Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 86 87 88 89 90

Dat hebben ze toch aan hun eigen TD te danken (Of was dat niet die van ASRoma?)..
Volgens mij gaat het er gewoon om dat ze er zoveel mogelijk uit willen slepen. Zo lekker gaat het niet met al die clubs, dus hoe meer ze binnen halen, hoe beter.. Ik denk dat emoties er net wat minder toe doen als het om grote sommen geld gaat..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 01 februari 2021 om 15:39:

open/sluit de onderstaande quote:

afca1900 schreef op 01 februari 2021 om 15:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 01 februari 2021 om 15:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 01 februari 2021 om 14:07:

Bizar als je Promes op deze wijze laat gaan, op huurbasis en met grote kans dat je hem in de zomer terugkrijgt.

Dit alles los van wat ik van de speler Promes vind.


Aangezien het hier 'maar' om huur gaat, ben ik heel benieuwd of Ajax een vervanger gaat halen.




Idrisi wordt toch gehuurd van Sevilla?

De vraag is dan worden we daar sterker of zwakker van


Is dat al rond dan? Ik denk dat het ene met andere verbonden is. Daarnaast wil Sevilla niet meewerken aan verkoop of optie tot verkoop. Ajax moet dus een speler opleiden/beter maken voor Sevilla. Dat gaan ze niet doen. Wij zijn geen PSV.

Verder schijnt Idrissi een probleem jongen te zijn geweest bij Feyenoord en ook bij Groningen hadden ze er last van. Wij hebben eerder al 1tje naar België laten vertrekken om dezelfde redenen.

Maar goed Idrissi is nu volwassener geworden laten we hopen.



Bij AZ niets van gemerkt of gehoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 februari 2021 om 16:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 01 februari 2021 om 15:39:

open/sluit de onderstaande quote:

afca1900 schreef op 01 februari 2021 om 15:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 01 februari 2021 om 15:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 01 februari 2021 om 14:07:

Bizar als je Promes op deze wijze laat gaan, op huurbasis en met grote kans dat je hem in de zomer terugkrijgt.

Dit alles los van wat ik van de speler Promes vind.


Aangezien het hier 'maar' om huur gaat, ben ik heel benieuwd of Ajax een vervanger gaat halen.




Idrisi wordt toch gehuurd van Sevilla?

De vraag is dan worden we daar sterker of zwakker van


Is dat al rond dan? Ik denk dat het ene met andere verbonden is. Daarnaast wil Sevilla niet meewerken aan verkoop of optie tot verkoop. Ajax moet dus een speler opleiden/beter maken voor Sevilla. Dat gaan ze niet doen. Wij zijn geen PSV.

Verder schijnt Idrissi een probleem jongen te zijn geweest bij Feyenoord en ook bij Groningen hadden ze er last van. Wij hebben eerder al 1tje naar België laten vertrekken om dezelfde redenen.

Maar goed Idrissi is nu volwassener geworden laten we hopen.



Bij AZ niets van gemerkt of gehoord.


Klopt. Ik ook niet. Daarom zeg ik laten we hopen dat hij volwassener geworden is.

Schijnt dat Sevilla 18 meloenen ervoor wil hebben. Lijkt mij sterk dat ze dat bij Ajax gaan betalen voor een speler die nog geen 30min in Spaanse competitie gespeeld heeft en nog nooit een basisplaats heeft gehad in de competitie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 01 februari 2021 om 18:51:

Schijnt dat Sevilla 18 meloenen ervoor wil hebben. (...)



Dan zou ik als Overmars niet moeilijk doen: verdubbelen en afronden naar een rond getal. Kortom, kopen voor 40 meloenen.
(En dan mag Sevilla ook nog de kleur kiezen!)

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 01 februari 2021 om 22:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 01 februari 2021 om 18:51:

Schijnt dat Sevilla 18 meloenen ervoor wil hebben. (...)



Dan zou ik als Overmars niet moeilijk doen: verdubbelen en afronden naar een rond getal. Kortom, kopen voor 40 meloenen.
(En dan mag Sevilla ook nog de kleur kiezen!)



20 paar meloenen. Klinkt goed idd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Bazoer is naar mijn mening sowieso geen optie, wangedrag of geen wangedrag. Echt zo'n net niet speler die alleen kan slagen bij een net niet club als Vitesse.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 maart 2021, 17:45:38.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 maart 2021 om 17:38:

open/sluit de onderstaande quote:




Bazoer is naar mijn mening sowieso geen optie, wangedrag of geen wangedrag. Echt zo'n net niet speler die alleen kan slagen bij een net niet club als Vitesse.


Absoluut mee eens. Hij is nu in beste vorm van zijn leven en komt nog steeds te kort voor de top. Bazoer had het kunnen maken bij Ajax, maar daar is het nu te laat voor.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 07 maart 2021 om 18:14:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 maart 2021 om 17:38:

open/sluit de onderstaande quote:




Bazoer is naar mijn mening sowieso geen optie, wangedrag of geen wangedrag. Echt zo'n net niet speler die alleen kan slagen bij een net niet club als Vitesse.


Absoluut mee eens. Hij is nu in beste vorm van zijn leven en komt nog steeds te kort voor de top. Bazoer had het kunnen maken bij Ajax, maar daar is het nu te laat voor.



Ik heb altijd gevonden dat Bazoer wat handelingssnelheid en tactisch vernuft mistte. Ik denk dat hij op termijn bij Ajax 'gewoon' centrale verdediger had kunnen spelen, maar hij heeft in z'n hoofd dat hij verder vooruit moet spelen. In NL gaat dat nog wel enigszins, maar in het buitenland komt hij daarvoor tekort.

Fysiek sterk, atletisch, redelijke lengte, aan de bal erg goed (voor een CV). Wat hij wel mist de absolute drive en killersmentaliteit in de duels. En of dat nog te leren is. Misschien komt hij voor iedere positie wel tekort voor de top vanwege z'n mentaliteit. Technisch en fysiek een goede speler uiteraard.

 

+2/-0

Ik ga even wat ballonnetjes oplaten hier, van spelers die ik in samenvattingen positief vond opvallen. Ik zeg niet dat ze iets toevoegen, maar ben juist benieuwd of jullie iets over deze spelers kunnen zeggen.

Ik zag Wittek bij Vitesse vaak makkelijk doorkomen en mensen passeren op de linkerflank. Komt dus over als een dynamische back. Is wel "al" 25 en heeft alleen nog maar in de 2e Bundesliga gespeeld, en heeft ondanks zijn vele opkomen pas twee assists op zijn naam staan. Is hij jullie ook al opgevallen of is dit niks?

En andere linksback is Oosterwolde van Twente. Ik had eerst het idee dat ie technisch wel wat beperkt was, maar dat viel (in samenvattingen, dus niet echt een representatief beeld) bij tijd en wijle best mee. Natuurlijk nog jong (19), en ik denk niet dat Twente in de positie is om een enorm bedrag te vragen.

Bij Groningen is Strand Larsen echt een typisch aanspeelpunt, maar geeft in mijn ogen vaak ook een goed vervolg aan het spel. In 23 wedstrijden bij 14 doelpunten betrokken, bij toch geen flitsend Groningen. Is ook nog jong en inmiddels eenmalig international van Noorwegen. Heeft hij potentie om CL-materiaal te worden?

Ben benieuwd naar jullie mening.

 

+1/-0

Nu Laporta de nieuwe president van Barcelona is geworden is de kans meer dan 90% dat Jordi Cruyff daar TD gaat worden.
Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat Overmars nog wel even bij Ajax zit.

Dat lijkt mij wel het beste nieuws van vandaag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 07 maart 2021 om 19:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 07 maart 2021 om 18:14:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 maart 2021 om 17:38:

open/sluit de onderstaande quote:




Bazoer is naar mijn mening sowieso geen optie, wangedrag of geen wangedrag. Echt zo'n net niet speler die alleen kan slagen bij een net niet club als Vitesse.


Absoluut mee eens. Hij is nu in beste vorm van zijn leven en komt nog steeds te kort voor de top. Bazoer had het kunnen maken bij Ajax, maar daar is het nu te laat voor.



Ik heb altijd gevonden dat Bazoer wat handelingssnelheid en tactisch vernuft mistte. Ik denk dat hij op termijn bij Ajax 'gewoon' centrale verdediger had kunnen spelen, maar hij heeft in z'n hoofd dat hij verder vooruit moet spelen. In NL gaat dat nog wel enigszins, maar in het buitenland komt hij daarvoor tekort.

Fysiek sterk, atletisch, redelijke lengte, aan de bal erg goed (voor een CV). Wat hij wel mist de absolute drive en killersmentaliteit in de duels. En of dat nog te leren is. Misschien komt hij voor iedere positie wel tekort voor de top vanwege z'n mentaliteit. Technisch en fysiek een goede speler uiteraard.



Mee eens.
Het is een goede voetballer maar hij moet wel het spel voor zich hebben. Een typische centrale verdediger in de nummer 4 stijl van Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 08 maart 2021 om 11:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 07 maart 2021 om 19:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 07 maart 2021 om 18:14:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 07 maart 2021 om 17:38:

open/sluit de onderstaande quote:




Bazoer is naar mijn mening sowieso geen optie, wangedrag of geen wangedrag. Echt zo'n net niet speler die alleen kan slagen bij een net niet club als Vitesse.


Absoluut mee eens. Hij is nu in beste vorm van zijn leven en komt nog steeds te kort voor de top. Bazoer had het kunnen maken bij Ajax, maar daar is het nu te laat voor.



Ik heb altijd gevonden dat Bazoer wat handelingssnelheid en tactisch vernuft mistte. Ik denk dat hij op termijn bij Ajax 'gewoon' centrale verdediger had kunnen spelen, maar hij heeft in z'n hoofd dat hij verder vooruit moet spelen. In NL gaat dat nog wel enigszins, maar in het buitenland komt hij daarvoor tekort.

Fysiek sterk, atletisch, redelijke lengte, aan de bal erg goed (voor een CV). Wat hij wel mist de absolute drive en killersmentaliteit in de duels. En of dat nog te leren is. Misschien komt hij voor iedere positie wel tekort voor de top vanwege z'n mentaliteit. Technisch en fysiek een goede speler uiteraard.



Mee eens.
Het is een goede voetballer maar hij moet wel het spel voor zich hebben. Een typische centrale verdediger in de nummer 4 stijl van Ajax.



Eens, denk dat Bazoer i.c.m. Martinez best een goed duo zou zijn.

 

+1/-0

Hij zit niet bij de selectie van het Nederlands elftal.

Wel ene St. Juste en ene Strootman ... :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 08 maart 2021 om 11:04:

Ik ga even wat ballonnetjes oplaten hier, van spelers die ik in samenvattingen positief vond opvallen. Ik zeg niet dat ze iets toevoegen, maar ben juist benieuwd of jullie iets over deze spelers kunnen zeggen.

Ik zag Wittek bij Vitesse vaak makkelijk doorkomen en mensen passeren op de linkerflank. Komt dus over als een dynamische back. Is wel "al" 25 en heeft alleen nog maar in de 2e Bundesliga gespeeld, en heeft ondanks zijn vele opkomen pas twee assists op zijn naam staan. Is hij jullie ook al opgevallen of is dit niks?

En andere linksback is Oosterwolde van Twente. Ik had eerst het idee dat ie technisch wel wat beperkt was, maar dat viel (in samenvattingen, dus niet echt een representatief beeld) bij tijd en wijle best mee. Natuurlijk nog jong (19), en ik denk niet dat Twente in de positie is om een enorm bedrag te vragen.

Bij Groningen is Strand Larsen echt een typisch aanspeelpunt, maar geeft in mijn ogen vaak ook een goed vervolg aan het spel. In 23 wedstrijden bij 14 doelpunten betrokken, bij toch geen flitsend Groningen. Is ook nog jong en inmiddels eenmalig international van Noorwegen. Heeft hij potentie om CL-materiaal te worden?

Ben benieuwd naar jullie mening.



Oosterwolde vind ik ook een hele interessante speler. Sterk, jong en technisch. Nog even wat vlieguren laten maken, wellicht eerst een jaar verhuren en dan heb je volgens mij echt een sterke back.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 maart 2021 om 11:59:

Hij zit niet bij de selectie van het Nederlands elftal.

Wel ene St. Juste en ene Strootman ... :denk



Ik hoef jou denk ik niet uit te leggen hoe legendarisch goed onze nukkige west-Fries omgaat met moeilijke jongens *ahum* ;)

Zou wel lekker spektakel opleveren op het EK, de constante dreiging van zo'n plots oplaaiende veenbrand binnen de ploeg waarbij iedere grimas van betrokkenen bij een foute pass, wissel of plaatsname op de reservebank de voorbode kan zijn van een vulkaanuitbarsting. Stukken leuker om naar te kijken dan het gekloot van een paar topspelers en veel matige opvulling in het dodelijk saaie voetbal van de Boer gespeeld in een shirt dat ooit ergens voor stond.

Alsof je een doos kroketten van een goed merk opentrekt en frituurt om er vervolgens bij de eerste krokante beet achter te komen dat er geen vlees in te bekennen is en de ragout is aangelengd met water.

 

+1/-0

Heeft iemand die Tarzan/Tavzan van NEC de laatste tijd in de gaten gehouden? Ik volg de KKD af en tor en 2 spelers vallen mij op. Hij en die linksbuiten van Cambuur (ben ff zijn naam kwijt). Misschien een idee om even in de gaten houden. Zij hebben zeker potentie voor de toekomst.

 

+1/-0

Ik zou deze gast halen voor volgend seizoen, de man die Tottenham uitschakelde.
Wat een speler. Nu 7,5 miljoen. Zal wel iets duurder worden. 28 jaar.

zijn 3 goals:

https://www.youtube.com/watch?v=bgI42uK3CL0link




https://www.transfermarkt.nl/mislav-orsic/profil/spieler/119150link

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Antony schreef op 12 maart 2021 om 10:05:

Heeft iemand die Tarzan/Tavzan van NEC de laatste tijd in de gaten gehouden? Ik volg de KKD af en tor en 2 spelers vallen mij op. Hij en die linksbuiten van Cambuur (ben ff zijn naam kwijt). Misschien een idee om even in de gaten houden. Zij hebben zeker potentie voor de toekomst.



Tavsan is iemand om in de gaten te houden. Overgekomen van Sparta. Zou wellicht eerst naar een middenmotor in de Eredivisie moeten gaan om beter te beoordelen.

Linksbuiten van Cambuur is Issa Kallon?

 

+1/-0

Remko Pasveer ...

Hadden Neuer en Terstegen geen interesse?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 86 87 88 89 90

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.