open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 20 oktober 2025 om 16:29:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 20 oktober 2025 om 16:00:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 20 oktober 2025 om 11:44:
Pff, ze zitten er nog. Nou, nog 2 wedstrijden ergenis dan en over een week Grim voor de groep. Helemaal niet voorspelbaar of zo.
"Chelsea, Twente, Heerenveen, Galatasaray, Utrecht, Excelsior, Benfica, Groningen, Fortuna, Qarabag, Feyenoord en NEC kun je natuurlijk gewoon verliezen hé" - Alex op de kerst borrel met zijn arm om Simpele Sjon heen.
Als je de verwachtingen telkens maar genoeg terugschroeft voldoe je er altijd aan.
Los van alle cynisme, een goede trainer moet de meeste wedstrijden gewoon winnen. Ook thuis tegen Galatasaray. Je hebt het geluk ze in Amsterdam te treffen. Echter, men is goed bezig om zowel niet in de CL door te gaan als nu al af te haken bij de titelstrijd die tussen Feyenoord en PSV gaat. Kroes wilde zo graag top 2 eindigen, vanwege CL. Vervolgems hebben we daar niks te zoeken en zijn de geldzorgen er nog steeds. Het is allemaal voor niets geweest. Kroes vind ik écht te bizar voor woorden. Uitspreken dat hij verwacht Ajax van OM verliest. Ja, zo ken ik er ook nog wel één. Kutbeleid voeren én kutuitspraken doen. Ook Heitinga aanstellen en beschermen: verschrikkelijk! Ook beschamend hoe spelers als Davy en Wout begin seizoen uitspreken dit seizoen kampioen te moeten worden. Dat was zó naïef als de pest!
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 81
Reg.: 13 september 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-AZ: -
Steeds minder kapitaal op het veld?
Eerst moeten verkopen voordat je kunt kopen?
Dat zijn geen geldzorgen volgens de definitie, maar wel heel vervelend. Zeker als je een TD hebt die slecht onderhandelt en met z'n uitspraken continu z'n eigen onderhandelingspositie ondermijnt.
Ik vond Kroes al vrij snel een niet al te prettig figuur, maar ik had wel echt meer van hem verwacht! Een charlatan, en dan niet eens charmant.
Maar goed, om weer on-topic te gaan: ik had ook meer van Keizer verwacht. Van Heitinga niet. Die doet en praat precies zoals ik dat van hem verwacht.
Nog steeds niet on-topic, maar ik wil gewoon heel graag even wat zeggen, en m'n vrouw heeft alles al 100 keer gehoord.
Forumreacties: 998
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 20 oktober 2025 om 16:32:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 20 oktober 2025 om 16:29:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 20 oktober 2025 om 16:00:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 20 oktober 2025 om 11:44:
Pff, ze zitten er nog. Nou, nog 2 wedstrijden ergenis dan en over een week Grim voor de groep. Helemaal niet voorspelbaar of zo.
"Chelsea, Twente, Heerenveen, Galatasaray, Utrecht, Excelsior, Benfica, Groningen, Fortuna, Qarabag, Feyenoord en NEC kun je natuurlijk gewoon verliezen hé" - Alex op de kerst borrel met zijn arm om Simpele Sjon heen.
Als je de verwachtingen telkens maar genoeg terugschroeft voldoe je er altijd aan.
Los van alle cynisme, een goede trainer moet de meeste wedstrijden gewoon winnen. Ook thuis tegen Galatasaray. Je hebt het geluk ze in Amsterdam te treffen. Echter, men is goed bezig om zowel niet in de CL door te gaan als nu al af te haken bij de titelstrijd die tussen Feyenoord en PSV gaat. Kroes wilde zo graag top 2 eindigen, vanwege CL. Vervolgems hebben we daar niks te zoeken en zijn de geldzorgen er nog steeds. Het is allemaal voor niets geweest. Kroes vind ik écht te bizar voor woorden. Uitspreken dat hij verwacht Ajax van OM verliest. Ja, zo ken ik er ook nog wel één. Kutbeleid voeren én kutuitspraken doen. Ook Heitinga aanstellen en beschermen: verschrikkelijk! Ook beschamend hoe spelers als Davy en Wout begin seizoen uitspreken dit seizoen kampioen te moeten worden. Dat was zó naïef als de pest!
Welke geldzorgen zijn er dan exact?
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 20 oktober 2025 om 16:58:
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Vak: -
Forumreacties: 979
Reg.: 3 september 2005
Het succes van Liverpool en Arne Slot was blijkbaar te danken aan Johnny Heitinga. Nu ze hem afgelopen zomer naar zijn grote liefde Ajax hebben laten gaan zijn de resultaten een stuk minder. Afgelopen weekend heeft Liverpool met Arne Slot weer in eigen huis verloren. Dat gaat niet goed daar. Johnny Heitinga wordt node gemist. Komt dat mooi uit: de Ajax supporters kunnen hem missen als kiespijn. Enkele reis terug naar Liverpool lijkt mij de beste oplossing!
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 20 oktober 2025 om 17:07:
Het succes van Liverpool en Arne Slot was blijkbaar te danken aan Johnny Heitinga. Nu ze hem afgelopen zomer naar zijn grote liefde Ajax hebben laten gaan zijn de resultaten een stuk minder. Afgelopen weekend heeft Liverpool met Arne Slot weer in eigen huis verloren. Dat gaat niet goed daar. Johnny Heitinga wordt node gemist. Komt dat mooi uit: de Ajax supporters kunnen hem missen als kiespijn. Enkele reis terug naar Liverpool lijkt mij de beste oplossing!
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.176
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 20 oktober 2025 om 17:12:
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 20 oktober 2025 om 17:07:
Ze kunnen niet zonder elkaar. Daar dacht ik laatst ook aan. Grappig...
Slot+Heitinga wil ik wel een kans geven.
Forumreacties: 998
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 20 oktober 2025 om 17:33:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 20 oktober 2025 om 17:12:
Ze kunnen niet zonder elkaar. Daar dacht ik laatst ook aan. Grappig...
Slot+Heitinga wil ik wel een kans geven.
Heitinga en Slot zijn klaarblijkelijk net als Bassie en Adriaan: als duo succesvol, maar los van elkaar stelt het ineens weinig voor.
Zou ook direct verklaren waarom wij Sjon zo'n clown vinden.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.176
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:De Das schreef op 20 oktober 2025 om 18:37:
Woensdag gaan we lekker koppeltjes maken tegen Chelsea. Dus geniet er nog maar even van
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 20 oktober 2025 om 16:58:
Dat zijn geen geldzorgen volgens de definitie, maar wel heel vervelend. Zeker als je een TD hebt die slecht onderhandelt en met z'n uitspraken continu z'n eigen onderhandelingspositie ondermijnt.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer