open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 25 januari 2025 om 23:27:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 25 januari 2025 om 22:48:
Waar zijn ze mee bezig?? Dit slaat nergens op.
https://www.vi.nl/nieuws/ook-mannsverk-gaat-ajax-tijdelijk-verlatenlink
Farioli passeert Mannsverk al een tijdje. Henderson, Taylor, Fitz-Jim, Klaassen en Van den Boomen genieten de voorkeur. Oh ja, Berghuis ook nog.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 530
Reg.: 29 juni 2009
Favoriete opstelling: geen
Jongens, hebben jullie nu ook niet dat ongeloof? We staan tweede maar met dit voetbal kan het toch haast niet zijn dat we dat blijven ondanks de voorsprong op Utrecht en Feyenoord? Dat Ajax niet even gas bij kan geven om die wedstrijd tegen de Letten in ieder geval te winnen is echt schrijnend.
Vak: -
Forumreacties: 2.932
Reg.: 27 april 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:klaaschat schreef op 26 januari 2025 om 03:53:
Jongens, hebben jullie nu ook niet dat ongeloof? We staan tweede maar met dit voetbal kan het toch haast niet zijn dat we dat blijven ondanks de voorsprong op Utrecht en Feyenoord? Dat Ajax niet even gas bij kan geven om die wedstrijd tegen de Letten in ieder geval te winnen is echt schrijnend.
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 26 januari 2025 om 08:44:
open/sluit de onderstaande quote:klaaschat schreef op 26 januari 2025 om 03:53:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar zijn die Letten niet van het niveau Hercules? Ajax blijft maar verbazen. Tegen Heerenveen was het nog best aardig. Er is gewoon geen touw aan vast te knopen.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.595
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 26 januari 2025 om 09:53:
Die Letten zijn inderdaad niet van het niveau Hercules. Zeker thuis zijn ze gewoon lastig te bespelen gezien het feit dat Anderlecht en Galatasaray daar ook niet wonnen. Alleen PAOK won daar (0-2), het is er koud en het veld is een drama.
Dat is geen excuus natuurlijk voor de wanprestatie daar maar je moet het wel in perspectief zien.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 26 januari 2025 om 13:17:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 26 januari 2025 om 09:53:
Die Letten zijn inderdaad niet van het niveau Hercules. Zeker thuis zijn ze gewoon lastig te bespelen gezien het feit dat Anderlecht en Galatasaray daar ook niet wonnen. Alleen PAOK won daar (0-2), het is er koud en het veld is een drama.
Dat is geen excuus natuurlijk voor de wanprestatie daar maar je moet het wel in perspectief zien.
Ik ben het met je eens hoor, maar toen ik twee dagen terug iets vergelijkbaars zei kwam je met zo'n algemene tekst dat je als trainer verantwoordelijk bent voor het spel en de resultaten van het team en beweerde je dat ik Farioli van alle blaam probeerde te zuiveren.
Farioli kan natuurlijk best dingen verkeerd hebben gedaan (ik was sowieso al met Weghorst begonnen denk ik), maar zoals ik naar een wedstrijd als deze kijk is het er zo een die je echt alleen om de zoveel tijd speelt als Ajax zijnde. Eigenlijk alleen in Europa zie je een tegenstander op die manier verdedigen. Dan heb ik het niet zozeer om de verdedigende tactiek alleen, maar ook om de manier waarop dat gebeurt. Een ploeg die zo stug kan verdedigen is voor een Ajax dat op dit moment weinig creativiteit in de selectie heeft en ook niet altijd de beste beslissingen maakt de meest vervelende soort tegenstander die je kan treffen zo'n beetje. Ook als je goed had gespeeld was het eerder 1-0 of zo geworden.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.262
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.