Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 14 15

Deze gast moet gewoon altijd spelen. Hij is creatief en een goede passer, sterk in de kleine ruimte, hij kan dribbelen, heeft handelingssnelheid en hij is ook gevaarlijk als hij loopacties in de zestien maakt. Bij ESPN zeiden ze geloof ik dat er wat geluk kwam kijken bij dat gewonnen duel van Til vlak voor de goal, maar dat was gewoon klasse. Het was geen kluts of zo, hij bleef gewoon goed in balans.

+3/-0

+6/-0

+4/-0

+1/-0

+2/-0

+1/-0

Dit bericht is gewijzigd op 23 september 2025, 15:00:02.

+3/-1

+1/-0

Als hij zaterdag niet in de basis staat is de laatste procent geloof in Heitinga en Keizer ook weg. Dan ga ik over op tweemaal persona non grata.

+3/-0

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 september 2025 om 18:51:

Als hij zaterdag niet in de basis staat is de laatste procent geloof in Heitinga en Keizer ook weg. Dan ga ik over op tweemaal persona non grata.

In de basis is 1 ding, op een logische positie een ander. Als hij hem weer op RB of LB posteert, heeft hij er weinig kaas van gegeten.

+2/-0

+3/-0

Met onze meesterbrein weet je het nooit, het zou zomaar kunnen dat Oscar op de bank gaat beginnen want hij kan vanaf de bank ook een bijdrage leveren.

+3/-0

Als Oscar nu tegen AZ weer vanaf de bank mag starten (mocht Sjon dan nog trainer zijn) dan zou ik een transferverzoek indienen als ik hem was. Hoe vaak moet je hoogstpersoonlijk punten binnen slepen voordat je gewoon eens bij de basiself behoort? Dit is toch veruit je beste middenvelder man. Denk dat Klaassen ook veel meer in zijn kracht komt te spelen als je Oscar naast 'm op het middenveld zet.

Dit ziet iedereen, behalve... Sjon.

+4/-0

Klaassen Kudus
Klaassen Oscar

+2/-1

Kiki schreef op 05 oktober 2025 om 13:11:

Klaassen Kudus
Klaassen Oscar

Saillant genoeg was Heitinga degene die Kudus na al die tijd eindelijk een basisplaats gaf op een logische plek (rechtsbuiten). Onder Schreuder als spits (??) en daarvoor onder Ten Hag bankzitten achter Berghuis en Klaassen (???).

Maar goed, ook toen zag je al: de creativiteit moest van Sjon naar de zijkanten. "Ga daar maar de bal verspelen."

+3/-0

Sevic schreef op 05 oktober 2025 om 11:55:

Als Oscar nu tegen AZ weer vanaf de bank mag starten (mocht Sjon dan nog trainer zijn) dan zou ik een transferverzoek indienen als ik hem was. Hoe vaak moet je hoogstpersoonlijk punten binnen slepen voordat je gewoon eens bij de basiself behoort? Dit is toch veruit je beste middenvelder man. Denk dat Klaassen ook veel meer in zijn kracht komt te spelen als je Oscar naast 'm op het middenveld zet.

Ik zou zelfs verder willen gaan: het is de beste speler van het hele elftal.

+4/-0

ElSimao2 schreef op 05 oktober 2025 om 13:28:

Sjon: "We hebben meerdere middenvelders. Oscar levert nu een bijdrage op het eind, dan zie je dat hij strijdt voor de ploeg."

:denk

+4/-0

ElSimao2 schreef op 05 oktober 2025 om 13:28:

In ieder geval de enige middenvelder die geen verstoppertje speelt. Maar Heitinga ziet liever Klaassen en Taylor, terwijl die twee zouden moeten concurreren om 1 plek.

+4/-1

+4/-2

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh