Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 86 87 88 89 90

open/sluit de onderstaande quote:

inocente jansen schreef op 05 oktober 2020 om 19:31:

die bande wil ik wel eens zien spelen. heeft eigenlijk nooit een kans gehad.



Dan moet je afreizen naar Zwitserland. Koop een kaartje bij FC Thun en je kunt hem zien spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 05 oktober 2020 om 19:57:

open/sluit de onderstaande quote:

inocente jansen schreef op 05 oktober 2020 om 19:31:

die bande wil ik wel eens zien spelen. heeft eigenlijk nooit een kans gehad.



Dan moet je afreizen naar Zwitserland. Koop een kaartje bij FC Thun en je kunt hem zien spelen.




nee hoor...las dat hij terugkeert/

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

inocente jansen schreef op 05 oktober 2020 om 20:10:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 05 oktober 2020 om 19:57:

open/sluit de onderstaande quote:

inocente jansen schreef op 05 oktober 2020 om 19:31:

die bande wil ik wel eens zien spelen. heeft eigenlijk nooit een kans gehad.



Dan moet je afreizen naar Zwitserland. Koop een kaartje bij FC Thun en je kunt hem zien spelen.




nee hoor...las dat hij terugkeert/



Ik zie het net. Maar goed wat hij daar geprestreerd heeft is ook niet bijster goed. Ik verwacht er weinig van.

 

+1/-0

was ook een zware blessure

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

inocente jansen schreef op 05 oktober 2020 om 20:10:

nee hoor...las dat hij terugkeert/



Volgens de media 'haalt Ajax hem terug' ...

Is dit het voorbeeld van de 'totale paniek' of is het nog erger?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 05 oktober 2020 om 22:39:

open/sluit de onderstaande quote:

inocente jansen schreef op 05 oktober 2020 om 20:10:

nee hoor...las dat hij terugkeert/



Volgens de media 'haalt Ajax hem terug' ...

Is dit het voorbeeld van de 'totale paniek' of is het nog erger?



Hem daar laten schiet ook niet op. In de tweede divisie van Zwitserland wordt hij ook nooit meer waard. In de winterstop maar weer proberen te verkopen tenzij hij enorm verrast.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 05 oktober 2020 om 23:12:

Hem daar laten schiet ook niet op. In de tweede divisie van Zwitserland wordt hij ook nooit meer waard. In de winterstop maar weer proberen te verkopen tenzij hij enorm verrast.



Mmmmh ...

Daar is iets voor te zeggen. Hopelijk is dat de reden en is er niemand die geopperd heeft dat dit de spits is die de problemen gaat oplossen.

Anderzijds, een (dergelijke) aktie op de laatste dag van de transfertermijn, en nu ga ik me netjes uitdrukken,
'getuigd niet van een doordachte, overtuigende handeling'.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 05 oktober 2020 om 23:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 05 oktober 2020 om 23:12:

Hem daar laten schiet ook niet op. In de tweede divisie van Zwitserland wordt hij ook nooit meer waard. In de winterstop maar weer proberen te verkopen tenzij hij enorm verrast.



Anderzijds, een (dergelijke) aktie op de laatste dag van de transfertermijn, en nu ga ik me netjes uitdrukken,
'getuigd niet van een doordachte, overtuigende handeling'.



Iemand nog babi pangang?

 

+1/-0

Danny Welbeck is transfervrij op te halen.
Doen. Nog altijd beter dan Traoré of Labyad.

 

+1/-0

Ik zie liever Cavani. Ook Transfervrij. Maar is nu te laat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 06 oktober 2020 om 17:48:

Ik zie liever Cavani. Ook Transfervrij.



Die is al gekaapt door Man U gisteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Freakshow schreef op 06 oktober 2020 om 17:49:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 06 oktober 2020 om 17:48:

Ik zie liever Cavani. Ook Transfervrij.



Die is al gekaapt door Man U gisteren.



Klopt, maar ik had hem het liefst bij Ajax gezien. Transfervrij.
CL spelen bij Ajax. Zou altijd in de basis staan bij Ajax.

Ajax wil hem natuurlijk wel, maar de man wil 10-15 mil per jaar.
ben benieuwd wat hij gaat verdienen bij United. Vast iets in die richting.

update:Ja iets van 10-12 miljoen euro per jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Houdt dat in dat Ajax ze dan zo mag overnemen, als ze niet ingeschreven staan? Lijkt me sterk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 oktober 2020 om 12:00:

open/sluit de onderstaande quote:




Houdt dat in dat Ajax ze dan zo mag overnemen, als ze niet ingeschreven staan? Lijkt me sterk.



Neem aan van niet ze zijn toch niet transfervrij? zowel uiteraard gelijk doen :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 oktober 2020 om 12:00:

open/sluit de onderstaande quote:




Houdt dat in dat Ajax ze dan zo mag overnemen, als ze niet ingeschreven staan? Lijkt me sterk.



