Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Anton Gaaei

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

Vraag me werkelijk af wat de 'kenners' hier in hem zien. Matige verdediger en zijn voorzetten zijn nergens op gebaseerd behoudens op puur opportunisme in de hoop dat er iemand tegenaan loopt.
Maakt af en toe een mooie goal, omdat hij een hard schot heeft. Daar zijn ook zijn pogingen tot voorzetten op gebaseerd. Vooral hard!!

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 19 augustus 2025 om 16:15:

Vraag me werkelijk af wat de 'kenners' hier in hem zien. Matige verdediger en zijn voorzetten zijn nergens op gebaseerd behoudens op puur opportunisme in de hoop dat er iemand tegenaan loopt.
Maakt af en toe een mooie goal, omdat hij een hard schot heeft. Daar zijn ook zijn pogingen tot voorzetten op gebaseerd. Vooral hard!!

Volledig gebaseerd op zijn eerste seizoen waarin hij volledig door het ijs zakte en de mentale weerbaarheid die hij het jaar erop toonde door zich terug te vechten in het team. Verder heeft ie een assist gegeven op Taylor én twee mooie goals gemaakt. Maar hij is niet het type speler voor Ajax, en komt in alles kwaliteit te kort.

+2/-0

Calavaro schreef op 20 augustus 2025 om 12:38:

tackle schreef op 19 augustus 2025 om 16:15:

Volledig gebaseerd op zijn eerste seizoen waarin hij volledig door het ijs zakte en de mentale weerbaarheid die hij het jaar erop toonde door zich terug te vechten in het team. Verder heeft ie een assist gegeven op Taylor én twee mooie goals gemaakt. Maar hij is niet het type speler voor Ajax, en komt in alles kwaliteit te kort.

Die laatste zin is ook mijn mening.

+1/-0

Typisch was dat hij de bal op 3 Ajacieden kon voorgeven maar uiteindelijk schiet hij de bal in de voeten van een Heracles verdediger.

+1/-0

Lijkt weer een beetje op de bleue speler zoals in zijn eerste jaar. Farioli was toch wel een held.

+2/-0

Volgens L'Equipe heeft Paris FC een bod gedaan van €6 miljoen voor Anton.
Met Rosa en Alders heb je al vervangers voor hem in huis.

+3/-0

Mooi bedrag, maar wil Gaaei dat. Dan moet je kiezen voor degradatievoetbal in Frankrijk of bovenin meedraaien in ED met CL(wel waarschijnlijk veel de bank warm houden). Denk niet dat Gaaei staat te springen.

+2/-0

spelbos schreef op 26 augustus 2025 om 16:17:

Mooie gelegenheid om opnieuw een aankoop van Sven Mislintat van de hand te doen. Anton Gaaei heeft naar zijn mogelijkheden verdienstelijk gepresteerd in het Ajax-shirt, maar is niet van het niveau dat de club zou moeten nastreven.

Paris FC lijkt mij een mooie club voor hem en Ajax kan hem zonder verlies aan hen verkopen. Ik verwacht dat Ajax de rechtsback positie intern kan oplossen. Ik zou daar Aaron Bouwman wel eens willen zien spelen.

+2/-0

Gelijk doen!
En nu niet gierig gaan doen en 8 miljoen vragen, waardoor ze weer afhaken. 5 is ook prima!

Lekker man Anton, leven in Parijs!

+2/-0

Met 6 miljoen maak je nog een beetje winst op het transferbedrag. Aan de andere kant is zijn marktwaarde naar verluid 7 Miljoen (ik weet het, transfermarkt), en heb je nog maar een week de tijd voor een vervanger.
Bijkomend voordeel is wel dat Heitinga dan niet meer in de verleiding kan komen om het op te stellen.

+2/-0

Ik zou dit niet doen. Rosa is een leuk kuitenbijtertje maar geen Ajax-back die in balbezit iets kan. Daarachter hebben we dan alleen nog maar jeugdspelers, want Regeer bakt er op rechtsback ook helemaal niets van. Dan moet je met nog een kleine week te gaan weer de markt op voor een vervanger die dan, volgens Alex' rekensommetje, iets van 3,5 miljoen mag kosten. Gaat 'm niet worden natuurlijk.

Daarnaast verdient Gaaei ook niet zoveel, dus besparen doe je er ook niet mee. Ik zie het voordeel niet om hem nu voor een paar miljoen weg te doen.

+3/-0

Ja, maar die stelt Sjon niet op. Dat wordt een heel seizoen Regeeeeeren!

+2/-0

Mike1976 schreef op 26 augustus 2025 om 20:40:

Ja, maar die stelt Sjon niet op. Dat wordt een heel seizoen Regeeeeeren!

Nee, Sjon kent vast nog wel een jongen van Liverpool, waar ook Arne Slot enthousiast over is en die wel een jaartje rechtsback bij ons kan gaan spelen.

Ik zie Ajax en Liverpool binnenkort ook nog wel tot een officiële samenwerking komen, waarbij jonge talenten van Liverpool een jaartje eredivisie ervaring op kunnen doen en in ruil daarvoor Liverpool voorrang krijgt om de beste spelers van Ajax middels een transfersom naar Anfield te halen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

Ajax Forum » Spelers » Anton Gaaei