Vak: -
Forumreacties: 3.807
Reg.: 10 juli 2003
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Go Ahead Eagles-Ajax
Man van de Wedstrijd Ajax-Telstar: -
Er werd vaak moeizaam gewonnen, maar het was geen open huis. Tegen eigenlijk niemand eigenlijk, en zeker niet tegen de nummer 7 van de KKD die met moeite genoeg contractspelers kan vinden om aan het seizoen te beginnen.
Zet die trainer van Telstar voor deze groep en ik durf je een betere structuur en beter wedstrijdplan te garanderen.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.840
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Quido schreef op 10 augustus 2025 om 21:53:
Er werd vaak moeizaam gewonnen, maar het was geen open huis. Tegen eigenlijk niemand eigenlijk, en zeker niet tegen de nummer 7 van de KKD die met moeite genoeg contractspelers kan vinden om aan het seizoen te beginnen.
Zet die trainer van Telstar voor deze groep en ik durf je een betere structuur en beter wedstrijdplan te garanderen.
Forumreacties: 3.332
Reg.: 21 januari 2021
Go Ahead Eagles-Ajax 3-1 (1-1)
De ironie is dat Kroes het eerste seizoen een goede trainer haalt en allerlei slechte aankopen (incl. vrije transfers) doet en dit seizoen wél goede spelers aantrekt, maar een slechte trainer (twee stuks zelfs). Hoevaak zijn die zogenaamde duo-trainers een succes gebleken? Twee halve eieren maken geen heel ei. Allebei niet goed genoeg, dus dan maar samen. Waarom dán wel ineens goed genoeg? Dumb & Dumber zet je toch ook niet samen aan het roer?
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 11 augustus 2025 om 08:54:
De ironie is dat Kroes het eerste seizoen een goede trainer haalt en allerlei slechte aankopen (incl. vrije transfers) doet en dit seizoen wél goede spelers aantrekt, maar een slechte trainer (twee stuks zelfs). Hoevaak zijn die zogenaamde duo-trainers een succes gebleken? Twee halve eieren maken geen heel ei. Allebei niet goed genoeg, dus dan maar samen. Waarom dán wel ineens goed genoeg? Dumb & Dumber zet je toch ook niet samen aan het roer?
Forumreacties: 3.807
Reg.: 10 juli 2003
Camus
Fan van Ajax
Tweede plaats Ajax.supporters.nl Pool seizoen 24/25
Uit: Den Haag
Vak: 406
Forumreacties: 54
Reg.: 27 mei 2024
Go Ahead Eagles-Ajax 0-2 (0-0)
Los van winnen of verliezen, aanvallend of verdedigend spel en ieders persoonlijke voorkeur: een goede trainer herken je aan een team dat steevast met een duidelijk intelligent idee speelt en alles voor elkaar over heeft.
Daarom is Farioli een toptrainer. Heitinga niet, want tot nu toe heb ik nooit enige lijn in zijn teams kunnen ontdekken. Het enige dat hem nog kan redden, zijn individuele klasse van spelers en een flinke portie geluk. Maar ja… hij past zo goed bij Ajax — DNA en zo. Farioli niet, en dus kon hij zomaar vertrekken. Topsportklimaat? Zucht.
Dit bericht is gewijzigd op 11 augustus 2025, 11:44:31.
open/sluit de onderstaande quote:Camus schreef op 11 augustus 2025 om 11:28:
Los van winnen of verliezen, aanvallend of verdedigend spel en ieders persoonlijke voorkeur: een goede trainer herken je aan een team dat steevast met een duidelijk intelligent idee speelt en alles voor elkaar over heeft.
Daarom is Farioli een toptrainer. Heitinga niet, want tot nu toe heb ik nooit enige lijn in zijn teams kunnen ontdekken. Het enige dat hem nog kan redden, zijn individuele klasse van spelers en een flinke portie geluk. Maar ja… hij past zo goed bij Ajax — DNA en zo. Farioli niet, en dus kon hij zomaar vertrekken. Topsportklimaat? Zucht.
spelbos
Fan van Ajax
Tweede plaats Ajax.supporters.nl VoVo 2024/2025
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.734
Reg.: 1 juli 2006
Go Ahead Eagles-Ajax 1-3 (1-1)
Man van de Wedstrijd Ajax-Telstar: Vítězslav Jaroš
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 11 augustus 2025 om 15:04:
Na 1 september weten we welke selectie Heitinga heeft om mee te werken en ik denk dat het aankomend weekend al beter gaat worden met Gloukh en hopelijk Itakura in de basis.
afca1900
Fan van Ajax
Winnaar Interlands Klassement Ajax Netwerk VoVo 2010/2011
Winnaar Beker Klassement Soccer Netwerk VoVo 2009/2010
Winnaar Beker Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012
Forumreacties: 2.738
Reg.: 26 februari 2005
Go Ahead Eagles-Ajax 1-2 (0-0)
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 11 augustus 2025 om 15:07:
Na 1 september weten we welke selectie Heitinga heeft om mee te werken en ik denk dat het aankomend weekend al beter gaat worden met Gloukh en hopelijk Itakura in de basis.
Aha, dus het lag aan het spelersmateriaal dat Telstar meer kansen creëerde dan wij?
Duidelijk.
open/sluit de onderstaande quote:afca1900 schreef op 11 augustus 2025 om 15:18:
Aha, dus het lag aan het spelersmateriaal dat Telstar meer kansen creëerde dan wij?
Duidelijk.
Dit seizoen gaat onze grootste nachtmerrie worden!
Mark my words
spelbos
Fan van Ajax
Tweede plaats Ajax.supporters.nl VoVo 2024/2025
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.734
Reg.: 1 juli 2006
Go Ahead Eagles-Ajax 1-3 (1-1)
Man van de Wedstrijd Ajax-Telstar: Vítězslav Jaroš
Duidelijk.
Forumreacties: 446
Reg.: 22 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 10 augustus 2025 om 21:36:
Onder Farioli werd er ook moeizaam gewonnen en kreeg de tegenstander vaak genoeg kansen, ook kleine clubs. Maar hij kon het dan wel weer goed neerzetten tegen de sterkere tegenstanders (PSV, Feyenoord) en er zat een duidelijk idee achter zijn keuzes. Dat zie ik Heitinga niet voor elkaar krijgen. Waar Farioli het maximale uit de groep perste, vrees ik dat we dit seizoen onder ons kunnen zullen presteren. Ik heb het graag mis, maar maak me nu al grote zorgen.. Om over de CL maar te zwijgen.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer