open/sluit de onderstaande quote:Donpedro schreef op 09 februari 2022 om 17:15:
open/sluit de onderstaande quote:JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 16:56:
open/sluit de onderstaande quote:Donpedro schreef op 09 februari 2022 om 13:36:
Budget daargelaten hoe is de constructie dan bij bijvoorbeeld Bayern? Hasan Salihamidžić als directeur sport icm met een Olivier Kahn? Zelfs in de chaos van Hoeness zijn fraude perikelen en gevangenis straf bleef men rustig. Hoeness is later zelfs weer gerehabiliteerd als oppergod binnen Bayern en heeft recent samen met Rummenigge afscheid genomen. De sponsors bleven de club ook trouw! Dus geen paniek voetbal, neem de juiste zetten en beslissingen en blijf stilzitten als je geschoren wordt. Ik blijf Max Huiberts als een potentieel zien. Ondanks alle perikelen bij AZ vorig jaar (Arne Slot, Eenhorn)hoorde je geen onvertogen woord over hem.
Bayer is een enorm bolwerk maar qua vereniging is het verschil met Ajax kleiner dan we denken. Ik zie alleen Overmars niet snel terug keren op het oude nest.
Een fraudezaak in het voordeel van de club ligt dan ook net iets anders, gevoeliger dan een dickpic affaire onder vrouwelijke collega's. Mocht Overmars als een Hoeness terugkeren dan zal dat waarschijnlijk gaan met een rondleiding door de Johan Cruiff Arena met de billen bloot.
Max Huiberts zou de klus aan kunnen. Voor het moment kan ik zelf weinig anders verzinnen. Waarschijnlijk spookt het nog te veel in mijn hoofd dat Ajax een technisch directeur had die aan alle voorwaarden voldeed.
Ik zie Overmars ook niet terugkeren. Zoals jezelf al zegt zijn het 2 verschillende casussen, maar geeft wel aan hoe opportunistisch de voetbalwereld kan zijn, Der Uli zat na zijn gevangenisstraf in no time weer op het pluche bij FC Hollywood. (de casus was dat Uli vooral zakelijk als directeur van zijn eigen bedrijf wat schimmige belastingsconstructies had uitgevonden)\. Wat ik vooral wil zeggen op hoofdlijnen, blijf rustig, sit out the storm en neem afgewogen de juiste interne en externe beleidsbeslissingen op gebied van moreel ethische zaken en op voetbal technische zaken
Dit bericht is gewijzigd op 9 februari 2022, 18:52:59.
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 09 februari 2022 om 17:35:
open/sluit de onderstaande quote:JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 17:31:
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 09 februari 2022 om 14:03:
open/sluit de onderstaande quote:JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 11:19:
Beste Ajax supporters, bij deze heb ik Mina Raiola geïnformeerd of hij het interessant vind om te solliciteren bij Ajax als opvolger van Marc Overmars als Technisch Directeur.
Daarbij is de kans groot dat ik weer een boel duimen omlaag krijg maar ik kijk graag verder richting de toekomst.
Dat dit door een aantal niet in dank word aangenomen is begrijpelijk. We hebben te minste te maken met een zaakwaarnemer die voor menig clubliefhebber de eerste grootste klootzak kan zijn of nog steeds is. Zodra zijn naam valt willen veel mensen het liefst er niks mee te maken hebben omdat het in het verleden eerder tegen werkte dan in het nadeel van bijvoorbeeld een club als Ajax.
Ik zelf cijfer dergelijke gedachten weg omdat Mino de constructie niet heeft verzonnen die het vandaag de dag nog steeds mogelijk maakt dat er miljoenen bedragen om de oren vliegen. In principe absurd maar ik nog Mino hebben dit verzonnen. In die zin opereert Mino des te meer op een wijze waar de mogelijkheden vooraf zijn voorgesteld en goedgekeurd door het systeem waar we in leven.
Wat rest is mijn conclusie waarom ik op Mino Raiola kom? Mogelijk omdat ik denk dat Mino in een ander spectrum van de voetbalwereld terecht komt te staan waarbij duidelijk word dat hij als TD bij Ajax minder zal gaan verdienen.
Echter is de uitdaging voor alle partijen groot. Mino kan bij deze zich zelf bewijzen dat hij ondanks een mager budget kan aantonen dat Ajax volgend seizoen weer overwintert in de Champions League.
Weliswaar heeft Mino nooit bij Ajax gespeeld omdat hij meer verstand van andere zaken heeft maar dat probleem is zoals eerder vermeld oplosbaar. Opdat Ajax met het aantrekken van Mino een adviesgroep aan kan stellen van oud spelers die samen opereren met het TH op het veld. Op een dergelijke wijze zou Erik ten Hag nog meer adviesen kunnen krijgen qua verbetering.
De uitkomst en of dan een nieuwe speler dient aangetrokken te worden ter versterking? Laat dat gedeelte maar aan Mino Riola over zodra er sprake is van een mogelijke transfer.
En dan maken we Frank Lammers algemeen directeur. Overigens is het niet 'een club als bijvoorbeeld Ajax'.
Raiola voert al tien jaar een hetze tegen specifiek Ajax. En beledigt specifiek Johan Cruijff.
Johan Cruijff beledigen staat voor mij zo ongeveer gelijk aan een doodzonde. Ligt er maar net aan wat Raiola heeft gezegd? Tonatie, context, etc..
Enfin. Mogelijk heb ik iets gemist dan?
Hij noemde Cruijff een "demente eikel".
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/423079/raiola-haalt-de-vos-en-cruijff-door-de-mangel-ik-ben-niet-meer-te-discrimineren-.htmllink
Uit: -
Vak: 402
Forumreacties: 16.149
Reg.: 11 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Ajax-Maccabi Tel-Aviv FC
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
open/sluit de onderstaande quote:Emmy schreef op 09 februari 2022 om 18:00:
Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.
wit rood wit in ons bloed
Fan van Ajax
Vak: 128
Forumreacties: 308
Reg.: 7 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:JCdeBest schreef op 08 februari 2022 om 01:26:
Hoe dan ook. Ik heb een paar namen genoemd en andere interressante namen voorbij zien komen om Overmars op te volgen.
Koeman, Rijkaard, Bergkamp, Litmanen etc..
(Ik noem het voor het gemak maar de Adviesraad Van Ingewijden) AVI
Ajax kan natuurlijk ook een onbekende doorgewinterde ijskonijn aanstellen als TH. Wat mij betreft komt dat dan uit Texas of Tokyo overwaaien met een geweldige business staat van dienst waar Riaola bij verbleekt.
Zo'n ijskonijn zou pas in actie mogen komen als de AVI heeft gestemt en bepaald met de coach welke speler een versterking zal zijn om op te halen. Of welke speler(s) verkocht mogen worden. Vervolgens kan het ijskonijn aan de slag om er het beste bedrag uit te slaan.
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 09 februari 2022 om 21:31:
Ajax zou er goed aan doen om met een soort verklaring naar buiten te komen in de trend van: we werken eraan, we zijn bezig met de toekomst enz. Het is nu wel erg stil. Alsof ze er erg kapot van zijn en even niet weten hoe het verder moet. Dat baart mij zorgen.
Ik heb meer de indruk dat het 'stil is alsof ze precies weten wat er aan de hand is'. En er geen fout woord te veel over willen zeggen omdat dat allemaal tegen werkt.
Ik heb meer de indruk dat het 'stil is alsof ze precies weten wat er aan de hand is'. En er geen fout woord te veel over willen zeggen omdat dat allemaal tegen werkt.
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 23:34:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 09 februari 2022 om 21:31:
Dat ervaar ik ook en denk dat het de beste manier is om tot dus ver met de situatie om te gaan. Wat in ieder geval duidelijk werd is dat het NRC al enige tijd ondergronds met de kwestie aan de gang was voordat hetgeen gepubliceerd werd, was het Ajax die als eerste met een statement naar buiten kwam. Daar hebben ze na alle waarschijnlijkheid goed aangedaan mede omdat Overmars zelf heeft aangegeven niet fris bezig te zijn geweest in de privésfeer. Daarmee heeft hij het vermoeden bekend.
Verder hoop ik dat de media de situatie niet ingewikkelder maakt dan het is. Zo vernam ik bij Voetbal Inside dat ze al op zoek waren naar de dickpic die nog niet gevonden schijnt te zijn. Er word zelfs al gespeculeerd dat de foto mogelijk nooit genomen is? Al was het wel gevonden dan nog is het totaal niet interessant.
Zelf ondersteun ik de me too beweging maar waar ik dan weer niet vrolijk van word is een stel vrouwen die op televisie maar al te graag de zaak willen opblazen alsof de wereld vergaat. Mogelijk hebben deze vrouwen zelf in het verleden iets mee gemaakt wat mee too waardig is?? maar uit je woede dan niet op een nieuw geval. En al helemaal niet als niemand nog precies weer hoe het precies is gegaan behalve de hoofdrolspelers zelf.
