Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 99 pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 95 96 97 98 99

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 18 januari 2023 om 09:32:

open/sluit de onderstaande quote:

asgeir.sigurdotson schreef op 18 januari 2023 om 08:19:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 17 januari 2023 om 23:53:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 17 januari 2023 om 22:21:

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 17 januari 2023 om 15:28:

Volgens het Spaanse Relevo hebben Ajax en Sevilla eindelijk een akkoord bereikt over het ontbinden van het huurcontract van Lucas Ocampos. De Argentijn keert per direct weer terug naar Sevilla nadat hij in augustus nog de overstap maakte naar Amsterdam. Ajax zal ongeveer 1 miljoen euro terugkrijgen van de huursom en het salaris die het betaalde om de aanvaller over te nemen.

Het verblijf van Ocampos bij Ajax liep uit tot een flinke teleurstelling. Uiteindelijk kwam hij tot slechts zes duels, waarvan één in de basis. Sinds 1 oktober kwam hij helemaal niet meer in actie. Na de winterstop zat hij al niet meer bij de selectie van Alfred Schreuder.

8 miljoen betaalt voor 114 minuten Ocampos!
En het had een haar gescheeld of er was 16 miljoen voor deze gozer betaalt excl. salarissen.

Wie controleert van der Sar, Gerry en KJH? Kapitaalvernietiging van het allerhoogste niveau.



Ze waren toch akkoord met 24 miljoen ofzo voordat de rvc ingreep? Met salaris, tekengeld, commissies etc was je er zo 40-50 miljoen aan kwijt geweest. En dat voor een relatief oude speler die er geen zak van kan.

Eerlijk is eerlijk, Overmars had ook onvergeeflijke blunders, maar daar stonden dan tenminste goede aankopen tegenover.



Of zijn ze stuk voor stuk niet capable genoeg? Maar wat een ellende komt er vandaan. Vanavind ook weer. Zit ik naar Voetbal Inside te kijken waar Valentijn Dtiessen verteld dat hij onlangs met Alfred Schreuder heeft gesproken.




Dat je nog naar die Driessen luistert en hem serieus neemt.
De spelers zelf staan in ieder geval wel nog achter Schreuder:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1062933/schreuder-krijgt-rugdekking-vanuit-ajax-selectie-vergelijkbaar-met-ten-hag.htmllink



Dat zegt Tadic, vermoedelijk de enige speler die nog happy is onder Schreuder. Puur omdat hij altijd speelt ondanks dat zijn prestaties minder worden. Ik denk niet dat zijn mening dezelfde is als die van de rest van het team.



Ik denk het wel.

Tadic heeft namelijk hetzelfde gesprek met Schreuder gehad als Blind kreeg aan het begin van het seizoen: "Er kan een moment komen dat ik je wissel voor Bergwijn (of Wijndal)"

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

asgeir.sigurdotson schreef op 18 januari 2023 om 09:34:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 18 januari 2023 om 09:32:

open/sluit de onderstaande quote:

asgeir.sigurdotson schreef op 18 januari 2023 om 08:19:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 17 januari 2023 om 23:53:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 17 januari 2023 om 22:21:

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 17 januari 2023 om 15:28:

Volgens het Spaanse Relevo hebben Ajax en Sevilla eindelijk een akkoord bereikt over het ontbinden van het huurcontract van Lucas Ocampos. De Argentijn keert per direct weer terug naar Sevilla nadat hij in augustus nog de overstap maakte naar Amsterdam. Ajax zal ongeveer 1 miljoen euro terugkrijgen van de huursom en het salaris die het betaalde om de aanvaller over te nemen.

Het verblijf van Ocampos bij Ajax liep uit tot een flinke teleurstelling. Uiteindelijk kwam hij tot slechts zes duels, waarvan één in de basis. Sinds 1 oktober kwam hij helemaal niet meer in actie. Na de winterstop zat hij al niet meer bij de selectie van Alfred Schreuder.

8 miljoen betaalt voor 114 minuten Ocampos!
En het had een haar gescheeld of er was 16 miljoen voor deze gozer betaalt excl. salarissen.

Wie controleert van der Sar, Gerry en KJH? Kapitaalvernietiging van het allerhoogste niveau.



Ze waren toch akkoord met 24 miljoen ofzo voordat de rvc ingreep? Met salaris, tekengeld, commissies etc was je er zo 40-50 miljoen aan kwijt geweest. En dat voor een relatief oude speler die er geen zak van kan.

Eerlijk is eerlijk, Overmars had ook onvergeeflijke blunders, maar daar stonden dan tenminste goede aankopen tegenover.



Of zijn ze stuk voor stuk niet capable genoeg? Maar wat een ellende komt er vandaan. Vanavind ook weer. Zit ik naar Voetbal Inside te kijken waar Valentijn Dtiessen verteld dat hij onlangs met Alfred Schreuder heeft gesproken.




Dat je nog naar die Driessen luistert en hem serieus neemt.
De spelers zelf staan in ieder geval wel nog achter Schreuder:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1062933/schreuder-krijgt-rugdekking-vanuit-ajax-selectie-vergelijkbaar-met-ten-hag.htmllink



Dat zegt Tadic, vermoedelijk de enige speler die nog happy is onder Schreuder. Puur omdat hij altijd speelt ondanks dat zijn prestaties minder worden. Ik denk niet dat zijn mening dezelfde is als die van de rest van het team.



Ik denk het wel.

Tadic heeft namelijk hetzelfde gesprek met Schreuder gehad als Blind kreeg aan het begin van het seizoen: "Er kan een moment komen dat ik je wissel voor Bergwijn (of Wijndal)"



Tot op heden staat Tadic iedere wedstrijd in de basis, dus die is nog wel happy. Mocht hij een keer of meerdere malen moeten banken denk ik dat het snel voorbij is met de liefde voor Schreuder. En vergeet niet dat hij dezelfde zaakwaarnemer heeft als Alfred.

Lief dat ie het voor Schreuder opneemt maar ik denk vooral dat hijzelf blij met Schreuder is en dat hij niet voor de rest van de selectie spreekt.

 

+1/-0

Ik vraag me af waarom supporters zo positief gestemd zijn over de korte termijn na het ontslag van Schreuder. Los van dat ik zelfs bij een zware nederlaag dit weekend zijn ontslag niet heel waarschijnlijk acht zou ik ook niet al te hoopvol zijn voor de periode daarna.

We hebben immers clowns aan de leiding die al bijna een jaar geen nieuwe TD hebben weten te vinden en totaal incapabel zijn om het niveau van spelers in te schatten. En dan zou een geschikte nieuwe coach wel ineens moeten lukken?!?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 18 januari 2023 om 16:06:

Ik vraag me af waarom supporters zo positief gestemd zijn over de korte termijn na het ontslag van Schreuder. Los van dat ik zelfs bij een zware nederlaag dit weekend zijn ontslag ni d66et heel waarschijnlijk acht zou ik ook niet al te hoopvol zijn voor de periode daarna.

We hebben immers clowns aan de leiding die al bijna een jaar geen nieuwe TD hebben weten te vinden en totaal incapabel zijn om het niveau van spelers in te schatten. En dan zou een geschikte nieuwe coach wel ineens moeten lukken?!?



Zo is dat. Het word tijd dat de organisatie een stevig fundament neerzet want het begint te lang te duren.

Ik heb er een hard hooft in. Edwin van der Sar schijnt hierbij betrokken te zijn. Dezelfde man die ook over de schouder meekijkt welke nieuwe aankopen er mogelijk deze transfer window nog bijgekocht/goedgekeurd gaan worden.

In feite heb ik er dermate weinig vertrouwen in dat er van de zomer nog steeds geen verbeteringen zijn doorgevoerd omdat er lering is uit getrokken. Denk dat tegen die tijd de Ajax NV ook nog steeds zonder TD zit.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 18 januari 2023 om 19:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 18 januari 2023 om 16:06:

Ik vraag me af waarom supporters zo positief gestemd zijn over de korte termijn na het ontslag van Schreuder. Los van dat ik zelfs bij een zware nederlaag dit weekend zijn ontslag ni d66et heel waarschijnlijk acht zou ik ook niet al te hoopvol zijn voor de periode daarna.

We hebben immers clowns aan de leiding die al bijna een jaar geen nieuwe TD hebben weten te vinden en totaal incapabel zijn om het niveau van spelers in te schatten. En dan zou een geschikte nieuwe coach wel ineens moeten lukken?!?



Zo is dat. Het word tijd dat de organisatie een stevig fundament neerzet want het begint te lang te duren.

Ik heb er een hard hooft in. Edwin van der Sar schijnt hierbij betrokken te zijn. Dezelfde man die ook over de schouder meekijkt welke nieuwe aankopen er mogelijk deze transfer window nog bijgekocht/goedgekeurd gaan worden.

In feite heb ik er dermate weinig vertrouwen in dat er van de zomer nog steeds geen verbeteringen zijn doorgevoerd omdat er lering is uit getrokken. Denk dat tegen die tijd de Ajax NV ook nog steeds zonder TD zit.



Er zijn zoveel clubs zonder een TD

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

asgeir.sigurdotson schreef op 18 januari 2023 om 19:58:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 18 januari 2023 om 19:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 18 januari 2023 om 16:06:

Ik vraag me af waarom supporters zo positief gestemd zijn over de korte termijn na het ontslag van Schreuder. Los van dat ik zelfs bij een zware nederlaag dit weekend zijn ontslag ni d66et heel waarschijnlijk acht zou ik ook niet al te hoopvol zijn voor de periode daarna.

We hebben immers clowns aan de leiding die al bijna een jaar geen nieuwe TD hebben weten te vinden en totaal incapabel zijn om het niveau van spelers in te schatten. En dan zou een geschikte nieuwe coach wel ineens moeten lukken?!?



Zo is dat. Het word tijd dat de organisatie een stevig fundament neerzet want het begint te lang te duren.

Ik heb er een hard hooft in. Edwin van der Sar schijnt hierbij betrokken te zijn. Dezelfde man die ook over de schouder meekijkt welke nieuwe aankopen er mogelijk deze transfer window nog bijgekocht/goedgekeurd gaan worden.

In feite heb ik er dermate weinig vertrouwen in dat er van de zomer nog steeds geen verbeteringen zijn doorgevoerd omdat er lering is uit getrokken. Denk dat tegen die tijd de Ajax NV ook nog steeds zonder TD zit.



Er zijn zoveel clubs zonder een TD



Prima maar geld dat ook voor de clubs die net als Ajax pogen aan te haken bij de europese subtop of nog hoger genoteerd staan? AC Milan bijvoorbeeld of Bayern Munchen? Ik kan me er weinig bij voorstellen dat ze daar net zoals bij Ajax door een stel maar lukraak laten inkopen waarna men tot de conclusie komt dat er iets niet helemaal goed is gegaan.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 18 januari 2023 om 23:11:

open/sluit de onderstaande quote:

asgeir.sigurdotson schreef op 18 januari 2023 om 19:58:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 18 januari 2023 om 19:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 18 januari 2023 om 16:06:

Ik vraag me af waarom supporters zo positief gestemd zijn over de korte termijn na het ontslag van Schreuder. Los van dat ik zelfs bij een zware nederlaag dit weekend zijn ontslag ni d66et heel waarschijnlijk acht zou ik ook niet al te hoopvol zijn voor de periode daarna.

We hebben immers clowns aan de leiding die al bijna een jaar geen nieuwe TD hebben weten te vinden en totaal incapabel zijn om het niveau van spelers in te schatten. En dan zou een geschikte nieuwe coach wel ineens moeten lukken?!?



Zo is dat. Het word tijd dat de organisatie een stevig fundament neerzet want het begint te lang te duren.

Ik heb er een hard hooft in. Edwin van der Sar schijnt hierbij betrokken te zijn. Dezelfde man die ook over de schouder meekijkt welke nieuwe aankopen er mogelijk deze transfer window nog bijgekocht/goedgekeurd gaan worden.

In feite heb ik er dermate weinig vertrouwen in dat er van de zomer nog steeds geen verbeteringen zijn doorgevoerd omdat er lering is uit getrokken. Denk dat tegen die tijd de Ajax NV ook nog steeds zonder TD zit.



Er zijn zoveel clubs zonder een TD



Ik kan me er weinig bij voorstellen dat ze daar net zoals bij Ajax door een stel maar lukraak laten inkopen waarna men tot de conclusie komt dat er iets niet helemaal goed is gegaan.



Dat heeft helemaal niets met een TD te maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 18 januari 2023 om 16:06:

Ik vraag me af waarom supporters zo positief gestemd zijn over de korte termijn na het ontslag van Schreuder. Los van dat ik zelfs bij een zware nederlaag dit weekend zijn ontslag niet heel waarschijnlijk acht zou ik ook niet al te hoopvol zijn voor de periode daarna.

