Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger John Heitinga

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 01 oktober 2025 om 15:20:

Ik voorspelde een jaar geleden al dat Farioli 1 seizoen blijft en we dan weer een rampperiode ingaan. Als dit zo makkelijk te voorspellen is, waarom is het dan zo moeilijk voor de directie om dit te voorkomen?

In juli 2024, voordat er nog een officiële wedstrijd werd gespeeld, wilde je Farioli al weghebben. Na de overwinningen op PSV en Feyenoord was je gedraaid en toen het wat moeizamer ging werd je weer kritischer. Op de vraag om argumenten aan te dragen hoe Ajax met deze selectie anders had moeten spelen, ben je meermaals niet ingegaan.

Telkens draaien staat niet gelijk aan juist voorspellen.

+4/-0

Louis van Gaal is niet tevreden met zijn huidige rol, omdat hij daarin te weinig invloed kan hebben. Wellicht dat hij als ervaren en bewezen topcoach naast Johnny Heitinga kan gaan zitten of hem kan opvolgen als trainer om Ajax weer op de rit te krijgen?

+1/-0

Sjakie Meulemans schreef op 01 oktober 2025 om 21:10:

Louis van Gaal is niet tevreden met zijn huidige rol, omdat hij daarin te weinig invloed kan hebben. Wellicht dat hij als ervaren en bewezen topcoach naast Johnny Heitinga kan gaan zitten of hem kan opvolgen als trainer om Ajax weer op de rit te krijgen?

Nee. Van Gaal heeft al jaren een compleet andere visie. Dat wordt 5-3-2 met Weghorst als eerst op het wedstrijdformulier.

+2/-0

Ik denk dat het heel lastig wordt om een geschikte opvolger te hebben op het moment dat Heitinga ontslagen wordt, dus het zal dan toch een interim voor de rest van het seizoen moeten worden, hopelijk een verbeterde versie van John van 't Schip. Ik kan in dat kader geen andere namen dan Frank de Boer en Erik ten Hag bedenken, voornamelijk omdat ze beschikbaar zijn en er geen andere Nederlandse trainer is met een acceptabele track record en een lege agenda.

Om nu een buitenlander voor de groep te zetten, met al die xenofobie binnen de club en in de voetbalpers, lijkt me kamikaze. Misschien volgend seizoen weer.

+1/-0

Ik zat de samenvatting van JA te kijken, zag Heitinga samen met Fred Grim op de tribune, en toen opeens dacht ik: Dat gaan ze doen, ze gaan Fred Grim aanwijzen als (tijdelijke) opvolger!

Fred inteGrim!

+2/-0

Mie Toe schreef op 04 oktober 2025 om 15:58:

Ik zat de samenvatting van JA te kijken, zag Heitinga samen met Fred Grim op de tribune, en toen opeens dacht ik: Dat gaan ze doen, ze gaan Fred Grim aanwijzen als (tijdelijke) opvolger!

Fred inteGrim!

Zou me niet verbazen. Hij werkt al bij Ajax.

+2/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Zo de gevreesde maand oktober begint goed. 4-0 op de broek bij Marseille, inmiddels 3-1 achter bij Sparta. Dit topic wordt hot.

+4/-0

Einde gitzwarte periode van Sjon, die er niets van kon. Keizer ook oprotten. En Kroes mag ook gelijk mee.

+3/-0

tackle schreef op 04 oktober 2025 om 17:53:

Einde gitzwarte periode van Sjon, die er niets van kon. Keizer ook oprotten. En Kroes mag ook gelijk mee.

+
Peerenboom
Klaassen
Berghuis
Regeer
Fitz-Jim
De rest van de RvC en de bestuursraad.

+2/-0

Als hij maandag nog trainer is... dit is naar mijn weten de slechtste trainer die we ooit gehad hebben. Hij heeft echt geen idee waar hij mee bezig is.

+2/-0

Deze man gaat straks ook nog met droge ogen vertellen dat hij trots is op de boys en dat de boys op 10 minuten na in de tweede helft hebben gedomineerd.

+4/-0

TADIC10 schreef op 04 oktober 2025 om 18:33:

Deze man gaat straks ook nog met droge ogen vertellen dat hij trots is op de boys en dat de boys op 10 minuten na in de tweede helft hebben gedomineerd.

Gloukh schiet er weer twee extra weken aan ellende bij.

+3/-0

Mike1976 schreef op 04 oktober 2025 om 18:34:

Een punt bij Sparta, ze zullen er bij de leiding maar blij mee zijn.

+3/-0

Als hij straks durft te zeggen dat hij Gloukh bracht omdat het middenveld te weinig creerde vliegt mijn TV het raam uit.

"Gloukh gebracht omdat hij wat extra's kan brengen."

+2/-0

Mike1976 schreef op 04 oktober 2025 om 18:34:

Ja precies mijn gedachte. Maar ik denk dat bij een verlies hij ook nog steeds mocht blijven zitten.

+3/-0

Ook na de altijd moeilijke uitwedstrijd tegen Sparta blijft het Ajax van Johnny Heitinga ongeslagen in de competitie. Wout Weghorst weer twee doelpunten en in de extra tijd wist Ajax er een gelijk spel uit te slepen. Chapeau!

+2/-0

Voorlopig geen Nederlandse trainers meer aub. Haal een buitenlander die de boel helemaal overhoop gooit. Een Nederlandse trainer zal spelers als Berghuis en Klaassen niet snel op de bank gooien. Ben dit gedoe echt spuugzat. Kroes mag ook lekker oprotten.

Zo, dat moest eruit.

+3/-0

s0lido schreef op 04 oktober 2025 om 18:19:

Als hij maandag nog trainer is... dit is naar mijn weten de slechtste trainer die we ooit gehad hebben. Hij heeft echt geen idee waar hij mee bezig is.

Steijn was de slechtste ooit. Voor dat het seizoen goed en wel (augustus!!!) is begonnen zeggen dat slechts één speler van de nieuwe aankopen voldoet aan het gewenste niveau is wel een megasnelle manier om je selectie van je te vervreemden.

+1/-0

RodyTur10 schreef op 04 oktober 2025 om 22:56:

s0lido schreef op 04 oktober 2025 om 18:19:

Steijn was de slechtste ooit. Voor dat het seizoen goed en wel (augustus!!!) is begonnen zeggen dat slechts één speler van de nieuwe aankopen voldoet aan het gewenste niveau is wel een megasnelle manier om je selectie van je te vervreemden.

Alcohol heeft me helpen vergeten :P

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger John Heitinga