Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.346
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 29 mei 2026 om 17:38:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 29 mei 2026 om 17:29:
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 29 mei 2026 om 17:07:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 mei 2026 om 18:54:
De president van Lorient heeft laten weten dat Pagis (erg interessante linksbuiten) minimaal 20 miljoen moet kosten en Avom (heel goede VM) 10 miljoen.
(...)
Beiden nog een eenjarig contract en ze willen weg. Zijn echt toekomstige toppers.
Minimaal 20 miljoen voor een 1-jarig contract? Voor een speler van Lorient?
Ken je zijn prestaties en spel?
Gozer is het waard. Is een verbetering tov Godts zelfs denk ik.
Goede stats in ieder geval. Maar goed, dat is waarom ie niet gaat komen natuurlijk. Als je geleverd hebt in de Ligue 1 en je hebt een eenjarig contract, ga je niet naar dit Ajax.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 29 mei 2026 om 18:28:
De president van Lorient heeft laten weten dat Pagis (erg interessante linksbuiten) minimaal 20 miljoen moet kosten en Avom (heel goede VM) 10 miljoen.
(...)
Beiden nog een eenjarig contract en ze willen weg. Zijn echt toekomstige toppers.
Goede stats in ieder geval. Maar goed, dat is waarom ie niet gaat komen natuurlijk. Als je geleverd hebt in de Ligue 1 en je hebt een eenjarig contract, ga je niet naar dit Ajax.
We zijn op dit moment dusdanig onaantrekkelijk dat je bijna op het punt komt dat je beter niemand meer kunt kopen, want iedereen die wil komen, moet je bijna per definitie niet willen hebben.
Wellicht uitsluitend richten op kleinere competities, zoals de Deense, Poolse en Tsjechische.
Ik lees geruchten over Eriksen. Over late to the party gesproken.
Die had je na zijn vertrek uit Italië moeten verleiden, niet nu nog.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 29 mei 2026 om 18:46:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 29 mei 2026 om 18:28:
(...)
We zijn op dit moment dusdanig onaantrekkelijk dat je bijna op het punt komt dat je beter niemand meer kunt kopen, want iedereen die wil komen, moet je bijna per definitie niet willen hebben.
Wellicht uitsluitend richten op kleinere competities, zoals de Deense, Poolse en Tsjechische.
Ik lees geruchten over Eriksen. Over late to the party gesproken.
Die had je na zijn vertrek uit Italië moeten verleiden, niet nu nog.
Wat mij betreft moeten we ons richten op verkopen / wegwerken en het halen van een spits (Kovacs, Pejcinovic), een keeper plus die ervaren middenvelder. Die laatste moeten we dan maar exorbitant betalen, maar goed, als we daarwerkelijk veel weg krijgen gaan we er ook salaristechnisch op vooruit.
Ondertussen in keepersland: Stoke heeft het contract van Johansson verlengd, maar ziet om die reden af van het vastleggen van Bazunu. Die keert dus terug naar Southampton, maar wil daar vertrekken met een nog 1-jarig contract.
Ierland gaat niet naar het WK dus hij zal zich daar als international niet in de etalage kunnen zetten. Als ik Jordi was, was dit mijn eerste en belangrijkste transfer target.
Meevoetballende keeper met uitstekende reflexen op de lijn. Erg ervaren voor iemand van net 24. PL-ervaring, meer dan 20 interlands. Heeft afgelopen seizoen gewoon nog 25 wedstrijden gekeept, dus je haalt ook niet iemand die al seizoenen op de bank zit.
Wakker worden Jordi...
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.