Heitinga of Reiziger, ik word er allemaal niet vrolijk van. Het enige dat Heitinga nu wel heeft i.p.v. twee jaar geleden is dat hij in de keuken van Liverpool heeft mogen kijken. Daar zal het allemaal een stuk professioneler en moderner aan toegaan en zullen er vast en zeker drie koks aanwezig zijn. En hopelijk heeft hij een hoop opgestoken van Slot. Maar desalniettemin hoeft hij niet te komen.
Kroes geeft aan een vakidioot te willen, zoals Ten Hag of Farioli. Eentje die buiten de conservatieve keuken van Ajax kijkt. Die coach had hij al en heeft hij nu weggejaagd. Zul je zien dat hij, net als in de afgelopen transferperiodes qua spelers, niemand kan vinden en we straks met een De Boer aankomen ofzo. En het dan verkopen als AJAX DNA.
Geen club in de wereld zo zelfdestructief en ouderwets als Ajax. Gegijzeld door figuren die vinden dat een buitenspeler nog een actie buitenom moet maken en een voorzet vanaf de achterlijn dient te geven.
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 25 mei 2025 om 06:02:
Nou, fijn dat jullie elkaar in het openbaar aanvallen terwijl er een optie is elkaar prive te knuffelen. Geen wonder dat hier geen hond meer reageert.
Wees trots op jezelf.
Dit bericht is gewijzigd op 25 mei 2025, 10:25:22.
wonderlijk
Fan van Ajax
Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 125
Reg.: 18 mei 2003
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 783
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 25 mei 2025 om 10:16:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 25 mei 2025 om 06:02:
Nou, fijn dat jullie elkaar in het openbaar aanvallen terwijl er een optie is elkaar prive te knuffelen. Geen wonder dat hier geen hond meer reageert.
Wees trots op jezelf.
Ehm, het zijn gewoon inhoudelijke vragen die ik stel. Buiten dat is het al jarelang een trend dat (voetbal)forums leeglopen. Voetbalzone forum is zelfs al opgedoekt, daar had je soms zelfs dagen zonder posts. In de hoogtijdagen had je er soms tientallen per uur. Oftewel, minder engagement hier is niet omdat iemand naar post ofzo.
Wel leuk dat je daar "boven" staat, dat wel.
open/sluit de onderstaande quote:Kroepoek schreef op 25 mei 2025 om 10:16:
Heitinga of Reiziger, ik word er allemaal niet vrolijk van. Het enige dat Heitinga nu wel heeft i.p.v. twee jaar geleden is dat hij in de keuken van Liverpool heeft mogen kijken. Daar zal het allemaal een stuk professioneler en moderner aan toegaan en zullen er vast en zeker drie koks aanwezig zijn. En hopelijk heeft hij een hoop opgestoken van Slot. Maar desalniettemin hoeft hij niet te komen.
Kroes geeft aan een vakidioot te willen, zoals Ten Hag of Farioli. Eentje die buiten de conservatieve keuken van Ajax kijkt. Die coach had hij al en heeft hij nu weggejaagd. Zul je zien dat hij, net als in de afgelopen transferperiodes qua spelers, niemand kan vinden en we straks met een De Boer aankomen ofzo. En het dan verkopen als AJAX DNA.
Geen club in de wereld zo zelfdestructief en ouderwets als Ajax. Gegijzeld door figuren die vinden dat een buitenspeler nog een actie buitenom moet maken en een voorzet vanaf de achterlijn dient te geven.
Uit: Japan
Forumreacties: 31
Reg.: 27 januari 2020
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik wil wel een trainer die Ajax met intensiteit laat spelen, die ervoor zorgt dat ze met creativiteit en durf naar voren aanvallen in plaats van eindeloos en traag de bal achterin rond de tikken. Ten Hag en Bosz waren allebei trainers die daarvoor zorgden. Ik blijf het enorm jammer vinden dat ze niet Bosz hebben aangesteld na Heitinga.
Qua resultaten vond ik dat Reiziger het veel beter deed dan Heitinga en het beter verdiende om van Schreuder over te nemen (namelijk, het winnen van de KKD-titel, iets dat geen andere trainer, inclusief Heitinga, was gelukt). Wat ik me niet zo goed kan herinneren is hoe hij Jong Ajax toendertijd liet spelen. En hoe Jong Oranje speelt kan ik ook niet goed beooordelen.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 2.504
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Perrfect schreef op 26 mei 2025 om 07:11:
Ik wil wel een trainer die Ajax met intensiteit laat spelen, die ervoor zorgt dat ze met creativiteit en durf naar voren aanvallen in plaats van eindeloos en traag de bal achterin rond de tikken. Ten Hag en Bosz waren allebei trainers die daarvoor zorgden. Ik blijf het enorm jammer vinden dat ze niet Bosz hebben aangesteld na Heitinga.