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 09 februari 2022 om 23:52:
open/sluit de onderstaande quote:JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 23:34:
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 09 februari 2022 om 21:31:
Dat ervaar ik ook en denk dat het de beste manier is om tot dus ver met de situatie om te gaan. Wat in ieder geval duidelijk werd is dat het NRC al enige tijd ondergronds met de kwestie aan de gang was voordat hetgeen gepubliceerd werd, was het Ajax die als eerste met een statement naar buiten kwam. Daar hebben ze na alle waarschijnlijkheid goed aangedaan mede omdat Overmars zelf heeft aangegeven niet fris bezig te zijn geweest in de privésfeer. Daarmee heeft hij het vermoeden bekend.
Verder hoop ik dat de media de situatie niet ingewikkelder maakt dan het is. Zo vernam ik bij Voetbal Inside dat ze al op zoek waren naar de dickpic die nog niet gevonden schijnt te zijn. Er word zelfs al gespeculeerd dat de foto mogelijk nooit genomen is? Al was het wel gevonden dan nog is het totaal niet interessant.
Zelf ondersteun ik de me too beweging maar waar ik dan weer niet vrolijk van word is een stel vrouwen die op televisie maar al te graag de zaak willen opblazen alsof de wereld vergaat. Mogelijk hebben deze vrouwen zelf in het verleden iets mee gemaakt wat mee too waardig is?? maar uit je woede dan niet op een nieuw geval. En al helemaal niet als niemand nog precies weer hoe het precies is gegaan behalve de hoofdrolspelers zelf.
Ik heb niet alles gevolgd maar is er al iets naar buiten gekomen dat ook werkelijk strafbaar is?
En wat is de reden dat de berichtjes (en foto's als ze bestaan) niet in de openbaarheid zijn gebracht?
Daar is de media en pers altijd 'erg goed' in.
open/sluit de onderstaande quote:JCdeBest schreef op 10 februari 2022 om 00:15:
(...)
Daarna komt de volgende vraag. Komen we toe aan de vraag hoe het allemaal zo ver heeft kunnen komen.
Vak: -
Forumreacties: 3.293
Reg.: 14 december 2005
Nou wat me wel duidelijk is geworden is dat de bewering dat er zoveel homos onder de voetballers zijn die angstvallig in de kast blijven en naar de buitenwereld toe de hetero acteren iig bij Ajax wel meevalt. Als je de verhalen moet geloven is elke man bij Ajax een nog groter roofdier dan Lord Flashheart. Voetballers plaatsen hun ballen nou eenmaal graag tussen de palen. Geen vrouw is veilig voor de Godenzonen!
Uit de tijd dat comedy nog om te lachen was.
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 10 februari 2022 om 00:48:
(...)
Daarna komt de volgende vraag. Komen we toe aan de vraag hoe het allemaal zo ver heeft kunnen komen.
En op die vraag verwacht jij een bevredigend antwoord?!
De mensheid en de verhouding tussen man en vrouw bestaat al miljoenen jaren. Volgens mij ging het bij het dragen van de eerste sexy konijnenvellen al mis.
Wij mannen moeten nog heel wat vaccinaties ondergaan wil daar ooit verandering in komen.
En die vrouwen natuurlijk ook! Met hun sexy en verleidelijke gedrag en kledij!
Sverre Isachsen
Fan van Ajax
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 595
Reg.: 13 april 2000
Ach, die koker zou toch te groot zijn waarschijnlijk ;-)
Gewoon even een gekke gedachten. Ik weet niet Of Tadic de rol van TD interessant vindt, anders zou je een ervaren TD aan kunnen stellen (Brands bijvoorbeeld) en Tadic als soort van stagiair alvast kunnen laten ruiken en meelopen. Hij heeft niet het eeuwige voetballeven, is idolaat van Ajax en lijkt me een verstandige kerel die waarschijnlijk al best een netwerk heeft. Kan hij mooi de rol van TD over een jaar of 3/ 4 overnemen.
Forumreacties: 276
Reg.: 31 maart 2019
open/sluit de onderstaande quote:Sverre Isachsen schreef op 10 februari 2022 om 13:03:
Ach, die koker zou toch te groot zijn waarschijnlijk ;-)
Gewoon even een gekke gedachten. Ik weet niet Of Tadic de rol van TD interessant vindt, anders zou je een ervaren TD aan kunnen stellen (Brands bijvoorbeeld) en Tadic als soort van stagiair alvast kunnen laten ruiken en meelopen. Hij heeft niet het eeuwige voetballeven, is idolaat van Ajax en lijkt me een verstandige kerel die waarschijnlijk al best een netwerk heeft. Kan hij mooi de rol van TD over een jaar of 3/ 4 overnemen.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 679
Reg.: 3 november 2021
Ik denk dat Tadic het trainersvak ambieert. Die wilt gewoon ooit een keer bondscoach van Servië worden en een grote prestatie neerzetten.
Ik vind trouwens dat het belangrijk is dat een nieuwe TD wel zijn talen spreekt (minimaal Engels, Portugees en Spaans).
Dit bericht is gewijzigd op 10 februari 2022, 18:12:20.
Forumreacties: 2.459
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:John89 schreef op 10 februari 2022 om 18:06:
Ik denk dat Tadic het trainersvak ambieert. Die wilt gewoon ooit een keer bondscoach van Servië worden en een grote prestatie neerzetten.
Ik vind trouwens dat het belangrijk is dat een nieuwe TD wel zijn talen spreekt (minimaal Engels, Portugees en Spaans).
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 10 februari 2022 om 18:20:
Hier nooit bij stil gestaan. Welke talen spreekt Overmars eigenlijk?
Uit: Quiraing !
Forumreacties: 640
Reg.: 20 juli 2011
open/sluit de onderstaande quote:Fier Koen schreef op 10 februari 2022 om 00:48:
(...)
En op die vraag verwacht jij een bevredigend antwoord?!
De mensheid en de verhouding tussen man en vrouw bestaat al miljoenen jaren. Volgens mij ging het bij het dragen van de eerste sexy konijnenvellen al mis.
Wij mannen moeten nog heel wat vaccinaties ondergaan wil daar ooit verandering in komen.
En die vrouwen natuurlijk ook! Met hun sexy en verleidelijke gedrag en kledij!
Uit: Quiraing !
Forumreacties: 640
Reg.: 20 juli 2011
open/sluit de onderstaande quote:DelCampo schreef op 10 februari 2022 om 21:04:
De taal van geld en macht is over de hele wereld hetzelfde ..
Uit: Back in the room.....
Vak: 122
Forumreacties: 11.166
Reg.: 10 juli 2002
open/sluit de onderstaande quote:JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 17:31:
open/sluit de onderstaande quote:liam schreef op 09 februari 2022 om 14:03:
open/sluit de onderstaande quote:JCdeBest schreef op 09 februari 2022 om 11:19:
Beste Ajax supporters, bij deze heb ik Mina Raiola geïnformeerd of hij het interessant vind om te solliciteren bij Ajax als opvolger van Marc Overmars als Technisch Directeur.
Daarbij is de kans groot dat ik weer een boel duimen omlaag krijg maar ik kijk graag verder richting de toekomst.
Dat dit door een aantal niet in dank word aangenomen is begrijpelijk. We hebben te minste te maken met een zaakwaarnemer die voor menig clubliefhebber de eerste grootste klootzak kan zijn of nog steeds is. Zodra zijn naam valt willen veel mensen het liefst er niks mee te maken hebben omdat het in het verleden eerder tegen werkte dan in het nadeel van bijvoorbeeld een club als Ajax.
Ik zelf cijfer dergelijke gedachten weg omdat Mino de constructie niet heeft verzonnen die het vandaag de dag nog steeds mogelijk maakt dat er miljoenen bedragen om de oren vliegen. In principe absurd maar ik nog Mino hebben dit verzonnen. In die zin opereert Mino des te meer op een wijze waar de mogelijkheden vooraf zijn voorgesteld en goedgekeurd door het systeem waar we in leven.
Wat rest is mijn conclusie waarom ik op Mino Raiola kom? Mogelijk omdat ik denk dat Mino in een ander spectrum van de voetbalwereld terecht komt te staan waarbij duidelijk word dat hij als TD bij Ajax minder zal gaan verdienen.
Echter is de uitdaging voor alle partijen groot. Mino kan bij deze zich zelf bewijzen dat hij ondanks een mager budget kan aantonen dat Ajax volgend seizoen weer overwintert in de Champions League.
Weliswaar heeft Mino nooit bij Ajax gespeeld omdat hij meer verstand van andere zaken heeft maar dat probleem is zoals eerder vermeld oplosbaar. Opdat Ajax met het aantrekken van Mino een adviesgroep aan kan stellen van oud spelers die samen opereren met het TH op het veld. Op een dergelijke wijze zou Erik ten Hag nog meer adviesen kunnen krijgen qua verbetering.
De uitkomst en of dan een nieuwe speler dient aangetrokken te worden ter versterking? Laat dat gedeelte maar aan Mino Riola over zodra er sprake is van een mogelijke transfer.
En dan maken we Frank Lammers algemeen directeur. Overigens is het niet 'een club als bijvoorbeeld Ajax'.
Raiola voert al tien jaar een hetze tegen specifiek Ajax. En beledigt specifiek Johan Cruijff.
Johan Cruijff beledigen staat voor mij zo ongeveer gelijk aan een doodzonde. Ligt er maar net aan wat Raiola heeft gezegd? Tonatie, context, etc..
Enfin. Mogelijk heb ik iets gemist dan?
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Nieuwe directeur voetbalzaken.