Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 62 63 64 65 66

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 27 oktober 2021 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 27 oktober 2021 om 12:04:

Zoals voorspeld begint de hele idioterie van voren af aan.
Mondkapjes, lockdowns, injecties, het komt er allemaal weer aan.
Het is weer precies hetzelfde verhaal als vorig jaar.

Het GELIJK van de ONGEVACCINEERDEN is daarmee bewezen: de injecties helpen niet!



Daarom liggen vooral zij op de IC. Just sayin' 🤷🏻‍♂️



Helen Mertens, bestuursvoorzitter van MUMC (ziekenhuis in Maastricht), zegt het tegenovergestelde. Volgens haar zijn 8 op de 10 patiënten gevaccineerd. In het buitenland zie je nu ook vaker een soortgelijke trend.

Maar ik snap het. Het is makkelijker dat je naar een groep kunt wijzen die men in de MSM en politiek toch al non-stop belachelijk maakt en aan het demoniseren is. Vooral niet naar het beleid en gedrag in Den Haag kijken, en vooral niet kijken naar wie ze werkelijk dienen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 oktober 2021, 19:30:35.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 27 oktober 2021 om 19:23:

Helen Mertens, bestuursvoorzitter van MUMC (ziekenhuis in Maastricht), zegt het tegenovergestelde. Volgens haar zijn 8 op de 10 patiënten gevaccineerd. In het buitenland zie je nu ook vaker een soortgelijke trend.



En het Landelijk Coordinatiecentrum Patienten Spreiding heeft het over 25,4% bezetting van de IC capaciteit door ongevaccineerden.

En zij gaan erover. Mw. Mertens niet.

Tussen 1 september en 3 oktober waren 4 op de 5 COVID-19-patiënten op de intensive care ongevaccineerd. Van alle in het ziekenhuis opgenomen COVID-19 patiënten waren 3 op de 4 COVID-19 opgenomen patiënten ongevaccineerd.

In Nederland is op dit moment 1 op de 5 personen (vanaf 12 jaar) niet volledig gevaccineerd.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 27 oktober 2021 om 19:23:

Maar ik snap het. Het is makkelijker dat je naar een groep kunt wijzen die men in de MSM en politiek toch al non-stop belachelijk maakt en aan het demoniseren is.



Ik snap het ook best. Het is verleidelijk om als kleinste groep gebruik te maken van het eierdop effect. Een stripfiguur is beroemd geworden met die methode.

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 27 oktober 2021 om 19:23:

Vooral niet kijken naar wie ze werkelijk dienen.



Dát zouden mensen ook eens van de andere kant moeten doen. Niet alleen kijken naar de overheid maar ook eens moeten kijken naar de daadwerkelijke motivatie's van de overige groeprinkjes. Die motivatie gaat niet alleen over Covid, die groeperinkjes hebben meerdere (en vaak al langdurige) redenen om zich tegen de staat te keren. En dat maakt hun motivatie niet meer transparant.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 oktober 2021, 20:34:02.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 20:24:
Ik snap het ook best. Het is verleidelijk om als kleinste groep gebruik te maken van het eierdop effect. Een stripfiguur is beroemd geworden met die methode.



Is een constatering, Joe. Ik zeg niet zomaar wat. Als ik een Johan Derksen (en anderen die aardig wat invloed hebben en soortgelijke dingen zeggen) hoor zeggen dat ik (een doodnormale en gezonde man van in de 30) een gevaar voor de samenleving zou zijn, dan weet ik wel dat de beer los is. Dit soort idiote uitspraken sijpelen door in de samenleving. Ze zijn helemaal losgeslagen in de mediawereld. Nuance is er niet meer bij.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 27 oktober 2021 om 21:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 20:24:
Ik snap het ook best. Het is verleidelijk om als kleinste groep gebruik te maken van het eierdop effect. Een stripfiguur is beroemd geworden met die methode.



Nuance is er niet meer bij.



Dat ben ik zo met je eens.

Maar om die nuance weer terug te krijgen moet iedereen z'n steentje bijdragen, en dat lukt niet als daar maar één groepering verantwoordelijk voor wordt gehouden.

En een goed begin zou zijn om te stoppen met anderen proberen te overtuigen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 27 oktober 2021 om 16:52:

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 27 oktober 2021 om 12:04:

Zoals voorspeld begint de hele idioterie van voren af aan.
Mondkapjes, lockdowns, injecties, het komt er allemaal weer aan.
Het is weer precies hetzelfde verhaal als vorig jaar.

Het GELIJK van de ONGEVACCINEERDEN is daarmee bewezen: de injecties helpen niet!



En ja , de maan is van kaas …!



Wat een goed tegenargument. Chapeau.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 27 oktober 2021 om 12:04:

(...)
Het is weer precies hetzelfde verhaal als vorig jaar. (...)



Een wedstrijd op 19 december zonder publiek, daar voel ik wel wat voor.

Geen gefluit voor Berghuis en hij kan ongestoord de corners nemen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 27 oktober 2021 om 12:22:

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 27 oktober 2021 om 12:04:

Zoals voorspeld begint de hele idioterie van voren af aan.
Mondkapjes, lockdowns, injecties, het komt er allemaal weer aan.
Het is weer precies hetzelfde verhaal als vorig jaar.

Het GELIJK van de ONGEVACCINEERDEN is daarmee bewezen: de injecties helpen niet!



Daarom liggen vooral zij op de IC. Just sayin' 🤷🏻‍♂️



MUMC Maastricht 26 mensen met Corona in het ziekenhuis, waarvan 1 op de IC. 80% zijn gevaccineerde. Tendens in heel Limburg.


Grote steden: Vooral niet Westerse mensen met een BMI van 30+ op de IC's

België die met de nieuwste cijfers werkt en niet met cijfers van 2 weken geleden is nu het overgrote deel van de IC patiënten gevaccineerde mensen.


Daarom moeten de heren in Den Haag weer heel Nederland in de hoek gaan zetten.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 22:11:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 27 oktober 2021 om 21:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 20:24:
Ik snap het ook best. Het is verleidelijk om als kleinste groep gebruik te maken van het eierdop effect. Een stripfiguur is beroemd geworden met die methode.



Nuance is er niet meer bij.



Dat ben ik zo met je eens.

Maar om die nuance weer terug te krijgen moet iedereen z'n steentje bijdragen, en dat lukt niet als daar maar één groepering verantwoordelijk voor wordt gehouden.

En een goed begin zou zijn om te stoppen met anderen proberen te overtuigen.



Verbeter de wereld begin bij jezelf. Jij doet niet anders hier en daarbij probeer je keiharde feiten onderuit te halen met opmerkingen als kolderiek.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 22:11:

(...) En een goed begin zou zijn om te stoppen met anderen proberen te overtuigen.



Een goed begin zou zijn om anderen te overtuigen.
Met de juiste kennis. Op het moment dat die voorhanden is.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 16:15:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 27 oktober 2021 om 11:36:

De zorg is niet overbelast, maar onderbezet!! Dit door jarenlang wanbeleid van de regering en gebrek aan inzicht bij de verantwoordelijken. Een schoolmeester op de post Minister van Volksgezondheid is te lachwekkend voor woorden, onprofessioneel, ondoordacht etc. etc..




Kolderiek.

Dus de zorg is niet overbelast omdat hij onderbezet is. En omdat die onderbezetting een (mogelijk) gevolg is van overheidsbeleid, is vaccineren niet de oplossing. Terwijl de zorg overbelast raakt door de zorg voor diegene die niet gevaccineerd zijn.

Dus als we de zorg weer volpompen met artsen/verpleegkundigen verdwijnt het virus vanzelf.

Kolderiek.



Wat een ongelooflijke irrelevante opmerking. Het land wordt al 19 maanden gegijzeld, omdat de zorg onderbezet is. Als we gewoon zoals in bijvoorbeeld Oostenrijk permanent 2000 IC bedden hadden en geen ziekenhuizen hadden gesloten dan was er op dat gebied helemaal geen probleem geweest.

Bij een beetje ernstige griepgolf loopt het systeem ook helemaal vast. Heeft niets met dit virus te maken.

In 2018 moesten de artsen al kiezen welke patiënten het eerst geholpen zouden worden die een IC bed nodig hadden. Het ging hier om mensen met kanker.

De hele gezondheidszorg in Nederland is gesloopt en totaal verkeerd ingericht. Op elk gebied. Ook de geestelijke gezondheidszorg. De zgn marktwerking die zou gaan plaatsvinden bij de privatisering heeft totaal averechts gewerkt.

Je moet eens stoppen met elke keer die denigrerende posts hier te plaatsen en doen alsof andere gek zijn, iets ontkennen, wappies zijn (alleen het woord al), of wat dan ook.
Alsof jij de wijsheid in pacht hebt!!

