Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Nieuwe directeur voetbalzaken.

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 09 februari 2022 om 17:15:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 16:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 09 februari 2022 om 13:36:

Budget daargelaten hoe is de constructie dan bij bijvoorbeeld Bayern? Hasan Salihamidžić als directeur sport icm met een Olivier Kahn? Zelfs in de chaos van Hoeness zijn fraude perikelen en gevangenis straf bleef men rustig. Hoeness is later zelfs weer gerehabiliteerd als oppergod binnen Bayern en heeft recent samen met Rummenigge afscheid genomen. De sponsors bleven de club ook trouw! Dus geen paniek voetbal, neem de juiste zetten en beslissingen en blijf stilzitten als je geschoren wordt. Ik blijf Max Huiberts als een potentieel zien. Ondanks alle perikelen bij AZ vorig jaar (Arne Slot, Eenhorn)hoorde je geen onvertogen woord over hem.




Bayer is een enorm bolwerk maar qua vereniging is het verschil met Ajax kleiner dan we denken. Ik zie alleen Overmars niet snel terug keren op het oude nest.

Een fraudezaak in het voordeel van de club ligt dan ook net iets anders, gevoeliger dan een dickpic affaire onder vrouwelijke collega's. Mocht Overmars als een Hoeness terugkeren dan zal dat waarschijnlijk gaan met een rondleiding door de Johan Cruiff Arena met de billen bloot.

Max Huiberts zou de klus aan kunnen. Voor het moment kan ik zelf weinig anders verzinnen. Waarschijnlijk spookt het nog te veel in mijn hoofd dat Ajax een technisch directeur had die aan alle voorwaarden voldeed.



Ik zie Overmars ook niet terugkeren. Zoals jezelf al zegt zijn het 2 verschillende casussen, maar geeft wel aan hoe opportunistisch de voetbalwereld kan zijn, Der Uli zat na zijn gevangenisstraf in no time weer op het pluche bij FC Hollywood. (de casus was dat Uli vooral zakelijk als directeur van zijn eigen bedrijf wat schimmige belastingsconstructies had uitgevonden)\. Wat ik vooral wil zeggen op hoofdlijnen, blijf rustig, sit out the storm en neem afgewogen de juiste interne en externe beleidsbeslissingen op gebied van moreel ethische zaken en op voetbal technische zaken




Ha ja, Der Uli! Wat een naam ook. Ik weet niet precies hoe het werkt maar op de één of andere manier raak ik zo weer verzeild in een Duitse Jiskefet aflevering met Nederlandse ondertiteling. Alleen jammer dat er dan weer weer geen aflevering is gemaakt van Breitner in vol ridder ornaat. Ooit gezien op de Engelse velden.

Ik ben geen fan van Bayern maar heb wel respect voor de wijze waarop zij de club leiden. Ik ben er ook van overtuigd dat Ajax dat niveau van opereren kan evenaren. Beide clubs hebben in ieder geval veel dingen gemeen ook al zitten we qua land iets anders in elkaar. Voetbalt onder meer Ajax anders en daar hebben ze in Bayern nog steeds veel respect voor. Om ook maar iets aan te geven.

Als Johan Cruijff voor een grote zaal op de Duitse televisie verscheen en Franz Beckenbauer met de microfoon in zijn hand het woord voerde, dan was het muisstil. Tot het moment dat Johan van het beeld verscheen met als laatste boodschap aan Beckenbauer, wir reden später darüber. Wat volgde was een snoeihard applaus waarbij je de televisie het beste maar een tandje zachter kon zetten wilde je de buren niet al te veel storen.

Zoals verwacht ging een gedeelte van het gesprek over de manier van opleiden. Zo ongeveer in de geest als dat Johan zijn wandeltocht maakte op het dek van de Amsterdam Arena om uit te leggen hoe het beter kon. Daarbij kon volgens hem iedereen blijven zitten. En er hoefde niemand per direct weg want het ging volgens Johan alleen maar om een logische omzetting. Daarbij stond onder meer de jeugdopleiding centraal voor de toekomst van het voetbal bij Ajax.

Tot slot en voordat ik verder afdwaal. Hoef ik de rest van het verhaal hier niet uit te leggen. Het lijkt mij bij deze ook de juiste keuze om de tijd te nemen om de meest geschikte kandidaat te vinden voor een volgende Technisch Directeur die in de lijn gaat opereren zoals Johan Cruijff het eerder voorstelde.

