Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Steven Berghuis

Deze normale topic is open en bestaat uit 35 pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 16 september 2025 om 13:59:

De eerste serieuze tegenstanders komen er aan en Kortjakje is weer "ziek". Zal thuis tegen NAC wel weer volledig fit zijn.

Kan Sjon hem ook niet opstellen!
Elk nadeel heb z’n voordeel.

+4/-0

Nou wens ik niemand een blessure toe. Maar sommige trainers zijn zo koppig dat alleen een blessure/schorsing ervoor zorgt dat ze voor een andere/betere speler kiezen. Bij Ten Hag was dat ook zo bij bepaalde spelers.

+2/-0

s0lido schreef op 16 september 2025 om 16:51:

Nou wens ik niemand een blessure toe. Maar sommige trainers zijn zo koppig dat alleen een blessure/schorsing ervoor zorgt dat ze voor een andere/betere speler kiezen. Bij Ten Hag was dat ook zo bij bepaalde spelers.

De Boer spande de kroon met Sigthorsson en Milik.

+2/-0

Ik ben er niet zo rouwig om. Het blijft wel zonde dat Faberski is verhuurd.

Sjakie Meulemans schreef op 16 september 2025 om 11:39:

Steven Berghuis staat niet langer in mijn favoriete opstelling, maar een jonge speler als Raul Moro is danig onder de indruk van de kwaliteiten van Steven Berghuis, hij kijkt duidelijk tegen hem op.

Hetzelfde geldt voor de status van Davy Klaassen binnen de spelersgroep. Vraag maar eens aan verdediger Lucas Rosa hoe hij zijn ervaren teamgenoot ziet. En Johnny Heitinga ziet het ook nog steeds in Berghuis en Klaassen zitten.

Ik zie nog best wel waarde in hem, alleen dan niet in zo'n prominente rol als hij de laatste jaren krijgt. Je kan hem eigenlijk alleen echt goed gebruiken als je alleen maar op de helft van de tegenstander speelt en wat extra creativiteit kan gebruiken.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 35 pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35

Ajax Forum » Spelers » Steven Berghuis