Ons Aller Ajax
Fan van Ajax
Uit: Aardenburg
Vak: -
Forumreacties: 1.276
Reg.: 17 april 2003
Favoriete opstelling: geen
Josip mag zich dus Ajax speler noemen.
Sutalo (28 februari 2000, Čapljina, Bosnië en Herzegovina) doorliep sinds 2014 de jeugdopleiding van Dinamo Zagreb. De Kroatisch international stond nog tot medio 2028 onder contract bij de kampioen van Kroatië.
https://www.ajax.nl/artikelen/ajax-en-dinamo-zagreb-bereiken-akkoord-over-sutalo/link
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.071
Reg.: 19 maart 2003
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
Johan Nahoj
Fan van Ajax
Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007
Vak: 420
Forumreacties: 3.773
Reg.: 6 december 2000
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.071
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:Johan Nahoj schreef op 20 augustus 2023 om 20:10:
Ik ben benieuwd wat voor speler het is. Opbouwende kwaliteiten of verdedigend organiserend? Hard in duels? Opkomend?
Forumreacties: 2.472
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 6.325
Reg.: 7 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:Johan Nahoj schreef op 20 augustus 2023 om 20:10:
Ik ben benieuwd wat voor speler het is. Opbouwende kwaliteiten of verdedigend organiserend? Hard in duels? Opkomend?
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.431
Reg.: 23 juni 2014
Speelde een goede eerste wedstrijd tegen Fortuna. Zijn gezichtsuitdrukking en lichaamshouding sprak soms wel boekdelen. Hij vond het ook allemaal maar matig om zich heen. Wel pijnlijk dat hij aanvoerder moet zijn bij het debuut. Er was geen betere optie dus geen kritiek op Steijn. Zegt alleen veel over de staat van de selectie.
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 03 september 2023 om 18:54:
Speelde een goede eerste wedstrijd tegen Fortuna. Zijn gezichtsuitdrukking en lichaamshouding sprak soms wel boekdelen. Hij vond het ook allemaal maar matig om zich heen. Wel pijnlijk dat hij aanvoerder moet zijn bij het debuut. Er was geen betere optie dus geen kritiek op Steijn. Zegt alleen veel over de staat van de selectie.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.431
Reg.: 23 juni 2014
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 03 september 2023 om 19:03:
open/sluit de onderstaande quote:Ewige-Blumenkraft schreef op 03 september 2023 om 18:54:
Ik denk dat die man zich zwaar voorgelogen voelt. Als het dit jaar zo doorgaat dan issie bij de eerste de beste aanbieding van een andere club weg natuurlijk.
Forumreacties: 3.657
Reg.: 10 juli 2003
Forumreacties: 3.307
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:Quido schreef op 21 september 2023 om 21:33:
Zit er nog niet lekker in bij ons. Kan me niet voorstellen dat ie bij Dinamo ook zo speelde?
Forumreacties: 51
Reg.: 13 september 2022
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.397
Reg.: 25 april 2004
Ik vond zijn passing gister wel goed, zowel zijn inspeelpasses als zijn lange ballen. Hij is duidelijk een speler die comfortabel aan de bal is. Verdedigend heeft hij zich nog niet echt kunnen onderscheiden. Op zich ook niet zo gek als je ziet hoe slecht georganiseerd het team op dit moment is. Over zijn kwaliteiten heb ik weinig twijfels.
Overigens had hij bij de derde tegengoal wel met wat meer overtuiging voor het blok kunnen gaan. In de CL-voorrondes tegen AEK Athene zag hem dat ook al nalaten. Dat is dus nog wel een verbeterpuntje denk ik.
Forumreacties: 2.905
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.397
Reg.: 25 april 2004
Dat valt allemaal nogal mee. Ik las gister ook al ergens dat hij "alles in zou leveren". Op die twee ballen voor rust na heb ik hem volgens mij niet echt een linke foute pass zien geven. Zeker bij die eerste foute pass had ik het idee dat er ook wel wat communicatieproblemen aan vooraf gingen waarbij Vos ook niet per se vrijuit ging. Over het algemeen vind ik hem juist wel comfortabel aan de bal ogen. Het is vooral op verdedigend vlak dat hij zich nog niet heeft kunnen laten zien. Ik maak me er weinig zorgen over dat dit allemaal wel goedkomt.
Ajax Forum » Spelers » Josip Sutalo