We hebben immers clowns aan de leiding die al bijna een jaar geen nieuwe TD hebben weten te vinden en totaal incapabel zijn om het niveau van spelers in te schatten. En dan zou een geschikte nieuwe coach wel ineens moeten lukken?!?



Los van het speltechnische aspect, dat slechter en slechter wordt onder Schreuder, heb ik ook gewoon een hekel aan de persoon. Het altijd maar lekken naar de media (waarom wordt hier nooit paal en perk aan gesteld, is niet professioneel), de ongelofelijk treurige en huilerige tirade tegen de media en nu weer het zielige gedrag tegen Blind. Ik schaam me dood voor die man en weet dat veel anderen en net zo over denken. Denk dat dat voor velen wel meespeelt.

Je weet niet of een nieuwe trainer het veel beter gaat doen, maar veel slechter zal me lastig lijken. Wat dat betreft is het ook niet zo'n risico hem eruit te gooien. Liefst wel met H2 en Sar erbij.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 19 januari 2023 om 00:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 18 januari 2023 om 16:06:

Ik vraag me af waarom supporters zo positief gestemd zijn over de korte termijn na het ontslag van Schreuder. Los van dat ik zelfs bij een zware nederlaag dit weekend zijn ontslag niet heel waarschijnlijk acht zou ik ook niet al te hoopvol zijn voor de periode daarna.

We hebben immers clowns aan de leiding die al bijna een jaar geen nieuwe TD hebben weten te vinden en totaal incapabel zijn om het niveau van spelers in te schatten. En dan zou een geschikte nieuwe coach wel ineens moeten lukken?!?



Je weet niet of een nieuwe trainer het veel beter gaat doen, maar veel slechter zal me lastig lijken. Wat dat betreft is het ook niet zo'n risico hem eruit te gooien. Liefst wel met H2 en Sar erbij.



Nouja het is ze al één keer gelukt om een complete hansworst aan te stellen, dat lukt vast nog wel een keer met het complete gebrek aan talent van die drie. En ze gaan m.i. nog minstens één kans krijgen want een dergelijk rigoureuze ingreep in de top van de organisatie vindt pas plaats na afloop van een mislukt seizoen. Tijdens het seizoen is maximaal de trainer het haasje.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 08 januari 2023 om 19:15:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 08 januari 2023 om 19:04:

Chelsea is nog erger aan het zwalken dan Ajax. Die gaan nog wel de markt op, wss voor Alvarez en dan kopen wij Zeroukki ;-)



Ik ken die Zerrouki niet zo, maar laten we wel zijn, het is een speler die bijna 25 wordt en nog bij Twente speelt. Denk dat dat dus wel beetje zijn niveau is, die hoef ik er niet bij.

Veel liever gewoon weer een nieuwe Zuid-Amerikaan. Daar hebben we nu zeer goede ervaringen mee ( paar mindere ook, maar de balans is positief)



Wat betreft getalenteerde verdedigende middenvelders uit Argentinië denk ik dat Juan Sforza (bijna 21 jaar, 180 cm) een interessante en kosteneffectieve optie zou kunnen zijn voor Ajax. Sforza is een linksbenige, voetballende verdedigende middenvelder en speelt voor Newell's Old Boys. Bovenop een Argentijns paspoort heeft hij ook een Italiaans paspoort. Hij was in 2018 en 2019 aanvoerder van Argentinië O16 en Argentinië O17.

Zijn belangrijkste kwaliteiten zijn zijn passing (relatief hoge nauwkeurigheid, groot bereik en een relatief groot aandeel lange passes), techniek, inzicht, onderscheppingsvermogen, tackelen en uithoudingsvermogen. Zijn afstandsschoten en vrije trappen zijn ook zeker niet slecht, hij is behoorlijk veelzijdig. Hij lijkt behoorlijk op Lisandro Martínez (maar Sforza is wat aanvallender ingesteld), vooral omdat ze allebei een "gouden" linkervoet hebben. Punten waar Sforza vooral nog aan kan werken zijn zijn discipline (vorig seizoen pakte hij 10 gele kaarten in 33 competitiewedstrijden) en fysieke (duel)kracht.

Hij heeft in zijn carrière vooral als linkercontrolerende middenvelder gespeeld in een 4-2-3-1-formatie. Omdat hij tijdens de opbouw zich soms laat uitzakken tot in de verdedigende linie, denk ik dat hij misschien ook potentie heeft om in de toekomst te spelen als linkercentrale verdediger (wellicht in een driemansdefensie). Voor degenen die geïnteresseerd zijn om een idee te krijgen van Sforza, hieronder een video (die natuurlijk alleen de goede dingen laat zien, maar op basis van de wedstrijden die ik van hem heb gezien geeft deze video een representatief beeld van zijn kwaliteiten). Zijn rugnummer is 13 en Newell's Old Boys speelt ofwel in het wit ofwel in het roodzwart:

https://m.youtube.com/watch?v=C7_DK5zDsH4link

Nadeel is misschien dat Sforza linksbenig is (we hebben al behoorlijk veel linksbenige middenvelders). Andere interessante Argentijnse spelers op dezelfde positie zijn Alan Varela (is denk ik te duur; te lage prijs-kwaliteitverhouding), Rodrigo Villagra, Santiago Hezze (PSV was geïnteresseerd?), Ezequiel Fernández, Tomás Belmonte en Anibal Moreno, maar over deze spelers kan ik niet echt oordelen omdat ik ze te weinig heb zien spelen. Op basis van wat ik heb gezien heeft Sforza in ieder geval wel de beste traptechniek van deze spelers (maar qua fysieke kracht misschien niet).

 

+2/-0

Clowns inderdaad. Na een aantal mooie jaren zit je nu steeds naar de dramatische afleveringen te kijken van Bassey en Schreuderiaan.




open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 18 januari 2023 om 16:06:

Ik vraag me af waarom supporters zo positief gestemd zijn over de korte termijn na het ontslag van Schreuder. Los van dat ik zelfs bij een zware nederlaag dit weekend zijn ontslag niet heel waarschijnlijk acht zou ik ook niet al te hoopvol zijn voor de periode daarna.

We hebben immers clowns aan de leiding die al bijna een jaar geen nieuwe TD hebben weten te vinden en totaal incapabel zijn om het niveau van spelers in te schatten. En dan zou een geschikte nieuwe coach wel ineens moeten lukken?!?

 

+2/-0

Ze doen ook nét alsof er geen enkele capabele én beschikbare TD rondloopt op deze wereld. Ondertussen modderen ze aan met de 2 grootste technische kneuzen van de laatste jaren (Martin van Geel is er niets bij).

Alsof deze tussenoplossing met 2 technische koekenbakkers wel een goede oplossing is? Met deze constructie houd je club in een houdgreep!

Mijn angst én voorspelling: Ze gaan binnenkort 1 van deze kneuzen tot technisch directeur benoemen, omdat ze géén énkel idee hebben bij Ajax (RVC, directie/bestuur).

 

+5/-0

Mitchel bakker, sven botman , Kenny Tete en perr schuurs... allemaal basis en prima spelend bij goede clubs. Mogen we dan concluderen dat ze onterecht (te vroeg) afgeschreven zijn? Botman is denk ik nog wel de grootste blunder geweest...
Tuurlijk achteraf lullen is makkelijk maar vergelijk het met wat we nu hebben en dan mag dat best gesteld worden toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 22 januari 2023 om 19:52:

Mitchel bakker, sven botman , Kenny Tete en perr schuurs... allemaal basis en prima spelend bij goede clubs. Mogen we dan concluderen dat ze onterecht (te vroeg) afgeschreven zijn? Botman is denk ik nog wel de grootste blunder geweest...
Tuurlijk achteraf lullen is makkelijk maar vergelijk het met wat we nu hebben en dan mag dat best gesteld worden toch?



Bakker kon al op jonge leeftijd naar PSG en ging er natuurlijk voor, dat hou je niet tegen tenzij de speler zelf wil blijven.

Botman vond het spel van Ajax niet bij hem passen en wilde daarom ook vertrekken na zijn uitleenbeurt. Dat er misschien meer gedaan had moeten worden om Botman te behouden, eens. Maar wat? Er stond op dat moment iemand die beter was op zijn positie. Oké, als je kijkt naar het bedrag dat de club ontving, was verhuur misschien beter geweest. Zelf vond ik hem niet goed genoeg voor Ajax, dus dit is puur achteraf lullen.

Kenny Tete is al een tijd geleden; ik vond het vreemd dat Veltman de voorkeur kreeg onder Bosz, terwijl Tete in alles beter was op rechtsback. Had misschien afgelopen zomer teruggehaald kunnen worden.

Schuurs zat al wat jaren bij de club en brak maar niet door én had op zijn positie Timber voor zich. Nog een jaar banken zag hij denk ik ook niet meer zitten en daarom werkt de club dan mee, maar ze hadden hem dus ook kunnen verhuren. Schuurs lijkt me geen moeilijke jongen die een verhuur niet zou zien zitten.

 

+1/-0

Ik denk dat ze bij Ajax een heet weekje tegemoet gaan. Ze krijgen (ongevraagd) advies van leden van de harde kern.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/rondom-ajax-ajax-supporters-wachten-bus-op-club-gaat-confrontatie-uit-de-weglink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 januari 2023 om 22:13:

Ik denk dat ze bij Ajax een heet weekje tegemoet gaan. Ze krijgen (ongevraagd) advies van leden van de harde kern.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/rondom-ajax-ajax-supporters-wachten-bus-op-club-gaat-confrontatie-uit-de-weglink



Kennelijk zijn een aantal er al helemaal klaar mee dat het opwachten van de bus is begonnen. Verbaasd me niks omdat Ajax al maanden lang onherkenbaar zit te voetballen.

Vandaag vond Schreuder het ook weer een goede wedstrijd van Ajax kant en meldde dat dit was omdat ze ergens mee bezig waren. Ha ja. Of bedoelde hij nou nergens mee bezig :denk

Dit bericht is gewijzigd op 23 januari 2023, 02:08:59.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 januari 2023 om 22:13:

Ik denk dat ze bij Ajax een heet weekje tegemoet gaan. Ze krijgen (ongevraagd) advies van leden van de harde kern.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/rondom-ajax-ajax-supporters-wachten-bus-op-club-gaat-confrontatie-uit-de-weglink




Doen ze niks mee. Ze rotten pas op als de club weer aan de rand van faillissement staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 22 januari 2023 om 23:41:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 januari 2023 om 22:13:

Ik denk dat ze bij Ajax een heet weekje tegemoet gaan. Ze krijgen (ongevraagd) advies van leden van de harde kern.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/rondom-ajax-ajax-supporters-wachten-bus-op-club-gaat-confrontatie-uit-de-weglink



Kennelijk zijn een aantal er al helemaal klaar mee dat het opwachten van de bus is begonnen. Verbaasd me niks omdat Ajax al maanden lang onherkenbaar zit te voetballen.

Vandaag vond Schreuder het ook weer een goede wedstrijd van Ajax kant en meldde dat dit was omdat ze ergens mee bezig waren. Ha ja. Of bedoelde hij nou nergens mee bezig :denk



Om eerlijk te zijn ben ik verbaasd dat het nu pas gebeurt, maar ja, Feyenoord he? We worden dit seizoen helemaal naar de klote gespeeld door tegenstanders van formaat; Liverpool, Napoli, PSV, AZ (moet lachen om de laatste 2, zo triest) en zelfs Twente!! Dat H2 heeft gefaald met de aankopen is duidelijk, maar je hebt een trainer die alles nog erger maakt en niet het maximale haalt uit de groep die hij tot zijn beschikking heeft. Sterker nog, zijn zaakwaarnemer is medeverantwoordelijk voor de samenstelling. De harde kern had veel eerder verhaal moeten halen, maar blijkbaar zijn die ook blind.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 23 januari 2023 om 04:54:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 22 januari 2023 om 23:41:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 januari 2023 om 22:13:

Ik denk dat ze bij Ajax een heet weekje tegemoet gaan. Ze krijgen (ongevraagd) advies van leden van de harde kern.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/rondom-ajax-ajax-supporters-wachten-bus-op-club-gaat-confrontatie-uit-de-weglink



Kennelijk zijn een aantal er al helemaal klaar mee dat het opwachten van de bus is begonnen. Verbaasd me niks omdat Ajax al maanden lang onherkenbaar zit te voetballen.

Vandaag vond Schreuder het ook weer een goede wedstrijd van Ajax kant en meldde dat dit was omdat ze ergens mee bezig waren. Ha ja. Of bedoelde hij nou nergens mee bezig :denk



Om eerlijk te zijn ben ik verbaasd dat het nu pas gebeurt, maar ja, Feyenoord he? We worden dit seizoen helemaal naar de klote gespeeld door tegenstanders van formaat; Liverpool, Napoli, PSV, AZ (moet lachen om de laatste 2, zo triest) en zelfs Twente!! Dat H2 heeft gefaald met de aankopen is duidelijk, maar je hebt een trainer die alles nog erger maakt en niet het maximale haalt uit de groep die hij tot zijn beschikking heeft. Sterker nog, zijn zaakwaarnemer is medeverantwoordelijk voor de samenstelling. De harde kern had veel eerder verhaal moeten halen, maar blijkbaar zijn die ook blind.



Wat was het weer slecht gisteren hè? Ongelooflijk. Ik mag toch hopen dat Rensch en Wijndal vanaf Volendam thuis onze backs zijn in ieder geval.

Elke keer ook met die Kudus in de spits. Zet hem nu gewoon op 10 en Bergwijn of Brobbey in de spits. Zo moeilijk is het toch niet? Achterin staat het centrum met Alvarez nu beter dus hopelijk laat hij dat zo staan.
Als hij tegen Volendam weer met Rensch naast Timber komt en Alvarez naar het middenveld verhuist....dan ben ik er definitief klaar mee. En dan pleit ik niet voor geweld maar wat vredelievende hoodie's voor zijn kantoor mogen van mij best.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 23 januari 2023 om 09:59:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 23 januari 2023 om 04:54:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 22 januari 2023 om 23:41:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 22 januari 2023 om 22:13:

Ik denk dat ze bij Ajax een heet weekje tegemoet gaan. Ze krijgen (ongevraagd) advies van leden van de harde kern.

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/rondom-ajax-ajax-supporters-wachten-bus-op-club-gaat-confrontatie-uit-de-weglink



Kennelijk zijn een aantal er al helemaal klaar mee dat het opwachten van de bus is begonnen. Verbaasd me niks omdat Ajax al maanden lang onherkenbaar zit te voetballen.

Vandaag vond Schreuder het ook weer een goede wedstrijd van Ajax kant en meldde dat dit was omdat ze ergens mee bezig waren. Ha ja. Of bedoelde hij nou nergens mee bezig :denk



Om eerlijk te zijn ben ik verbaasd dat het nu pas gebeurt, maar ja, Feyenoord he? We worden dit seizoen helemaal naar de klote gespeeld door tegenstanders van formaat; Liverpool, Napoli, PSV, AZ (moet lachen om de laatste 2, zo triest) en zelfs Twente!! Dat H2 heeft gefaald met de aankopen is duidelijk, maar je hebt een trainer die alles nog erger maakt en niet het maximale haalt uit de groep die hij tot zijn beschikking heeft. Sterker nog, zijn zaakwaarnemer is medeverantwoordelijk voor de samenstelling. De harde kern had veel eerder verhaal moeten halen, maar blijkbaar zijn die ook blind.



Wat was het weer slecht gisteren hè? Ongelooflijk. Ik mag toch hopen dat Rensch en Wijndal vanaf Volendam thuis onze backs zijn in ieder geval.

Elke keer ook met die Kudus in de spits. Zet hem nu gewoon op 10 en Bergwijn of Brobbey in de spits. Zo moeilijk is het toch niet? Achterin staat het centrum met Alvarez nu beter dus hopelijk laat hij dat zo staan.
Als hij tegen Volendam weer met Rensch naast Timber komt en Alvarez naar het middenveld verhuist....dan ben ik er definitief klaar mee. En dan pleit ik niet voor geweld maar wat vredelievende hoodie's voor zijn kantoor mogen van mij best.



Ik had me voorgenomen mij er niet meer aan te ergeren, maar dit is gewoon niet leuk meer. Vooral omdat je ziet waar het fout gaat, maar meneer de trainer blijft vasthouden aan zijn onzin. Alle beetje vertrouwen dat de spelers nog hadden is inmiddels weg. Zet er een trainer neer die spelers op hun juiste positie zet en je hebt gelijk een ploeg die met, naar omstandigheden, leuk voetbal wint van de kleintjes. Zelfs daarmee ben ik al blij.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 99 pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 95 96 97 98 99

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.