Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Georges Mikautadze

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 18 juni 2024 om 18:59:

Eerste doelpuntenmaker ooit op een EK voor Georgië. Mooi hoe hij de haters steeds weer te kakken zet. Het was een fout van de keeper, maar ik vond het ook wel best leep van Mikautadze. Hij doet alsof hij de bal af gaat spelen en fopt de keeper. Die goal verandert toch het spelbeeld behoorlijk.



Keeper stond op het verkeerde been maar ik zou het niet echt een fout noemen. Die verwacht die bal niet zo snel vanuit die hoek.

was ook niet per se makkelijk. Leep snel en heel beheerst ingeschoten.

Verbaasd me ergens ook niet dat juist hij het doet, gun het hem ook wel.

 

+4/-0

Mikautadze is lekker aan het voetballen. Man, man.. dit is toch een speler die had kunnen of moeten slagen bij Ajax?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 18 juni 2024 om 19:13:

Mikautadze is lekker aan het voetballen. Man, man.. dit is toch een speler die had kunnen of moeten slagen bij Ajax?


Maarja hep ie 't Ajax DNA en lust ie een broodje ossenworst? :denk

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 18 juni 2024 om 19:12:



Keeper stond op het verkeerde been maar ik zou het niet echt een fout noemen. Die verwacht die bal niet zo snel vanuit die hoek.

was ook niet per se makkelijk. Leep snel en heel beheerst ingeschoten.

Verbaasd me ergens ook niet dat juist hij het doet, gun het hem ook wel.



De korte hoek moet altijd voor de keeper zijn, maar wel mooie snelle voetjes. Hij is meer dan alleen een doelpuntenmaker. Vind het echt knap wat hij laat zien, want Kvaratskhelia zit totaal niet in de wedstrijd en normaal heb je die toch nodig om aanvallend wat in te brengen tegen een duidelijk sterkere tegenstander.

 

+1/-0

Beetje onbegrijpelijke actie van die keeper om daar met de hand naartoe te springen, normaal doe je dat met de voeten. Desalniettemin clever gespeeld van Mikautadze en beetje spijtig dat hij die 2e kans minder scherp was, anders hadden ze wel gewonnen denk ik.

Was wel de leukste wedstrijd van het toernooi. 2 ploegen die er vol voor gingen en heel mooie doelpunten.

 

+1/-0

Leuker dan wat ik van Ajax in de eredivisie heb gezien in elk geval.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 19 juni 2024 om 15:04:

Beetje onbegrijpelijke actie van die keeper om daar met de hand naartoe te springen, normaal doe je dat met de voeten. Desalniettemin clever gespeeld van Mikautadze en beetje spijtig dat hij die 2e kans minder scherp was, anders hadden ze wel gewonnen denk ik.

Was wel de leukste wedstrijd van het toernooi. 2 ploegen die er vol voor gingen en heel mooie doelpunten.



9 vd 10 spitsen had hem aangenomen of de lange hoek gekozen.
Dit was gewoon heel netjes.

Brobbey kan dit niet.

 

+3/-0

Wederom gescoord. Uit je eerste twee wedstrijden scoren is best zeldzaam, zeker voor een kleine ploeg. Vond hem gezien het wedstrijdbeeld ook niet slecht spelen. Ze hadden vrij veel overtredingen op hem nodig.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 22 juni 2024 om 17:03:

Wederom gescoord. Uit je eerste twee wedstrijden scoren is best zeldzaam, zeker voor een kleine ploeg. Vond hem gezien het wedstrijdbeeld ook niet slecht spelen. Ze hadden vrij veel overtredingen op hem nodig.


Pingeltje, maar inderdaad, hij doet het prima.

 

+1/-0

Goede spits.

 

+1/-0

Goede spits.

3 goals nu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 26 juni 2024 om 22:21:

Goede spits.

3 goals nu.


En één assist.

 

+1/-0

Topscorer van de groepsfase. En dat namens Georgië in een toch behoorlijke poule. Die afgemeten pass bij de 1-0 was ook prima. Of die prachtige dribbel op links. Ik denk dat hij zelfs meer had kunnen scoren als zijn medespelers wat minder zelfzuchtig waren geweest. Mislintat zurück bitte. Alex Krüs raus.

Conceicao was vrij matig trouwens. Al zijn schoten werden geblokt of waren niet op doel, en ik vond dat Portugal een hoop speeltijd verspeelde door hem steeds maar weer de bal te geven. Het is ook niet makkelijk om als buitenspeler je stempel te drukken tegen een teruggetrokken tegenstander.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 27 juni 2024 om 00:58:

Niks voor ons?


Veel te duur joh.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 27 juni 2024 om 08:19:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 27 juni 2024 om 00:58:

Niks voor ons?


Veel te duur joh.


Pastte ook niet in ons hypermoderne systeem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 juni 2024 om 09:53:

Pastte ook niet in ons hypermoderne systeem.

Haha, inderdaad. Dat hypermoderne systeem waarin we probeerden meer goals tegen dan vóór te krijgen.

;)

Toch geeft het wel aan hoe slecht Ajax heeft gehandeld vorig jaar. Los van wat er voor hem betaald is, heeft hij (en Conceicao) een opvallende rol op het EK. Dat was prima gezien door de club (Conceicao kwam niet via Mislintat volges mij?), maar vervolgens geen kans/speeltijd gehad. En dan verhuren met een koopoptie om het verlies te beperken terwijl dit jonge spelers zijn die meer hadden kunnen opbrengen.

Maar goed, ze zijn geen speler meer van Ajax, dus ook geen zin om ons daar nog druk over te maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gabriel_Batistuta schreef op 27 juni 2024 om 10:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 juni 2024 om 09:53:

Pastte ook niet in ons hypermoderne systeem.

Haha, inderdaad. Dat hypermoderne systeem waarin we probeerden meer goals tegen dan vóór te krijgen.

;)

Toch geeft het wel aan hoe slecht Ajax heeft gehandeld vorig jaar. Los van wat er voor hem betaald is, heeft hij (en Conceicao) een opvallende rol op het EK. Dat was prima gezien door de club (Conceicao kwam niet via Mislintat volges mij?), maar vervolgens geen kans/speeltijd gehad. En dan verhuren met een koopoptie om het verlies te beperken terwijl dit jonge spelers zijn die meer hadden kunnen opbrengen.

Maar goed, ze zijn geen speler meer van Ajax, dus ook geen zin om ons daar nog druk over te maken.


Conceicao is gehaald door Hamstra en Huntelaar. Mislintat bonjourde hem er juist uit.

Even advocaat van de duivel:
- Mikautadze is nu topscorer omdat hij twee pingels mocht nemen.
- Conceicao heeft er afgezien van zijn goal niet bijzonder veel van gebakken dit toernooi tot nu toe.

Ja, ik vind dat ze te gemakkelijk zijn weggedaan, en zeker Conceicao had ik er graag bij gehad komend seizoen, maar we moeten ook niet doen alsof we Bebeto en Romario hebben laten lopen.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 27 juni 2024 om 11:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Gabriel_Batistuta schreef op 27 juni 2024 om 10:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 juni 2024 om 09:53:

Pastte ook niet in ons hypermoderne systeem.

Haha, inderdaad. Dat hypermoderne systeem waarin we probeerden meer goals tegen dan vóór te krijgen.

;)

Toch geeft het wel aan hoe slecht Ajax heeft gehandeld vorig jaar. Los van wat er voor hem betaald is, heeft hij (en Conceicao) een opvallende rol op het EK. Dat was prima gezien door de club (Conceicao kwam niet via Mislintat volges mij?), maar vervolgens geen kans/speeltijd gehad. En dan verhuren met een koopoptie om het verlies te beperken terwijl dit jonge spelers zijn die meer hadden kunnen opbrengen.

Maar goed, ze zijn geen speler meer van Ajax, dus ook geen zin om ons daar nog druk over te maken.


Conceicao is gehaald door Hamstra en Huntelaar. Mislintat bonjourde hem er juist uit.

Even advocaat van de duivel:
- Mikautadze is nu topscorer omdat hij twee pingels mocht nemen.
- Conceicao heeft er afgezien van zijn goal niet bijzonder veel van gebakken dit toernooi tot nu toe.

Ja, ik vind dat ze te gemakkelijk zijn weggedaan, en zeker Conceicao had ik er graag bij gehad komend seizoen, maar we moeten ook niet doen alsof we Bebeto en Romario hebben laten lopen.



Mikautadze draait gewoon een heel goed toernooi. Is goed in de kleine ruimtes en ook dreigend vanaf de flanken, kan als het moet mannetjes passeren en komt vaak in scoringspositie en had eigenlijk al op meer doelpunten moeten staan. Al met al vind ik hem wel een Ajaxspeler. Zonde dat de club juist zo een speler makkelijk heeft laten gaan.

Conceicao vind ik overigens (nog) te licht.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

s0lido schreef op 27 juni 2024 om 11:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 27 juni 2024 om 11:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Gabriel_Batistuta schreef op 27 juni 2024 om 10:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 27 juni 2024 om 09:53:

Pastte ook niet in ons hypermoderne systeem.

Haha, inderdaad. Dat hypermoderne systeem waarin we probeerden meer goals tegen dan vóór te krijgen.

;)

Toch geeft het wel aan hoe slecht Ajax heeft gehandeld vorig jaar. Los van wat er voor hem betaald is, heeft hij (en Conceicao) een opvallende rol op het EK. Dat was prima gezien door de club (Conceicao kwam niet via Mislintat volges mij?), maar vervolgens geen kans/speeltijd gehad. En dan verhuren met een koopoptie om het verlies te beperken terwijl dit jonge spelers zijn die meer hadden kunnen opbrengen.

Maar goed, ze zijn geen speler meer van Ajax, dus ook geen zin om ons daar nog druk over te maken.


Conceicao is gehaald door Hamstra en Huntelaar. Mislintat bonjourde hem er juist uit.

Even advocaat van de duivel:
- Mikautadze is nu topscorer omdat hij twee pingels mocht nemen.
- Conceicao heeft er afgezien van zijn goal niet bijzonder veel van gebakken dit toernooi tot nu toe.

Ja, ik vind dat ze te gemakkelijk zijn weggedaan, en zeker Conceicao had ik er graag bij gehad komend seizoen, maar we moeten ook niet doen alsof we Bebeto en Romario hebben laten lopen.



Mikautadze draait gewoon een heel goed toernooi. Is goed in de kleine ruimtes en ook dreigend vanaf de flanken, kan als het moet mannetjes passeren en komt vaak in scoringspositie en had eigenlijk al op meer doelpunten moeten staan. Al met al vind ik hem wel een Ajaxspeler. Zonde dat de club juist zo een speler makkelijk heeft laten gaan.

Conceicao vind ik overigens (nog) te licht.


Eens hoor. Ik denk dat Mikautadze uiteindelijk ook best goed samen met Brobbey had kunnen spelen. Een beetje in de rol die Sulejmani had onder De Boer. Je moet dan wel je hele speelstijl daarop aanpassen, dus dat is een keuze.

Het grootste probleem is gewoon geweest dat Mislintat Akpom én Mikautadze kocht, terwijl Brobbey er ook nog was, en dat ze alle drie dachten dat ze eerste spits gingen worden.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Spelers » Georges Mikautadze