Dit bericht is gewijzigd op 9 februari 2022, 18:52:59.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 09 februari 2022 om 17:35:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 17:31:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 11:19:

Beste Ajax supporters, bij deze heb ik Mina Raiola geïnformeerd of hij het interessant vind om te solliciteren bij Ajax als opvolger van Marc Overmars als Technisch Directeur.

Daarbij is de kans groot dat ik weer een boel duimen omlaag krijg maar ik kijk graag verder richting de toekomst.

Dat dit door een aantal niet in dank word aangenomen is begrijpelijk. We hebben te minste te maken met een zaakwaarnemer die voor menig clubliefhebber de eerste grootste klootzak kan zijn of nog steeds is. Zodra zijn naam valt willen veel mensen het liefst er niks mee te maken hebben omdat het in het verleden eerder tegen werkte dan in het nadeel van bijvoorbeeld een club als Ajax.

Ik zelf cijfer dergelijke gedachten weg omdat Mino de constructie niet heeft verzonnen die het vandaag de dag nog steeds mogelijk maakt dat er miljoenen bedragen om de oren vliegen. In principe absurd maar ik nog Mino hebben dit verzonnen. In die zin opereert Mino des te meer op een wijze waar de mogelijkheden vooraf zijn voorgesteld en goedgekeurd door het systeem waar we in leven.

Wat rest is mijn conclusie waarom ik op Mino Raiola kom? Mogelijk omdat ik denk dat Mino in een ander spectrum van de voetbalwereld terecht komt te staan waarbij duidelijk word dat hij als TD bij Ajax minder zal gaan verdienen.

Echter is de uitdaging voor alle partijen groot. Mino kan bij deze zich zelf bewijzen dat hij ondanks een mager budget kan aantonen dat Ajax volgend seizoen weer overwintert in de Champions League.

Weliswaar heeft Mino nooit bij Ajax gespeeld omdat hij meer verstand van andere zaken heeft maar dat probleem is zoals eerder vermeld oplosbaar. Opdat Ajax met het aantrekken van Mino een adviesgroep aan kan stellen van oud spelers die samen opereren met het TH op het veld. Op een dergelijke wijze zou Erik ten Hag nog meer adviesen kunnen krijgen qua verbetering.

De uitkomst en of dan een nieuwe speler dient aangetrokken te worden ter versterking? Laat dat gedeelte maar aan Mino Riola over zodra er sprake is van een mogelijke transfer.



En dan maken we Frank Lammers algemeen directeur. Overigens is het niet 'een club als bijvoorbeeld Ajax'.

Raiola voert al tien jaar een hetze tegen specifiek Ajax. En beledigt specifiek Johan Cruijff.



Johan Cruijff beledigen staat voor mij zo ongeveer gelijk aan een doodzonde. Ligt er maar net aan wat Raiola heeft gezegd? Tonatie, context, etc..

Enfin. Mogelijk heb ik iets gemist dan?



Hij noemde Cruijff een "demente eikel".

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/423079/raiola-haalt-de-vos-en-cruijff-door-de-mangel-ik-ben-niet-meer-te-discrimineren-.htmllink




oké bedankt. Dit had ik nog niet meegekregen. Als Rialo die toer opgaat kan hij beter zijn eigen zaakje uit zijn broek laten hangen. Zijn uitleg slaat überhaupt nergens op dat Johan Cruijff [alle niet voetballers discrimineert?] Nou kon Martin Jol zelf aardig een bal raken. Op de vraag of Raiola zijn eigen voeten mogelijk binnenstebuiten heeft staan moet ik nog effe nachecken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Emmy schreef op 09 februari 2022 om 18:00:

Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.



Ik heb meer de indruk dat het 'stil is alsof ze precies weten wat er aan de hand is'. En er geen fout woord te veel over willen zeggen omdat dat allemaal tegen werkt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 08 februari 2022 om 01:26:

Hoe dan ook. Ik heb een paar namen genoemd en andere interressante namen voorbij zien komen om Overmars op te volgen.
Koeman, Rijkaard, Bergkamp, Litmanen etc..
(Ik noem het voor het gemak maar de Adviesraad Van Ingewijden) AVI

Ajax kan natuurlijk ook een onbekende doorgewinterde ijskonijn aanstellen als TH. Wat mij betreft komt dat dan uit Texas of Tokyo overwaaien met een geweldige business staat van dienst waar Riaola bij verbleekt.

Zo'n ijskonijn zou pas in actie mogen komen als de AVI heeft gestemt en bepaald met de coach welke speler een versterking zal zijn om op te halen. Of welke speler(s) verkocht mogen worden. Vervolgens kan het ijskonijn aan de slag om er het beste bedrag uit te slaan.



Ik denk het benodigde stukje businessman op die positie zwaar word onderschat,
tegenwoordig misschien nog wel belangrijker dan puur alleen voetbalkennis.
Overmars had het toevallig allebei, wat het ook zo moeilijk maakt om hem te vervangen.
Het profiel, zakenman het liefst met enige voetbalachtergrond.
De namen van de Ajax legendes die jij hierboven noemt zie ik niet zitten, dan selecteer je op een mooie naam, een uithangbord maar daar prikt elke voetbalmakelaar direct doorheen.
Persoonlijk zal ik nu voor veilig gaan en dan is Marcel Brands het meest logisch.
Bij Everton moest hij het opbouwen, bij Ajax staat het al en ik denk dat hij daar beter in is, de boel consolideren.
Mensen binnenboord houden, het lukte hem destijds bij Psv ook om Wijnaldum en Depay nog een extra jaar te houden wat achteraf een gouden zet was.
Guardado, Lozano etc, netwerk in zuid Amerika en heeft veel jeugd gehaald, zoals Malen wat ook een knap staaltje was.
Allemaal dingen die we nu niet meer zien bij Psv met de huidige koekenbakker.

Om nog even op het eerste terug te komen, vooral bewezen zakenman met voetbalachtergrond.
Dan denk ik out of the box, Demy de Zeeuw?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 februari 2022 om 21:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Emmy schreef op 09 februari 2022 om 18:00:

Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.



Ik heb meer de indruk dat het 'stil is alsof ze precies weten wat er aan de hand is'. En er geen fout woord te veel over willen zeggen omdat dat allemaal tegen werkt.



Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.



Ik heb meer de indruk dat het 'stil is alsof ze precies weten wat er aan de hand is'. En er geen fout woord te veel over willen zeggen omdat dat allemaal tegen werkt.



Dat ervaar ik ook en denk dat het de beste manier is om tot dus ver met de situatie om te gaan. Wat in ieder geval duidelijk werd is dat het NRC al enige tijd ondergronds met de kwestie aan de gang was voordat hetgeen gepubliceerd werd, was het Ajax die als eerste met een statement naar buiten kwam. Daar hebben ze na alle waarschijnlijkheid goed aangedaan mede omdat Overmars zelf heeft aangegeven niet fris bezig te zijn geweest in de privésfeer. Daarmee heeft hij het vermoeden bekend.

Verder hoop ik dat de media de situatie niet ingewikkelder maakt dan het is. Zo vernam ik bij Voetbal Inside dat ze al op zoek waren naar de dickpic die nog niet gevonden schijnt te zijn. Er word zelfs al gespeculeerd dat de foto mogelijk nooit genomen is? Al was het wel gevonden dan nog is het totaal niet interessant.

Zelf ondersteun ik de me too beweging maar waar ik dan weer niet vrolijk van word is een stel vrouwen die op televisie maar al te graag de zaak willen opblazen alsof de wereld vergaat. Mogelijk hebben deze vrouwen zelf in het verleden iets mee gemaakt wat mee too waardig is?? maar uit je woede dan niet op een nieuw geval. En al helemaal niet als niemand nog precies weer hoe het precies is gegaan behalve de hoofdrolspelers zelf.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 23:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 februari 2022 om 21:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Emmy schreef op 09 februari 2022 om 18:00:

Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.



Ik heb meer de indruk dat het 'stil is alsof ze precies weten wat er aan de hand is'. En er geen fout woord te veel over willen zeggen omdat dat allemaal tegen werkt.



Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.



Ik heb meer de indruk dat het 'stil is alsof ze precies weten wat er aan de hand is'. En er geen fout woord te veel over willen zeggen omdat dat allemaal tegen werkt.



Dat ervaar ik ook en denk dat het de beste manier is om tot dus ver met de situatie om te gaan. Wat in ieder geval duidelijk werd is dat het NRC al enige tijd ondergronds met de kwestie aan de gang was voordat hetgeen gepubliceerd werd, was het Ajax die als eerste met een statement naar buiten kwam. Daar hebben ze na alle waarschijnlijkheid goed aangedaan mede omdat Overmars zelf heeft aangegeven niet fris bezig te zijn geweest in de privésfeer. Daarmee heeft hij het vermoeden bekend.

Verder hoop ik dat de media de situatie niet ingewikkelder maakt dan het is. Zo vernam ik bij Voetbal Inside dat ze al op zoek waren naar de dickpic die nog niet gevonden schijnt te zijn. Er word zelfs al gespeculeerd dat de foto mogelijk nooit genomen is? Al was het wel gevonden dan nog is het totaal niet interessant.

Zelf ondersteun ik de me too beweging maar waar ik dan weer niet vrolijk van word is een stel vrouwen die op televisie maar al te graag de zaak willen opblazen alsof de wereld vergaat. Mogelijk hebben deze vrouwen zelf in het verleden iets mee gemaakt wat mee too waardig is?? maar uit je woede dan niet op een nieuw geval. En al helemaal niet als niemand nog precies weer hoe het precies is gegaan behalve de hoofdrolspelers zelf.



Ik heb niet alles gevolgd maar is er al iets naar buiten gekomen dat ook werkelijk strafbaar is?

En wat is de reden dat de berichtjes (en foto's als ze bestaan) niet in de openbaarheid zijn gebracht?
Daar is de media en pers altijd 'erg goed' in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 februari 2022 om 23:52:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 23:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 februari 2022 om 21:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Emmy schreef op 09 februari 2022 om 18:00:

Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.



Ik heb meer de indruk dat het 'stil is alsof ze precies weten wat er aan de hand is'. En er geen fout woord te veel over willen zeggen omdat dat allemaal tegen werkt.



Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.



Ik heb meer de indruk dat het 'stil is alsof ze precies weten wat er aan de hand is'. En er geen fout woord te veel over willen zeggen omdat dat allemaal tegen werkt.



Dat ervaar ik ook en denk dat het de beste manier is om tot dus ver met de situatie om te gaan. Wat in ieder geval duidelijk werd is dat het NRC al enige tijd ondergronds met de kwestie aan de gang was voordat hetgeen gepubliceerd werd, was het Ajax die als eerste met een statement naar buiten kwam. Daar hebben ze na alle waarschijnlijkheid goed aangedaan mede omdat Overmars zelf heeft aangegeven niet fris bezig te zijn geweest in de privésfeer. Daarmee heeft hij het vermoeden bekend.

Verder hoop ik dat de media de situatie niet ingewikkelder maakt dan het is. Zo vernam ik bij Voetbal Inside dat ze al op zoek waren naar de dickpic die nog niet gevonden schijnt te zijn. Er word zelfs al gespeculeerd dat de foto mogelijk nooit genomen is? Al was het wel gevonden dan nog is het totaal niet interessant.

Zelf ondersteun ik de me too beweging maar waar ik dan weer niet vrolijk van word is een stel vrouwen die op televisie maar al te graag de zaak willen opblazen alsof de wereld vergaat. Mogelijk hebben deze vrouwen zelf in het verleden iets mee gemaakt wat mee too waardig is?? maar uit je woede dan niet op een nieuw geval. En al helemaal niet als niemand nog precies weer hoe het precies is gegaan behalve de hoofdrolspelers zelf.



Ik heb niet alles gevolgd maar is er al iets naar buiten gekomen dat ook werkelijk strafbaar is?

En wat is de reden dat de berichtjes (en foto's als ze bestaan) niet in de openbaarheid zijn gebracht?
Daar is de media en pers altijd 'erg goed' in.




Mee eens. Ik stoorde me vooral aan een aantal vrouwen in een paar programma's die om moord en brand schreeuwden. En met alle respect voor Marjan Olfers maar kom op. Laten we als hoogleraar niet te hard van stapel lopen als vooralsnog niet eens goed duidelijk is wat er zich heeft afgespeeld.

Daarna komt de volgende vraag. Komen we toe aan de vraag hoe het allemaal zo ver heeft kunnen komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 10 februari 2022 om 00:15:

(...)

Daarna komt de volgende vraag. Komen we toe aan de vraag hoe het allemaal zo ver heeft kunnen komen.



En op die vraag verwacht jij een bevredigend antwoord?!

De mensheid en de verhouding tussen man en vrouw bestaat al miljoenen jaren. Volgens mij ging het bij het dragen van de eerste sexy konijnenvellen al mis.

Wij mannen moeten nog heel wat vaccinaties ondergaan wil daar ooit verandering in komen.

En die vrouwen natuurlijk ook! Met hun sexy en verleidelijke gedrag en kledij!

 

+1/-0

Nou wat me wel duidelijk is geworden is dat de bewering dat er zoveel homos onder de voetballers zijn die angstvallig in de kast blijven en naar de buitenwereld toe de hetero acteren iig bij Ajax wel meevalt. Als je de verhalen moet geloven is elke man bij Ajax een nog groter roofdier dan Lord Flashheart. Voetballers plaatsen hun ballen nou eenmaal graag tussen de palen. Geen vrouw is veilig voor de Godenzonen!

forumillustratie

Uit de tijd dat comedy nog om te lachen was.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 februari 2022 om 00:48:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 10 februari 2022 om 00:15:

(...)

Daarna komt de volgende vraag. Komen we toe aan de vraag hoe het allemaal zo ver heeft kunnen komen.



En op die vraag verwacht jij een bevredigend antwoord?!

De mensheid en de verhouding tussen man en vrouw bestaat al miljoenen jaren. Volgens mij ging het bij het dragen van de eerste sexy konijnenvellen al mis.

Wij mannen moeten nog heel wat vaccinaties ondergaan wil daar ooit verandering in komen.

En die vrouwen natuurlijk ook! Met hun sexy en verleidelijke gedrag en kledij!




Nee. Op een bevredigend antwoord zit ik niet te wachten. Laten ze dat maar intern oplossen.

Eens aangaande sexy kledij en verleidelijk gedrag.

Zo lieten ze gisteravond in de uitzending van Beau een foto van Max verstappen zien in de bolide met vijf mooie blonde pitspoezen om hem heen. Wat zou Max gedacht hebben laat staan één van de vijf pitspoezen? Mogelijk zat er een lekker ding tussen die dacht ik vind me zelf beter dan de vrouw van Max, hij word van mij. Als je dan toch al voor de helft in je blote reet staat kon een extra knipoog wel eens meewerken om het proces versneld op te starten.

Gisteravond verbaasde ik me nog het meest over Goedele Liekens. Ik had haar al een tijdje niet gezien op tv en ze stelde voor dat #metoo op school moet worden onderwezen. Volgens haar is met goede voorlichting de kans %80 kleiner dat een jongen later een vrouw misbruikt, aanrand, of verkracht. Als dat zo is ben ik meteen voorstander om me too in het lespakket op te nemen omdat ik tegen misbruik van vrouwen ben.

Aan de andere kant frappant dat dit geluid dan word verteld door een 59-jarige Belgische seksbom van weleer. Een vrouw die zich dermate sexy heeft opgetuned. Er uit ziet als een jonge godin waar mogelijk menigeen al een bobbel van in zijn broek kreeg bij het zien van de beelden. Deze tante wist nog niet zo heel lang geleden exact op tv uit te leggen hoe een vrouw het beste met een grote dildo kan masturberen.

Gelukkig was ik voorheen zo verstandig om niet meteen een #hetoo beweging op te starten bij het zien van de beelden. Hou ik het voor de rest maar bij afknijpen met enig gezond verstand zodra Goedele of een andere pitspoes voorbij komt draven.

Tot slot nog even dit. Ooit heb ik een poging gewaagd om uit beschaafdheid een peniskoker uit Papoea Nieuw Guinea aan te schaffen. Het probleem alleen was dat het eiland de avond er voor toevallig Goedele op televisie had gezien. Bleek dat ding weer uitverkocht verdomme.

 

+2/-0

Ach, die koker zou toch te groot zijn waarschijnlijk ;-)



Gewoon even een gekke gedachten. Ik weet niet Of Tadic de rol van TD interessant vindt, anders zou je een ervaren TD aan kunnen stellen (Brands bijvoorbeeld) en Tadic als soort van stagiair alvast kunnen laten ruiken en meelopen. Hij heeft niet het eeuwige voetballeven, is idolaat van Ajax en lijkt me een verstandige kerel die waarschijnlijk al best een netwerk heeft. Kan hij mooi de rol van TD over een jaar of 3/ 4 overnemen.

 

+2/-0

Tadic, interessante optie, maar ik vrees iets teveel op emotie bij hem als Serviër?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 10 februari 2022 om 13:03:

Ach, die koker zou toch te groot zijn waarschijnlijk ;-)



Gewoon even een gekke gedachten. Ik weet niet Of Tadic de rol van TD interessant vindt, anders zou je een ervaren TD aan kunnen stellen (Brands bijvoorbeeld) en Tadic als soort van stagiair alvast kunnen laten ruiken en meelopen. Hij heeft niet het eeuwige voetballeven, is idolaat van Ajax en lijkt me een verstandige kerel die waarschijnlijk al best een netwerk heeft. Kan hij mooi de rol van TD over een jaar of 3/ 4 overnemen.



Ha ja :D ik zal bij deze maar niet verklappen hoe groot die koker word als morgenavond Goedele weer langs komt. Maar zonder verder op te scheppen....

Dusan Tadic zou zo maar ooit een kandidaat kunnen zijn. Geld wat mij betreft ook voor Litmanen, Bergkamp, Rijkaard. Al werd ik er eerder op geattendeerd dat de functie TD iets meer vergt dan alleen maar een mooi boegbeeld of clubideaal die we voor ogen hebben. Ik denk dat dit klopt. Was Marc Overmars tot dus ver de meest geschikte kandidaat en zal het nog even duren om een geschikte opvolger te vinden.

 

+1/-0

Ik denk dat Tadic het trainersvak ambieert. Die wilt gewoon ooit een keer bondscoach van Servië worden en een grote prestatie neerzetten.

Ik vind trouwens dat het belangrijk is dat een nieuwe TD wel zijn talen spreekt (minimaal Engels, Portugees en Spaans).

Dit bericht is gewijzigd op 10 februari 2022, 18:12:20.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 10 februari 2022 om 18:06:

Ik denk dat Tadic het trainersvak ambieert. Die wilt gewoon ooit een keer bondscoach van Servië worden en een grote prestatie neerzetten.

Ik vind trouwens dat het belangrijk is dat een nieuwe TD wel zijn talen spreekt (minimaal Engels, Portugees en Spaans).


Hier nooit bij stil gestaan. Welke talen spreekt Overmars eigenlijk?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 10 februari 2022 om 18:20:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 10 februari 2022 om 18:06:

Ik denk dat Tadic het trainersvak ambieert. Die wilt gewoon ooit een keer bondscoach van Servië worden en een grote prestatie neerzetten.

Ik vind trouwens dat het belangrijk is dat een nieuwe TD wel zijn talen spreekt (minimaal Engels, Portugees en Spaans).


Hier nooit bij stil gestaan. Welke talen spreekt Overmars eigenlijk?


Ik kan het niet meer terug vinden, maar Xavi, of Ten Cate ofzo vond Marc een hele vreemde afzijdige vogel bij Barca. En na alle problemen met Alvarez is het duidelijk dat hij geen Spaans beheerst. TH en Sar beheersen dit sowieso niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 februari 2022 om 00:48:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 10 februari 2022 om 00:15:

(...)

Daarna komt de volgende vraag. Komen we toe aan de vraag hoe het allemaal zo ver heeft kunnen komen.



En op die vraag verwacht jij een bevredigend antwoord?!

De mensheid en de verhouding tussen man en vrouw bestaat al miljoenen jaren. Volgens mij ging het bij het dragen van de eerste sexy konijnenvellen al mis.

Wij mannen moeten nog heel wat vaccinaties ondergaan wil daar ooit verandering in komen.

En die vrouwen natuurlijk ook! Met hun sexy en verleidelijke gedrag en kledij!



Ironie .? Mijn beste ..?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 10 februari 2022 om 18:20:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 10 februari 2022 om 18:06:

Ik denk dat Tadic het trainersvak ambieert. Die wilt gewoon ooit een keer bondscoach van Servië worden en een grote prestatie neerzetten.

Ik vind trouwens dat het belangrijk is dat een nieuwe TD wel zijn talen spreekt (minimaal Engels, Portugees en Spaans).


Hier nooit bij stil gestaan. Welke talen spreekt Overmars eigenlijk?



De taal van geld en macht is over de hele wereld hetzelfde ..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 10 februari 2022 om 21:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 10 februari 2022 om 18:20:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 10 februari 2022 om 18:06:

Ik denk dat Tadic het trainersvak ambieert. Die wilt gewoon ooit een keer bondscoach van Servië worden en een grote prestatie neerzetten.

Ik vind trouwens dat het belangrijk is dat een nieuwe TD wel zijn talen spreekt (minimaal Engels, Portugees en Spaans).


Hier nooit bij stil gestaan. Welke talen spreekt Overmars eigenlijk?



De taal van geld en macht is over de hele wereld hetzelfde ..


Leuk man die constante zogenaamde educatieve oneliners, licht eens een keer toe met voorbeelden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 17:31:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 11:19:

Beste Ajax supporters, bij deze heb ik Mina Raiola geïnformeerd of hij het interessant vind om te solliciteren bij Ajax als opvolger van Marc Overmars als Technisch Directeur.

Daarbij is de kans groot dat ik weer een boel duimen omlaag krijg maar ik kijk graag verder richting de toekomst.

Dat dit door een aantal niet in dank word aangenomen is begrijpelijk. We hebben te minste te maken met een zaakwaarnemer die voor menig clubliefhebber de eerste grootste klootzak kan zijn of nog steeds is. Zodra zijn naam valt willen veel mensen het liefst er niks mee te maken hebben omdat het in het verleden eerder tegen werkte dan in het nadeel van bijvoorbeeld een club als Ajax.

Ik zelf cijfer dergelijke gedachten weg omdat Mino de constructie niet heeft verzonnen die het vandaag de dag nog steeds mogelijk maakt dat er miljoenen bedragen om de oren vliegen. In principe absurd maar ik nog Mino hebben dit verzonnen. In die zin opereert Mino des te meer op een wijze waar de mogelijkheden vooraf zijn voorgesteld en goedgekeurd door het systeem waar we in leven.

Wat rest is mijn conclusie waarom ik op Mino Raiola kom? Mogelijk omdat ik denk dat Mino in een ander spectrum van de voetbalwereld terecht komt te staan waarbij duidelijk word dat hij als TD bij Ajax minder zal gaan verdienen.

Echter is de uitdaging voor alle partijen groot. Mino kan bij deze zich zelf bewijzen dat hij ondanks een mager budget kan aantonen dat Ajax volgend seizoen weer overwintert in de Champions League.

Weliswaar heeft Mino nooit bij Ajax gespeeld omdat hij meer verstand van andere zaken heeft maar dat probleem is zoals eerder vermeld oplosbaar. Opdat Ajax met het aantrekken van Mino een adviesgroep aan kan stellen van oud spelers die samen opereren met het TH op het veld. Op een dergelijke wijze zou Erik ten Hag nog meer adviesen kunnen krijgen qua verbetering.

De uitkomst en of dan een nieuwe speler dient aangetrokken te worden ter versterking? Laat dat gedeelte maar aan Mino Riola over zodra er sprake is van een mogelijke transfer.



En dan maken we Frank Lammers algemeen directeur. Overigens is het niet 'een club als bijvoorbeeld Ajax'.

Raiola voert al tien jaar een hetze tegen specifiek Ajax. En beledigt specifiek Johan Cruijff.



Johan Cruijff beledigen staat voor mij zo ongeveer gelijk aan een doodzonde. Ligt er maar net aan wat Raiola heeft gezegd? Tonatie, context, etc..

Enfin. Mogelijk heb ik iets gemist dan?



Iets van demente oude gek...in die trant.
Moet ff opzoeken.

Ook zei hij dat de sponsoring van ABN AMRO verkapte staatssteun is. Omdat de staat de bank pakweg 10 jaar terug overeind hield.

NB: hij noemde Johan een demente eikel (december 2012)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Nieuwe directeur voetbalzaken.