Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 291 pagina's: 1 2 3 4 ... 287 288 289 290 291

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 19 februari 2026 om 23:22:

Ik denk dat Kluivert straks hoofdtrainer wordt met Garcia als assistent. Las net ff een stukje op at5 en dat is het eerste wat in me opkwam. Ik zie het wel gebeuren..

Het is trouwens niet iets waar ik op hoop :B

Zou een waanzinnige keuze zijn en direct een brevet van onvermogen voor alle betrokkenen.

We moeten eens kappen met Ajax-iconen voor de bus smijten en hun erfenis laten besmeuren. Van Basten is al beschadigd, Van 't Schip, Huntelaar, en sinds kort Heitinga (niet echt een icoon, maar ok). Laat Kluivert aub gewoon de man blijven die in 1995 in Wenen "een doelpuntje meepikte" (geweldig interview was dat). Litmanen, Sneijder, Van der Vaart; lekker wegblijven totdat je bij een andere club hebt aangetoond dat je daadwerkelijk iets kunt in een technische rol.

Ik hoop dat met een nieuwe trainer wordt overwogen om Bogarde weer te vragen om als assistent terug te keren. Heeft volgens de betrokkenen altijd uitmuntend gefunctioneerd maar is ten onder gegaan aan onbewezen beschuldigingen uit de privésfeer. Ik gun hem revanche en een nieuwe kans, als hij daar nog voor open staat. Lijkt me ook typisch een gozer die 'moeilijke jongens' kan raken en motiveren.

+5/-0

Sevic schreef op 20 februari 2026 om 10:23:

Ik denk dat Kluivert straks hoofdtrainer wordt met Garcia als assistent. Las net ff een stukje op at5 en dat is het eerste wat in me opkwam. Ik zie het wel gebeuren..

Zou een waanzinnige keuze zijn en direct een brevet van onvermogen voor alle betrokkenen.

We moeten eens kappen met Ajax-iconen voor de bus smijten en hun erfenis laten besmeuren. Van Basten is al beschadigd, Van 't Schip, Huntelaar, en sinds kort Heitinga (niet echt een icoon, maar ok). Laat Kluivert aub gewoon de man blijven die in 1995 in Wenen "een doelpuntje meepikte" (geweldig interview was dat). Litmanen, Sneijder, Van der Vaart; lekker wegblijven totdat je bij een andere club hebt aangetoond dat je daadwerkelijk iets kunt in een technische rol.

Ik hoop dat met een nieuwe trainer wordt overwogen om Bogarde weer te vragen om als assistent terug te keren. Heeft volgens de betrokkenen altijd uitmuntend gefunctioneerd maar is ten onder gegaan aan onbewezen beschuldigingen uit de privésfeer. Ik gun hem revanche en een nieuwe kans, als hij daar nog voor open staat. Lijkt me ook typisch een gozer die 'moeilijke jongens' kan raken en motiveren.

Eens. Ik hoop dat ik er zwaar naast zit qua gevoel zoals gewoonlijk, maar gezien Jordi's keuze voor een oude bekende...

+1/-0

s0lido schreef op 20 februari 2026 om 10:17:

Kan bij mij. Tikke sturen?

Is goed. Stuur je het tienvoudige terug mocht het toch gebeuren? :B

+2/-0

Sevic schreef op 20 februari 2026 om 10:23:

Als Kluivert komt, is voor mij wel het bewijs geleverd dat het Jordi met name erom gaat om connecties aan te stellen ipv puur naar kwaliteit te kijken.

Die Joel Lara heb ik geen moeite mee. Oscar vind ik dubieus aangezien je moeilijk kunt beweren dat het een succesnummer is als coach en het duidelijk dat hij en Jordi elkaar allang kennen. Komt Patje dan moet de RvC de ontslagprocedure opstarten. Zelfs als de man succesvol zou zijn is het een toevalstreffer, geen goed overwogen keuze.

Bogarde is zeer onheus bejegend door de club. Prima als hij terug komt maar ik denk dat supporters een beetje overdrijven hoe bijzonder hij zou zijn als defensietrainer. Dat verhaal is echt een eigen leven gaan leiden.

+3/-1

ElSimao2 schreef op 20 februari 2026 om 01:32:

tackle schreef op 19 februari 2026 om 18:28:

Alle (top)clubs hebben hun selectiespelers verzekerd en terecht. De premie die je betaalt valt reuze mee. Het zijn gewoon normale kosten die je maakt als club. Het zou onverantwoord zijn om het niet te doen. Zou hetzelfde zijn als je als particulier geen ziektekostenverzekering zou afsluiten, omdat je toch nooit ziek bent.

Waarom zou het als club onverantwoord zijn om het niet te doen?

Daarom. Zie tekst waar je op reageert. Alle (grote) clubs verzekeren hun spelers dus meer hoef en kan ik niet uitleggen dat dit verstandig is.

Waarom niet?

Dit bericht is gewijzigd op 20 februari 2026, 14:26:01.

+2/-0

tackle schreef op 20 februari 2026 om 14:17:

ElSimao2 schreef op 20 februari 2026 om 01:32:

tackle schreef op 19 februari 2026 om 18:28:

Alle (top)clubs hebben hun selectiespelers verzekerd en terecht. De premie die je betaalt valt reuze mee. Het zijn gewoon normale kosten die je maakt als club. Het zou onverantwoord zijn om het niet te doen. Zou hetzelfde zijn als je als particulier geen ziektekostenverzekering zou afsluiten, omdat je toch nooit ziek bent.

Waarom zou het als club onverantwoord zijn om het niet te doen?

Daarom. Zie tekst waar je op reageert. Alle (grote) clubs verzekeren hun spelers dus meer hoef en kan ik niet uitleggen dat dit verstandig is.

Waarom niet?

Je roept dus maar wat. Zoals gebruikelijk.

+1/-0

Zou de club ook een eigen risico betalen?

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 291 pagina's: 1 2 3 4 ... 287 288 289 290 291

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.