Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » 5G: voor of tegen?

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 04 juni 2020 om 19:45:

Ik geloof in zuivere natuurkunde. Maar het is allemaal niet zo moeilijk als jij de ruimte in reist en je kunt lichtsnelheid halen en reist 5 jaar heen en 5 jaar terug, dan is de aarde bv. 100 jaar ouder geworden en jij zelf dus 10 jaar (getallen zijn even aangenomen).

Om terug te reizen in de tijd moet je iets vinden wat acteert op een hogere snelheid dan licht. Dit is dus een zwart gat, dat zuigt alles op inclusief licht, heeft een ongelooflijke downforce werking. De energie om aan een zwart gat te ontsnappen noemen ze ontsnappingsenergie (dat is dus een hoger level dan licht, Einstein zei onmogelijk). Maar wordt je erin getrokken dan verdamp je in deeltje...…. Dus is jouw energie gelijk aan de ontsnappingsenergie staat de tijd stil....

Die Higgs theorie geloof ik trouwens niet in, natuurkunde met gods toevoegingen is nog nooit bewezen, lariekoek eerste klas. De Big Bang theorie komt steeds dichter bij het eindpunt.

En trouwens we denken in de kubusvorm van het heelal, maar het heelal dijt uit, dus de kans dat het met een ander heelal gaat botsten is groot,,,, Maar dan kom je bij dimensie 5 tot en met 11 ofzo uit....

Ps. een zwart gat is niet zichtbaar....



Dus qua natuurkunde, in een ruimtereis is astronaut Kuipers maar tien keer zo kort op reis geweest als wij op aarde als reistijd registeren? En hij is 10 keer zo weinig daarom verouderd? Volgens mij is dat eerder lariekoek eerste klas.

Vergeef mij eventueel mijn onwetendheid, maar dit heb ik nooit uit de astronaut zijn mond horen optekenen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 04 juni 2020 om 20:16:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 04 juni 2020 om 19:45:

Ik geloof in zuivere natuurkunde. Maar het is allemaal niet zo moeilijk als jij de ruimte in reist en je kunt lichtsnelheid halen en reist 5 jaar heen en 5 jaar terug, dan is de aarde bv. 100 jaar ouder geworden en jij zelf dus 10 jaar (getallen zijn even aangenomen).

Om terug te reizen in de tijd moet je iets vinden wat acteert op een hogere snelheid dan licht. Dit is dus een zwart gat, dat zuigt alles op inclusief licht, heeft een ongelooflijke downforce werking. De energie om aan een zwart gat te ontsnappen noemen ze ontsnappingsenergie (dat is dus een hoger level dan licht, Einstein zei onmogelijk). Maar wordt je erin getrokken dan verdamp je in deeltje...…. Dus is jouw energie gelijk aan de ontsnappingsenergie staat de tijd stil....

Die Higgs theorie geloof ik trouwens niet in, natuurkunde met gods toevoegingen is nog nooit bewezen, lariekoek eerste klas. De Big Bang theorie komt steeds dichter bij het eindpunt.

En trouwens we denken in de kubusvorm van het heelal, maar het heelal dijt uit, dus de kans dat het met een ander heelal gaat botsten is groot,,,, Maar dan kom je bij dimensie 5 tot en met 11 ofzo uit....

Ps. een zwart gat is niet zichtbaar....



Dus qua natuurkunde, in een ruimtereis is astronaut Kuiper maar tien keer zo kort op reis geweest als wij op aarde als reistijd registeren? En hij is 10 keer zo weinig daarom verouderd? Volgens mij is dat eerder lariekoek eerste klas.

Vergeef mij eventueel mijn onwetendheid, maar dit heb ik nooit uit de astronaut zijn mond horen optekenen.


Op welke snelheid reisde Kuipers? Niet op lichtsnelheid want dan was zijn raket, ruimteschip in stof opgelost. Zei van het weekend al, je hebt kernenergie nodig.

 

+1/-0

Sorry, ik ben mezelf en hij is zichzelf, ik eis dat jij je verontschuldigt voor die gebondenheid.

En reageer eens inhoudelijk hoe dingen op lichtsnelheid zouden kunnen reizen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 04 juni 2020 om 20:23:

Sorry, ik ben mezelf en hij is zichzelf, ik eis dat jij je verontschuldigt voor die gebondenheid.

En reageer eens inhoudelijk hoe dingen op lichtsnelheid zouden kunnen reizen.


Lul niet, jij beweert dat Kuipers op lichtsnelheid reisde, dan had je de opstijging en verblijf in de ruimte niet eens via tv kunnen zien, dus biedt jij je excuses maar aan...

Ga eerst maar eens goed leren lezen want dit begint vervelend te worden, ik heb het idee dat jij hier op he forum een tweelingbroertje hebt :B

 

+1/-0

Schandelijke insinuatie

Is geen zuivere liefdevolle gespreksvoering, dus jouw rare fantasie van reizen sneller dan lichtsnelheid, moet boeien?

Dit bericht is gewijzigd op 4 juni 2020, 21:13:59.

 

+1/-0

Je lijkt typisch op je broer, die heeft het in schrijvende vorm ook altijd over wij en ons..... Twee individuen die voor iedereen willen praten, wat een komieken...… Lig helemaal dubbel.

 

+1/-0

Jij in je uppie, dwtk. Omdat jij inlevingsvermogen mist.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 04 juni 2020 om 21:14:

Jij in je uppie, dwtk. Omdat jij inlevingsvermogen mist.



Inderdaad. Maar dat compenseert hij dan weer ruimschoots met vol zijn van zichzelf.

 

+1/-0

Nogmaals lig helemaal dubbel, zo makkelijk dit…. Ga weer lekker film kijken, laters.

 

+1/-0

Jouw rare fantasie van sneller reizen dan lichtsnelheid, moet boeien?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 04 juni 2020 om 21:44:

Jouw rare fantasie van sneller reizen dan lichtsnelheid, moet boeien?


Begrijpend leren lezen, je lijkt op je broertje dat is ook niet zijn beste punt. Ik ga niet iedere keer alles uitleggen. Heb vanavond ook al het woord je naar het onderwerp van een bericht uit moeten leggen, tip ik schrijf wat over lichtsnelheid.....

Ps hou op met mensen woorden in de mond leggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 04 juni 2020 om 21:48:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 04 juni 2020 om 21:44:

Jouw rare fantasie van sneller reizen dan lichtsnelheid, moet boeien?


Begrijpend leren lezen, je lijkt op je broertje dat is ook niet zijn beste punt. Ik ga niet iedere keer alles uitleggen. Heb vanavond ook al het woord je naar het onderwerp van een bericht uit moeten leggen, tip ik schrijf wat over lichtsnelheid.....



:D :D :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 04 juni 2020 om 21:52:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 04 juni 2020 om 21:48:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 04 juni 2020 om 21:44:

Jouw rare fantasie van sneller reizen dan lichtsnelheid, moet boeien?


Begrijpend leren lezen, je lijkt op je broertje dat is ook niet zijn beste punt. Ik ga niet iedere keer alles uitleggen. Heb vanavond ook al het woord je naar het onderwerp van een bericht uit moeten leggen, tip ik schrijf wat over lichtsnelheid.....



:D :D :D :D



Jij bent gewoon een racist…. En je begreep niet eens een simpel bericht, laatste reactie tot jou.

 

+1/-0

Waar zie je racisme? Lol.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 04 juni 2020 om 21:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 04 juni 2020 om 21:52:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 04 juni 2020 om 21:48:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 04 juni 2020 om 21:44:

Jouw rare fantasie van sneller reizen dan lichtsnelheid, moet boeien?


Begrijpend leren lezen, je lijkt op je broertje dat is ook niet zijn beste punt. Ik ga niet iedere keer alles uitleggen. Heb vanavond ook al het woord je naar het onderwerp van een bericht uit moeten leggen, tip ik schrijf wat over lichtsnelheid.....



:D :D :D :D



Jij bent gewoon een racist…. En je begreep niet eens een simpel bericht, laatste reactie tot jou.



:D :D :D :D

 

+1/-0

Toegegeven, ik heb wat geleerd de afgelopen weken.

Ik heb heel lang gedacht dat Louis van Gaal uniek was.
Maar het zal Louis wel een depressie opleveren; ik zat fout :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 04 juni 2020 om 21:55:

Waar zie je racisme? Lol.


Niet zo maar oordelen, eerst lezen en dan pas reageren. Je afkeren tegen een bepaalde legitieme bevolkingsgroep is racisme. Potter haat ZZP-ers, hij denkt dat ik er eentje bent maar dat denkt hij.... Ik heb het beter voor elkaar ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 04 juni 2020 om 22:13:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 04 juni 2020 om 21:55:

Waar zie je racisme? Lol.


Niet zo maar oordelen, eerst lezen en dan pas reageren. Je afkeren tegen een bepaalde legitieme bevolkingsgroep is racisme. Potter haat ZZP-ers, hij denkt dat ik er eentje bent maar dat denkt hij.... Ik heb het beter voor elkaar ;)



:D :D :D :D

1. Ik haat geen ZZP'ers.
2. ZZP'er zijn is een vrijwillige keuze en dus kan er nooit sprake zijn van racisme
3. Ik had het helemaal niet tegen jou, maar ik begrijp inmiddels al langer dat jij denkt dat het hele forum om jou draait.
4. Ik wéét dat jij geen ZZP'er bent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 04 juni 2020 om 19:45:

(...)

Om terug te reizen in de tijd moet je iets vinden wat acteert op een hogere snelheid dan licht. Dit is dus een zwart gat, dat zuigt alles op inclusief licht, heeft een ongelooflijke downforce werking. De energie om aan een zwart gat te ontsnappen noemen ze ontsnappingsenergie (dat is dus een hoger level dan licht, Einstein zei onmogelijk). Maar wordt je erin getrokken dan verdamp je in deeltje...…. Dus is jouw energie gelijk aan de ontsnappingsenergie staat de tijd stil.... (...)



Interessante materie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » 5G: voor of tegen?