Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 201
Reg.: 13 september 2022
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-FC Volendam: -
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 25 januari 2026 om 12:39:
Het kiezen voor de jeugd is gewoon de Ajax-way. Dat is dus het probleem niet.
open/sluit de onderstaande quote:Mijns inziens gaat het bij Kroes al eerder mis. We hadden Baas-Sutalo als centrum en gezien hun blessuregevoeligheid was een extra optie geen overbodige luxe, waardoor er met Itakura een dure speler bij kwam.
Hij heeft echter geheel buiten de opmars van Bouwman gerekend. Nu hebben we 2 dure krachten op de bank, wat gewoon geldverspilling is, zowel qua salaris als quawaardevermindering.
Forumreacties: 4.925
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-FC Volendam: -
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 25 januari 2026 om 20:52:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 25 januari 2026 om 12:39:
Het kiezen voor de jeugd is gewoon de Ajax-way. Dat is dus het probleem niet.
Bouwman is duidelijk beter aan de bal en zolang het goed gaat, is er geen probleem. Maar als het wel misgaat, ben je dubbel de lul.
open/sluit de onderstaande quote:Mijns inziens gaat het bij Kroes al eerder mis. We hadden Baas-Sutalo als centrum en gezien hun blessuregevoeligheid was een extra optie geen overbodige luxe, waardoor er met Itakura een dure speler bij kwam.
Hij heeft echter geheel buiten de opmars van Bouwman gerekend. Nu hebben we 2 dure krachten op de bank, wat gewoon geldverspilling is, zowel qua salaris als quawaardevermindering.
Uiteraard. Kroes had Šutalo van de zomer moeten verkopen, desnoods voor de aankoopprijs. Net als dat hij Taylor aan Porto had moeten verkopen.
En dan ipv een Rugani-constructie, had hij ook Itakura kunnen kopen, en Janse niet verhuren. Maar in principe heb je gelijk.
We zullen zien hoe het uitpakt. Ik vind het riskant, maar misschien blijkt Bouwman een dusdanige verbetering te zijn dat het meer oplevert dan wat je op Šutalo verliest.
Ik ben pro-jeugd, maar tegen het geforceerd opstellen vanwege populisme, en vervolgens het risico op roofbouw en een terugslag.
Ik hoop in ieder geval niet dat Grim nu de hele tijd gaat schuiven. Ik was voor een vaste formatie met duidelijke wissels na 60 minuten.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.