Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 62 63 64 65 66

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 23 augustus 2020 om 18:33:

Het ligt niet alleen aan de NOS of RTL, het ligt echt aan onszelf als individu.

Sommigen vinden het moeilijk om te begrijpen waarom mensen geloven in dergelijke theorieën, anderen snappen niet hoe je er geen geloof aan kan hechten. Volgens professor sociale en organisatiepsychologie Jan-Willem van Prooijen van de Vrije Universiteit van Amsterdam doet iedereen in enige mate aan complotdenken. Maar bepaalde eigenschappen kunnen je wel gevoeliger maken voor samenzweringstheorieën. „Wie laag scoort op de persoonlijkheidstrek ‘vriendelijkheid’, gaat vaker op zoek naar conflict en is geneigd in te gaan tegen de massa”, legt hij uit in EOS Wetenschap. „Dat verhoogt het risico dat je in een complottheorie gaat geloven. Ook laagopgeleiden en politieke extremisten geloven vaker in complottheorieën.”

Verder zijn er ook gradaties in de mate waarin mensen aan complotdenken doen, zegt Aupers. „Je hebt mensen die zelf complottheorieën maken en verspreiden en je hebt er die ze geloven of mogelijk achten: de believers versus de twijfelaars.”

Zowel Aupers als van Prooijen geloven dat samenzweringstheorieën ontstaan vanuit een bepaalde angst en sociale onzekerheid. „Die theorieën bestaan uit onzekerheid, bijvoorbeeld omdat bepaalde vragen onbeantwoord blijven, wat ook nu tijdens de coronacrisis het geval is”, zegt van Prooijen. „Samenzweringstheorieën beantwoorden die vragen. Het complot geeft een verklaring voor de gebeurtenis en wijst een duidelijke schuldige aan.” Ook Aupers benadrukt dat de belangrijkste verklaring voor de aantrekkingskracht van dergelijke theorieën wantrouwen is. „In de overheid, de wetenschap en de media. Dat zijn stuk voor stuk instanties die betrokken zijn bij het coronavirus.”

Dat wantrouwen zou opduiken doordat we nieuws niet enkel via traditionele, maar ook via sociale media consumeren. „Daardoor is het vaak moeilijk om in te schatten welke informatie echt en nep is. Dat verklaart meteen ook waarom een groot deel van de bevolking complottheorieën als een mogelijkheid ziet.” Van Prooijen noemt het geloven in die theorieën een ‘verdedigingsmechanisme’: „Wanneer je weet wie of wat iets veroorzaakt heeft, kan je ervoor zorgen dat je zelf beschermd blijft”, legt hij uit.

Vanuit evolutionair perspectief is het volgens van Prooijen altijd nuttig geweest om onbekende groepen te wantrouwen. „In de tijd van jagers en verzamelaars bestond het gevaar dat een ander volk jouw stam wilde uitmoorden.” Complotdenken komt volgens de professor overal voor, omdat het in onze natuur zit.

Daarnaast spreekt de expert ook over ‘confirmation bias’. „Als je een complottheorie gelooft, ga je selectief om met het bewijs dat die theorie al dan niet ondersteunt”, verklaart hij. „Je ziet enkel de bewijzen die het complot bevestigen en wuift experts weg die het tegendeel prediken.” Van Prooijen spreekt echter niet tegen dat sommige theorieën weleens waar zouden kunnen zijn. „Maar dat buitenaardse wezens de wereld zouden besturen, klinkt gewoon te bizar voor woorden”, besluit hij.

Dat is wat die Youtube kanalen doen samen met die private nieuwssites. Als je trouwens de eigenaren van die private nieuwswebsites achterhaald, komt het redelijk vaak voor dat meerdere nieuwssites van dezelfde persoon zijn. Dat alleen al zou iemand aan het denken moeten zetten.

Ik zeg niet dat de NOS en RTL altijd de exacte waarheid zeggen, maar de tegenhangers doen dat zeker niet.
Als mensen gewoon eens zonder mobiel op het toilet gaan zitten, en ze zouden zich eens vragen gaan stellen hoe logisch zo'n theorie eigenlijk is zijn we al een eind verder.



Wat een onzin dit. Universiteit van Amsterdam :D :D . Meest linkse bolwerk onder de universiteiten Ja dat is betrouwbaar! Yeah!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 19:15:

Wat een onzin dit. Universiteit van Amsterdam :D :D . Meest linkse bolwerk onder de universiteiten Ja dat is betrouwbaar! Yeah!



Hoezo komt de "waarheid" exclusief van rechts? :D :D

Het heeft helemaal niets met rechts of links te maken, tenzij het je om een politieke motivatie gaat. Ook daar zegt het artikel hierboven iets over.

Dit filmpje is trouwens gewoon politiek ongekleurd:
https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=0b_eHBZLM6Ulink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 23 augustus 2020 om 19:37:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 19:15:

Wat een onzin dit. Universiteit van Amsterdam :D :D . Meest linkse bolwerk onder de universiteiten Ja dat is betrouwbaar! Yeah!



Hoezo komt de "waarheid" exclusief van rechts? :D :D

Het heeft helemaal niets met rechts of links te maken, tenzij het je om een politieke motivatie gaat. Ook daar zegt het artikel hierboven iets over.

Dit filmpje is trouwens gewoon politiek ongekleurd:
https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=0b_eHBZLM6Ulink



Zeg ik dat ergens?

Je kunt artikels en filmpjes blijven posten die in jou straatje passen, maar ik ben niet echt onder de indruk van je zogenaamde bewijsmateriaal. En de meeste anderen ook niet hier.

Als je ontmaskerd wordt zoals met je artikels over de Bilderberggroep geef je geen antwoord meer. Dat was namelijk totale bullshit.

Het spelletje dat je al lang hier speelt. Maar ja grijs bestaat bij jou niet.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 22:02:

Zeg ik dat ergens?



Ja toch wel indirect.
Het artikel van de UvA is per definitie onzin, want het is een links bolwerk vind je.

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 22:02:

Je kunt artikels en filmpjes blijven posten die in jou straatje passen, maar ik ben niet echt onder de indruk van je zogenaamde bewijsmateriaal.



Je hoeft ook niet onder de indruk te zijn. Voorlopig gaat het artikel van de UvA nog steeds op.

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 22:02:

Als je ontmaskerd wordt zoals met je artikels over de Bilderberggroep geef je geen antwoord meer. Dat was namelijk totale bullshit.

Het spelletje dat je al lang hier speelt. Maar ja grijs bestaat bij jou niet.



:D :D

Haha

Je bedoeld mijn antwoord op jou "suggestie" dat Hugo de Jonge lid is van de Bilderberggroep, terwijl de ledenlijst daarvan gewoon elk jaar gepubliceerd word? En inderdaad heb ik de verkeerde agendalink gekopieerd, maar als ik de link daaronder had gekopieerd had de correcte agenda er gewoon gestaan.

Toch doet dat niets af aan het feit dat Hugo de Jonge nog nooit op de lijst van de Bilderberggroep heeft gestaan.

Er is juist alleen maar grijs bij mij. Het liefst zoveel mogelijk en het liefst zo weinig mogelijk populisme.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 23 augustus 2020 om 22:38:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 22:02:

Zeg ik dat ergens?



Ja toch wel indirect.
Het artikel van de UvA is per definitie onzin, want het is een links bolwerk vind je.

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 22:02:

Je kunt artikels en filmpjes blijven posten die in jou straatje passen, maar ik ben niet echt onder de indruk van je zogenaamde bewijsmateriaal.



Je hoeft ook niet onder de indruk te zijn. Voorlopig gaat het artikel van de UvA nog steeds op.

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 22:02:

Als je ontmaskerd wordt zoals met je artikels over de Bilderberggroep geef je geen antwoord meer. Dat was namelijk totale bullshit.

Het spelletje dat je al lang hier speelt. Maar ja grijs bestaat bij jou niet.



:D :D

Haha

Je bedoeld mijn antwoord op jou "suggestie" dat Hugo de Jonge lid is van de Bilderberggroep, terwijl de ledenlijst daarvan gewoon elk jaar gepubliceerd word? En inderdaad heb ik de verkeerde agendalink gekopieerd, maar als ik de link daaronder had gekopieerd had de correcte agenda er gewoon gestaan.

Toch doet dat niets af aan het feit dat Hugo de Jonge nog nooit op de lijst van de Bilderberggroep heeft gestaan.

Er is juist alleen maar grijs bij mij. Het liefst zoveel mogelijk en het liefst zo weinig mogelijk populisme.



Hugootje heeft de conferentie die jij bedoelt gewoon toegesproken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 23:22:

Hugootje heeft de conferentie die jij bedoelt gewoon toegesproken.



Hij staat als spreker op de lijst van de besloten conferentie in Hotel De Bilderberg in Oosterbeek. Ik dacht dat je eerst zei dat dit misschien de conferentie was voor kinderen.

De dagvoorzitter was er trouwens ook. Net als die dames van de garderobes en de keuken.

En nu? Hebben ze dan meteen een belang.
Bij de voorgaande en daaropvolgende is hij niet uitgenodigd geweest. Het is gewoon een eenmalige spreker geweest. Niks lid.

:denk :denk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 augustus 2020 om 00:01:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 23:22:

Hugootje heeft de conferentie die jij bedoelt gewoon toegesproken.



Hij staat als spreker op de lijst van de besloten conferentie in Hotel De Bilderberg in Oosterbeek. Ik dacht dat je eerst zei dat dit misschien de conferentie was voor kinderen.

De dagvoorzitter was er trouwens ook. Net als die dames van de garderobes en de keuken.

En nu? Hebben ze dan meteen een belang.
Bij de voorgaande en daaropvolgende is hij niet uitgenodigd geweest. Het is gewoon een eenmalige spreker geweest. Niks lid.

:denk :denk



Typisch links geneuzel, naïef en dom.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 24 augustus 2020 om 08:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 augustus 2020 om 00:01:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 23:22:

Hugootje heeft de conferentie die jij bedoelt gewoon toegesproken.



Hij staat als spreker op de lijst van de besloten conferentie in Hotel De Bilderberg in Oosterbeek. Ik dacht dat je eerst zei dat dit misschien de conferentie was voor kinderen.

De dagvoorzitter was er trouwens ook. Net als die dames van de garderobes en de keuken.

En nu? Hebben ze dan meteen een belang.
Bij de voorgaande en daaropvolgende is hij niet uitgenodigd geweest. Het is gewoon een eenmalige spreker geweest. Niks lid.

:denk :denk



Typisch links geneuzel, naïef en dom.



Dit dus. Zolang dat hier getolereerd wordt om, zoals hij zelf aangaf, tegendraads te zijn kan dit doorgaan. Als wij wit zeggen is het bij hem zwart en andersom. Grijs bestaat niet voor hem, althans hij wil het grijze gebied zo groot mogelijk maken. Puur om niet tot elkaar te kunnen komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 24 augustus 2020 om 00:01:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 23:22:

Hugootje heeft de conferentie die jij bedoelt gewoon toegesproken.



Hij staat als spreker op de lijst van de besloten conferentie in Hotel De Bilderberg in Oosterbeek. Ik dacht dat je eerst zei dat dit misschien de conferentie was voor kinderen.

De dagvoorzitter was er trouwens ook. Net als die dames van de garderobes en de keuken.

En nu? Hebben ze dan meteen een belang.
Bij de voorgaande en daaropvolgende is hij niet uitgenodigd geweest. Het is gewoon een eenmalige spreker geweest. Niks lid.

:denk :denk



Die conferentie heeft niets met de Bilderberg groep te maken. Die conferenties zijn elk jaar op een andere plaats in de wereld.
Ik heb aangegeven dat jij put uit bronnen die helemaal niet kloppen. Die bron die jij gebruikt daar stond namelijk ook in dat hij een spreker was.

De agenda van de echte Bilderberg groep is geheim en daar mag ook niets van naar buiten worden gebracht. Als je dat niet doet heb je dus iets te verbergen.

De conferentie van dit jaar is niet doorgegaan vanwege de Covid-19 perikelen. Deze zal ook dit jaar niet meer gepland worden.

 

+1/-0

Toch mooi dat een aantal ‘scribenten’ hier zgn. politieke kleur bekennen ; kijk ik toch weer ‘anders’ tegen hun voetbalmening aan ..
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet , maar als je maar op één manier naar de wereld/informatie kunt kijken dan doe je jezelf (en de ander) behoorlijk tekort .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 26 augustus 2020 om 14:20:

Toch mooi dat een aantal ‘scribenten’ hier zgn. politieke kleur bekennen ; kijk ik toch weer ‘anders’ tegen hun voetbalmening aan ..
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet , maar als je maar op één manier naar de wereld/informatie kunt kijken dan doe je jezelf (en de ander) behoorlijk tekort .



Opmerkelijk dat je dan anders tegen hun voetbalmening aankijkt. Om niet te zeggen absurd.
Wat heeft de politieke kleur met de mening over voetbal te maken?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 26 augustus 2020 om 14:20:

Toch mooi dat een aantal ‘scribenten’ hier zgn. politieke kleur bekennen ; kijk ik toch weer ‘anders’ tegen hun voetbalmening aan ..
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet , maar als je maar op één manier naar de wereld/informatie kunt kijken dan doe je jezelf (en de ander) behoorlijk tekort .



Echt hilarisch dit!

Dus omdat ik rechts georienteerd ben, rechts stem ook, heeft dat invloed op mijn voetbalmening. Dat vind ik knap hoor. Ik vraag me werkelijk af wat het één met het ander te maken heeft. Sterker nog mij ontgaat elke logica hiervan.

Kijk ik heb bijvoorbeeld op een aardig niveau gevoetbald en heb de nodige trainerscursussen gedaan. Dat je dan een andere kijk hebt op het spelletje dan iemand die nooit gevoetbald heeft kan ik me zeker iets bij voorstellen. Maar dat is relevant.
Maar leg eens uit, want ik begrijp dit oprecht niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 26 augustus 2020 om 14:20:

Toch mooi dat een aantal ‘scribenten’ hier zgn. politieke kleur bekennen ; kijk ik toch weer ‘anders’ tegen hun voetbalmening aan ..
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet , maar als je maar op één manier naar de wereld/informatie kunt kijken dan doe je jezelf (en de ander) behoorlijk tekort .



Precies dit dus.

Ik heb er gewoon geen behoefte aan om mee te gaan in al die theorieën dat de hele wereld eigenlijk tegen de mensheid is, dat de anderhalve maatregel eigenlijk alleen maar bedacht is om ons te onderdrukken en me te storen aan het salaris en de schoenen van Hugo.

Maar er zijn nou eenmaal mensen die veel liever willen denken dat er een verborgen derde wereldorde is die ons aanstuurt vanuit een ultra geheime controlekamer, dan dat ze eens een kwartiertje aan reflectie gaan doen en zich bedenken of al die theorieën echt logisch zijn en hout snijden. En vervolgens zijn ze enorm druk bezig om anderen van die theorieën te overtuigen met nog veel vagere theorieën.

Echt totaal zinloos. Een pak melk kost morgen nog steeds hetzelfde, we mogen nog steeds niet door rood rijden en we moeten nog steeds allemaal een ziektekostenpremie betalen. En we staan nog steeds elke zaterdag die klote kar door de Albert Heijn te duwen omdat onze vrouw zaterdagochtend nou eenmaal heeft gepland om de weekboodschappen te doen.

De wereldbevolking neemt toe, maar die rato heeft ook een soort effect op het gemiddelde IQ van de mens zullen we maar zeggen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 augustus 2020, 16:42:10.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 23 augustus 2020 om 19:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 23 augustus 2020 om 18:33:

Het ligt niet alleen aan de NOS of RTL, het ligt echt aan onszelf als individu.

Sommigen vinden het moeilijk om te begrijpen waarom mensen geloven in dergelijke theorieën, anderen snappen niet hoe je er geen geloof aan kan hechten. Volgens professor sociale en organisatiepsychologie Jan-Willem van Prooijen van de Vrije Universiteit van Amsterdam doet iedereen in enige mate aan complotdenken. Maar bepaalde eigenschappen kunnen je wel gevoeliger maken voor samenzweringstheorieën. „Wie laag scoort op de persoonlijkheidstrek ‘vriendelijkheid’, gaat vaker op zoek naar conflict en is geneigd in te gaan tegen de massa”, legt hij uit in EOS Wetenschap. „Dat verhoogt het risico dat je in een complottheorie gaat geloven. Ook laagopgeleiden en politieke extremisten geloven vaker in complottheorieën.”

Verder zijn er ook gradaties in de mate waarin mensen aan complotdenken doen, zegt Aupers. „Je hebt mensen die zelf complottheorieën maken en verspreiden en je hebt er die ze geloven of mogelijk achten: de believers versus de twijfelaars.”

Zowel Aupers als van Prooijen geloven dat samenzweringstheorieën ontstaan vanuit een bepaalde angst en sociale onzekerheid. „Die theorieën bestaan uit onzekerheid, bijvoorbeeld omdat bepaalde vragen onbeantwoord blijven, wat ook nu tijdens de coronacrisis het geval is”, zegt van Prooijen. „Samenzweringstheorieën beantwoorden die vragen. Het complot geeft een verklaring voor de gebeurtenis en wijst een duidelijke schuldige aan.” Ook Aupers benadrukt dat de belangrijkste verklaring voor de aantrekkingskracht van dergelijke theorieën wantrouwen is. „In de overheid, de wetenschap en de media. Dat zijn stuk voor stuk instanties die betrokken zijn bij het coronavirus.”

Dat wantrouwen zou opduiken doordat we nieuws niet enkel via traditionele, maar ook via sociale media consumeren. „Daardoor is het vaak moeilijk om in te schatten welke informatie echt en nep is. Dat verklaart meteen ook waarom een groot deel van de bevolking complottheorieën als een mogelijkheid ziet.” Van Prooijen noemt het geloven in die theorieën een ‘verdedigingsmechanisme’: „Wanneer je weet wie of wat iets veroorzaakt heeft, kan je ervoor zorgen dat je zelf beschermd blijft”, legt hij uit.

Vanuit evolutionair perspectief is het volgens van Prooijen altijd nuttig geweest om onbekende groepen te wantrouwen. „In de tijd van jagers en verzamelaars bestond het gevaar dat een ander volk jouw stam wilde uitmoorden.” Complotdenken komt volgens de professor overal voor, omdat het in onze natuur zit.

Daarnaast spreekt de expert ook over ‘confirmation bias’. „Als je een complottheorie gelooft, ga je selectief om met het bewijs dat die theorie al dan niet ondersteunt”, verklaart hij. „Je ziet enkel de bewijzen die het complot bevestigen en wuift experts weg die het tegendeel prediken.” Van Prooijen spreekt echter niet tegen dat sommige theorieën weleens waar zouden kunnen zijn. „Maar dat buitenaardse wezens de wereld zouden besturen, klinkt gewoon te bizar voor woorden”, besluit hij.

Dat is wat die Youtube kanalen doen samen met die private nieuwssites. Als je trouwens de eigenaren van die private nieuwswebsites achterhaald, komt het redelijk vaak voor dat meerdere nieuwssites van dezelfde persoon zijn. Dat alleen al zou iemand aan het denken moeten zetten.

Ik zeg niet dat de NOS en RTL altijd de exacte waarheid zeggen, maar de tegenhangers doen dat zeker niet.
Als mensen gewoon eens zonder mobiel op het toilet gaan zitten, en ze zouden zich eens vragen gaan stellen hoe logisch zo'n theorie eigenlijk is zijn we al een eind verder.



Wat een onzin dit. Universiteit van Amsterdam :D :D . Meest linkse bolwerk onder de universiteiten Ja dat is betrouwbaar! Yeah!


Het is een artikel van de Vrije Universiteit van Amsterdam, ofwel de VU en niet de UVA. Als je dat verschil al niet kent is het wel knap dat je wel de enorme linkse reputatie van de betreffende universiteit kent..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 26 augustus 2020 om 14:43:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 26 augustus 2020 om 14:20:

Toch mooi dat een aantal ‘scribenten’ hier zgn. politieke kleur bekennen ; kijk ik toch weer ‘anders’ tegen hun voetbalmening aan ..
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet , maar als je maar op één manier naar de wereld/informatie kunt kijken dan doe je jezelf (en de ander) behoorlijk tekort .



Opmerkelijk dat je dan anders tegen hun voetbalmening aankijkt. Om niet te zeggen absurd.
Wat heeft de politieke kleur met de mening over voetbal te maken?



Inderdaad interessant.. Ik bekijk de ‘zaken’ graag vanuit min of meer wetenschappelijke hoek : de relatie tussen iemands politieke voorkeur en zijn voetbalmening zou eens diepgravend onderzocht moeten worden..
Door de leegloop op dit forum is zo’n onderzoek hier helaas niet mogelijk,..
Btw. Dat jij je ‘iets’ niet kunt voorstellen ,hoeft nog niet te betekenen dat dat ‘iets’ irrelevant is ..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 26 augustus 2020 om 16:18:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 26 augustus 2020 om 14:20:

Toch mooi dat een aantal ‘scribenten’ hier zgn. politieke kleur bekennen ; kijk ik toch weer ‘anders’ tegen hun voetbalmening aan ..
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet , maar als je maar op één manier naar de wereld/informatie kunt kijken dan doe je jezelf (en de ander) behoorlijk tekort .



Echt hilarisch dit!

Dus omdat ik rechts georienteerd ben, rechts stem ook, heeft dat invloed op mijn voetbalmening. Dat vind ik knap hoor. Ik vraag me werkelijk af wat het één met het ander te maken heeft. Sterker nog mij ontgaat elke logica hiervan.

Kijk ik heb bijvoorbeeld op een aardig niveau gevoetbald en heb de nodige trainerscursussen gedaan. Dat je dan een andere kijk hebt op het spelletje dan iemand die nooit gevoetbald heeft kan ik me zeker iets bij voorstellen. Maar dat is relevant.
Maar leg eens uit, want ik begrijp dit oprecht niet.



Een waar genoegen mijnerzijds om jou een ‘hilarisch’ moment te bezorgen..!

De politieke termen links en rechts zijn niet meer wat ze geweest zijn, dus ik weet niet wat je er mee bedoeld ..!
50 jaar geleden was Rusland een linkse dictatuur met aanhangers in Nederland en nu is het een rechtse dictatuur met aanhangers in Nederland .. En die twee groepen zijn ,op zijn zachts gezegd , geen vrienden van elkaar .. Waarom niet..!?

Er zijn meer mensen die op aardig niveau hebben gevoetbald en toch niet ..etc.. Hè , M. van Basten....

 

+1/-0

Wat een infantiele discussie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 26 augustus 2020 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 26 augustus 2020 om 19:17:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 26 augustus 2020 om 16:18:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 26 augustus 2020 om 14:20:

Toch mooi dat een aantal ‘scribenten’ hier zgn. politieke kleur bekennen ; kijk ik toch weer ‘anders’ tegen hun voetbalmening aan ..
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet , maar als je maar op één manier naar de wereld/informatie kunt kijken dan doe je jezelf (en de ander) behoorlijk tekort .


Dus omdat ik rechts georienteerd ben, rechts stem ook, heeft dat invloed op mijn voetbalmening. Dat vind ik knap hoor. Ik vraag me werkelijk af wat het één met het ander te maken heeft. Sterker nog mij ontgaat elke logica hiervan.

Absoluut, prima als je het over versterkingen over de rechterflank hebt, maar alles wat jij post over een linksbuiten, linker middenvelder, of linksback neem ik vanaf nu met een flinke korrel zout. Je mening over linkspoten op rechts is een twijfelgeval, maar zal ik ook niet zo maar klakkeloos aannemen.



Als je dit serieus bedoelt dan ben je echt de weg kwijt. Ga ajb hulp zoeken kerel. Dat meen ik oprecht.

Dude... :denk

 

+1/-0

Minister van Justitie Grapperhaus noemt ons 'klootjesvolk' aso's als we de regels betreffende Corona overtreden en vervolgens denkt hij dat excuses voldoende zijn om zijn misstappen onder het tapijt te vegen. Is op geen enkele manier goed te praten.

Er volstaat maar één actie: Opstappen en wel onmiddelijk.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 27 augustus 2020 om 22:30:

Minister van Justitie Grapperhaus noemt ons 'klootjesvolk' aso's als we de regels betreffende Corona overtreden en vervolgens denkt hij dat excuses voldoende zijn om zijn misstappen onder het tapijt te vegen. Is op geen enkele manier goed te praten.

Er volstaat maar één actie: Opstappen en wel onmiddelijk.



Ja! Helemaal mee eens!

Wat een hypocriete, onbetrouwbare vent is dat zeg!
En hij had volledig de zeggenschap en regie over die gebeurtenis.
Hij had alles kunnen voorkomen.

En dan ook nog in zijn functie, met zijn kennis, met woorden als "spijt" komen?!
Juist het woord "spijt" is meteen aanleiding tot "pek en veren!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 62 63 64 65 66

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » Coronavirus