Qua resultaten vond ik dat Reiziger het veel beter deed dan Heitinga en het beter verdiende om van Schreuder over te nemen (namelijk, het winnen van de KKD-titel, iets dat geen andere trainer, inclusief Heitinga, was gelukt). Wat ik me niet zo goed kan herinneren is hoe hij Jong Ajax toendertijd liet spelen. En hoe Jong Oranje speelt kan ik ook niet goed beooordelen.
Uit: Amsterdam
Forumreacties: 52
Reg.: 16 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 26 mei 2025 om 07:45:
open/sluit de onderstaande quote:Perrfect schreef op 26 mei 2025 om 07:11:
Het is eigenlijk zonde dat Reiziger nu al twee jaar zit weg te treuzelen bij de nationale beloftenploeg. Dat is nu niet echt een podium om te laten zien wat je kunt. Ik vind het meer een soort erebaantje aan het eind van je trainerscarrière, niet een positie die je in de bloei van die carrière jarenlang moet vervullen.
Als Reiziger de afgelopen twee jaar een team als Groningen of Sparta had getraind, en dat had er goed uitgezien, dan was hij nu onze gedroomde kandidaat geweest. Nu blijft het een enorme gok, voor 80% op basis van emotie om zijn verleden als speler.
Ja, dat jaar bij Jong Ajax was indrukwekkend, maar dat was de lichting natuurlijk ook. Het seizoen ervoor werden ze ook al 2e en toen was Reiziger nog niet de trainer.
open/sluit de onderstaande quote:Salieman schreef op 26 mei 2025 om 09:08:
Chivu lijkt mij een goede optie. En ook waar in ieder geval wat oudere supporters zich in zullen herkennen. Echter hoe hij speelt weet ik niet...maar hij heeft dit seizoen Parma gered van degradatie.
Forumreacties: 783
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 26 mei 2025 om 12:42:
Hebben jullie niet het gevoel dat het uiteindelijk Dave Vos wordt?
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 26 mei 2025 om 12:58:
Ik heb vooral het gevoel dat het te lang gaat duren.
Als Vos het een week voor de start van de voorbereiding wordt, weet je dat hij de last resort was.
Als Vos het een week voor de start van de voorbereiding wordt, weet je dat hij de last resort was.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 26 mei 2025 om 13:27:
Het zou een sympathieke en ideologische keuze zijn, maar natuurlijk wel zeer riskant met de nog steeds matige selectie die ook aan verandering onderheving zal zijn. Als we komend seizoen niet ook minimaal 2e worden, zijn we weer terug bij af en zal de teneur zijn dat Kroes de zaak ook niet op de rit krijgt. Om die reden denk ik dat hij zal mikken op meer ervaring en Vos alleen een optie zal zijn als dat inderdaad allemaal niet lukt.
Het onvermijdelijke scoutingslijstje van Kroes:
- Paul Simonis
- René Hake
- Kees van Wonderen
- John Stegeman
- Leon Vlemmings
- Robert Maaskant
- Hans de Koning
- Dennis Demmers
- Foeke Booy
- Erik ten Hag
Ja, dat zijn inderdaad de trainers van GAE van de laatste tien jaar. Van al deze tien pareltjes zijn er op acht na nog allemaal werkzaam als hoofdtrainer.
Zo gek he dat Nederlandse trainers niet serieus worden genomen.
Een triumviraat van Stegeman, Maaskant en de Koning lijkt mij wel wat.
Al is de anti-Ajax coalitie van Hake, van Wonderen en Booy bij ons malle pietje ook nog een optie. Steijn X3
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 mei 2025, 16:37:25.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 26 mei 2025 om 15:21:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 26 mei 2025 om 13:27:
Het zou een sympathieke en ideologische keuze zijn, maar natuurlijk wel zeer riskant met de nog steeds matige selectie die ook aan verandering onderheving zal zijn. Als we komend seizoen niet ook minimaal 2e worden, zijn we weer terug bij af en zal de teneur zijn dat Kroes de zaak ook niet op de rit krijgt. Om die reden denk ik dat hij zal mikken op meer ervaring en Vos alleen een optie zal zijn als dat inderdaad allemaal niet lukt.
Gezien het track record van onze Utrechtse vriend zal Vos het dan wel worden.
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 26 mei 2025 om 16:27:
Het lijstje van Kroes:
- Paul Simonis
- René Hake
- Kees van Wonderen
- John Stegeman
- Leon Vlemmings
- Robert Maaskant
- Hans de Koning
- Dennis Demmers
- Foeke Booy
-Erik ten Hag
Ja, dat zijn inderdaad de trainers van GAE van de laatste tien jaar. Van al deze tien pareltjes zijn er op acht na nog allemaal werkzaam als hoofdtrainer.
Zo gek he dat Nederlandse trainers niet serieus worden genomen.
Een triumviraat van Stegeman, Maaskant en de Koning lijkt mij wel wat.
Al is de anti-Ajax coalitie van Hake, van Wonderen en Booy bij ons malle pietje ook nog een optie. Steijn X3
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Francesco Farioli