Uit: Antwerpen-Wilrijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.929
Reg.: 23 juli 2002
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 18 juni 2024 om 18:59:
Eerste doelpuntenmaker ooit op een EK voor Georgië. Mooi hoe hij de haters steeds weer te kakken zet. Het was een fout van de keeper, maar ik vond het ook wel best leep van Mikautadze. Hij doet alsof hij de bal af gaat spelen en fopt de keeper. Die goal verandert toch het spelbeeld behoorlijk.
Forumreacties: 250
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: Jordan Henderson
Vak: -
Forumreacties: 3.289
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 18 juni 2024 om 19:13:
Mikautadze is lekker aan het voetballen. Man, man.. dit is toch een speler die had kunnen of moeten slagen bij Ajax?
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.361
Reg.: 25 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:skimovic schreef op 18 juni 2024 om 19:12:
Keeper stond op het verkeerde been maar ik zou het niet echt een fout noemen. Die verwacht die bal niet zo snel vanuit die hoek.
was ook niet per se makkelijk. Leep snel en heel beheerst ingeschoten.
Verbaasd me ergens ook niet dat juist hij het doet, gun het hem ook wel.
Forumreacties: 3.741
Reg.: 8 augustus 2001
Beetje onbegrijpelijke actie van die keeper om daar met de hand naartoe te springen, normaal doe je dat met de voeten. Desalniettemin clever gespeeld van Mikautadze en beetje spijtig dat hij die 2e kans minder scherp was, anders hadden ze wel gewonnen denk ik.
Was wel de leukste wedstrijd van het toernooi. 2 ploegen die er vol voor gingen en heel mooie doelpunten.
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 19 juni 2024 om 15:04:
Beetje onbegrijpelijke actie van die keeper om daar met de hand naartoe te springen, normaal doe je dat met de voeten. Desalniettemin clever gespeeld van Mikautadze en beetje spijtig dat hij die 2e kans minder scherp was, anders hadden ze wel gewonnen denk ik.
Was wel de leukste wedstrijd van het toernooi. 2 ploegen die er vol voor gingen en heel mooie doelpunten.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.387
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 22 juni 2024 om 17:03:
Wederom gescoord. Uit je eerste twee wedstrijden scoren is best zeldzaam, zeker voor een kleine ploeg. Vond hem gezien het wedstrijdbeeld ook niet slecht spelen. Ze hadden vrij veel overtredingen op hem nodig.
Forumreacties: 2.455
Reg.: 21 januari 2021
Forumreacties: 2.455
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:
Topscorer van de groepsfase. En dat namens Georgië in een toch behoorlijke poule. Die afgemeten pass bij de 1-0 was ook prima. Of die prachtige dribbel op links. Ik denk dat hij zelfs meer had kunnen scoren als zijn medespelers wat minder zelfzuchtig waren geweest. Mislintat zurück bitte. Alex Krüs raus.
Conceicao was vrij matig trouwens. Al zijn schoten werden geblokt of waren niet op doel, en ik vond dat Portugal een hoop speeltijd verspeelde door hem steeds maar weer de bal te geven. Het is ook niet makkelijk om als buitenspeler je stempel te drukken tegen een teruggetrokken tegenstander.
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Forumreacties: 11.612
Reg.: 26 september 2004
Gabriel_Batistuta
Fan van Ajax
Forumreacties: 2.532
Reg.: 20 juni 2002
Haha, inderdaad. Dat hypermoderne systeem waarin we probeerden meer goals tegen dan vóór te krijgen.open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:Gabriel_Batistuta schreef op 27 juni 2024 om 10:29:
Haha, inderdaad. Dat hypermoderne systeem waarin we probeerden meer goals tegen dan vóór te krijgen.open/sluit de onderstaande quote:
Toch geeft het wel aan hoe slecht Ajax heeft gehandeld vorig jaar. Los van wat er voor hem betaald is, heeft hij (en Conceicao) een opvallende rol op het EK. Dat was prima gezien door de club (Conceicao kwam niet via Mislintat volges mij?), maar vervolgens geen kans/speeltijd gehad. En dan verhuren met een koopoptie om het verlies te beperken terwijl dit jonge spelers zijn die meer hadden kunnen opbrengen.
Maar goed, ze zijn geen speler meer van Ajax, dus ook geen zin om ons daar nog druk over te maken.
Forumreacties: 250
Reg.: 14 mei 2024
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: Jordan Henderson
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 juni 2024 om 11:01:
open/sluit de onderstaande quote:Gabriel_Batistuta schreef op 27 juni 2024 om 10:29:
Toch geeft het wel aan hoe slecht Ajax heeft gehandeld vorig jaar. Los van wat er voor hem betaald is, heeft hij (en Conceicao) een opvallende rol op het EK. Dat was prima gezien door de club (Conceicao kwam niet via Mislintat volges mij?), maar vervolgens geen kans/speeltijd gehad. En dan verhuren met een koopoptie om het verlies te beperken terwijl dit jonge spelers zijn die meer hadden kunnen opbrengen.
Maar goed, ze zijn geen speler meer van Ajax, dus ook geen zin om ons daar nog druk over te maken.
Conceicao is gehaald door Hamstra en Huntelaar. Mislintat bonjourde hem er juist uit.
Even advocaat van de duivel:
- Mikautadze is nu topscorer omdat hij twee pingels mocht nemen.
- Conceicao heeft er afgezien van zijn goal niet bijzonder veel van gebakken dit toernooi tot nu toe.
Ja, ik vind dat ze te gemakkelijk zijn weggedaan, en zeker Conceicao had ik er graag bij gehad komend seizoen, maar we moeten ook niet doen alsof we Bebeto en Romario hebben laten lopen.
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 27 juni 2024 om 11:17:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 juni 2024 om 11:01:
Conceicao is gehaald door Hamstra en Huntelaar. Mislintat bonjourde hem er juist uit.
Even advocaat van de duivel:
- Mikautadze is nu topscorer omdat hij twee pingels mocht nemen.
- Conceicao heeft er afgezien van zijn goal niet bijzonder veel van gebakken dit toernooi tot nu toe.
Ja, ik vind dat ze te gemakkelijk zijn weggedaan, en zeker Conceicao had ik er graag bij gehad komend seizoen, maar we moeten ook niet doen alsof we Bebeto en Romario hebben laten lopen.
Mikautadze draait gewoon een heel goed toernooi. Is goed in de kleine ruimtes en ook dreigend vanaf de flanken, kan als het moet mannetjes passeren en komt vaak in scoringspositie en had eigenlijk al op meer doelpunten moeten staan. Al met al vind ik hem wel een Ajaxspeler. Zonde dat de club juist zo een speler makkelijk heeft laten gaan.
Conceicao vind ik overigens (nog) te licht.
Ajax Forum » Spelers » Georges Mikautadze