Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 960
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Sparta Rotterdam-Ajax: Wout Weghorst
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 30 september 2025 om 14:05:
Wanneer Johnny Heitinga en Marcel Keizer vertrekken of de laan worden uitgestuurd gaat Ajax voor wie de nieuwe trainer wordt waarschijnlijk kijken welke voormalige Ajax speler wilt instappen. En anders zou het Paul Simonis kunnen worden die bij VfL Wolfsburg op een schopstoel zit.
Forumreacties: 4.363
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Sparta Rotterdam-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 30 september 2025 om 14:13:
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 30 september 2025 om 14:05:
Wanneer Johnny Heitinga en Marcel Keizer vertrekken of de laan worden uitgestuurd gaat Ajax voor wie de nieuwe trainer wordt waarschijnlijk kijken welke voormalige Ajax speler wilt instappen. En anders zou het Paul Simonis kunnen worden die bij VfL Wolfsburg op een schopstoel zit.
Zelf hoop ik op Pocognoli van Union Saint-Gilloise sinds ik zijn naam zag vallen, maar verwacht niet dat hij tussentijds zal instappen.
Zal me niet verbazen als straks Frank de Boer weer voor de groep staat. Heitinga mocht het ook voor de tweede keer proberen.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 3.088
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 30 september 2025 om 14:56:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 30 september 2025 om 14:13:
Zelf hoop ik op Pocognoli van Union Saint-Gilloise sinds ik zijn naam zag vallen, maar verwacht niet dat hij tussentijds zal instappen.
Zal me niet verbazen als straks Frank de Boer weer voor de groep staat. Heitinga mocht het ook voor de tweede keer proberen.
Waarom die Pocognoli dan? Wat doet die man zo geweldig dan?
T-Bag
Fan van Ajax
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2014/2015
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013
Derde plek Algemeen Klassement Ajax Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Winnaar Ajax.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Runner-up Ajax.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Runner-up Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: valkenswaard
Forumreacties: 11.615
Reg.: 26 september 2004
open/sluit de onderstaande quote:T-Bag schreef op 30 september 2025 om 21:20:
Als ie een echte Ajacied is, dan stapt ie zelf op en bespaart ons een afkoopsom...
Als ie een echte Ajacied is, dan stapt ie zelf op en bespaart ons een afkoopsom...
Forumreacties: 3.882
Reg.: 14 december 2005
Man van de Wedstrijd Sparta Rotterdam-Ajax: Oscar Gloukh
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 30 september 2025 om 21:39:
Na zijn eerste periode wilde hij heel graag trainer van Ajax blijven. Die man overschat zich verschrikkelijk en zal nooit zelf opstappen.
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 30 september 2025 om 21:39:
Na zijn eerste periode wilde hij heel graag trainer van Ajax blijven. Die man overschat zich verschrikkelijk en zal nooit zelf opstappen.
Forumreacties: 3.050
Reg.: 27 april 2004
Forumreacties: 192
Reg.: 8 oktober 2023
open/sluit de onderstaande quote:Kroepoek schreef op 30 september 2025 om 22:06:
Ik bied me aan voor 20k in de maand. Ik breng liefde mee voor de club en volg Ajax al ruim 30 jaar, dus vind ik dat ik over Ajax DNA beschik. Ik kan al vanaf morgen beginnen.
spelbos
Fan van Ajax
Tweede plaats Ajax.supporters.nl VoVo 2024/2025
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.858
Reg.: 1 juli 2006
Forumreacties: 4.363
Reg.: 3 juli 2017
L'OM vond het op een gegeven moment wel best en besloot mogelijke kaarten, blessures en vermoeidheid zoveel mogelijk te voorkomen. Daardoor leek het in de tweede helft nog enigszins iets bij ons en kunnen ze zich verschuilen achter "individuele fouten" en uiteraard achter blessures en hoe sterk de tegenstander wel niet was. Hadden deze mensen aangezet en een historische 8-0 neergezet was er simpelweg geen houden meer aan.
Gemiste kans vrees ik. Het drama krijgt nog meer hoofdstukken.
Ben blij dat Van Basten er wat van heeft gezegd. Hopelijk veeeel meer kritiek.
https://www.vi.nl/nieuws/snoeiharde-van-basten-heitinga-ongelofelijk-dit-is-gewoon-waanzinlink
Forumreacties: 3.882
Reg.: 14 december 2005
Man van de Wedstrijd Sparta Rotterdam-Ajax: Oscar Gloukh
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 30 september 2025 om 23:21:
Ben benieuwd of er al een schaduw lijst is voor een nieuwe coach.
Alex is aan zet, als ik Sjon zo hoor en lees:
"Ik voel vertrouwen. Wij balen allemaal hè. De fans balen, wij balen. De spelers zijn helemaal kapot gegaan en hebben tot het gaatje gestreden. We zijn blijven voetballen, met lef. We zijn een team in opbouw. En uiteindelijk weet ik zeker dat we het allemaal op de rit krijgen, maar dat kost wel wat tijd. Ik weet niet wat de supporters denken. Het enige dat ik kan zeggen is dat wij nu net zo hard balen. Zowel de staf als de spelers en de supporters. We gaan ons richten op de volgende wedstrijd."
EigenKracht
Fan van Ajax
Uit: Uden
Forumreacties: 580
Reg.: 13 maart 2009
De gelatenheid van Sjon, alsof het allemaal oke is, dat het spelen in de CL al fantastisch is en de andere ploegen zoveel beter zijn dan wij.
Er zit geen gedrevenheid of geloof in.
Met Heitinga ga je niet verder komen, de vraag is wie er nu bij Ajax in zou willen stappen en of dat ook echt een verbetering is.
Uit: Hilversum
Forumreacties: 1.790
Reg.: 19 november 2001
open/sluit de onderstaande quote:EigenKracht schreef op 01 oktober 2025 om 07:50:
De gelatenheid van Sjon, alsof het allemaal oke is, dat het spelen in de CL al fantastisch is en de andere ploegen zoveel beter zijn dan wij.
Met Heitinga ga je niet verder komen, de vraag is wie er nu bij Ajax in zou willen stappen en of dat ook echt een verbetering is.
open/sluit de onderstaande quote:YAKUBU22 schreef op 01 oktober 2025 om 07:53:
open/sluit de onderstaande quote:EigenKracht schreef op 01 oktober 2025 om 07:50:
Nou, daar zit ik ook wel mee. Want Heitinga wegsturen is makkelijk, maar een opvolger vinden die hier iets van kan maken kan nog wel eens een probleem worden. Niet voor niets dat ze deze zomer bij John zijn uitgekomen want ik denk dat er een flink aantal bedankt hebben voor de baan...
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger John Heitinga