Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 2.819
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: geen
Oscar Gloukh (Rehovot, 1 april 2004) is een Israëlisch voetballer die doorgaans speelt als aanvallende middenvelder. In augustus 2025 verruilde hij Red Bull Salzburg voor AFC Ajax. Gloukh maakte in 2022 zijn debuut in het Israëlisch voetbalelftal.
2021–2022: Maccabi Tel Aviv 36(9)
2023–2025: Red Bull Salzburg 101(23)
2025–heden: Ajax
2022–heden: Israël 21(3)
Ajax, Red Bull Salzburg en Oscar Gloukh hebben overeenstemming bereikt over de transfer van de middenvelder naar Ajax. De 21-jarige Israëliër tekende een contract van vijf seizoenen, tot en met 30 juni 2030. Ajax kwam met de Oostenrijkse club een transfersom overeen van € 14,75 miljoen. Dat bedrag kan middels variabelen nog oplopen naar € 17,25 miljoen. Bij de Oostenrijkers stond de international, die gaat spelen onder de naam 'Oscar', nog tot en met de zomer van 2027 onder contract.
San Lorenzo1
Fan van Ajax
Uit: Buenos Aires
Vak: 411
Forumreacties: 34
Reg.: 23 januari 2008
open/sluit de onderstaande quote:San Lorenzo1 schreef op 05 augustus 2025 om 10:07:
Welkom Oscar bij de mooiste club van de wereld.
Ben benieuwd wanneer hij zijn debuut gaat maken. Aankomend weekend?
Forumreacties: 3.743
Reg.: 14 december 2005
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 806
Reg.: 14 mei 2024
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 806
Reg.: 14 mei 2024
Wat een troep medium is AT5 geworden.. door de mening van enkele "supporters" uit te vergroten om politiek gezeik te creëren. Laat die jongen met rust. Het gaat hier om voetbal.
https://www.at5.nl/artikelen/233872/ongemak-bij-sommige-fans-door-komst-gloukh-als-hij-zich-niet-uitspreekt-tegen-israel-kijk-ik-nietlink
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 08 augustus 2025 om 10:42:
Wat een troep medium is AT5 geworden.. door de mening van enkele "supporters" uit te vergroten om politiek gezeik te creëren. Laat die jongen met rust. Het gaat hier om voetbal.
https://www.at5.nl/artikelen/233872/ongemak-bij-sommige-fans-door-komst-gloukh-als-hij-zich-niet-uitspreekt-tegen-israel-kijk-ik-nietlink
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 08 augustus 2025 om 11:00:
Enerzijds eens, je moet een 21-jarig gozertje niet bombarderen tot één of ander wandelend politiek statement. Anderzijds:
Kort de aanslag van Hamas in Israël sprak Gloukh zich twee keer uit over de oorlog. De eerste post was een oproep om de Israëlische gijzelaars vrij te krijgen en bij zijn tweede post droeg hij zijn goal op aan het Israëlische leger.
Hij zoekt het dus ook zelf op. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Je kunt niet verwachten dat als je meermaals je mening verkondigt, mensen met een andere mening zich daar niet tegenaan gaan bemoeien.
Hij was destijds wel pas 19 en pas net in dienst van Salzburg. Ik zou me als profvoetballer niet zo bezighouden met socials en al die shit. Komt doorgaans alleen maar gezeik van.
Forumreacties: 3.326
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 08 augustus 2025 om 11:00:
Enerzijds eens, je moet een 21-jarig gozertje niet bombarderen tot één of ander wandelend politiek statement. Anderzijds:
Kort de aanslag van Hamas in Israël sprak Gloukh zich twee keer uit over de oorlog. De eerste post was een oproep om de Israëlische gijzelaars vrij te krijgen en bij zijn tweede post droeg hij zijn goal op aan het Israëlische leger.
Hij zoekt het dus ook zelf op. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Je kunt niet verwachten dat als je meermaals je mening verkondigt, mensen met een andere mening zich daar niet tegenaan gaan bemoeien.
Hij was destijds wel pas 19 en pas net in dienst van Salzburg. Ik zou me als profvoetballer niet zo bezighouden met socials en al die shit. Komt doorgaans alleen maar gezeik van.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.199
Reg.: 19 maart 2003
Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan
Wonen daar ook super Joden?
Ja daar wonen super Joden
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn
Oscar Gloukh Oscar Gloukh Oscar Gloukh
Oscar Gloukh Oscar Gloukh Oscar Gloukh ......
Welkom Oscar bij de meest gehate club van Nederland !!
Forumreacties: 3.743
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 07 augustus 2025 om 12:59:
Hij moet nog speelgerechtigd worden bij de KNVB maar dat gaat morgen hoogstwaarschijnlijk goed komen.
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 08 augustus 2025 om 16:26:
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 07 augustus 2025 om 12:59:
Hij moet nog speelgerechtigd worden bij de KNVB maar dat gaat morgen hoogstwaarschijnlijk goed komen.
Is inmiddels ook speelgerechtigd. Zegt natuurlijk niks over zijn rol zondag. Zal eerst nog wel een paar weken training nodig hebben om de hyper geavanceerde Ajax speelwijze onder de knie te krijgen met mentorschap van internationaal gelauwerde wereldtoppers Klaasinhõu en Bergosso
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh