Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 115 pagina's: 1 2 3 4 ... 108 109 110 111 112 113 114 115

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 19 juni 2024 om 12:44:

Vraag me af of Weghorst wil in zijn hoofd heeft dat hij echt voor de bank komt. Hij is beter dan Brobbey op dit moment, en wat gaat hij doen als Brobbey weer altijd mag blijven staan, puur omdat die een zelfopgeleide speler is? Zal hij zich dan zo professioneel opstellen als Akpom afgelopen seizoen?

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 19 juni 2024 om 02:10:

Tsja, we hebben voor de positie van VM al Taylor, Henderson, Vos, Tahirovic, Mannsverk en vd Boomen. Niet iedereen zal even geschikt zijn, maar het zijn niet allenaal prutsers.

Het valt me ook tegen van Farioli. Als je ziet dat bij je nieuwe club er veel spelers zijn voor een bepaalde positie, maar jij wil meteen een jongen meenemen waar je vertrouwd mee bent, komt dat vrij close-minded over.

Ik had hem wijzer ingeschat.



Van al die spelers zijn alleen Mannsverk en Tahirovic echte verdedigende middenvelders, waarbij de positie voor Tahirovic nog relatief nieuw is. De rest is meer van de categorie "kan er eventueel spelen". Ik vind het niet close-minded van Farioli, want we weten niet wie er vertrekken en wat precies de plannen zijn. We kunnen pas het volledige plaatje zien als de transferperiode voorbij is.

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 19 juni 2024 om 02:52:

Koeman, Van Basten, De Boer. Bergkamp, Jonk, Vd Sar.

Ze wilden Johan neerhalen. Vergeet niet dat Davids en Sar, en ook van Gaal. onderdeel man waren.

Het is een slangenpit. Schip is nu geslachtofferd.

Scholletje komt hier als enige goed uit. Alleen als iemand aan dat zoontje komt, dan is papa er ineens.

Kijk sicario eens.



Ik vind niet dat je aan de ene kant kan klagen over de slangenpit terwijl je intussen bijnamen als scholletje in stand houdt. Vind dat echt een raar fenomeen dat supporters die er helemaal niets mee te maken hebben zo'n uit rancune of afgunst geboren bijnaam over gaan nemen. Johan Derksen heeft ooit in de wereld geholpen dat Blind zo genoemd werd binnen de club, maar we weten niet eens door hoeveel mensen en door wie. Voor hetzelfde geldt was het maar een enkeling, en waren die personen of persoon juist het probleem.



Vos speelt ook al jaren als verdedigende middenvelder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 19 juni 2024 om 14:15:

Vos speelt ook al jaren als verdedigende middenvelder.



Klopt, maar hij valt wat meer tussen een verdedigende middenvelder en box to box in. Voor een VM is hij opbouwend niet overtuigend genoeg. Ik verwacht (of hoop in elk geval) dat hij komend seizoen een stuk meer gaat spelen onder Farioli. Hij is eigenlijk gemaakt voor het voetbal dat hij wil spelen. Hij zou de Khephren Thuram van deze nieuwe ploeg kunnen worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 juni 2024 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 19 juni 2024 om 12:44:

Vraag me af of Weghorst wil in zijn hoofd heeft dat hij echt voor de bank komt. Hij is beter dan Brobbey op dit moment, en wat gaat hij doen als Brobbey weer altijd mag blijven staan, puur omdat die een zelfopgeleide speler is? Zal hij zich dan zo professioneel opstellen als Akpom afgelopen seizoen?

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 19 juni 2024 om 02:10:

Tsja, we hebben voor de positie van VM al Taylor, Henderson, Vos, Tahirovic, Mannsverk en vd Boomen. Niet iedereen zal even geschikt zijn, maar het zijn niet allenaal prutsers.

Het valt me ook tegen van Farioli. Als je ziet dat bij je nieuwe club er veel spelers zijn voor een bepaalde positie, maar jij wil meteen een jongen meenemen waar je vertrouwd mee bent, komt dat vrij close-minded over.

Ik had hem wijzer ingeschat.



Van al die spelers zijn alleen Mannsverk en Tahirovic echte verdedigende middenvelders, waarbij de positie voor Tahirovic nog relatief nieuw is. De rest is meer van de categorie "kan er eventueel spelen". Ik vind het niet close-minded van Farioli, want we weten niet wie er vertrekken en wat precies de plannen zijn. We kunnen pas het volledige plaatje zien als de transferperiode voorbij is.

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 19 juni 2024 om 02:52:

Koeman, Van Basten, De Boer. Bergkamp, Jonk, Vd Sar.

Ze wilden Johan neerhalen. Vergeet niet dat Davids en Sar, en ook van Gaal. onderdeel man waren.

Het is een slangenpit. Schip is nu geslachtofferd.

Scholletje komt hier als enige goed uit. Alleen als iemand aan dat zoontje komt, dan is papa er ineens.

Kijk sicario eens.



Ik vind niet dat je aan de ene kant kan klagen over de slangenpit terwijl je intussen bijnamen als scholletje in stand houdt. Vind dat echt een raar fenomeen dat supporters die er helemaal niets mee te maken hebben zo'n uit rancune of afgunst geboren bijnaam over gaan nemen. Johan Derksen heeft ooit in de wereld geholpen dat Blind zo genoemd werd binnen de club, maar we weten niet eens door hoeveel mensen en door wie. Voor hetzelfde geldt was het maar een enkeling, en waren die personen of persoon juist het probleem.


Ikzelf zou niet een seizoen aftrappen door stellig te zeggen dat Brobbey basisspeler is en Weghorst voor de bank is gehaald. Afgelopen seizoen liet Akpom ook zien dat hij bijna net zo belangrijk was als Brobbey. Je hebt gewoon twee spitsen nodig wie vechten om een basisplaats en op momenten ook samen kunnen spelen. Rijkhoff is de ideale 3e spits: jong.

Bij Twente spelen ook de twee beste spitsen regelmatig samen. Voor deze club is het belangrijk om twee kwalitatief sterke spitsen te hebben. Weghorst of Akpom samen met Brobbey betekent twee goede spitsen. Als je Akpom verkoopt, Brobbey (en Rijkhoff) behoudt en Weghorst haalt, dan zit je in ieder geval goed wat betreft centrumspitsen.

Brobbey kan uit vorm of geblesseerd raken; Weghorst kan zowel in de basis als invallen. Het is goed om deze opties te hebben. Ze moeten allebei veel speeltijd krijgen.

Mannsverk en Tahirovic zijn inderdaad duidelijk onze voornaamste verdedigende middenvelders. Ik hoop van harte dat ze allebei blijven. Als Tahirovic wordt verkocht, ben ik niet alleen teleurgesteld in Kroes, tevens in Farioli. Van een trainer verwacht ik dat hij invloed uitoefent op het behouden van talent wat al binnenboord is.

Als het aan mij ligt, is Weghorst het meeste welkom van het drietal Rosario, Van den Boomen en hemzelf. Hij is duidelijk de beste speler. Ik hoop nog op een wonder en dat ik op een dag lees dat Rosario niet komt en Tahirovic mag blijven.



Als je mij onder schot houdt en vraagt of ik vd Boomen, Rosario of Weghorst zou willen, zou ik de kogel prefereren.

Het Ajax van een jaar of 5 terug veroverde Europa door vooral voetballend heel sterk te zijn. Er zaten geen "pinchhitters" of "fysiek sterke" verdedigende middenvelders die niet konden voetballen bij. Zulke types zijn vooral nodig als je de basis, het voetbal, niet goed beheerst. Liever heb ik dat we daar weer naartoe gaan ipv de Weghorstjes te gaan lopen ophemelen. Het is een lompe en melodramatische prutser die op zijn lengte na niks te bieden heeft.

 

+1/-0

De meerwaarde van Rosario als verdedigende middenvelder, met het aantal spelers dat we daar momenteel hebben, zie ik op dit moment ook niet. Als rechtsback of rechter centrale verdediger zie ik deze wel. Ik mag ook hopen dat hij juist voor die posities gehaald wordt. Leiderschap vanuit de achterste linie vond ik persoonlijk het grootste gemis vorig seizoen en hij is wel iemand die dat kan brengen. Daarnaast vind ik Rosario sterk in de duels, in balbezit en de opbouw. Dat hij bekend is met het systeem van Farioli en daarin op meerdere posities uit de voeten kan, vind ik ook grote plus als je hem als leider in de defensie ziet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 19 juni 2024 om 15:23:

Als je mij onder schot houdt en vraagt of ik vd Boomen, Rosario of Weghorst zou willen, zou ik de kogel prefereren.

Het Ajax van een jaar of 5 terug veroverde Europa door vooral voetballend heel sterk te zijn. Er zaten geen "pinchhitters" of "fysiek sterke" verdedigende middenvelders die niet konden voetballen bij. Zulke types zijn vooral nodig als je de basis, het voetbal, niet goed beheerst. Liever heb ik dat we daar weer naartoe gaan ipv de Weghorstjes te gaan lopen ophemelen. Het is een lompe en melodramatische prutser die op zijn lengte na niks te bieden heeft.


Dit is het hele verhaal (m.u.v. dat over die kogel). Lengte, fysiek en kracht heb je alleen nodig als het voetbaltechnisch niet lukt. Fellaini heeft er een complete carrière aan overgehouden.

In dat goede Ajax van 2018/19 hadden we een pinchhitter in Huntelaar. Maar dan heb je het wel over een spits met ervaring bij teams als Real Madrid en AC Milan en een stuk of 80 interlands. Da's andere koek dan Woutje Weghorst. Huntelaar was in die jaren nog een heel slimme spits die belangrijke goals maakte op basis van zijn ervaring. Hij was verdedigers te slim af. Hij kwam niet zozeer oorlog maken, zoals Weghorst doet.

Eens dat die manier van voetballen niet bij ons past en we dat ook niet zouden moeten ambiëren. Verdedigende middenvelders bij Ajax moeten ook vooral goed kunnen voetballen. Dat Rosario dan niet past, lijkt me een open deur.

Om deze reden was ik ook zo tegen de komst van Alvarez als middenvelder. Je gaat Schöne, een pure voetballer, vervangen door een houthakker. Dan kom je dus niet meer aan voetballen toe. Ja, hij bracht fysiek en kracht en lengte, maar we hebben nooit meer zo'n goed voetballend middenveld gehad. Tel uit je winst...

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 19 juni 2024 om 16:23:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 19 juni 2024 om 15:23:

Als je mij onder schot houdt en vraagt of ik vd Boomen, Rosario of Weghorst zou willen, zou ik de kogel prefereren.

Het Ajax van een jaar of 5 terug veroverde Europa door vooral voetballend heel sterk te zijn. Er zaten geen "pinchhitters" of "fysiek sterke" verdedigende middenvelders die niet konden voetballen bij. Zulke types zijn vooral nodig als je de basis, het voetbal, niet goed beheerst. Liever heb ik dat we daar weer naartoe gaan ipv de Weghorstjes te gaan lopen ophemelen. Het is een lompe en melodramatische prutser die op zijn lengte na niks te bieden heeft.


Dit is het hele verhaal (m.u.v. dat over die kogel). Lengte, fysiek en kracht heb je alleen nodig als het voetbaltechnisch niet lukt. Fellaini heeft er een complete carrière aan overgehouden.

In dat goede Ajax van 2018/19 hadden we een pinchhitter in Huntelaar. Maar dan heb je het wel over een spits met ervaring bij teams als Real Madrid en AC Milan en een stuk of 80 interlands. Da's andere koek dan Woutje Weghorst. Huntelaar was in die jaren nog een heel slimme spits die belangrijke goals maakte op basis van zijn ervaring. Hij was verdedigers te slim af. Hij kwam niet zozeer oorlog maken, zoals Weghorst doet.

Eens dat die manier van voetballen niet bij ons past en we dat ook niet zouden moeten ambiëren. Verdedigende middenvelders bij Ajax moeten ook vooral goed kunnen voetballen. Dat Rosario dan niet past, lijkt me een open deur.

Om deze reden was ik ook zo tegen de komst van Alvarez als middenvelder. Je gaat Schöne, een pure voetballer, vervangen door een houthakker. Dan kom je dus niet meer aan voetballen toe. Ja, hij bracht fysiek en kracht en lengte, maar we hebben nooit meer zo'n goed voetballend middenveld gehad. Tel uit je winst...



Huntelaar was er destijds om bij te springen in de Eredivisie, de CL en vooral de latere fases daarvan waren voor hem destijds al een te hoog niveau. In die run van dat seizoen heeft Huntelaar nauwelijks bijdrage geleverd. Dus daar zaten we eigenlijk gewoon zonder pinchhitter en zonder andere noodgrepen (zoals idd Alvarez). Bijna iedere speler was vooral een goede voetballer en alleen de Ligt had zijn lengte en fysiek mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Krapel89 schreef op 19 juni 2024 om 16:06:

De meerwaarde van Rosario als verdedigende middenvelder, met het aantal spelers dat we daar momenteel hebben, zie ik op dit moment ook niet. Als rechtsback of rechter centrale verdediger zie ik deze wel. Ik mag ook hopen dat hij juist voor die posities gehaald wordt. Leiderschap vanuit de achterste linie vond ik persoonlijk het grootste gemis vorig seizoen en hij is wel iemand die dat kan brengen. Daarnaast vind ik Rosario sterk in de duels, in balbezit en de opbouw. Dat hij bekend is met het systeem van Farioli en daarin op meerdere posities uit de voeten kan, vind ik ook grote plus als je hem als leider in de defensie ziet.



Hij heeft welgeteld 8 duels in zijn hele carriere als rechtsback gespeeld en 25 als centrale verdediger. Hoe kun je hem dan willen halen voor 1 van die 2 posities en er zelfs een leider in zien?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 19 juni 2024 om 17:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Krapel89 schreef op 19 juni 2024 om 16:06:

De meerwaarde van Rosario als verdedigende middenvelder, met het aantal spelers dat we daar momenteel hebben, zie ik op dit moment ook niet. Als rechtsback of rechter centrale verdediger zie ik deze wel. Ik mag ook hopen dat hij juist voor die posities gehaald wordt. Leiderschap vanuit de achterste linie vond ik persoonlijk het grootste gemis vorig seizoen en hij is wel iemand die dat kan brengen. Daarnaast vind ik Rosario sterk in de duels, in balbezit en de opbouw. Dat hij bekend is met het systeem van Farioli en daarin op meerdere posities uit de voeten kan, vind ik ook grote plus als je hem als leider in de defensie ziet.



Hij heeft welgeteld 8 duels in zijn hele carriere als rechtsback gespeeld en 25 als centrale verdediger. Hoe kun je hem dan willen halen voor 1 van die 2 posities en er zelfs een leider in zien?


Spongebob imagination rainbow GIF.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 19 juni 2024 om 17:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Krapel89 schreef op 19 juni 2024 om 16:06:

De meerwaarde van Rosario als verdedigende middenvelder, met het aantal spelers dat we daar momenteel hebben, zie ik op dit moment ook niet. Als rechtsback of rechter centrale verdediger zie ik deze wel. Ik mag ook hopen dat hij juist voor die posities gehaald wordt. Leiderschap vanuit de achterste linie vond ik persoonlijk het grootste gemis vorig seizoen en hij is wel iemand die dat kan brengen. Daarnaast vind ik Rosario sterk in de duels, in balbezit en de opbouw. Dat hij bekend is met het systeem van Farioli en daarin op meerdere posities uit de voeten kan, vind ik ook grote plus als je hem als leider in de defensie ziet.



Hij heeft welgeteld 8 duels in zijn hele carriere als rechtsback gespeeld en 25 als centrale verdediger. Hoe kun je hem dan willen halen voor 1 van die 2 posities en er zelfs een leider in zien?



Ik baseer me vooral op het afgelopen seizoen onder Farioli qua positie. Van de 25 basisplaatsen, speelde Rosario 10x in de defensie. De rest merendeel als 6, soms als 8.

Daarnaast ga ik uit van logica. Wanneer je in de defensie leiderschap/iemand die de lijnen uitzet mist en je met (te) veel verdedigende middenvelders zit, ga ik ervan uit dat Rosario dus veelal voor RCV/RB wordt gehaald en zou ik het (mits dat dit klopt) geen verkeerde keuze vinden gezien de punten die ik eerder noemde. Ik zie het dan als een gerichte aankoop, met beperkte transfersom, waarschijnlijk zonder buitensporig salaris (zit nu op eenzelfde salaris als Rensch/Hato, de helft van bijv. vd Boomen/Sutalo), die er vrijwel direct kan staan.

Qua leiderschap baseer ik me overigens op het continue coachen in het veld en zijn eerdere aanvoerderschap bij PSV (al op vrij jonge leeftijd) gecombineerd met zijn ervaring, leeftijd en bekendheid met het spel van Farioli.

Mocht Rosario enkel als VM worden gezien, heb ik hier zeker vraagtekens bij, alsmede bij de competenties van de nieuwe 'chef aankoopbeleid'.

 

+1/-0

ESPN heeft het over een bedrag van zeven miljoen euro voor Rosario. Dat zou ik wel wat al te gortig vinden voor een speler van zijn kaliber met maar een contract voor een jaar.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 19 juni 2024 om 23:20:

ESPN heeft het over een bedrag van zeven miljoen euro voor Rosario. Dat zou ik wel wat al te gortig vinden voor een speler van zijn kaliber met maar een contract voor een jaar.


Als we, Ajax, ahum, Rosario voor 7 miljoen euro haalt dan kunnen zowel Kroes als Farioli de pot op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 juni 2024 om 23:29:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 19 juni 2024 om 23:20:

ESPN heeft het over een bedrag van zeven miljoen euro voor Rosario. Dat zou ik wel wat al te gortig vinden voor een speler van zijn kaliber met maar een contract voor een jaar.


Als we, Ajax, ahum, Rosario voor 7 miljoen euro haalt dan kunnen zowel Kroes als Farioli de pot op.



En als je denkt dat het niet erger kan: ook Weghorst staat kennelijk op het punt om te tekenen.

Het is echt ongelofelijk wat voor charlatans en andere randfiguren de club steeds maar weer kapen zeg. En daar reken ik Mislintat niet eens bij. Steijn, Schip en nu deze vreselijke Kroes met dat stelletje omhooggevallen jochies.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 20 juni 2024 om 00:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 juni 2024 om 23:29:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 19 juni 2024 om 23:20:

ESPN heeft het over een bedrag van zeven miljoen euro voor Rosario. Dat zou ik wel wat al te gortig vinden voor een speler van zijn kaliber met maar een contract voor een jaar.


Als we, Ajax, ahum, Rosario voor 7 miljoen euro haalt dan kunnen zowel Kroes als Farioli de pot op.



En als je denkt dat het niet erger kan: ook Weghorst staat kennelijk op het punt om te tekenen.

Het is echt ongelofelijk wat voor charlatans en andere randfiguren de club steeds maar weer kapen zeg. En daar reken ik Mislintat niet eens bij. Steijn, Schip en nu deze vreselijke Kroes met dat stelletje omhooggevallen jochies.


We waren beter af met Mislintat carte blanche geven.

 

+1/-0

Weer zeven miljoen door de plee.

Ongelooflijk.

Je kunt ook al uittekenen hoe dit gaat. Farioli stelt 'm 5x op, hij bakt er niet veel van, dan komt langzaam Vos of Tahirovic in het elftal, en rond de winterstop lezen we dat Rosario mag uitkijken naar een nieuwe club. Volgend jaar zomer verhuur naar Auxerre of zo en een jaar later voor een paar ton naar Standard Luik.

Lekker gewerkt jongens.

 

+2/-0

Dit is ongelooflijk. Nice maakt nog winst op hem ook. Van 6 miljoen euro naar Nice en nu voor 7 naar Ajax. 27 jaar oud en middelmatig. Terwijl wij verlies maken op jonge, talentvolle spelers. Het wanbeleid zet voort. Zesde plek komend seizoen?

 

+1/-0

Nou ja, je komt wel op het punt dat je met redelijke zekerheid kunt concluderen dat een representatieve afvaardiging van dit forum een beter technisch beleid zou kunnen neerzetten dan de droeftoeters die menen Rosario voor 7 miljoen euro te moeten ophalen.

Is er nou niemand binnen de club die zegt: jongens, we moeten CL-niveau nastreven, waar slaat dit op?

In oktober lezen we dat de scouting negatief adviseerde over Rosario maar dat hij desondanks werd gekocht, let op mijn woorden.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 20 juni 2024 om 09:54:

Nou ja, je komt wel op het punt dat je met redelijke zekerheid kunt concluderen dat een representatieve afvaardiging van dit forum een beter technisch beleid zou kunnen neerzetten dan de droeftoeters die menen Rosario voor 7 miljoen euro te moeten ophalen.

Is er nou niemand binnen de club die zegt: jongens, we moeten CL-niveau nastreven, waar slaat dit op?

In oktober lezen we dat de scouting negatief adviseerde over Rosario maar dat hij desondanks werd gekocht, let op mijn woorden.


Scouting? Hebben we nog scouts? We willen meer Nederlanders. Farioli, jij hebt toch er eentje rondlopen daar in Nice? Neem 'm gelijk mee! En oh ja, de laatste miljoenen euro's die we eigenlijk niet hebben, mag je daaraan uitgeven.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 20 juni 2024 om 10:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 20 juni 2024 om 09:54:

Nou ja, je komt wel op het punt dat je met redelijke zekerheid kunt concluderen dat een representatieve afvaardiging van dit forum een beter technisch beleid zou kunnen neerzetten dan de droeftoeters die menen Rosario voor 7 miljoen euro te moeten ophalen.

Is er nou niemand binnen de club die zegt: jongens, we moeten CL-niveau nastreven, waar slaat dit op?

In oktober lezen we dat de scouting negatief adviseerde over Rosario maar dat hij desondanks werd gekocht, let op mijn woorden.


Scouting? Hebben we nog scouts? We willen meer Nederlanders. Farioli, jij hebt toch er eentje rondlopen daar in Nice? Neem 'm gelijk mee! En oh ja, de laatste miljoenen euro's die we eigenlijk niet hebben, mag je daaraan uitgeven.


Je kunt met Taylor, Vos, Van den Boomen, Rosario, Berghuis en Fitz-Jim toch maar mooi een volledig Nederlands zesmans middenveld opstellen.

Brobbey, Wijndal, Bergwijn en Rensch erbij, Pasveer op doel, komt helemaal goed met die communicatie. Kampioenen.

 

+2/-0

Beetje overdreven reacties hier zeg. Ik word ook niet enthousiast van Rosario en vind het genoemde bedrag ook te hoog, maar je mag Farioli als coach ook wat krediet geven. Als hij denkt dat hij het team beter kan maken met hem, waarom zou dat niet kunnen werken? Er is nog geen echte transfer gedaan en er wordt al gemopperd. Spelers al afschrijven voor ze ook maar een minuut hebben gespeeld slaat nergens op. Hoeveel mensen hebben Rosario echt gevolgd in Frankrijk? Ik laat me graag verrassen. Een goed team bestaat niet altijd uit alleen maar uit hoogvliegers.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 20 juni 2024 om 20:22:

Beetje overdreven reacties hier zeg. Ik word ook niet enthousiast van Rosario en vind het genoemde bedrag ook te hoog, maar je mag Farioli als coach ook wat krediet geven. Als hij denkt dat hij het team beter kan maken met hem, waarom zou dat niet kunnen werken? Er is nog geen echte transfer gedaan en er wordt al gemopperd. Spelers al afschrijven voor ze ook maar een minuut hebben gespeeld slaat nergens op. Hoeveel mensen hebben Rosario echt gevolgd in Frankrijk? Ik laat me graag verrassen. Een goed team bestaat niet altijd uit alleen maar uit hoogvliegers.



In het andere topic prijs je Farioli omdat hij zijn spelers echt zou willen leren kennen. Hoe rijm je dat met het feit dat hij voor de eerste training kennelijk al deze aankoop wil?

Nee, ik vind dit heel teleurstellend. We hebben zoveel middenvelders en je zou hopen dat Farioli zich eerst verdiept in wat er al rondloopt. Wat doet hij echter? Drukt meteen zijn homie er doorheen.

Ik krijg meteen meer respect voor Mislintat die dat gedrag van Steijn gewoon de kop indrukte.

Dit bericht is gewijzigd op 21 juni 2024, 01:00:04.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 115 pagina's: 1 2 3 4 ... 108 109 110 111 112 113 114 115

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.