Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Waarom zou 15 miljoen voor deze speler een verantwoordelijke aankoop zijn? Fijne balbehandeling door een aardige techniek, maar verder brengt hij erg weinig. Wel veel balverlies door te lang lopen met de bal zonder idee. Geen teamspeler, geen fysieke kracht, tactisch in zijn keuzes erg matig en hij lijkt daarnaast best arrogant. Ik ben vooralsnog geen fan.

+1/-1

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Ik vind alle aankopen nutteloos of flink overbetaald.

+1/-0

Hij speelde vanavond inderdaad wat zelfzuchtig en had vaak sneller voor een goede oplossing kunnen kiezen. Hij blijft regelmatig onnodig lang aan de bal op zoek naar een andere oplossing, waar ik op dat moment dan niet zoveel reden toe zie. Simpel spelen. Is soms het moeilijkste wat er is, aldus een zekere visionair :)

Hij speelde overigens ook al zo tijdens zijn debuut. Toen schaarde ik het onder 'geforceerd op zoek zijn naar de killer pass' en verwachtte ik dat het na een aantal potjes wennen wel beter zou gaan. Maar het lijkt wel een beetje zijn spel te zijn. Hopen op een goede trainer die hem doelgerichter kan krijgen.

Linksom of rechtsom: wel weer een assist en uiteindelijk technisch gezien wel één van onze betere voetballers. Gewoon laten staan.

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh