Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Anton Gaaei

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

In mijn optiek hebben we ook een aantal posters die de gewenste kwaliteit ontberen.

Het forum zou daar eigenlijk ook eens afscheid van moeten nemen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 29 april 2025 om 15:26:

In mijn optiek hebben we ook een aantal posters die de gewenste kwaliteit ontberen.

Het forum zou daar eigenlijk ook eens afscheid van moeten nemen.

Je doet hier nogal een uitspraak. Ik vraag me oprecht af waar je het recht en het lef vandaan haalt om zoiets hier te posten. Ben jij meer dan een ander hier? Voel je je verheven boven een aantal leden hier?

Ik hoop oprecht dat hier op ingegrepen wordt.

Dit kan absoluut niet door de beugel. Ongepast en buitenproportioneel dit!!

Dit heb ik hier in 22 jaar nog niet meegemaakt!!

+2/-0

Ik schat Rosa ook wat hoger in. Die is gewoon prima allround volgens mij. Ook al stoomt hij niet zo vaak op als Gaaei dat doet en heeft hij ook niet diens traptechniek, hij is technisch wel goed genoeg om een bal fatsoenlijk voor te geven.

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 29 april 2025 om 00:32:

Hij was vreselijk slordig, maar toch zie je dat er gevaar ontstaat simpelweg door het overloaden van die rechterkant. De bal hoeft, met een capabele spits, maar 1x goed te vallen en je speelt een hele andere wedstrijd.

De andere kant van de medaille blijft dat het verdedigend een risico is. Die Japanse buitenspeler heeft nogal frquent gewoon een vrije doortocht gekregen.

Met een goede spits levert dat inderdaad gewoon goals op. Als een tegenstander zo laag speelt dan moet je ook gewoon agressief zijn en het vaak genoeg proberen met voorzetten en schoten. Meer dan de uitvoering gaat het erom dat je die ballen op het juiste moment geeft en de juiste keuzes maakt.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Ajax Forum » Spelers » Anton Gaaei