Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Josip Sutalo

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29

open/sluit de onderstaande quote:

3LittleBirds schreef op 07 augustus 2026 om 13:52:

Onder Farioli speelde hij met Baas prima met een trainer die weet wat hij wil. Nu lijkt me de kans groot dat hij onder Michel, die weet wat hij wil, wel weer gaat presteren al is dat nu een beetje koffiedik kijken. Hij is wel de enige CV wat een pure verdediger is, ik heb toch altijd het liefst 1 CV die verdedigend zn mannetje staat, maar goed dan moet hij wel presteren. Al met al wordt het wel een beetje druk met CV's. Blind, Baas, Sutalo, Bouwman, Itakura. En dan nog Dies Janssen en Kaplan achter de hand.

Voor de juiste prijs is iedereen te koop, maar ik denk dat met de huidige selectie Baas/Blind op lcv met Itakura/Sutalo op rcv het beste duo voor ons is. Janse en Bouwman zou ik verhuren, tenzij genoeg centrale verdedigers verkocht worden. Kaplan zou ik met relatieve tegenzin sowieso verkopen, gezien zijn contract tenzij je die verlengt. Hij wilt in Nederland blijven, dus wie weet bestaat die mogelijkheid nog ondanks alles.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29

Ajax Forum » Spelers » Josip Sutalo