Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten 2019/2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Mark10 schreef op 20 september 2019 om 09:49:

Zie toch graag in de winterstop 1 echte middenvelder erbij hebben.
Echte spelverdeler!!


We hebben Unuvar. Ik zie niet in waarom hij niet na de winter regelmatig minuten mag maken

 

+1/-0

Hoop dat achter de schermen alvast wordt gewerkt aan de opvolging van Ziyech. T zal de duurste binnenlandse transfer worden. Hoop dat ze Stengs halen!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wonderlijk schreef op 03 oktober 2019 om 21:57:

Hoop dat achter de schermen alvast wordt gewerkt aan de opvolging van Ziyech. T zal de duurste binnenlandse transfer worden. Hoop dat ze Stengs halen!



Ik niet. Zo'n jongen moet je halen voordat hij is doorgebroken. Als Ajax meer dan 25 miljoen uitgeeft aan een speler moet dat iemand zijn die al top is, niet iemand die het nog moet worden.

En ja hij gaat 25 miljoen of meer kosten. Til was al 18 en Stengs is stukken beter.

 

+1/-0

Ik denk dat AZ zelfs meer dan 25 miljoen gaat vragen. Moet je inderdaad nooit doen.

Toch wel jammer dat aanvallende talenten zoals Ihatarren, Stengs en Malen niet bij Ajax spelen. Niet dat onze voorhoede niet goed is, maar de grootste Nederlandse talenten horen gewoon bij Ajax te spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ashby schreef op 03 oktober 2019 om 23:25:

Ik denk dat AZ zelfs meer dan 25 miljoen gaat vragen. Moet je inderdaad nooit doen.

Toch wel jammer dat aanvallende talenten zoals Ihatarren, Stengs en Malen niet bij Ajax spelen. Niet dat onze voorhoede niet goed is, maar de grootste Nederlandse talenten horen gewoon bij Ajax te spelen.



Ach, die hollandse zuinigheid. Kost tie voor mij part 35 miljoen, verkoop je m twee jaar later voor 55 en heb je 2 jaar lang een geweldige voetballer in huis.

 

+3/-0

Javario Dilrisun lijkt me toch ook zeker een optie. Ok, hij is zelf bij Ajax weggegaan maar is wel een jongen die goed bij de selectie zou passen. Bij Hertha zou je hem wellicht nog kunnen halen.

 

+1/-0

Als Ziyech weggaat, kunnen we toch "gewoon" met Promes en Neres op de flanken gaan spelen?
Een goede, creatieve middenvelder erbij zou dan mijn eerste keuze zijn, zodat Alvarez naar de verdediging kan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Shogun schreef op 18 oktober 2019 om 10:29:

Als Ziyech weggaat, kunnen we toch "gewoon" met Promes en Neres op de flanken gaan spelen?
Een goede, creatieve middenvelder erbij zou dan mijn eerste keuze zijn, zodat Alvarez naar de verdediging kan.



In principe met je eens maar een speler als Stengs moet eigenlijk toch echt wel een jaar of 2 bij Ajax spelen. Voor ons dan he haha. Maar voor hemzelf zou het eigenlijk ook het beste zijn. Rechtstreeks van AZ naar een topclub gaat echt niet gebeuren en dat zou zonde zijn. Hij heeft niets te zoeken bij Everton of Borussia Monchengladbach. Als Ajax echter Ziyech verkoopt voor 80 miljoen (zijn contract is aangepast) dan zullen ze voor Calvin ook minimaal de helft daarvan eisen.

 

+1/-0

Stengs, Boadu, leuke talenten, maar teveel risico voor de prijzen die AZ zal vragen.
Als je die jongens voor 5-10 miljoen op zou kunnen pikken dan valt dat te overwegen.

Leuk spelen bij AZ is nog wat anders dan wekelijks bij Ajax onder een vergrootglas moeten presteren. Zeker met de druk van een hoog prijskaartje.

Tot nu toe is AZ eigenlijk vrijwel altijd een garantie voor dure miskopen geweest.

Zie de uitgaande transfers van pakweg de laatste 10-15 jaar. Daar zit vrijwel niks bij dat ajax echt beter gamaakt heeft of zou hebben. Al helemaal niks waarop je kan baseren hun huidige vraagprijzen te gaan betalen. Vrijwel al hun 'grote' uitgaande transfers hebben vervolgens teleurgesteld.

Dat wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat een Stengs het niet gaat redden, maar AZ nu weer met bedragen van 20-25 miljoen gaan sponsoren, liever niet. Daarvoor moet hij echt wekelijks uitblinken.

 

+1/-0

Volgens mij doet hij dat ook ;) En ook in Jong Oranje.

 

+1/-0

Ik vind Stengs ook te prijzig. Die draagt AZ nog niet. Ook niet zo gek na zo'n lange blessure en gezien zijn leeftijd, maar dan zou ik daar geen hoofdprijs voor betalen. Met Blind, Tadic en Promes koop je eindproducten, geen talenten. Nu vind ik dat je over Promes kan twisten, maar Blind en Tadic zijn absolute sterkhouders. Daar moet je in blijven investeren. Allereerst door ze te halen en vervolgens door ze te verleiden met een contractverlenging. Investeer daar meer in, dat langdurige contract dat aan Tadic is gegeven dat hopelijk ook voor Blind nog gaat komen. Of het behouden van Ziyech voor een riant salaris. Dat vind ik allemaal veel nuttiger dan het steken in een speler van een subtopper.

