Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 62 63 64 65 66

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 05 januari 2021 om 16:18:

...

Lees ik dit goed ? Vraag jij nu voor de zoveelste keer om iemand van dit forum te verwijderen of breek jij hier de ,ultieme, lans voor absolute vrijheid van meningsuiting ..? Verklaar je nader ..



;)

Ik had nog mee willen gaan in het kader van "ethisch normbesef", als dit hier nu de enige plek op internet was waar deze discussie gevoerd kon worden. Maar deze discussie kan (en wordt al) overal gevoerd op het internet dus om dit nu perse, vanuit ethische noodzaak, een platform op een voetbalforum te moeten geven ontgaat mij volledig.

Om dezelfde reden trouwens dat er hier (bijvoorbeeld) ook geen topic is over oorlogsheld Marco Kroon, die beboet word voor wildplassen in een kikvors kostuum :)

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 05 januari 2021 om 17:49:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 05 januari 2021 om 16:18:

...

Lees ik dit goed ? Vraag jij nu voor de zoveelste keer om iemand van dit forum te verwijderen of breek jij hier de ,ultieme, lans voor absolute vrijheid van meningsuiting ..? Verklaar je nader ..



;)

Ik had nog mee willen gaan in het kader van "ethisch normbesef", als dit hier nu de enige plek op internet was waar deze discussie gevoerd kon worden. Maar deze discussie kan (en wordt al) overal gevoerd op het internet dus om dit nu perse, vanuit ethische noodzaak, een platform op een voetbalforum te moeten geven ontgaat mij volledig.

Om dezelfde reden trouwens dat er hier (bijvoorbeeld) ook geen topic is over oorlogsheld Marco Kroon, die beboet word voor wildplassen in een kikvors kostuum :)



Ach , de maatschappelijke relevantie van Marco Kroon vind ik persoonlijk nogal wat minder dan de Corona-dreiging of het dreigende uitsterven van een amfibisch schepsel ..


Btw. Wist je dat morgen het vaccineren begint ..? B)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 05 januari 2021 om 18:06:

...

Btw. Wist je dat morgen het vaccineren begint ..? B)



In Quiraing ? B)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 05 januari 2021 om 16:18:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 januari 2021 om 14:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 31 december 2020 om 20:27:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 31 december 2020 om 17:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 31 december 2020 om 00:43:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 31 december 2020 om 00:33:

En het maakt dat men aan allen, kleinen en groten, rijken en armen, vrijen en slaven een merkteken geeft op hun rechterhand of op hun voorhoofd, 17 en het maakt dat niemand kan kopen of verkopen, behalve hij die dat merkteken heeft, of
de naam van het beest of het getal van zijn naam. (Op.13:16-17)



Dat zijn teksten uit de tijd dat men ook dacht dat de wereld plat was ...

En 'Openbaringen' ...
Dat doet mij vooral denken aan Cruijff, van Basten, Olsen, Bergkamp, en al die andere Godenzonen.
Profeten met de juiste boodschap die het evangelie in de praktijk lieten zien.



En toch blijft het een interessante tekst, want als je een beetje oplet zie je dat er enorme stappen zijn gemaakt. Ik zie amper nog mensen van mijn generatie met biljetten zwaaien. Zelfs een pincode intoetsen begint al middeleeuws te worden.

Tegenwoordig leg je je pinpasje ergens tegenaan en heb je je betaling al gedaan. Winkels willen, wegens corona, ook liever dat je contactloos gaat betalen. Straks hoef je alleen maar je hand of arm ergens tegenaan te leggen (of je stem gebruiken) om een betaling te doen of om je deur van je eigen huis te openen. Dan heb je die vervelende pasjes en sleutels ook niet meer nodig. Dit is echt niet meer ver weg, hoor. Het lijkt wel een script, want dat is het ook.

Maar handig toch? Je levert uiteindelijk al je vrijheid en privacy in (krijg de indruk dat de meeste mensen dat blijkbaar niet zo erg vinden), maar het is zo handig. Niet meer van die dagen waar je urenlang naar een belangrijk pasje zit te zoeken.

En vooral niet luisteren naar ''complotgekkies'' en ''wappies'', die zeggen bijvoorbeeld dat je bankaccount uitgeschakeld kan worden als je wegens ''slecht gedrag'' in het puntensysteem (social credit system) te veel in de min komt te staan. Dat is natuurlijk lachwekkend. Kom, laten we eens met z'n allen die gekke ''wappies'' en ''complotdenkers'' uitlachen. Dan komt het allemaal goed.

Nee, er komen geweldige tijden aan. Even volhouden totdat het vaccin er is, en we kunnen weer terug naar hoe het ooit was. Echt hoor. :D :denk




Hoera!!

Zijn we dan eindelijk van die zinloze en extreem geweldadige plofkraken af? Kunnen onze supermarktmedewerkers weer gewoon zonder trauma naar hun -zeer slecht betaalde- baantje terug?

Het is toch echt van de gekke dat er anno 2021 nog papier- en muntgeld in omloop is.

En voor the record: wat jij hier beschrijft bestaat al. En is al in place. En werkt ook al gewoon in de uitvoering. Als je iets doet waardoor, of waarmee, via slecht gedrag slecht geld mee word verdient wordt dat al afgepakt. Tot de allerlaatste eurocent. Binnen de overheidsdiensten is daar al een heel apparaat dag en nacht mee bezig en zeer succesvol. En transparant als de overheid is, het heten ook gewoon "afpakprogrammas"

Ze hebben daar niets nieuws voor nodig, en zeker geen chip in je arm. Die Porsche bij je op de oprit is op dat moment al lang van hen.

Blijft over van je verhaal de term "gedrag". Wanneer is "gedrag" zo erg en zo fout dat je bankrekening niet meer van jou is?

Dát is de kern, en niet het excecutiemiddel waarmee het wordt uitgevoerd.
Daarom is deze hele hoax waarin er gesuggereerd word dat het virus gemaakt is voor onderwerping (tgv gedrag) echt totale onzin.

Het is verspreiden van desinformatie en het is precies waarom zou dit topic gesloten moeten worden, zoals je zelf ook verzocht hebt in dit forum.



Heel transparant. Toeslagenaffaire, aankoop vaccins staatsgeheim etc etc.

Diep trieste constatering. Er is hier pas geleden aangegeven dat dit topic open blijft. Dat is de bedoeling van een forum. Je mening kunnen ventileren. Personen die dit roepen zouden van welk forum dan ook verwijderd moeten worden wegens het ontbreken van ethisch normbesef.



Lees ik dit goed ? Vraag jij nu voor de zoveelste keer om iemand van dit forum te verwijderen of breek jij hier de ,ultieme, lans voor absolute vrijheid van meningsuiting ..? Verklaar je nader ..



Hoezo voor de zoveelste keer? Ik ben denk ik heel duidelijk!

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 05 januari 2021 om 16:22:

(...) Vanavond weer vroeg mijn mandje in.



Dat heb ik ook één keer gedaan ...
Daar kreeg ik het ook koud en spierpijn. En hoesten van al die hondenharen. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 04 januari 2021 om 22:54:

Overigens gaat de lockdown gewoon met twee weken verlengd worden. Met dank aan de rave's en Duindorp.



Zal in ieder geval nog wel tot en met de zomer duren, met af en toe kleine versoepelingen tussendoor om ons passief te houden. Kan ik je nu al vertellen. En het heeft geen reet te maken met Duindorp of wat dan ook. En na de zomer gaan we vrolijk verder met nieuwe mutaties, lockdown, een mondkapjesplicht, 1,5 meter etc., vaccin of geen vaccin.

Nederland moet kapot, en de redenen waarom zijn inmiddels bekend. Ik ga het ook niet meer voorkauwen. Mensen zoeken het maar uit. Dit zal niet stoppen zolang de grote meerderheid blijft gehoorzamen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 januari 2021, 20:33:34.

 

+2/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 05 januari 2021 om 18:17:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 05 januari 2021 om 18:06:

...

Btw. Wist je dat morgen het vaccineren begint ..? B)



In Quiraing ? B)



Aye.. Hier op Quiraing eten we als Covid- medicijn de Real Scottish Haggis : Against all Foreign Diseases ..
Voor Nederland raad ik bloedworst aan .. :I

 

+1/-0

En ja hoor....test was positief. Nu maar ff goed uitzieken.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 06 januari 2021 om 12:22:

En ja hoor....test was positief. Nu maar ff goed uitzieken.



Jees!

Nou moet je dat gore Haggis eten zeker?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 06 januari 2021 om 12:22:

En ja hoor....test was positief. Nu maar ff goed uitzieken.


Klote, sterkte!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 06 januari 2021 om 12:22:

En ja hoor....test was positief. Nu maar ff goed uitzieken.



Zo hee. Nu maar even goed wat rust en paracetamol pakken ..!

Ook op voedselgebied krijg je goeie tips zie ik .. B)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 06 januari 2021 om 12:22:

En ja hoor....test was positief. Nu maar ff goed uitzieken.



Beterschap!!!

 

+1/-0



Iemand die al 40 jaar actief is in de vaccin industrie. Is dus niet een anti-vaxxer. Waarom nodigt Jinek of OP1 deze man niet eens een keer uit? Meneer whiskeyfles (Ab Osterhaus) en consorten kennen we nu wel.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 januari 2021, 15:27:06.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 08 januari 2021 om 14:32:



Iemand die al 40 jaar actief is in de vaccin industrie. Is dus niet een anti-vaxxer. Waarom nodigt Jinek of OP1 deze man niet eens een keer uit? Meneer whiskeyfles (Ab Osterhaus) en consorten kennen we nu wel.



Stel je voor dat de waarheid boven tafel. Daar moeten die linkse wappies aan niet denken. Een nachtmerrie, want dan wordt duidelijk wat hun echte agenda is.

Dit bericht is gewijzigd op 8 januari 2021, 22:07:27.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 januari 2021 om 19:33:

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 08 januari 2021 om 14:32:



Iemand die al 40 jaar actief is in de vaccin industrie. Is dus niet een anti-vaxxer. Waarom nodigt Jinek of OP1 deze man niet eens een keer uit? Meneer whiskeyfles (Ab Osterhaus) en consorten kennen we nu wel.



Stel je voor dat de waarheid boven tafel. Daar moeten die linkse wappies aan niet denken. Een nachtmerrie, want dan wordt duidelijk wat hun echte agenda is.



Waarom zijn wappies links?

Zegt die halfnaakte Sjamaan die geloofd dat de elite zich voedt met kinderbloed en pedofilie dat?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Wat bedoel je hiermee te zeggen? Heb je het filmpje gezien?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 09 januari 2021 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 09 januari 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:




Het is pas interessant als de gehele wereldbevolking via de officiele kanalen moet worden ingelicht.



Wat bedoel je hiermee te zeggen? Heb je het filmpje gezien?



Zeker heb ik het gezien. En op 70% ook weer uitgezet.
Als het op het landelijk NOS kanaal een item word kijk ik nog eens.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 62 63 64 65 66

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus