PL het dubbele waard is.

Zie het zomaar gebeuren en zou een verklaring voor de interesse in Rugani kunnen zijn.

Sutalo voor 15 verkopen en voor 5-6 miljoen Rugani halen die ook en rechtspoot is.

Schiet je niks mee op, misschien net 10 miljoen en je ruilt Sutalo in voor een 19 jarige met amper restwaarde.


Ik geloof weinig van die 15 miljoen. Wolves heeft net 47 miljoen gecasht. Lekker 30 miljoen vragen en akkoord gaan voor 25+. Linksom of rechtsom, Sutalo is een 24-jarige basisspeler en international (en EK-ganger) voor een serieus land. Die kosten geld. Als Wolves echt interesse heeft, betalen ze dat wel.


Ik hoop dat ze bij Ajax net zo slim zijn als jij. Mikautadze en Chico zijn ook voor veel te weinig weggegaan. 15 miljoen euro voor Sutalo zou ik nooit accepteren. Als je dan 9 miljoen 'winst' pakt na de transfers van Sutalo en Rugani, dan heb je inderdaad Rugani waar je geen winst op gaat maken, dus aan salaris vreet hij het zogenaamde winstmarge op, om ook een in potentie veel hogere transfersom voor Sutalo mis te lopen.

Ook lees ik dat Brobbey 35 miljoen euro moet kosten. Vind ik ook karig. Dan heb je ook nog Akpom en Forbs wie ná 1 augustus mogen vertrekken: ik lees sowieso eentje daarvan. Ik vraag me af voor hoeveel uiteindelijk.


Voor Brobbey moet je 60, 70 miljoen vragen. Een jonge, sterke spits die er in het slechtste Ajax ooit nog altijd 22 maakte. In een goed draaiend Ajax haalt ie zomaar de 35. Sowieso heeft ie nog 3 jaar contract dus is er niet zoveel aanleiding om nu te verkopen.

Er is daarentegen wel aanleiding om te verlengen, maar iets zegt me dat Kroes daar niet zo druk mee is.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 25 juni 2024 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 25 juni 2024 om 12:30:

Speelde een zeer ongelukkig EK. Heeft 2 wedstrijden best wat fouten gemaakt. Zijn laatste optreden was iets beter.

Hopelijk kunnen we hem nog slijten voor een miljoentje of 10-15 dan valt het verlies nog te overzien wellicht.


Dus jij wilt 10 miljoen euro verlies op hem pakken?



Euhm ja, jij kan goed rekenen ;) !
Ik zie het niet in hem. Ik zie liever een jeugdspeler de kans krijgen. Zolang hij in de selectie zit, zullen er andere spelers geen kans krijgen, dus dan maar liever het verlies op de koop toe nemen.

 

+1/-4

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 09 juli 2024 om 09:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 25 juni 2024 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 25 juni 2024 om 12:30:

Speelde een zeer ongelukkig EK. Heeft 2 wedstrijden best wat fouten gemaakt. Zijn laatste optreden was iets beter.

Hopelijk kunnen we hem nog slijten voor een miljoentje of 10-15 dan valt het verlies nog te overzien wellicht.


Dus jij wilt 10 miljoen euro verlies op hem pakken?



Euhm ja, jij kan goed rekenen ;) !
Ik zie het niet in hem. Ik zie liever een jeugdspeler de kans krijgen. Zolang hij in de selectie zit, zullen er andere spelers geen kans krijgen, dus dan maar liever het verlies op de koop toe nemen.


Het ideale recept om de club echt definitief van de afgrond te kegelen... je spelers die potentieel nog waarde vertegenwoordigen voor Action-prijzen de deur uitwerken en met een veredeld jeugdelftal aan de competitie beginnen.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 09 juli 2024 om 11:11:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 09 juli 2024 om 09:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 25 juni 2024 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 25 juni 2024 om 12:30:

Speelde een zeer ongelukkig EK. Heeft 2 wedstrijden best wat fouten gemaakt. Zijn laatste optreden was iets beter.

Hopelijk kunnen we hem nog slijten voor een miljoentje of 10-15 dan valt het verlies nog te overzien wellicht.


Dus jij wilt 10 miljoen euro verlies op hem pakken?



Euhm ja, jij kan goed rekenen ;) !
Ik zie het niet in hem. Ik zie liever een jeugdspeler de kans krijgen. Zolang hij in de selectie zit, zullen er andere spelers geen kans krijgen, dus dan maar liever het verlies op de koop toe nemen.


Het ideale recept om de club echt definitief van de afgrond te kegelen... je spelers die potentieel nog waarde vertegenwoordigen voor Action-prijzen de deur uitwerken en met een veredeld jeugdelftal aan de competitie beginnen.


Het wanbeleid bij Ajax krijgt een vervolg met Kroes aan het roer.

Beste JA-doelman naar FC Utrecht laten vertrekken, ondanks een contractverlenging van 2024 naar 2026. Pasveer mag dan weer wel blijven. Korte termijn visie +1, lange termijn -1.

Sutalo op de toonbank zetten, om te lezen dat hij 15 miljoen euro moet kosten. Ook al blijkt het later meer te zijn, kan je met zekerheid zeggen dat hij met verlies verkocht gaat worden en inderdaad binnen het jaar het dubbele waard zal zijn, zo niet het drievoudige. Rugani wordt dan als 'ideale' vervanger gezien. Lange termijn visie wederom -1 en korte termijn +1.

Ook spelers als Akpom, Forbs, Sosa, Tahirovic en ga zo maar door mogen uitkijken naar een nieuwe club. Spelers als Rosario en Weghorst worden vervolgens voor vele miljoenen euro's naar binnen gehendeld. Korte termijn +2 en lange termijn -10.

De samenwerking tussen Kroes en Farioli doet mijn hart nog niet warm voelen. Oh ja, spelers zijn postief over Farioli zijn manier van trainen. Denk je dat we daarmee een streepje voor zullen hebben op de concurrentie? Zegt mij meer iets over Farioli zijn voorgangers dan over hemzelf. Lijkt mij toch het minimale en essentiële bij een topclub. Bosz en Slot doen dat toch ook?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 juli 2024 om 13:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 09 juli 2024 om 11:11:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 09 juli 2024 om 09:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 25 juni 2024 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 25 juni 2024 om 12:30:

Speelde een zeer ongelukkig EK. Heeft 2 wedstrijden best wat fouten gemaakt. Zijn laatste optreden was iets beter.

Hopelijk kunnen we hem nog slijten voor een miljoentje of 10-15 dan valt het verlies nog te overzien wellicht.


Dus jij wilt 10 miljoen euro verlies op hem pakken?



Euhm ja, jij kan goed rekenen ;) !
Ik zie het niet in hem. Ik zie liever een jeugdspeler de kans krijgen. Zolang hij in de selectie zit, zullen er andere spelers geen kans krijgen, dus dan maar liever het verlies op de koop toe nemen.


Het ideale recept om de club echt definitief van de afgrond te kegelen... je spelers die potentieel nog waarde vertegenwoordigen voor Action-prijzen de deur uitwerken en met een veredeld jeugdelftal aan de competitie beginnen.


Het wanbeleid bij Ajax krijgt een vervolg met Kroes aan het roer.

Beste JA-doelman naar FC Utrecht laten vertrekken, ondanks een contractverlenging van 2024 naar 2026. Pasveer mag dan weer wel blijven. Korte termijn visie +1, lange termijn -1.

Sutalo op de toonbank zetten, om te lezen dat hij 15 miljoen euro moet kosten. Ook al blijkt het later meer te zijn, kan je met zekerheid zeggen dat hij met verlies verkocht gaat worden en inderdaad binnen het jaar het dubbele waard zal zijn, zo niet het drievoudige. Rugani wordt dan als 'ideale' vervanger gezien. Lange termijn visie wederom -1 en korte termijn +1.

Ook spelers als Akpom, Forbs, Sosa, Tahirovic en ga zo maar door mogen uitkijken naar een nieuwe club. Spelers als Rosario en Weghorst worden vervolgens voor vele miljoenen euro's naar binnen gehendeld. Korte termijn +2 en lange termijn -10.

De samenwerking tussen Kroes en Farioli doet mijn hart nog niet warm voelen. Oh ja, spelers zijn postief over Farioli zijn manier van trainen. Denk je dat we daarmee een streepje voor zullen hebben op de concurrentie? Zegt mij meer iets over Farioli zijn voorgangers dan over hemzelf. Lijkt mij toch het minimale en essentiële bij een topclub. Bosz en Slot doen dat toch ook?


Totdat er echt concrete deals zijn blijft het allemaal een beetje koffiedik kijken, maar Farioli maakt op mij tot nu toe een veel betere indruk dan Kroes.

Bij Farioli zien we intensieve trainingen met een idee erachter, spelers die zinnige dingen vertellen en een oefenwedstrijd met fris, aanvallend spel.

Bij Kroes horen we over interesse in figuren als Rosario en Weghorst, terwijl talenten als Forbs en Mannsverk kennelijk in de etalage staan.

Ik denk dat als Kroes tegen Farioli zegt: "Luister vriend, we hebben vorig jaar een godsvermogen betaald voor die Sutalo en hij staat gewoon te ballen op het EK, dus dit is onze rechter CV voor komend seizoen, haal er aub het maximale uit en succes ermee", dat Farioli dat dan heel begrijpelijk vindt en gewoon serieus aan de slag gaat met zo'n speler. Als je nu rare moves op de transfermarkt gaat zien, is dat 100% de verantwoordelijkheid van Kroes.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 09 juli 2024 om 13:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 juli 2024 om 13:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 09 juli 2024 om 11:11:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 09 juli 2024 om 09:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 25 juni 2024 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 25 juni 2024 om 12:30:

Speelde een zeer ongelukkig EK. Heeft 2 wedstrijden best wat fouten gemaakt. Zijn laatste optreden was iets beter.

Hopelijk kunnen we hem nog slijten voor een miljoentje of 10-15 dan valt het verlies nog te overzien wellicht.


Dus jij wilt 10 miljoen euro verlies op hem pakken?



Euhm ja, jij kan goed rekenen ;) !
Ik zie het niet in hem. Ik zie liever een jeugdspeler de kans krijgen. Zolang hij in de selectie zit, zullen er andere spelers geen kans krijgen, dus dan maar liever het verlies op de koop toe nemen.


Het ideale recept om de club echt definitief van de afgrond te kegelen... je spelers die potentieel nog waarde vertegenwoordigen voor Action-prijzen de deur uitwerken en met een veredeld jeugdelftal aan de competitie beginnen.


Het wanbeleid bij Ajax krijgt een vervolg met Kroes aan het roer.

Beste JA-doelman naar FC Utrecht laten vertrekken, ondanks een contractverlenging van 2024 naar 2026. Pasveer mag dan weer wel blijven. Korte termijn visie +1, lange termijn -1.

Sutalo op de toonbank zetten, om te lezen dat hij 15 miljoen euro moet kosten. Ook al blijkt het later meer te zijn, kan je met zekerheid zeggen dat hij met verlies verkocht gaat worden en inderdaad binnen het jaar het dubbele waard zal zijn, zo niet het drievoudige. Rugani wordt dan als 'ideale' vervanger gezien. Lange termijn visie wederom -1 en korte termijn +1.

Ook spelers als Akpom, Forbs, Sosa, Tahirovic en ga zo maar door mogen uitkijken naar een nieuwe club. Spelers als Rosario en Weghorst worden vervolgens voor vele miljoenen euro's naar binnen gehendeld. Korte termijn +2 en lange termijn -10.

De samenwerking tussen Kroes en Farioli doet mijn hart nog niet warm voelen. Oh ja, spelers zijn postief over Farioli zijn manier van trainen. Denk je dat we daarmee een streepje voor zullen hebben op de concurrentie? Zegt mij meer iets over Farioli zijn voorgangers dan over hemzelf. Lijkt mij toch het minimale en essentiële bij een topclub. Bosz en Slot doen dat toch ook?


Totdat er echt concrete deals zijn blijft het allemaal een beetje koffiedik kijken, maar Farioli maakt op mij tot nu toe een veel betere indruk dan Kroes.

Bij Farioli zien we intensieve trainingen met een idee erachter, spelers die zinnige dingen vertellen en een oefenwedstrijd met fris, aanvallend spel.

Bij Kroes horen we over interesse in figuren als Rosario en Weghorst, terwijl talenten als Forbs en Mannsverk kennelijk in de etalage staan.

Ik denk dat als Kroes tegen Farioli zegt: "Luister vriend, we hebben vorig jaar een godsvermogen betaald voor die Sutalo en hij staat gewoon te ballen op het EK, dus dit is onze rechter CV voor komend seizoen, haal er aub het maximale uit en succes ermee", dat Farioli dat dan heel begrijpelijk vindt en gewoon serieus aan de slag gaat met zo'n speler. Als je nu rare moves op de transfermarkt gaat zien, is dat 100% de verantwoordelijkheid van Kroes.


Rugani geniet veel interesse. Vanuit Saudi-Arabië en ook Atalanta. Hij zou kennelijk 6 miljoen euro kunnen gaan verdienen. Hoe graag wilt hij herenigd worden met Farioli?

Ik weet niet hoe het met Farioli en Kroes exact zit, maar veel potentiële aankopen zijn bekenden van de Italiaan. Hopelijk wordt de beslissing alsnog genomen om Rugani te laten varen en Sutalo behouden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 juli 2024 om 14:01:

Rugani geniet veel interesse. Vanuit Saudi-Arabië en ook Atalanta. Hij zou kennelijk 6 miljoen euro kunnen gaan verdienen. Hoe graag wilt hij herenigd worden met Farioli?

Ik weet niet hoe het met Farioli en Kroes exact zit, maar veel potentiële aankopen zijn bekenden van de Italiaan. Hopelijk wordt de beslissing alsnog genomen om Rugani te laten varen en Sutalo behouden.


'Herenigd' met Farioli? Wanneer heeft die met Rugani samengewerkt dan?

OT: er schijnt vanuit Engeland (o.a. West Ham) en Italië (Fiorentina) interesse te zijn voor Sutalo. Zou toch ergens wel een opsteker zijn als je ineens de mogelijkheid krijgt om deze gozer met winst door te verkopen.

Van mij hoeft ie niet weg, maar als je winst kunt pakken...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 10 juli 2024 om 10:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 juli 2024 om 14:01:

Rugani geniet veel interesse. Vanuit Saudi-Arabië en ook Atalanta. Hij zou kennelijk 6 miljoen euro kunnen gaan verdienen. Hoe graag wilt hij herenigd worden met Farioli?

Ik weet niet hoe het met Farioli en Kroes exact zit, maar veel potentiële aankopen zijn bekenden van de Italiaan. Hopelijk wordt de beslissing alsnog genomen om Rugani te laten varen en Sutalo behouden.


'Herenigd' met Farioli? Wanneer heeft die met Rugani samengewerkt dan?

OT: er schijnt vanuit Engeland (o.a. West Ham) en Italië (Fiorentina) interesse te zijn voor Sutalo. Zou toch ergens wel een opsteker zijn als je ineens de mogelijkheid krijgt om deze gozer met winst door te verkopen.

Van mij hoeft ie niet weg, maar als je winst kunt pakken...


Met winst, bij een goed bod, valt er praten omtrent Sutalo, ja. Gewoon zolang je hem niet te makkelijk laat gaan. En haha! Herenigd, oeps. Ze zijn allebei Italiaan, maar het herenigen past bij Rosario natuurlijk. Ik ken Farioli's carrière niet uit mijn hoofd, maar ik geloof je meteen.

 

+1/-0

Het valt me op dat Ajax in de media continu gelinkt wordt aan rechtsbenige centrale verdedigers (nu Hummels, eerder al Rugani, en ook zou Rosario in beeld zijn als verdediger) en dat er tegelijkertijd telkens geruchten zijn over interesse in Sutalo.

Begint er toch sterk op te lijken dat ze deze gozer willen lozen en een meer ervaren vervanger willen halen die dan leiding moet geven aan de verdediging.

Ergens snap ik het wel: ze willen minimaal één verdediger met veel ervaring en leiderschap. Dan is het wellicht logisch om dat op de plek te doen waar je een speler kunt verkopen die veel restwaarde heeft. Aan de andere kant vind ik het te vroeg om Sutalo al bij het grofvuil te zetten, en zo voelt het nu wel een beetje.

Zo onervaren is Sutalo toch ook weer niet. Ik heb ook de indruk dat het afgelopen seizoen vooral een gebrek aan organisatie en communicatie achterin was.

 

+1/-0

Leverkusen wilt Sutalo. Ze wilden al Josip vorige zomer halen, maar Mislintat won deze strijd. Als de kampioen van Duitsland twee zomers op rij Josip wilt, wie nog altijd basisspeler is voor de nationale ploeg, dan gooi ik Alex Kroes van de brug als hij Sutalo met verlies gaat verkopen. Natuurlijk staat wederom in het artikel hoe graag Ajax transfergeld wilt genereren.

Overigens, Hummels gaat naar Bologna, lijkt het; nadat hij o.a. AJAX heeft afgewezen. Goh, misschien had Jordan een klaverjas maatje nodig. Ik bedoel... eerst Henderson aantrekken, wat een flop is gebleken en nu Mats? Goede verdediger hoor, maar 35 jaar oud en zal ons alleen maar meer in de geldzorgen brengen. Hoe kan je eraan denken om Sutalo dolgraag te willen verkopen, om een oude jas op te halen?

Over Leverkusen gesproken: Frimpong wilt weg. Een volgende stap zetten. Geen Ajax dus. ;) Ik hoop geen Bayern. Dat vind ik altijd zo smakeloos als je daar naar toe gaat, terwijl je net Duits kampioen bent geworden met een concurrent.

 

+2/-0

Mja...lijkt me niet heel geloofwaardig. Bij Leverkussen hebben ze de volgende centrale verdedigers:
- Edmond Tapsoba
- Piero Hincapie
- Odilon Kossounou
- Jonathan Tah
- Jeanuel Belocian (talent 19 jaar)

Allemaal betere opties dan Sutalo

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 16 juli 2024 om 14:10:

Het valt me op dat Ajax in de media continu gelinkt wordt aan rechtsbenige centrale verdedigers (nu Hummels, eerder al Rugani, en ook zou Rosario in beeld zijn als verdediger) en dat er tegelijkertijd telkens geruchten zijn over interesse in Sutalo.

Begint er toch sterk op te lijken dat ze deze gozer willen lozen en een meer ervaren vervanger willen halen die dan leiding moet geven aan de verdediging.

Ergens snap ik het wel: ze willen minimaal één verdediger met veel ervaring en leiderschap. Dan is het wellicht logisch om dat op de plek te doen waar je een speler kunt verkopen die veel restwaarde heeft. Aan de andere kant vind ik het te vroeg om Sutalo al bij het grofvuil te zetten, en zo voelt het nu wel een beetje.

Zo onervaren is Sutalo toch ook weer niet. Ik heb ook de indruk dat het afgelopen seizoen vooral een gebrek aan organisatie en communicatie achterin was.


Wow, ninja...

Nu Hummels ons de deur heeft gewezen en Rugani lijkt inmiddels ook onrealistisch, dan is het scenario Rosario als nieuwe rcv voor 7 miljoen euro ofzo misschien nog wel in leven. Ik las ook dat Farioli hem als centrale verdediger wilt halen. Dit zou puur wanbeleid zijn. Ik hoop dat hier niks van waar is. Sutalo is véél beter om te behouden dan op deze manier te vervangen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 16 juli 2024 om 15:03:

Mja...lijkt me niet heel geloofwaardig. Bij Leverkussen hebben ze de volgende centrale verdedigers:
- Edmond Tapsoba
- Piero Hincapie
- Odilon Kossounou
- Jonathan Tah
- Jeanuel Belocian (talent 19 jaar)

Allemaal betere opties dan Sutalo


Of je onderschat Sutalo. Hij wordt buiten Nederland nog altijd hoog aangeschreven.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 16 juli 2024 om 15:07:

open/sluit de onderstaande quote:

BertjeK schreef op 16 juli 2024 om 15:03:

Mja...lijkt me niet heel geloofwaardig. Bij Leverkussen hebben ze de volgende centrale verdedigers:
- Edmond Tapsoba
- Piero Hincapie
- Odilon Kossounou
- Jonathan Tah
- Jeanuel Belocian (talent 19 jaar)

Allemaal betere opties dan Sutalo


Of je onderschat Sutalo. Hij wordt buiten Nederland nog altijd hoog aangeschreven.



Ik heb hem een wedstrijd of 25 full-time zien spelen. Dus ik onderschat hem niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 16 juli 2024 om 15:07:

Of je onderschat Sutalo. Hij wordt buiten Nederland nog altijd hoog aangeschreven.



Daar maak je een goed punt. Ik heb er tijdens het EK ook een beetje op gelet, en volgens mij zijn het echt alleen maar kortzichtige Nederlanders die zo negatief over hem zijn. Los van uiteraard wat geklaag over spelers bij tegengoals zoals dat er altijd wel is wordt hij er door niemand echt specifiek uitgelicht. Het komt eigenlijk allemaal van supporters en media hier.

Het beeld lijkt in Nederland ook te zijn dat hij individueel een slecht EK heeft gedraaid, terwijl hij het over het algemeen juist vrij goed heeft gedaan. Hij was bijvoorbeeld tijdens de groepsfase de speler met op twee na meeste onderscheppingen, en van alle centrumverdedigers was hij de op een na snelste speler. Dat geeft aan dat hij zich onder lastige omstandigheden goed staande heeft gehouden. Alleen bij die late gelijkmaker van Albanië was hij wat ongelukkig. Maar ook die tegengoal was meer een collectief falen dan een echte persoonlijke fout.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 16 juli 2024 om 20:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 16 juli 2024 om 15:07:

Of je onderschat Sutalo. Hij wordt buiten Nederland nog altijd hoog aangeschreven.



Daar maak je een goed punt. Ik heb er tijdens het EK ook een beetje op gelet, en volgens mij zijn het echt alleen maar kortzichtige Nederlanders die zo negatief over hem zijn. Los van uiteraard wat geklaag over spelers bij tegengoals zoals dat er altijd wel is wordt hij er door niemand echt specifiek uitgelicht. Het komt eigenlijk allemaal van supporters en media hier.

Het beeld lijkt in Nederland ook te zijn dat hij individueel een slecht EK heeft gedraaid, terwijl hij het over het algemeen juist vrij goed heeft gedaan. Hij was bijvoorbeeld tijdens de groepsfase de speler met op twee na meeste onderscheppingen, en van alle centrumverdedigers was hij de op een na snelste speler. Dat geeft aan dat hij zich onder lastige omstandigheden goed staande heeft gehouden. Alleen bij die late gelijkmaker van Albanië was hij wat ongelukkig. Maar ook die tegengoal was meer een collectief falen dan een echte persoonlijke fout.


Ja, Sutalo speelde geen goed EK ofzo, maar dat geldt voor heel Kroatië eigenlijk. Bij een paar goals zag hij er niet goed uit en ook niet bij veel goals in ons shirt. Dus ik snap de kritiek vanuit Nederland, maar het is ook maar één seizoen en ik vind dat de laatste wedstrijden bij Ajax al beter verliepen. Ja, met statistieken kan je wel wat positiefs eruit halen, maar het moet beter en dat weet hij zelf ook. Hij kan beter en ik geloof daarin. Steijn/Schip 1e seizoen Ajax vs Farioli 2e seizoen Ajax. Nou, ik weet het wel!

 

+1/-0

Laat Sutalo nou maar eens gewoon 10 wedstrijden achter elkaar spelen onder Farioli en kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Ik denk dat we ons aangaande 75% van de Mislintat-aankopen die er nog zijn echt nog gaan verbazen, in de positieve zin van dat woord.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 16 juli 2024 om 20:48:

Laat Sutalo nou maar eens gewoon 10 wedstrijden achter elkaar spelen onder Farioli en kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Ik denk dat we ons aangaande 75% van de Mislintat-aankopen die er nog zijn echt nog gaan verbazen, in de positieve zin van dat woord.



Dit inderdaad. Sutalo nu alweer wegdoen met verlies of aan de kostprijs zou een enorme mispeer zijn. Zal je zoen dat ie na 1 jaar Fiorentina of Leverkussen weer enorm is waarde is gestegen.

Maarja Mislintat aankoop...
Dan maakt het niet uit en wil Kroes kost dat ze kost dat verkocht worden.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 16 juli 2024 om 23:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 16 juli 2024 om 20:48:

Laat Sutalo nou maar eens gewoon 10 wedstrijden achter elkaar spelen onder Farioli en kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Ik denk dat we ons aangaande 75% van de Mislintat-aankopen die er nog zijn echt nog gaan verbazen, in de positieve zin van dat woord.



Dit inderdaad. Sutalo nu alweer wegdoen met verlies of aan de kostprijs zou een enorme mispeer zijn. Zal je zoen dat ie na 1 jaar Fiorentina of Leverkussen weer enorm is waarde is gestegen.

Maarja Mislintat aankoop...
Dan maakt het niet uit en wil Kroes kost dat ze kost dat verkocht worden.


Nou ja, laten we wel reëel blijven: van alle Mislintat-aankopen is tot nu toe alleen Mikautadze verkocht, en die deal was al in januari gesloten. Als ik lees dat ze 6 miljoen vragen voor Branco, dan is het ook weer niet zo dat al die spelers voor een appel en een ei op te halen zijn.

Ik krijg eigenlijk steeds meer het gevoel dat Farioli het wel een prima selectie vindt en niet op allerlei mutaties zit te wachten. Kan goed zijn dat hij dat intern heeft aangegeven. Laat onverlet dat de selectie wel kleiner moet, dus uitgaande transfers verwacht ik hoe dan ook.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 16 juli 2024 om 23:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 16 juli 2024 om 20:48:

Laat Sutalo nou maar eens gewoon 10 wedstrijden achter elkaar spelen onder Farioli en kijk dan hoe de vlag erbij hangt. Ik denk dat we ons aangaande 75% van de Mislintat-aankopen die er nog zijn echt nog gaan verbazen, in de positieve zin van dat woord.



Dit inderdaad. Sutalo nu alweer wegdoen met verlies of aan de kostprijs zou een enorme mispeer zijn. Zal je zoen dat ie na 1 jaar Fiorentina of Leverkussen weer enorm is waarde is gestegen.

Maarja Mislintat aankoop...
Dan maakt het niet uit en wil Kroes kost dat ze kost dat verkocht worden.



Heeft niks met Mislintat te maken. Als hij presteert, hoor je niemand, maar lees dit topic maar eens terug. Heel veel supporters hebben heel veel slechte wedstrijden van hem gezien. En al helemaal met de gedachten dat we er 20 miljoen voor hebben betaald. Dan mogen de verwachtingen ook wel wat omhoog. 20 miljoen is voor ons gewoon een grote aankoop, dan verwacht je ook dat er wat staat...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Ajax Forum » Spelers » Josip Sutalo