En begrijp me goed, ik vind Stengs een groot talent. Mooie stijl van spelen, technisch begaafd en een jongen die het Ajaxspelletje wel zou begrijpen. Maar voor 25 miljoen moeten we lekker verder gaan kijken. Kijk ook naar jongens als Janssen, Jahanbakhsh en Til. Die zijn voor recordbedragen vertrokken maar zijn nu niet bepaald sterkhouders gebleken voor de clubs die hen hebben gecontracteerd. Dus maximaal 15 miljoen en anders lekker niet. In het buitenland loopt talent genoeg rond.

 

+1/-1

Het moet andersom zijn.
Ajax moet Stengs niet achterna zitten (en doet dat ook niet), Stengs moet naar Ajax willen.
Het is nog kort dag, laat het eerst maar eens langdurig zien zou ik zeggen.
Je ziet vaak dat ze na 1 seizoen gelijk willen cashen bij de eerste beste subtopper uit buitenland.
Kijk naar types als Til en Vlap ......
Wat dat betreft laat Ziyech zien dat hij de juiste keuze heeft gemaakt en dat betaald zich uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ziyech_ schreef op 19 oktober 2019 om 10:14:

Ik vind Stengs ook te prijzig. Die draagt AZ nog niet. Ook niet zo gek na zo'n lange blessure en gezien zijn leeftijd, maar dan zou ik daar geen hoofdprijs voor betalen. Met Blind, Tadic en Promes koop je eindproducten, geen talenten. Nu vind ik dat je over Promes kan twisten, maar Blind en Tadic zijn absolute sterkhouders. Daar moet je in blijven investeren. Allereerst door ze te halen en vervolgens door ze te verleiden met een contractverlenging. Investeer daar meer in, dat langdurige contract dat aan Tadic is gegeven dat hopelijk ook voor Blind nog gaat komen. Of het behouden van Ziyech voor een riant salaris. Dat vind ik allemaal veel nuttiger dan het steken in een speler van een subtopper.

En begrijp me goed, ik vind Stengs een groot talent. Mooie stijl van spelen, technisch begaafd en een jongen die het Ajaxspelletje wel zou begrijpen. Maar voor 25 miljoen moeten we lekker verder gaan kijken. Kijk ook naar jongens als Janssen, Jahanbakhsh en Til. Die zijn voor recordbedragen vertrokken maar zijn nu niet bepaald sterkhouders gebleken voor de clubs die hen hebben gecontracteerd. Dus maximaal 15 miljoen en anders lekker niet. In het buitenland loopt talent genoeg rond.



Misschien heb ik het gemist, maar waar staat dat Stengs 25meloenen moet kosten? Het kan ook zijn dat AZ het probeert net als Groningen met Doan.

Ik vind Stengs tot nu toe echt een groot talent. Het is er 1 om zeker in de gaten te houden, maar hij moet het wel nog laten zien. Maher was er ook zo'n talent tot dat....

Verder vind ik tussen 15 en 20mil voor een speler 'normaal' gezien de huidige markt ontwikkelingen. Inmiddels willen wij voor onze spelers 50mil+ hebben... ongekende bedragen een tijdje geleden...

 

+1/-0

Is er inmiddels al meer nieuws over Reibeiro? Komt die nu zeker al in januari?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 30 oktober 2019 om 09:41:

Is er inmiddels al meer nieuws over Reibeiro? Komt die nu zeker al in januari?




Wie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SandroMazzola schreef op 04 november 2019 om 22:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Brasil schreef op 30 oktober 2019 om 09:41:

Is er inmiddels al meer nieuws over Reibeiro? Komt die nu zeker al in januari?




Wie?



https://ajaxfanzone.nl/2019/10/17/ajax-hoeft-alleen-opleidingsvergoeding-te-betalen-aan-santos-voor-giovanni-manson-ribeiro/link

Lijkt mij meer iets voor Jong Ajax.

 

+1/-0

Is die Talith Chong wat? Aan het einde van het seizoen blijkbaar transfervrij.

 

+1/-0

Interessante spelers om proberen te halen voor seizoen 2020-2021

1. Suarez
2. Stengs
3. Rakitic
4. isco
5. Sissoko
6. Mahlen
7. Bergwijn

En we hebben nog steeds een centrale verdediger nodig.

Beek, Ziyech, Onana, Tagliafico, Neres zullen gaan vertrekken misschien, waarschijnlijk?


Kortom, een nieuw team bouwen wordt een flinke en mooie klus.

 

+1/-0

Verwenden worden big spenders, nu het goed gaat internationaal, maar ik wil niet een club die de internationale top kopieert. Eentje die inspireert. Van mij mogen al van de bovenstaande namen gewoon buiten Ajax zich houden, er zit voornamelijk de meeste rek niet meer in. Beetje Neeskens Keizers Cruijffianisme graag!

 

+1/-0

Predag Rajković, de 24-jarige doelman van Stade Reims, wordt als mogelijke opvolger van André Onana aan Ajax gelinkt. Hij heeft 12 interlands voor Servië op zijn naam staan. Overigens hebben Predag Rajković en Dušan Tadić dezelfde zaakwaarnemer, Miloš Malenović van het Zwitserse Soccer Mondial AG. Malenović kent de Nederlandse competitie goed. Hij speelde in de periode 2008-2011 voor respectievelijk Omniworld Almere, FC Emmen en SC Veendam.

http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/ajax-ziet-opvolger-van-andré-onana-in-de-ligue-1-uitblinken/ar-BBWK3lL?ocid=spartanntplink

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten 2019/2020