In de winterstop als 't goed is. Maar dan heb je 'm inderdaad pas in de volgende zomer als je geen transfersom wil betalen.
Maar aangezien hij transfervrij is, zal je 'm voor weinig al in de winter mee kunnen nemen. Heb je er wellicht in de Europa League of heel misschien CL nog wat aan.

 

+1/-0

Het is mij duidelijk. Ik zie net TF Mensah even een sprint eruit trekken tegen die Turkse ploeg in de CL en schakelt een aanvaller uit. Ajax moet deze gast halen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 04 november 2020 om 20:41:

Het is mij duidelijk. Ik zie net TF Mensah even een sprint eruit trekken tegen die Turkse ploeg in de CL en schakelt een aanvaller uit. Ajax moet deze gast halen.



Mijn idee. Maar sommigen hebben twijfels omdat hij zo weinig speelt. Als het goed zou zijn zou Schuurs bij ons nooit spelen en in hem houden dezelfde personen vertrouwen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 05 november 2020 om 08:14:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 04 november 2020 om 20:41:

Het is mij duidelijk. Ik zie net TF Mensah even een sprint eruit trekken tegen die Turkse ploeg in de CL en schakelt een aanvaller uit. Ajax moet deze gast halen.



Mijn idee. Maar sommigen hebben twijfels omdat hij zo weinig speelt. Als het goed zou zijn zou Schuurs bij ons nooit spelen en in hem houden dezelfde personen vertrouwen.



Ik heb zelf nauwelijks ooit aan hem gedacht, maar toen ik hem gister zag invallen de laatste 10 min viel bij mij het kwartje. Hij past bij Ajax. En voor hem mag je best wel wat neerleggen. Als ik Overmars was zou ik hem in de winterstop halen. Nadeel is dat hij niet meer CL mag spelen.

Maar laten we eerlijk zijn. Schuurs krijgt nu het vertrouwen en laat het afweten.
Timber er dan dus in? Hij is toch het grote nieuwe talent van Ajax?

Viel mij op dat ten Hag ook Ekkelenkamp verdedigde voor de camera. Het siert hem eigenlijk wel dat hij niet spelers zomaar afvalt op Tv, vooral geen jongere spelers. Maar eerlijk was hij niet. Maar goed.

Als ik TD was van Ajax dan zou ik nu al een lijst maken van spelers die wegmogen:

> Schuurs
> Promes
> Ekkelenkamp
> Huntelaar (stopt na dit seizoen)


Ajax heeft nodig (en het beste is dat die zo snel mogelijk worden gehaald om te wennen)

< vervanger voor Onana
< vervanger voor Tagliafico
< vervanger voor Schuurs > bv T.F Mensah
< vervanger voor Dolberg, Huntelaar > Topspits a la jeudige Haaland/ Zlatan


En Overmars mag nu wel eens goed gaan kijken wie er transfervrij is straks.
Want niet proberen is altijd mis...

Ik vind het persoonlijk (is mijn mening, voordat iemand me weer gaat kraken)
erg jammer, dat Ajax niet geprobeerd heeft (al weet ik dit natuurlijk niet zeker) om Tiago Silva te halen van PSG, die zou super goed in dit team passen bv. Maar ja misschien kon Ajax hem niet krijgen @ of betalen. Maar ik vraag het me af of Ajax ervoor zou gaan, aangezien men dacht met Schuurs en Timber zitten we goed. Silva was transfervrij.

Maar goed, terug naar de realiteit ;) toch collega's.

T.F. Mensah. Ik zou het doen. Marktwaarde is 6,3 miljoen. Wissel bij United.
Spreekt NL en komt uit jeugd Ajax, geboorteplaats Amsterdam. Speelt nauwelijks bij United. Zou basisplaats hebben bij Ajax.

Dit bericht is gewijzigd op 5 november 2020, 14:15:39.

 

+2/-0

Fosu-Mensah mag na de winterstop wel voor Ajax in de CL spelen, want die regel is nog niet zo lang geleden veranderd om de "elite clubs" het nog gemakkelijker te maken.

Ik weet niet hoe graag United van hem af wil, zijn contract loopt deze zomer af. Ik heb de laatste maanden wel wat United forums bekeken en daar is het 50/50 van fans die hem niet goed genoeg vinden en anderen die hem veelzijdige selectievulling vinden.

Zolang United dat zelf ook vind ben ik bang dat hij zijn contract gewoon verlengd. Mogelijk zal deze winterstop verkopen een optie zijn om nog wat geld binnen te halen. United heeft weinig geld, maar ik weet niet hoe ze dat op willen gaan lossen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 november 2020, 14:43:32.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 90 pagina's: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 86 87 88 89 90

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren Marc Overmars.