Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Chuba Akpom

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

Dusssss, war gaan we met die 8 miljoen doen? ????

+1/-0

Jullie bedoelen: Na vandaag wordt wellicht duidelijk wat de clausule precies is, en of deze bindend is?

+1/-0

Ipswich Town is gepromoveerd naar de Premier League waardoor het Chuba Akpom definitief overneemt. Ajax ontvangt een transfersom van 8 miljoen Britse Ponden (9,26 miljoen euro)!

+2/-0

'Akpom faalt voor medische keuring.'

+1/-0

Opstekertje????????

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 02 mei 2026 om 17:08:

Ik hou ook nog een slag om de arm. Overal in de media staan de precieze voorwaarden van de verplichte koopoptie vermeld, en misschien heb ik niet goed opgelet, maar wat is nou de oorspronkelijke bron hiervan?

8 miljoen pond is natuurlijk een lachertje voor een promovendus naar de PL, en Akpom lijkt me een prima speler voor de bank, maar toch zou het me niet verbazen als blijkt dat Alex Kroes de bron van al die info is, en dat het bij nader inzien toch niet helemaal klopt allemaal.

+2/-0

Mie Toe schreef op 02 mei 2026 om 18:47:

Kiki schreef op 02 mei 2026 om 17:08:

Ik hou ook nog een slag om de arm. Overal in de media staan de precieze voorwaarden van de verplichte koopoptie vermeld, en misschien heb ik niet goed opgelet, maar wat is nou de oorspronkelijke bron hiervan?

8 miljoen pond is natuurlijk een lachertje voor een promovendus naar de PL, en Akpom lijkt me een prima speler voor de bank, maar toch zou het me niet verbazen als blijkt dat Alex Kroes de bron van al die info is, en dat het bij nader inzien toch niet helemaal klopt allemaal.

Een Alex Kroes bash kan mij altijd bekoren. Na Mislintat, heeft hij Ajax nog verder kapotgemaakt.

+1/-0

Ewige-Blumenkraft schreef op 02 mei 2026 om 22:47:

Een Alex Kroes bash kan mij altijd bekoren. Na Mislintat, heeft hij Ajax nog verder kapotgemaakt.

Ik heb liever dat het allemaal waar is en Ajax netjes 9 miljoen pond op de rekening krijgt overgemaakt, en er wat extra ruimte in het salarishuis komt (al viel het nog wel mee hoeveel Akpom verdiende volgens mij).

Ik ben gewoon een beetje wantrouwig van nature. B)

+3/-0

pony schreef op 02 mei 2026 om 15:18:

Dusssss, war gaan we met die 8 miljoen doen? ????

Een pony halen :P

We kunnen dat geld goed gebruiken komende zomer. Hard nodig: linksback, verdedigende middenvelder en keeper. Misschien ook een rechtsback, tenzij je Tomiyasu kan behouden. Verder hopen dat Gaaei en Wijndal verkocht worden.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

Ajax Forum » Spelers » Chuba Akpom