Zelfs keiharde feiten ontken je, zoals het FEIT dat de bestuursvoorzitter van het MUMC naar voren bracht over het wel of niet gevaccineerd zijn van hun patiënten.

Een feit is een feit en daar verander jij niets aan.

En NIEMAND ontkent dat er een virus is, helemaal NIEMAND !!! Dat maak jij er van.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 12:06:

Wat een ongelooflijke irrelevante opmerking. Het land wordt al 19 maanden gegijzeld, omdat de zorg onderbezet is. Als we gewoon zoals in bijvoorbeeld Oostenrijk permanent 2000 IC bedden hadden en geen ziekenhuizen hadden gesloten dan was er op dat gebied helemaal geen probleem geweest.



Dat is echt onzin. Wij worden niet gegijzeld (bij gijzeling zit kwade opzet) en het speelt helemaal niet alleen in dit “land”. Het is een mondiaal probleem, in Oostenrijk zijn dezelfde maatregelen en problemen ondanks un 2000 permanente IC bedden.

https://graphics.reuters.com/world-coronavirus-tracker-and-maps/countries-and-territories/austria/link

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 12:06:

Bij een beetje ernstige griepgolf loopt het systeem ook helemaal vast. Heeft niets met dit virus te maken.



Dat ben ik dan wel weer met je eens. Wegwezen met al die gasten die menen dat ze met een flinke verkoudheid wel naar het werk kunnen gaan. Hoe halen ze het in hun hoofd, waarom moeten hun directe collega's worden opgezadeld met een flinke verkoudheid omdat hun collega te beroerd is om zijn verantwoordelijkheid te nemen? En daar moet de reguliere zorg dan maar permanent voor worden opgeschaald? Betaal jij anders even lekker mijn ziektekostenpremie.

En dat vind ik niet alleen van dit soort "collega's", maar dat vind ik bijvoorbeeld ook van al die gasten die in januari menen op skivakantie te gaan zonder het nodig te vinden om van te voren ski-les te nemen, en zodoende de zorg overbelasten met letsel.

De overheid is niet het probleem en de capaciteit in de zorg ook niet.
Het alles zelf willen kunnen bepalen als individualist en het gebrek aan verantwoordelijkheid van die individualist is het probleem.

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 12:06:

Zelfs keiharde feiten ontken je, zoals het FEIT dat de bestuursvoorzitter van het MUMC naar voren bracht over het wel of niet gevaccineerd zijn van hun patiënten.

Een feit is een feit en daar verander jij niets aan.



Waar ontken ik dat precies? Feit is wel dat zij bestuursvoorzitter is van een ziekenhuis, en dat zij het heeft over het ziekenhuis waar zij werkzaam is.
Maar het speelt niet alleen in Maastricht, het is een mondiaal probleem.

Dus wat mw. Mertens uit haar eigen mond wel of niet verteld is totaal irrelevant. Zij spreekt namens het MUMC en niet namens alle ziekenhuizen ter wereld. Dat het de tegenstanders van de huidige maatregelen goed uitkomt heb ik zelf echt maling aan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 oktober 2021, 14:17:57.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 11:46:

... niet Westerse ...



En waarom is dit precies relevant?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 oktober 2021, 14:11:17.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 28 oktober 2021 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 22:11:

(...) En een goed begin zou zijn om te stoppen met anderen proberen te overtuigen.



Een goed begin zou zijn om anderen te overtuigen.
Met de juiste kennis. Op het moment dat die voorhanden is.



Nee.

Het gaat niet om gelijk krijgen. Het gaat om begrip voor ieders standpunt en daarin te proberen samen een oplossing voor te vinden.

En dát is exact waarom ik soms reageer op posts. Posts die overigens dan vooral gaan over "gelijk willen krijgen" en eenzijdig/kortzichtig naar de situatie kijken ;-)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 28 oktober 2021 om 13:58:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 11:46:

... niet Westerse ...



En waarom is dit precies relevant?



Omdat die lui overal schijt aan hebben. Regels gelden niet voor hun en komen massaal samen achter de voordeur.

En niet alleen op medisch gebied. Met criminaliteit zijn ze (in verhouding) ook riant koploper.

 

+4/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 16:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 28 oktober 2021 om 13:58:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 11:46:

... niet Westerse ...



En waarom is dit precies relevant?



Omdat die lui overal schijt aan hebben. Regels gelden niet voor hun en komen massaal samen achter de voordeur.



In dat geval vind ik ook dat ze zich sociaal moeten opstellen en zich moeten laten vaccineren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 16:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 28 oktober 2021 om 13:58:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 11:46:

... niet Westerse ...



En waarom is dit precies relevant?



Omdat die lui overal schijt aan hebben. Regels gelden niet voor hun en komen massaal samen achter de voordeur.

En niet alleen op medisch gebied. Met criminaliteit zijn ze (in verhouding) ook riant koploper.




Nogal generaliserend.., richting discriminerend….

Het zou zelfs heel goed kunnen dat deze mensen dezelfde overwegingen hebben om zich niet te laten vaccineren als jij .
In die zin behoor jij dan tot diezelfde groep waar jij je zo laatdunkend over uitlaat. Jullie zijn soortgenoten.

Filosofisch gezien blijft dan de vraag of je je eigen soort kunt discrimineren..
Misschien is het meer een vorm van ‘Selbsthass’ en dat zou je kunnen beschouwen als een ‘psychiatrische aandoening’ ..

Dit bericht is gewijzigd op 28 oktober 2021, 17:55:21.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 28 oktober 2021 om 16:49:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 16:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 28 oktober 2021 om 13:58:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 11:46:

... niet Westerse ...



En waarom is dit precies relevant?



Omdat die lui overal schijt aan hebben. Regels gelden niet voor hun en komen massaal samen achter de voordeur.

En niet alleen op medisch gebied. Met criminaliteit zijn ze (in verhouding) ook riant koploper.




Nogal generaliserend.., richting discriminerend….

Het zou zelfs heel goed kunnen dat deze mensen dezelfde overwegingen hebben om zich niet te laten vaccineren als jij .
In die zin behoor jij dan tot diezelfde groep waar jij je zo laatdunkend over uitlaat. Jullie zijn soortgenoten.

Filosofisch gezien blijft dan de vraag of je je eigen soort kunt discrimineren..
Misschien is het meer een vorm van ‘Selbsthass’ en dat zou je kunnen beschouwen als een ‘psychiatrische aandoening’ ..



Een psychiatrische aandoening nog wel. Heel goed oppassen met wat je zegt kerel.

Maak je vooral niet druk om mij. Aan deze post te zien, heb je het druk genoeg met jezelf.
Ik heb natuurlijke antistoffen. Mijn immuunsysteem heeft gewoon gedaan waarvoor het is. Vele mate beter dan het experimentele prikkie dat jullie hebben genomen. Waarvan nu al steeds meer duidelijk wordt dat het niet zo werkt als dat men dacht. Sterker nog er komt steeds meer boven water dat de neven gevolgen grote schade aanbrengen.
Over de lange termijn gevolgen nog maar te zwijgen. Dat komt nog wel uit.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 oktober 2021, 19:03:27.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 18:54:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 28 oktober 2021 om 16:49:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 16:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 28 oktober 2021 om 13:58:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 11:46:

... niet Westerse ...



En waarom is dit precies relevant?



Omdat die lui overal schijt aan hebben. Regels gelden niet voor hun en komen massaal samen achter de voordeur.

En niet alleen op medisch gebied. Met criminaliteit zijn ze (in verhouding) ook riant koploper.




Nogal generaliserend.., richting discriminerend….

Het zou zelfs heel goed kunnen dat deze mensen dezelfde overwegingen hebben om zich niet te laten vaccineren als jij .
In die zin behoor jij dan tot diezelfde groep waar jij je zo laatdunkend over uitlaat. Jullie zijn soortgenoten.

Filosofisch gezien blijft dan de vraag of je je eigen soort kunt discrimineren..
Misschien is het meer een vorm van ‘Selbsthass’ en dat zou je kunnen beschouwen als een ‘psychiatrische aandoening’ ..



Een psychiatrische aandoening nog wel. Heel goed oppassen met wat je zegt kerel.

Maak je vooral niet druk om mij. Aan deze post te zien, heb je het druk genoeg met jezelf.
Ik heb natuurlijke antistoffen. Mijn immuunsysteem heeft gewoon gedaan waarvoor het is. Vele mate beter dan het experimentele prikkie dat jullie hebben genomen. Waarvan nu al steeds meer duidelijk wordt dat het niet zo werkt als dat men dacht. Sterker nog er komt steeds meer boven water dat de neven gevolgen grote schade aanbrengen.
Over de lange termijn gevolgen nog maar te zwijgen. Dat komt nog wel uit.




Een ‘goed gesprek’ met jou is meestal nogal lastig ; en als het niet in je kraam te pas komt bezig je een agressief toontje .
Ik stel het op prijs als je inhoudelijk op de zaak ingaat ..

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 22:11:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 27 oktober 2021 om 21:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 27 oktober 2021 om 20:24:
Ik snap het ook best. Het is verleidelijk om als kleinste groep gebruik te maken van het eierdop effect. Een stripfiguur is beroemd geworden met die methode.



Nuance is er niet meer bij.



Dat ben ik zo met je eens.

Maar om die nuance weer terug te krijgen moet iedereen z'n steentje bijdragen, en dat lukt niet als daar maar één groepering verantwoordelijk voor wordt gehouden.

En een goed begin zou zijn om te stoppen met anderen proberen te overtuigen.



Ben mans genoeg om toe te geven dat ik wel eens uit de bocht kan vliegen, maar er is hier wel één groot verschil. Uitspraken van een Derksen of Hugo de Jonge wegen zwaarder dan uitspraken van iemand op een levenloos forum. Jij en ik hebben niet de macht of invloed. Wij hebben niet een arsenaal aan wapens waarmee we de burger kunnen beïnvloeden of zelfs controleren.

Ik moet nu al bijna 2 jaar aanhoren dat ik asociaal ben, egoïstisch ben en een gevaar voor de samenleving ben. Denk je niet dat dat iets met mij doet? Verder voel je dwang en drang en is er een hoop gemanipuleer, censuur, chantage en gedreig. Vreemd dat degenen die ons zo nodig moet en wil beschermen op deze manier acteren, vind je niet?

In dit geval ligt de bal dus echt bij de overheid, media en andere instanties met veel macht en invloed. Zij hebben de wapens om de bevolking in angst te doen dompelen en tegen elkaar op te zetten, en dus hebben ze ook de wapens om dit weer recht te zetten. Dit is dus niet onze verantwoordelijkheid. We moeten altijd wel proberen om als mens beter te worden, dat zeker.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 oktober 2021, 21:44:45.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 28 oktober 2021 om 20:12:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 18:54:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 28 oktober 2021 om 16:49:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 16:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 28 oktober 2021 om 13:58:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 28 oktober 2021 om 11:46:

... niet Westerse ...



En waarom is dit precies relevant?



Omdat die lui overal schijt aan hebben. Regels gelden niet voor hun en komen massaal samen achter de voordeur.

En niet alleen op medisch gebied. Met criminaliteit zijn ze (in verhouding) ook riant koploper.




Nogal generaliserend.., richting discriminerend….

Het zou zelfs heel goed kunnen dat deze mensen dezelfde overwegingen hebben om zich niet te laten vaccineren als jij .
In die zin behoor jij dan tot diezelfde groep waar jij je zo laatdunkend over uitlaat. Jullie zijn soortgenoten.

Filosofisch gezien blijft dan de vraag of je je eigen soort kunt discrimineren..
Misschien is het meer een vorm van ‘Selbsthass’ en dat zou je kunnen beschouwen als een ‘psychiatrische aandoening’ ..



Een psychiatrische aandoening nog wel. Heel goed oppassen met wat je zegt kerel.

Maak je vooral niet druk om mij. Aan deze post te zien, heb je het druk genoeg met jezelf.
Ik heb natuurlijke antistoffen. Mijn immuunsysteem heeft gewoon gedaan waarvoor het is. Vele mate beter dan het experimentele prikkie dat jullie hebben genomen. Waarvan nu al steeds meer duidelijk wordt dat het niet zo werkt als dat men dacht. Sterker nog er komt steeds meer boven water dat de neven gevolgen grote schade aanbrengen.
Over de lange termijn gevolgen nog maar te zwijgen. Dat komt nog wel uit.




Een ‘goed gesprek’ met jou is meestal nogal lastig ; en als het niet in je kraam te pas komt bezig je een agressief toontje .
Ik stel het op prijs als je inhoudelijk op de zaak ingaat ..



Kijk eens in de spiegel. Over toontjes gesproken. Ik ben er niet van gediend dat je met psychiatrische aandoeningen begint te strooien.
Mag ik daar op reageren of mag dat niet van Hugo aanbidder DelCampo.

Het probleem met jullie is dat jullie als een stel makke schapen achter het beleid aanlopen en daar je mening op baseert. Zelf onderzoeken is niets mis mee.

Moet ik nu dankbaar zijn, omdat jij het prijs stelt dat ik inhoudelijk reageer. Ik reageer hoofdzakelijk inhoudelijk. Alleen die inhoud bevalt bepaalde personen niet.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 62 63 64 65 66

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus