Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.327
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-FC Utrecht: -
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 24 mei 2026 om 17:44:
Ajax had vandaag strafschoppen nodig tegen een middelmatig team om zich te kunnen plaatsen voor de voorrondes van de Conference League. Ik kan mij zelf niet meer herinneren wanneer Ajax 3 duels op rij gewonnen heeft of een wedstrijd gewonnen heeft met overtuigend voetbal. het is al eind mei en we weten niet eens wie er volgend seizoen voor de groep staat. Er is nog geen speler gekocht of verkocht en door het WK zal heel de carrousel rond spelers enorm laat op gang komen, waardoor je voorbereiding in de soep zal lopen.
Ajax Netwerk: "En nu de Conference League winnen".
Sjakie Meulemans
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.261
Reg.: 3 september 2005
Forumreacties: 3.969
Reg.: 8 augustus 2001
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 24 mei 2026 om 18:34:
Jij ziet liever dat we 'm niet proberen te winnen? Reserves opstellen en zo?
Waar is je gogme?
Forumreacties: 774
Reg.: 22 september 2023
Forumreacties: 774
Reg.: 22 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 24 mei 2026 om 17:44:
Ajax had vandaag strafschoppen nodig tegen een middelmatig team om zich te kunnen plaatsen voor de voorrondes van de Conference League. Ik kan mij zelf niet meer herinneren wanneer Ajax 3 duels op rij gewonnen heeft of een wedstrijd gewonnen heeft met overtuigend voetbal. het is al eind mei en we weten niet eens wie er volgend seizoen voor de groep staat. Er is nog geen speler gekocht of verkocht en door het WK zal heel de carrousel rond spelers enorm laat op gang komen, waardoor je voorbereiding in de soep zal lopen.
Ajax Netwerk: "En nu de Conference League winnen".
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 374
Reg.: 13 september 2022
Ik begrijp dat de club en spelers het hoogste willen (CL), maar Conference League heeft ook een aantal voordelen:
1) Levert toch nog wat centen op, zeker als je wat verder komt.
2) Je kunt weer wat aan je clubcoëfficiënten doen.
3) Uitstekend niveau voor de jonge spelers die je aan het ontwikkelen bent. Beter dan geveegd worden in de CL, en een trainer die dan maar weer teruggrijpt op ervaring.
4) Mooie en originele affiches voor de supporters, ipv Real Madrid voor de 10e keer in 15 jaar, etc (gaap).
Forumreacties: 5.457
Reg.: 3 juli 2017
We kunnen cynisch doen, maar het is natuurlijk een goede zaak dat we alsnog in Europa actief zijn volgend jaar. Buiten dat het beter is voor de club in sportief en financieel opzicht is het ook gewoon leuk om doordeweeks Ajax te kunnen kijken. En jazeker, als we in wat betere doen zijn dan kunnen we deze beker mee naar huis nemen. Nu staan daar Crystal Palace en Rayo Vallecano. Een onmogelijke opdracht is het dus niet.
Wat natuurlijk weer jammer is, is dat Klaassen gescoord heeft in deze twee wedstrijden. Die zal bij het gros van het publiek en de "analytici" wel weer het mannetje zijn en heel komend jaar in de basis staan. Dat deze meneer mede debet is aan het feit dat we uberhaubt in deze situatie zitten dat we play-offs spelen, schuift men maar terzijde. Ook vandaag creerden we niet veel mede door zijn geringe voetballende inbreng. Bedankt voor deze twee goals maar nog steeds zo snel mogelijk wegwezen.
Hoop ook niet dat die corpulente Spanjaard nu ineens stevig in het zadel zit omdat er nu ineens wel iets van succes te vieren is. Die man voegt niks toe en moet ook meteen weg.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 374
Reg.: 13 september 2022
Inderdaad, ik schreef het in de vorige wedstrijdtopic (Groningen):
open/sluit de onderstaande quote:En het schotelt me ook een dilemma voor, want ik wil natuurlijk dat Ajax wint, maar niet als het betekent dat Klaassen volgend seizoen weer in de basis staat.
Forumreacties: 5.457
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 24 mei 2026 om 23:07:
Inderdaad, ik schreef het in de vorige wedstrijdtopic (Groningen):
open/sluit de onderstaande quote:En het schotelt me ook een dilemma voor, want ik wil natuurlijk dat Ajax wint, maar niet als het betekent dat Klaassen volgend seizoen weer in de basis staat.
Achteraf toch wel blij.
Als je routine wil, dan is het natuurlijk heel lastig om Klaassen weg te doen (zeker in de waan van vandaag en dus de komende weken). Maar als je hem laat zitten, dan gaat hij weer heel serieus kijken en doen op de training, en voor je het weet, zet de nieuwe trainer hem weer als eerste op het wedstrijdformulier.
In februari wordt Deef alweer 34...
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie Play-Offs 2025/2026] Ajax - FC Utrecht