Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 315 pagina's: 1 2 3 4 ... 311 312 313 314 315

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 31 juli 2026 om 23:14:

pony schreef op 31 juli 2026 om 23:06:

Schijnt dat er gesprekken zouden zijn met PSG. Ik zou het echt ontzettend jammer vinden als Godts weg zou gaan :\(

Zou kunnen dat ze onderhandelingen in Porto willen doen voor de geheimhouding. Niet heel slim om dat dan te doen in de stad waar de voormalige coach van de spelers werkt, maar goed.

Luis Campos, de technisch directeur van Paris Saint German (PSG), woont op een uur rijden van Porto.

+2/-0

Sjakie Meulemans schreef op 01 augustus 2026 om 00:11:

Mike1976 schreef op 31 juli 2026 om 23:14:

pony schreef op 31 juli 2026 om 23:06:

Schijnt dat er gesprekken zouden zijn met PSG. Ik zou het echt ontzettend jammer vinden als Godts weg zou gaan :\(

Zou kunnen dat ze onderhandelingen in Porto willen doen voor de geheimhouding. Niet heel slim om dat dan te doen in de stad waar de voormalige coach van de spelers werkt, maar goed.

Luis Campos, de technisch directeur van Paris Saint German (PSG), woont op een uur rijden van Porto.

Dan nog, je gaat toch niet door het meest toeristische deel van de stad lopen in zo'n situatie. Gewoon een hotel buiten de stad of in de ongetwijfeld giga villa van Campos zelf.

Tenzij je andere clubs wil ontmoedigen.

+2/-0

Mike1976 schreef op 31 juli 2026 om 23:46:

Ik gok eerder dat het zijn MVP cijfers zijn van vorig seizoen die de interesse wekken, als vlag op een zinkende en van boegspriet tot achtersteven in de hens staande modderschuit.

Uiteraard, maar Kroes zou het presteren om hem voor minder dan 30 miljoen te verkopen (Gaaei voor 5 en Šutalo voor 12 miljoen). Steur had hij waarschijnlijk een megadik contract gegeven en broer Roy als derde keeper gehaald.

+2/-0

Ajax zet in op een megasom en verlangt voor Mika Godts om en nabij de zestig miljoen euro.

+1/-0

60 miljoen euro zou een mooie deal zijn. Ik zou dan Brandts, Gloukh en Carrizo van links naar rechts achter de spits willen zien.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 315 pagina's: 1 2 3 4 ... 311 312 313 314 315

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.