Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 10 december 2025 om 20:58:

Pure voetballers snappen dat een schot door de benen van de tegenstander vaak genoeg is om de keeper te verslaan.

Beide goals waren door de benen van een verdediger.

Beide keren vond ik het ook niet heel lekker gekeept trouwens hoor. Die eerste was dusdanig zacht dat je 'm kon hebben (keeper zat er ook aan) en die tweede eigenlijk ook. Een goede keeper houdt ze eruit.

Maar goed, niets dan lof, hij trekt de drie punten over de streep.

+1/-0

Hij pakt wel punten voor ons. Dit is niet de eerste keer dit seizoen. Zulke jongens heb je nodig.

+5/-0

Sevic schreef op 10 december 2025 om 21:05:

Beide keren vond ik het ook niet heel lekker gekeept trouwens hoor. Die eerste was dusdanig zacht dat je 'm kon hebben (keeper zat er ook aan) en die tweede eigenlijk ook. Een goede keeper houdt ze eruit.

Ik had hetzelfde gevoel, maar het heeft er zeker ook mee te maken dat de keeper een schot door de benen van een speler net wat later aan ziet komen.

+1/-0

thomas83 schreef op 10 december 2025 om 21:13:

Sevic schreef op 10 december 2025 om 21:05:

Ik had hetzelfde gevoel, maar het heeft er zeker ook mee te maken dat de keeper een schot door de benen van een speler net wat later aan ziet komen.

Uiteraard, daarom de lof. Een écht goede keeper heeft dan echter de reflexen om 'm alsnog te pakken.

Die eerste goal van Gloukh was trouwens ordinair gegrabbel vond ik. Hij zit erbij maar grijpt naast de bal.

Dat gezegd hebbende stond onze keeper het nog veel bonter te maken bij de 1-0, dus Qarabag mag niet klagen verder.

+1/-0

Sevic schreef op 10 december 2025 om 21:20:

Uiteraard, daarom de lof. Een écht goede keeper heeft dan echter de reflexen om 'm alsnog te pakken.

Die eerste goal van Gloukh was trouwens ordinair gegrabbel vond ik. Hij zit erbij maar grijpt naast de bal.

Dat gezegd hebbende stond onze keeper het nog veel bonter te maken bij de 1-0, dus Qarabag mag niet klagen verder.

Het is precies waar we het eerder al over hadden. Als je de bal tussen de palen schiet dan maak je altijd een kans.

+1/-0

Gloukh is een speler waar we het in de komende periode moeten hebben. Dus wat dat betreft extra mooi dat hij hier zijn transferwaarde opvijzelt en zijn basisplaats voor de serieuze duels nu wel veilig gesteld heeft.

Het zou heel mooi zijn als Bounida, Godts en Gloukh allemaal tot rendement komen, want daar kun je in principe een echt voetballende plog omheen bouwen.

+7/-0

Gloukh is door de UEFA genomineerd voor Speler van de Week. Een flinke opsteker voor die jongen. Hopelijk passeert Grim deze jongen niet meer.

Andere genomineerden: Charles De Ketelaere, Noni Madueke en Jules Koundé.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh