Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 1.999
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Almere City FC-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 23 februari 2025 om 18:54:
Weer zo een perfecte pass. Kan hij soms niet op rechtsbuiten? 😬
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.105
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 21 februari 2025 om 00:07:
open/sluit de onderstaande quote:
Gaaei kan niet verdedigen, Rosa kan niet voetballen.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.727
Reg.: 25 april 2004
Rosa is technisch/voetballend overduidelijk veel beter dan Gaaei, die wel echt een geweldige voorzet in huis heeft. En longen als een paard inderdaad. Daarnaast heeft hij ook altijd energie in zijn spel. Ik vind hem typisch een voorbeeld van hoe een speler echt niet alles hoeft te beheersen om goed te functioneren in een team.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.387
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Man van de Wedstrijd Almere City FC-Ajax: Matheus Lima Magalhães
Forumreacties: 3.018
Reg.: 21 januari 2021
Man van de Wedstrijd Almere City FC-Ajax: Kenneth Taylor
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 28 februari 2025 om 15:08:
Ik mis Rensch niet. Gaaei is wat mij betreft de eerste keus nu. Rosa moet mij nog overtuigen. Lijkt mij iemand wie gevoelig is voor kortsluiting.
We hebben sinds Rensch weg is wel een relatief makkelijk programma gehad natuurlijk. Wel Feyenoord en Galatasaray thuis, maar verder tegen allemaal relatief kleine tegenstanders. Dat Gaaei helemaal niet opvalt in negatieve zin is zeker ook niet waar. Afgelopen zondag verliest hij bijvoorbeeld in het eerste kwartier drie keer gevaarlijk de bal achterin. Rensch is voor minder bekritiseerd. Ik vind het ook wel wat makkelijk om achteraf te zeggen dat we ons deze downgrade wel konden veroorloven. Alle concurrenten hebben een ongekend aantal punten gemorst de laatste weken. Rosa heeft nog wel wat trainingen en wedstrijden nodig voor hij volledig is ingepast verwacht ik.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.387
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Man van de Wedstrijd Almere City FC-Ajax: Matheus Lima Magalhães
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 28 februari 2025 om 20:05:
We hebben sinds Rensch weg is wel een relatief makkelijk programma gehad natuurlijk. Wel Feyenoord en Galatasaray thuis, maar verder tegen allemaal relatief kleine tegenstanders. Dat Gaaei helemaal niet opvalt in negatieve zin is zeker ook niet waar. Afgelopen zondag verliest hij bijvoorbeeld in het eerste kwartier drie keer gevaarlijk de bal achterin. Rensch is voor minder bekritiseerd. Ik vind het ook wel wat makkelijk om achteraf te zeggen dat we ons deze downgrade wel konden veroorloven. Alle concurrenten hebben een ongekend aantal punten gemorst de laatste weken. Rosa heeft nog wel wat trainingen en wedstrijden nodig voor hij volledig is ingepast verwacht ik.
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 01 maart 2025 om 11:54:
Gaaei verspeeld vaak een makkelijke bal, maar door zijn assists wordt dat idd niet besproken.
Als je een betere rechtsback kan halen moet je dat zeker doen, maar voor nu hopen dat hij niet in negatieve zin opvalt.
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 01 maart 2025 om 14:14:
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 01 maart 2025 om 11:54:
Gaaei verspeeld vaak een makkelijke bal, maar door zijn assists wordt dat idd niet besproken.
Als je een betere rechtsback kan halen moet je dat zeker doen, maar voor nu hopen dat hij niet in negatieve zin opvalt.
Nou ja, we hebben net een nieuwe back gehaald natuurlijk. Eerst maar eens zie hoe die het doet op de langere termijn. Met Gaaei ben ik ook best tevreden. Al zal hij nooit een topspeler worden als hij achterin zo vaak de bal verliest. Hij moet leren om de simpele dingen goed te doen.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 01 maart 2025 om 17:12:
Nu is dat op zich goed trainbaar. De kans dat Gaaei wat betrouwbaarder wordt in de simpele dingen is groter dan dat Rosa ineens een messcherpe voorzet ontwikkelt.
Ajax Forum » Spelers » Anton Gaaei