Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 1.414
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 11 november 2024 om 14:39:
Van Axel Dongen maar weer eens geblesseerd.
Ligt nog tot 2027 onder contract tegen 8 ton per jaar. Echt een megaslechte deal. Had altijd een prestatiecontract moeten zijn.
Forumreacties: 3.307
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 11 november 2024 om 15:32:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 11 november 2024 om 14:39:
Van Axel Dongen maar weer eens geblesseerd.
Ligt nog tot 2027 onder contract tegen 8 ton per jaar. Echt een megaslechte deal. Had altijd een prestatiecontract moeten zijn.
Ernst van de blessure wordt mij nog niet helemaal duidelijk.
Die 8 ton gaat nergens over inderdaad. Als je 'm ziet meedoen bij JA zie je wel dat hij duidelijk een slag beter is dan gasten als Banel. Maar hij staat nu al zólang stil in zijn ontwikkeling door die blessures... erg zonde.
Ik verwacht eigenlijk niet meer dat hij nog doorbreekt. Of dit moet een kleine blessure zijn waardoor hij een volwaardige tweede seizoenshelft kan draaien bij JA.
Gozer is 'al' 20 he. Het moet wel een keer gebeuren nu.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.397
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ben het voor 90% wel eens met Sevic' zijn stukje over Jong Ajax, behalve over Rijkhoff. En Butera zat een aantal weken geleden op de bank, maar sindsdien is dat niet meer voorgekomen. Die zal misschien een terugslag hebben gehad of zo.
De extreme blessuregevoeligheid van Van Axel Dongen is echt zonde. Die zou al goed genoeg zijn om bij Ajax 1 van waarde te zijn als hij fit was. Ik heb eigenlijk allang de hoop opgegeven dat het nog iets wordt met zijn fysieke gesteldheid.
Ajax Forum » Jeugdopleiding » Jong Ajax