Forumreacties: 4.513
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-2-4
Voorspel nu Ajax-sc Heerenveen
Man van de Wedstrijd Shelbourne FC-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 14 augustus 2026 om 21:53:
Voor de nummer 6 positie hoor ik naast de hierboven genoemde Arthur Vermeeren (21) ook de namen van Axel Witsel (37, Girona) en Darko Nejašmić (27, NEC) voorbijkomen. Daarnaast hebben we met Youri Regeer al een nummer 6 in huis die veel vertrouwen krijgt. Wie van deze vier namen moet het worden? Of hebben jullie nog een andere speler (Mokio of Baas?) in gedachten?
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.801
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 14 augustus 2026 om 22:04:
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 14 augustus 2026 om 21:53:
Voor de nummer 6 positie hoor ik naast de hierboven genoemde Arthur Vermeeren (21) ook de namen van Axel Witsel (37, Girona) en Darko Nejašmić (27, NEC) voorbijkomen. Daarnaast hebben we met Youri Regeer al een nummer 6 in huis die veel vertrouwen krijgt. Wie van deze vier namen moet het worden? Of hebben jullie nog een andere speler (Mokio of Baas?) in gedachten?
Volgens Michel is Regeer de enige #6 die we momenteel hebben en daarom moet er eentje bijkomen. Vermeeren zou een geweldige aankoop zijn. Witsel moet je niet willen, denk ik. Die van NEC doet het vrij aardig daar, maar bij Ajax? Ik weet het niet hoor.
Forumreacties: 118
Reg.: 2 augustus 2026
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.