Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

Ugh, Berghuis...

Sorry hoor, maar die gast is een schande! Kroes, wat heb je ons aangedaan? Hwt erge is, is dat zowel Farioli als Heitinga ook positief over hem zijn.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 31 augustus 2025 om 22:37:

Ugh, Berghuis...

Sorry hoor, maar die gast is een schande! Kroes, wat heb je ons aangedaan? Hwt erge is, is dat zowel Farioli als Heitinga ook positief over hem zijn.

Farioli passeerde hem nog best vaak voor Traoré. Positief moet je wel over hem zijn in de media want anders gaat ie meteen stoken en het teamproces verstoren.

Hem langer vastleggen was een kapitale blunder natuurlijk.

+3/-0

ElSimao2 schreef op 31 augustus 2025 om 22:45:

Kiki schreef op 31 augustus 2025 om 22:37:

Ugh, Berghuis...

Farioli passeerde hem nog best vaak voor Traoré. Positief moet je wel over hem zijn in de media want anders gaat ie meteen stoken en het teamproces verstoren.

Hem langer vastleggen was een kapitale blunder natuurlijk.

Berghuis had vorig jaar chronisch last van de rug, dus dat is wel makkelijk passeren. Oh en in de wedstrijden dat hij wel speelde was het echt verschrikkelijk.

Berghuis nu belangrijk maken is een teken aan de wand. Want het toont gewoon dat er verder 0,0 voetballend vermogen in de ploeg zit. Ik zie onder Heitinga en Keizer eigenlijk geen enkele voetballer goed presteren, beter dan onder Farioli bedoel ik dan. Fitz-Jim is weer de middenmoot voetballer die hij daar voor was. Klaassen en Berghuis zijn op leeftijd. Moro komt ook nog niemand voorbij. Godts stuurt standaard z'n tweelingbroer naar de wedstrijd, want die bakt er ECHT niks van. Wijndal verdient wel een kans, dat is misschien een voorzichtig lichtpuntje.

Al met al is de start niet best. En dan kijk ik niet naar de uitslagen, want dat is nu nog helemaal niet relevant. Het spel is niet best, er lijkt geen idee achter te zitten. Ik vidn Heitinga ook slecht overkomen in interviews. Ik heb niet het idee dat er een visie of idee achter zit. Is dit die alomgeroemde assistent van Slot? Want ik zie het niet. Ik ben heel bang dat dit een verloren seizoen gaat zijn.

+3/-0

De naam van Ten Hag wordt op de nieuwsberichten van Radio 538 genoemd als de mogelijke opvolger van Heitinga.

Als dit al gebeurt, dan is er inmiddels al minstens één poot van de stoel waar je op zit afgezaagd.

+4/-0

tackle schreef op 01 september 2025 om 16:47:

De naam van Ten Hag wordt op de nieuwsberichten van Radio 538 genoemd als de mogelijke opvolger van Heitinga.

Als dit al gebeurt, dan is er inmiddels al minstens één poot van de stoel waar je op zit afgezaagd.

Ik vind dat Heitinga meer tijd moet krijgen. Alleen als er ook intern al heel veel problemen zijn en tegenvallende kwaliteit geleverd wordt, dan moeten ze een voorbeeld nemen aan Leverkusen. Niet leuk, maar falen is prima, maar doe het wel snel.

ten Hag terug, op basis van wat? Wat ik lees is niet best. Misschien dat hij het bij Ajax wel op de rit krijgt, maar dit jaar is volgens mij gewoon behelpen. We gaan het niet redden ten opzichte van PSV en we moeten oppassen dat AZ en Feyenoord niet ook gewoon beter blijken te zijn. Maar goed, dat is de realiteit. Maar goed, misschien is het ook gewoon een kwestie van de juiste keuzes maken.

Tot nu toe zie ik daar weinig van. Wat ik zie is dat we koste wat kost met de punt naar achteren willen spelen en met twee halfspelers. Maar we hebben geen 6. Die nieuwe McDonalds moet het maar laten zien en als dat niks is, dan maar met een 10 gaan voetballen.

Ik vind het schrijnendste dat Berghuis onze beste speler lijkt te zijn, terwijl iedereen ziet dat die het niet meer kan belopen en zich altijd verstopt. Maar wie is er nou beter dan? Gloukh zou beter moeten zijn, maar die moet nog duidelijk ff wennen.

+2/-0

Derk Johanssen schreef op 03 september 2025 om 16:34:

Ik vind dat Heitinga meer tijd moet krijgen. Alleen als er ook intern al heel veel problemen zijn en tegenvallende kwaliteit geleverd wordt, dan moeten ze een voorbeeld nemen aan Leverkusen. Niet leuk, maar falen is prima, maar doe het wel snel.

ten Hag terug, op basis van wat? Wat ik lees is niet best. Misschien dat hij het bij Ajax wel op de rit krijgt, maar dit jaar is volgens mij gewoon behelpen. We gaan het niet redden ten opzichte van PSV en we moeten oppassen dat AZ en Feyenoord niet ook gewoon beter blijken te zijn. Maar goed, dat is de realiteit. Maar goed, misschien is het ook gewoon een kwestie van de juiste keuzes maken.

Tot nu toe zie ik daar weinig van. Wat ik zie is dat we koste wat kost met de punt naar achteren willen spelen en met twee halfspelers. Maar we hebben geen 6. Die nieuwe McDonalds moet het maar laten zien en als dat niks is, dan maar met een 10 gaan voetballen.

Ik vind het schrijnendste dat Berghuis onze beste speler lijkt te zijn, terwijl iedereen ziet dat die het niet meer kan belopen en zich altijd verstopt. Maar wie is er nou beter dan? Gloukh zou beter moeten zijn, maar die moet nog duidelijk ff wennen.

Als je Berghuis de beste speler vindt dan kijk je geen wedstrijden, maar slechts de samenvattingen waarin je 1 a 2 aardige ballen van hem niet, maar niet alles dat mis gaat, al het balverlies etc.

+3/-0

Wanneer het Heitinga lukt om Ajax met dezelfde bezieling te laten spelen als Farioli deed, dan kunnen wij kampioen worden. PSV verliest thuis van Telstar en is echt niet beter. AZ en Feyenoord moeten we serieus nemen, maar oppassen dat zij beter zijn? Kom op zeg! WIJ ZIJN AJAX!

+1/-0

Ik ben het hiermee eens. Ik denk ook dat mensen zich niet te veel op Heitinga moeten blindstaren. Vlieg maar lekker naar Liverpool zodat al die bekende gezichten daar jouw gezicht niet vergeten, zolang Keizer maar hard met de selectie aan het trainen is. Dat deed hij jaren geleden bij Jong ook heel goed.

Heitinga is volgens mij alleen maar de bliksemafleider, omdat Keizer niet in de schijnwerpers wil staan. Maar Keizer is de echte trainer.

+1/-0

Als je openlijk spelers voor de bus gaat gooien dan verlies je het respect van de spelers en dan zit er niets op dan te vertrekken.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer