Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Nieuwe directeur voetbalzaken.

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 09 februari 2022 om 09:57:

Ik vind Raiola wel een originele optie. Beetje zoals Materazzi, ongelooflijke lul totdat je hem in je eigen verdediging hebt staan. Vraag me wel af of zijn loyaliteit niet teveel bij Raiola ligt ipv bij een eventuele werkgever. Het netwerk heeft ie wel.

Denk niet dat dat gaat gebeuren overigens.



Raiola, dat wordt m nooit. Raiola houdt maar van 1 ding: geld. En het salaris van de TD van Ajax zal nog geen fractie zijn van wat hij binnenharkt. Slechts een fooi.

Ik geloof ook niet dat hij tegen Ajax is. Maar met zijn manier van werken kan hij gewoon heel veel geld verdienen aan (de spelers van) Ajax.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:


Sowieso vind ik Litmanen een van de laatste grootheden bij Ajax die nog niet afgebrand is na een functie bij Ajax. Moeten we helemaal niet willen ook.



Helemaal mee eens. Jari is voor iedere Ajacied een held, als hij TD zou worden, kan hij alleen maar verliezen. Niet aankomen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Famoso schreef op 09 februari 2022 om 11:04:

Raiola, dat wordt m nooit. Raiola houdt maar van 1 ding: geld. En het salaris van de TD van Ajax zal nog geen fractie zijn van wat hij binnenharkt. Slechts een fooi.

Ik geloof ook niet dat hij tegen Ajax is. Maar met zijn manier van werken kan hij gewoon heel veel geld verdienen aan (de spelers van) Ajax.



Zo zie ik het ook. Daarbij heeft hij nu een prima leven in zijn huidige beroep.
Een verantwoordelijke functie bij Ajax leidt tot stress.
Waarom zou hij dat erbij willen hebben?

En wat voor inzichten heeft hij op voetbaltechnisch gebied.
Kan hij beoordelen wat ontbreekt op het veld en wie geschikt is om dat in te vullen?
Om daar een secondant voor aan te nemen is dan wel een optie.

 

+1/-0

Beste Ajax supporters, bij deze heb ik Mina Raiola geïnformeerd of hij het interessant vind om te solliciteren bij Ajax als opvolger van Marc Overmars als Technisch Directeur.

Daarbij is de kans groot dat ik weer een boel duimen omlaag krijg maar ik kijk graag verder richting de toekomst.

Dat dit door een aantal niet in dank word aangenomen is begrijpelijk. We hebben te minste te maken met een zaakwaarnemer die voor menig clubliefhebber de eerste grootste klootzak kan zijn of nog steeds is. Zodra zijn naam valt willen veel mensen het liefst er niks mee te maken hebben omdat het in het verleden eerder tegen werkte dan in het nadeel van bijvoorbeeld een club als Ajax.

Ik zelf cijfer dergelijke gedachten weg omdat Mino de constructie niet heeft verzonnen die het vandaag de dag nog steeds mogelijk maakt dat er miljoenen bedragen om de oren vliegen. In principe absurd maar ik nog Mino hebben dit verzonnen. In die zin opereert Mino des te meer op een wijze waar de mogelijkheden vooraf zijn voorgesteld en goedgekeurd door het systeem waar we in leven.

Wat rest is mijn conclusie waarom ik op Mino Raiola kom? Mogelijk omdat ik denk dat Mino in een ander spectrum van de voetbalwereld terecht komt te staan waarbij duidelijk word dat hij als TD bij Ajax minder zal gaan verdienen.

Echter is de uitdaging voor alle partijen groot. Mino kan bij deze zich zelf bewijzen dat hij ondanks een mager budget kan aantonen dat Ajax volgend seizoen weer overwintert in de Champions League.

Weliswaar heeft Mino nooit bij Ajax gespeeld omdat hij meer verstand van andere zaken heeft maar dat probleem is zoals eerder vermeld oplosbaar. Opdat Ajax met het aantrekken van Mino een adviesgroep aan kan stellen van oud spelers die samen opereren met het TH op het veld. Op een dergelijke wijze zou Erik ten Hag nog meer adviesen kunnen krijgen qua verbetering.

De uitkomst en of dan een nieuwe speler dient aangetrokken te worden ter versterking? Laat dat gedeelte maar aan Mino Riola over zodra er sprake is van een mogelijke transfer.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 februari 2022, 11:28:15.

 

+1/-2

Los van de poppetjes, maar ik zie dus een hoop mensen pleiten voor een terugkeer van het Technisch Hart waar van is gebleken dat het niet werkt en alleen maar tot onrust leidt ...

 

+1/-0

Je moet er 1 hebben van een kleine club die structureel meedoen in de middenmoot, kijken of ze het bij een topclub ook kunnen.

 

+1/-0

Budget daargelaten hoe is de constructie dan bij bijvoorbeeld Bayern? Hasan Salihamidžić als directeur sport icm met een Olivier Kahn? Zelfs in de chaos van Hoeness zijn fraude perikelen en gevangenis straf bleef men rustig. Hoeness is later zelfs weer gerehabiliteerd als oppergod binnen Bayern en heeft recent samen met Rummenigge afscheid genomen. De sponsors bleven de club ook trouw! Dus geen paniek voetbal, neem de juiste zetten en beslissingen en blijf stilzitten als je geschoren wordt. Ik blijf Max Huiberts als een potentieel zien. Ondanks alle perikelen bij AZ vorig jaar (Arne Slot, Eenhorn)hoorde je geen onvertogen woord over hem.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 11:19:

Beste Ajax supporters, bij deze heb ik Mina Raiola geïnformeerd of hij het interessant vind om te solliciteren bij Ajax als opvolger van Marc Overmars als Technisch Directeur.

Daarbij is de kans groot dat ik weer een boel duimen omlaag krijg maar ik kijk graag verder richting de toekomst.

Dat dit door een aantal niet in dank word aangenomen is begrijpelijk. We hebben te minste te maken met een zaakwaarnemer die voor menig clubliefhebber de eerste grootste klootzak kan zijn of nog steeds is. Zodra zijn naam valt willen veel mensen het liefst er niks mee te maken hebben omdat het in het verleden eerder tegen werkte dan in het nadeel van bijvoorbeeld een club als Ajax.

Ik zelf cijfer dergelijke gedachten weg omdat Mino de constructie niet heeft verzonnen die het vandaag de dag nog steeds mogelijk maakt dat er miljoenen bedragen om de oren vliegen. In principe absurd maar ik nog Mino hebben dit verzonnen. In die zin opereert Mino des te meer op een wijze waar de mogelijkheden vooraf zijn voorgesteld en goedgekeurd door het systeem waar we in leven.

Wat rest is mijn conclusie waarom ik op Mino Raiola kom? Mogelijk omdat ik denk dat Mino in een ander spectrum van de voetbalwereld terecht komt te staan waarbij duidelijk word dat hij als TD bij Ajax minder zal gaan verdienen.

Echter is de uitdaging voor alle partijen groot. Mino kan bij deze zich zelf bewijzen dat hij ondanks een mager budget kan aantonen dat Ajax volgend seizoen weer overwintert in de Champions League.

Weliswaar heeft Mino nooit bij Ajax gespeeld omdat hij meer verstand van andere zaken heeft maar dat probleem is zoals eerder vermeld oplosbaar. Opdat Ajax met het aantrekken van Mino een adviesgroep aan kan stellen van oud spelers die samen opereren met het TH op het veld. Op een dergelijke wijze zou Erik ten Hag nog meer adviesen kunnen krijgen qua verbetering.

De uitkomst en of dan een nieuwe speler dient aangetrokken te worden ter versterking? Laat dat gedeelte maar aan Mino Riola over zodra er sprake is van een mogelijke transfer.



En dan maken we Frank Lammers algemeen directeur. Overigens is het niet 'een club als bijvoorbeeld Ajax'.

Raiola voert al tien jaar een hetze tegen specifiek Ajax. En beledigt specifiek Johan Cruijff.

 

+6/-0

Frank Rijkaard beter krijg je niet als Frank er mee instemt ??

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mokum020 schreef op 09 februari 2022 om 14:52:

Frank Rijkaard beter krijg je niet als Frank er mee instemt ??



Frank heeft daar geen zin in joh.

 

+1/-0

Zoals ik al in een eerdere post heb geopperd; kunnen we niet "gewoon" Hamstra doorschuiven? Die heeft inmiddels enkele maanden meegelopen met Overmars. En wat bekendheid en daarbij behorende "deuren" betreft, maakt het toch weinig uit als je Ajax vertegenwoordigt? De naam Ajax alleen al opent vele deuren wereldwijd. Ik zou in ieder geval proberen dit intern op te lossen.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 09 februari 2022 om 13:36:

Budget daargelaten hoe is de constructie dan bij bijvoorbeeld Bayern? Hasan Salihamidžić als directeur sport icm met een Olivier Kahn? Zelfs in de chaos van Hoeness zijn fraude perikelen en gevangenis straf bleef men rustig. Hoeness is later zelfs weer gerehabiliteerd als oppergod binnen Bayern en heeft recent samen met Rummenigge afscheid genomen. De sponsors bleven de club ook trouw! Dus geen paniek voetbal, neem de juiste zetten en beslissingen en blijf stilzitten als je geschoren wordt. Ik blijf Max Huiberts als een potentieel zien. Ondanks alle perikelen bij AZ vorig jaar (Arne Slot, Eenhorn)hoorde je geen onvertogen woord over hem.




Bayer is een enorm bolwerk maar qua vereniging is het verschil met Ajax kleiner dan we denken. Ik zie alleen Overmars niet snel terug keren op het oude nest.

Een fraudezaak in het voordeel van de club ligt dan ook net iets anders, gevoeliger dan een dickpic affaire onder vrouwelijke collega's. Mocht Overmars als een Hoeness terugkeren dan zal dat waarschijnlijk gaan met een rondleiding door de Johan Cruiff Arena met de billen bloot.

Max Huiberts zou de klus aan kunnen. Voor het moment kan ik zelf weinig anders verzinnen. Waarschijnlijk spookt het nog te veel in mijn hoofd dat Ajax een technisch directeur had die aan alle voorwaarden voldeed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 16:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 09 februari 2022 om 13:36:

Budget daargelaten hoe is de constructie dan bij bijvoorbeeld Bayern? Hasan Salihamidžić als directeur sport icm met een Olivier Kahn? Zelfs in de chaos van Hoeness zijn fraude perikelen en gevangenis straf bleef men rustig. Hoeness is later zelfs weer gerehabiliteerd als oppergod binnen Bayern en heeft recent samen met Rummenigge afscheid genomen. De sponsors bleven de club ook trouw! Dus geen paniek voetbal, neem de juiste zetten en beslissingen en blijf stilzitten als je geschoren wordt. Ik blijf Max Huiberts als een potentieel zien. Ondanks alle perikelen bij AZ vorig jaar (Arne Slot, Eenhorn)hoorde je geen onvertogen woord over hem.




Bayer is een enorm bolwerk maar qua vereniging is het verschil met Ajax kleiner dan we denken. Ik zie alleen Overmars niet snel terug keren op het oude nest.

Een fraudezaak in het voordeel van de club ligt dan ook net iets anders, gevoeliger dan een dickpic affaire onder vrouwelijke collega's. Mocht Overmars als een Hoeness terugkeren dan zal dat waarschijnlijk gaan met een rondleiding door de Johan Cruiff Arena met de billen bloot.

Max Huiberts zou de klus aan kunnen. Voor het moment kan ik zelf weinig anders verzinnen. Waarschijnlijk spookt het nog te veel in mijn hoofd dat Ajax een technisch directeur had die aan alle voorwaarden voldeed.



Ik zie Overmars ook niet terugkeren. Zoals jezelf al zegt zijn het 2 verschillende casussen, maar geeft wel aan hoe opportunistisch de voetbalwereld kan zijn, Der Uli zat na zijn gevangenisstraf in no time weer op het pluche bij FC Hollywood. (de casus was dat Uli vooral zakelijk als directeur van zijn eigen bedrijf wat schimmige belastingsconstructies had uitgevonden)\. Wat ik vooral wil zeggen op hoofdlijnen, blijf rustig, sit out the storm en neem afgewogen de juiste interne en externe beleidsbeslissingen op gebied van moreel ethische zaken en op voetbal technische zaken

Dit bericht is gewijzigd op 9 februari 2022, 17:27:12.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 11:19:

Beste Ajax supporters, bij deze heb ik Mina Raiola geïnformeerd of hij het interessant vind om te solliciteren bij Ajax als opvolger van Marc Overmars als Technisch Directeur.

Daarbij is de kans groot dat ik weer een boel duimen omlaag krijg maar ik kijk graag verder richting de toekomst.

Dat dit door een aantal niet in dank word aangenomen is begrijpelijk. We hebben te minste te maken met een zaakwaarnemer die voor menig clubliefhebber de eerste grootste klootzak kan zijn of nog steeds is. Zodra zijn naam valt willen veel mensen het liefst er niks mee te maken hebben omdat het in het verleden eerder tegen werkte dan in het nadeel van bijvoorbeeld een club als Ajax.

Ik zelf cijfer dergelijke gedachten weg omdat Mino de constructie niet heeft verzonnen die het vandaag de dag nog steeds mogelijk maakt dat er miljoenen bedragen om de oren vliegen. In principe absurd maar ik nog Mino hebben dit verzonnen. In die zin opereert Mino des te meer op een wijze waar de mogelijkheden vooraf zijn voorgesteld en goedgekeurd door het systeem waar we in leven.

Wat rest is mijn conclusie waarom ik op Mino Raiola kom? Mogelijk omdat ik denk dat Mino in een ander spectrum van de voetbalwereld terecht komt te staan waarbij duidelijk word dat hij als TD bij Ajax minder zal gaan verdienen.

Echter is de uitdaging voor alle partijen groot. Mino kan bij deze zich zelf bewijzen dat hij ondanks een mager budget kan aantonen dat Ajax volgend seizoen weer overwintert in de Champions League.

Weliswaar heeft Mino nooit bij Ajax gespeeld omdat hij meer verstand van andere zaken heeft maar dat probleem is zoals eerder vermeld oplosbaar. Opdat Ajax met het aantrekken van Mino een adviesgroep aan kan stellen van oud spelers die samen opereren met het TH op het veld. Op een dergelijke wijze zou Erik ten Hag nog meer adviesen kunnen krijgen qua verbetering.

De uitkomst en of dan een nieuwe speler dient aangetrokken te worden ter versterking? Laat dat gedeelte maar aan Mino Riola over zodra er sprake is van een mogelijke transfer.



En dan maken we Frank Lammers algemeen directeur. Overigens is het niet 'een club als bijvoorbeeld Ajax'.

Raiola voert al tien jaar een hetze tegen specifiek Ajax. En beledigt specifiek Johan Cruijff.



Johan Cruijff beledigen staat voor mij zo ongeveer gelijk aan een doodzonde. Ligt er maar net aan wat Raiola heeft gezegd? Tonatie, context, etc..

Enfin. Mogelijk heb ik iets gemist dan?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2022 om 15:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Mokum020 schreef op 09 februari 2022 om 14:52:

Frank Rijkaard beter krijg je niet als Frank er mee instemt ??



Frank heeft daar geen zin in joh.



Dat denk ik ook niet maar wat een geweldig boegbeeld zou dat zijn voor de club en het voetbal;-)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 17:31:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 09 februari 2022 om 14:03:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 11:19:

Beste Ajax supporters, bij deze heb ik Mina Raiola geïnformeerd of hij het interessant vind om te solliciteren bij Ajax als opvolger van Marc Overmars als Technisch Directeur.

Daarbij is de kans groot dat ik weer een boel duimen omlaag krijg maar ik kijk graag verder richting de toekomst.

Dat dit door een aantal niet in dank word aangenomen is begrijpelijk. We hebben te minste te maken met een zaakwaarnemer die voor menig clubliefhebber de eerste grootste klootzak kan zijn of nog steeds is. Zodra zijn naam valt willen veel mensen het liefst er niks mee te maken hebben omdat het in het verleden eerder tegen werkte dan in het nadeel van bijvoorbeeld een club als Ajax.

Ik zelf cijfer dergelijke gedachten weg omdat Mino de constructie niet heeft verzonnen die het vandaag de dag nog steeds mogelijk maakt dat er miljoenen bedragen om de oren vliegen. In principe absurd maar ik nog Mino hebben dit verzonnen. In die zin opereert Mino des te meer op een wijze waar de mogelijkheden vooraf zijn voorgesteld en goedgekeurd door het systeem waar we in leven.

Wat rest is mijn conclusie waarom ik op Mino Raiola kom? Mogelijk omdat ik denk dat Mino in een ander spectrum van de voetbalwereld terecht komt te staan waarbij duidelijk word dat hij als TD bij Ajax minder zal gaan verdienen.

Echter is de uitdaging voor alle partijen groot. Mino kan bij deze zich zelf bewijzen dat hij ondanks een mager budget kan aantonen dat Ajax volgend seizoen weer overwintert in de Champions League.

Weliswaar heeft Mino nooit bij Ajax gespeeld omdat hij meer verstand van andere zaken heeft maar dat probleem is zoals eerder vermeld oplosbaar. Opdat Ajax met het aantrekken van Mino een adviesgroep aan kan stellen van oud spelers die samen opereren met het TH op het veld. Op een dergelijke wijze zou Erik ten Hag nog meer adviesen kunnen krijgen qua verbetering.

De uitkomst en of dan een nieuwe speler dient aangetrokken te worden ter versterking? Laat dat gedeelte maar aan Mino Riola over zodra er sprake is van een mogelijke transfer.



En dan maken we Frank Lammers algemeen directeur. Overigens is het niet 'een club als bijvoorbeeld Ajax'.

Raiola voert al tien jaar een hetze tegen specifiek Ajax. En beledigt specifiek Johan Cruijff.



Johan Cruijff beledigen staat voor mij zo ongeveer gelijk aan een doodzonde. Ligt er maar net aan wat Raiola heeft gezegd? Tonatie, context, etc..

Enfin. Mogelijk heb ik iets gemist dan?



Hij noemde Cruijff een "demente eikel".

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/423079/raiola-haalt-de-vos-en-cruijff-door-de-mangel-ik-ben-niet-meer-te-discrimineren-.htmllink

 

+3/-0

Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Emmy schreef op 09 februari 2022 om 18:00:

Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.



Wat je ook doet de meute van (sociale) media + sponsoren blijft toch wel doorzagen.

Overigens is een gebrek aan communicatie niet nieuw, van der Sar heeft er altijd al een handje van gehad om niet of te laat als boegbeeld van de club op te treden. Genoeg situaties in zijn tijd dat hij er moest zijn, maar niet of nauwelijks te bekennen was. Situatie Nouri, Promes en Labyad bijv. Ja je moet natuurlijk wel even afstemmen met de juridische afdeling, maar zo gebrekkig je eigen verhaal uitdragen is nooit goed.

 

+2/-0

Je bent ook afhankelijk van wat de OR wilt en geloof me maar dit is voor de vakbonden om van te smullen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 11 12 13

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Nieuwe directeur voetbalzaken.