Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger John Heitinga

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Sjakie Meulemans schreef op 30 september 2025 om 14:05:

Wanneer Johnny Heitinga en Marcel Keizer vertrekken of de laan worden uitgestuurd gaat Ajax voor wie de nieuwe trainer wordt waarschijnlijk kijken welke voormalige Ajax speler wilt instappen. En anders zou het Paul Simonis kunnen worden die bij VfL Wolfsburg op een schopstoel zit.

Zelf hoop ik op Pocognoli van Union Saint-Gilloise sinds ik zijn naam zag vallen, maar verwacht niet dat hij tussentijds zal instappen.

Zal me niet verbazen als straks Frank de Boer weer voor de groep staat. Heitinga mocht het ook voor de tweede keer proberen. :\(

+3/-0

s0lido schreef op 30 september 2025 om 14:13:

Wanneer Johnny Heitinga en Marcel Keizer vertrekken of de laan worden uitgestuurd gaat Ajax voor wie de nieuwe trainer wordt waarschijnlijk kijken welke voormalige Ajax speler wilt instappen. En anders zou het Paul Simonis kunnen worden die bij VfL Wolfsburg op een schopstoel zit.

Zelf hoop ik op Pocognoli van Union Saint-Gilloise sinds ik zijn naam zag vallen, maar verwacht niet dat hij tussentijds zal instappen.

Zal me niet verbazen als straks Frank de Boer weer voor de groep staat. Heitinga mocht het ook voor de tweede keer proberen. :\(

Waarom die Pocognoli dan? Wat doet die man zo geweldig dan?

+1/-0

ElSimao2 schreef op 30 september 2025 om 14:56:

s0lido schreef op 30 september 2025 om 14:13:

Waarom die Pocognoli dan? Wat doet die man zo geweldig dan?

Kampioen worden met de 3e, wellicht 4e selectie van België?
PSV in eigen huis moeiteloos oprollen?
Elke nieuwe aankoop probleemloos inpassen in het bestaande spelsysteem en -discipline?
Roteren tussen basiskrachten zonder dat het elftal daar zwakker van wordt?

+6/-0

Na vanavond hopelijk exit. Wat een teringzooi maakt hij ervan. Mag-ie Klaassen en Berghuis als assistenten meenemen naar z'n volgende club.

+6/-0

T-Bag schreef op 30 september 2025 om 21:20:

Als ie een echte Ajacied is, dan stapt ie zelf op en bespaart ons een afkoopsom...

Dit hoop ik ook ja. Kroes gaat 'm niet ontslaan, want gezichtsverlies, dus hopelijk stapt Sjon gewoon zelf op.

Soms betekent (club)liefde ook loslaten Sjon.

+3/-0

Als ie een echte Ajacied is, dan stapt ie zelf op en bespaart ons een afkoopsom...

Na zijn eerste periode wilde hij heel graag trainer van Ajax blijven. Die man overschat zich verschrikkelijk en zal nooit zelf opstappen.

+5/-0

s0lido schreef op 30 september 2025 om 21:39:

Na zijn eerste periode wilde hij heel graag trainer van Ajax blijven. Die man overschat zich verschrikkelijk en zal nooit zelf opstappen.

Plus Charlotte moet natuurlijk nog vaak naar Ibiza vliegen en tasjes en schoenen shoppen :denk

+3/-0

s0lido schreef op 30 september 2025 om 21:39:

Dan moet de ArenA misschien even een punt maken de eerstvolgende thuiswedstrijd.

+2/-0

Weg met deze clown...

+2/-0

Ik bied me aan voor 20k in de maand. Ik breng liefde mee voor de club en volg Ajax al ruim 30 jaar, dus vind ik dat ik over Ajax DNA beschik. Ik kan al vanaf morgen beginnen.

+3/-0

Kroepoek schreef op 30 september 2025 om 22:06:

Ik bied me aan voor 20k in de maand. Ik breng liefde mee voor de club en volg Ajax al ruim 30 jaar, dus vind ik dat ik over Ajax DNA beschik. Ik kan al vanaf morgen beginnen.

En voor gratis advies kun je altijd hier terecht. Forumleden (ik niet) zien het vaak beter dan de trainer(s) van de afgelopen jaren.

+3/-0

Ben benieuwd of er al een schaduw lijst is voor een nieuwe coach.

+1/-0

L'OM vond het op een gegeven moment wel best en besloot mogelijke kaarten, blessures en vermoeidheid zoveel mogelijk te voorkomen. Daardoor leek het in de tweede helft nog enigszins iets bij ons en kunnen ze zich verschuilen achter "individuele fouten" en uiteraard achter blessures en hoe sterk de tegenstander wel niet was. Hadden deze mensen aangezet en een historische 8-0 neergezet was er simpelweg geen houden meer aan.

Gemiste kans vrees ik. Het drama krijgt nog meer hoofdstukken.

+5/-0

Ben blij dat Van Basten er wat van heeft gezegd. Hopelijk veeeel meer kritiek.

https://www.vi.nl/nieuws/snoeiharde-van-basten-heitinga-ongelofelijk-dit-is-gewoon-waanzinlink

+2/-0

spelbos schreef op 30 september 2025 om 23:21:

Ben benieuwd of er al een schaduw lijst is voor een nieuwe coach.

Het is Ajax hé. Reken er maar niet op.

+1/-0

Alex is aan zet, als ik Sjon zo hoor en lees:

"Ik voel vertrouwen. Wij balen allemaal hè. De fans balen, wij balen. De spelers zijn helemaal kapot gegaan en hebben tot het gaatje gestreden. We zijn blijven voetballen, met lef. We zijn een team in opbouw. En uiteindelijk weet ik zeker dat we het allemaal op de rit krijgen, maar dat kost wel wat tijd. Ik weet niet wat de supporters denken. Het enige dat ik kan zeggen is dat wij nu net zo hard balen. Zowel de staf als de spelers en de supporters. We gaan ons richten op de volgende wedstrijd."

+2/-0

De gelatenheid van Sjon, alsof het allemaal oke is, dat het spelen in de CL al fantastisch is en de andere ploegen zoveel beter zijn dan wij.
Er zit geen gedrevenheid of geloof in.
Met Heitinga ga je niet verder komen, de vraag is wie er nu bij Ajax in zou willen stappen en of dat ook echt een verbetering is.

+2/-0

EigenKracht schreef op 01 oktober 2025 om 07:50:

De gelatenheid van Sjon, alsof het allemaal oke is, dat het spelen in de CL al fantastisch is en de andere ploegen zoveel beter zijn dan wij.
Met Heitinga ga je niet verder komen, de vraag is wie er nu bij Ajax in zou willen stappen en of dat ook echt een verbetering is.

Nou, daar zit ik ook wel mee. Want Heitinga wegsturen is makkelijk, maar een opvolger vinden die hier iets van kan maken kan nog wel eens een probleem worden. Niet voor niets dat ze deze zomer bij John zijn uitgekomen want ik denk dat er een flink aantal bedankt hebben voor de baan...

+2/-0

YAKUBU22 schreef op 01 oktober 2025 om 07:53:

EigenKracht schreef op 01 oktober 2025 om 07:50:

Nou, daar zit ik ook wel mee. Want Heitinga wegsturen is makkelijk, maar een opvolger vinden die hier iets van kan maken kan nog wel eens een probleem worden. Niet voor niets dat ze deze zomer bij John zijn uitgekomen want ik denk dat er een flink aantal bedankt hebben voor de baan...

Dit denk ik niet, Heitinga was redelijk snel aangesteld. We hebben ook geen geruchten over anderen gehoord. Heitinga was gewoon hun man.

Daarom mogen we de directie hier ook op afrekenen.

Sjon aanhouden terwijl duidelijk is dat het tot niets gaat leiden, zou ik trouwens waanzin vinden. Als je moet snijden, moet je snijden. Nooit iemand aanhouden omdat je bang bent geen opvolger te kunnen vinden. Keizer zal wel in zijn kielzog meegaan uit solidariteit.

Qua interim-oplossing zou je gewoon een De Boer of zo er kunnen neerzetten. Die staat daar echt wel voor open. Is ook niet mijn gedroomde kandidaat, maar die zal het team in ieder geval weer volgens een enigszins normale speelwijze laten functioneren met hopelijk de poppetjes op de juiste plek. En zo zijn er echt wel meer opties te bedenken om het als ad interim even in te vullen. Je kunt beter tijd nemen voor een echt goede opvolger dan halsoverkop weer een clown aanstellen.

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger John Heitinga