Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » 5G: voor of tegen?

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 18 19 20 21 22

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 mei 2020 om 23:28:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 23:18:

Even kijken een batterij die twee maal zo groot moet zijn. processor 1.5x zo snel, 5x zo veel G5 masten..... Ik denk dat ik het te laag heb ingeschat.[/quoteAls er voor die exemplaren dan ook een evenredige verhouding bestaat tussen prijs, kwaliteit, behoeften en mogelijkheden. Prima.



Begrijp helaas niet wat je bedoelt, 5G is massaal, input en output.

Kan wel begrijpen dat je hier niet op zit te wachten.

 

+1/-0

Voor 560 euro heb ik een OnePlus 8 Pro die 5Ghz aankan. Voor #6 per maand heb ik een VPN provider die geen logs bijhoudt.

Prima.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 23:45:

Voor 560 euro heb ik een OnePlus 8 Pro die 5Ghz aankan. Voor #6 per maand heb ik een VPN provider die geen logs bijhoudt.

Prima.


Jij hebt geen processor die 5 GHz aan kan anders was je miljrdair.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 23:36:

Begrijp helaas niet wat je bedoelt, 5G is massaal, input en output.

(...)



Ik laat 5G helemaal buiten beschouwing. Elke nieuwe technology die eventueel in 2022 actueel is.

Ik zie een toestel voor me dat voldoet aan mijn behoeften (eisen en wensen) en waarvan ik na afweging oordeel dat ik daar een bepaalde prijs voor wil betalen.

En als dat een prijs is die jij noemde zeg ik "prima".

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 23:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 23:45:

Voor 560 euro heb ik een OnePlus 8 Pro die 5Ghz aankan. Voor #6 per maand heb ik een VPN provider die geen logs bijhoudt.

Prima.


Jij hebt geen processor die 5 GHz aan kan anders was je miljrdair.



Joh...

 

+1/-0

Dit topic levert schijnbaar best veel frustraties op. Denk je dat ik van eentje van jullie wakker lig..... Grappig veel meer ervaring dan jullie bij elkaar.... Wil niet groot doen, maar lach je mij uit dan lach ik jou ook een beetje uit...…

Klasse Luigi voor je filmpje, dan ben je een kerel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 19:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 19:41:

Ik wíl juist dat ze gewoon een prik durft te halen, en niet dat ze bang wordt door dit soort internet gedoe is.



Ben je toch zelf bij, dat bepaal jij.

Maar voor mij beslis je niks. Ik heb al gezegd ben landelijk opgegroeid tussen de beesten. Ik heb redelijk wat weerstand (en dit heb ik niet zelf verzonnen). Nogmaals nooit griep gehad en dat is niet zonder reden. Oja in 2005 dronk ik in India water uit de kraan, werd niet ziek (was ik vergeten te melden)…

Die hards gaan niet snel dood :B



Sorry maar je begrijpt er echt werkelijk niets van. Je hebt echt geen een enkel idee...

Ik wíl er als ouder helemaal niet over beslissen.
Ik wil dat dat dit soort doelgroepen niet meer beïnvloedt worden door gasten met een dubbele agenda. Een ook de Antiavaccers, complot bedenkers en millieufreaks zijn allemaal -zonder uitzondering- mensen met een dubbele agenda. Vol met goed in elkaar gezette opinie stukken waar factcheckers hun handen vol aan hebben. Een als ze nou nog vechten voor een soort van goede zaak heb ik er zelfs nog begrip voor. Maar het zijn gewoon sneue gasten die in plaats van een gore doek voor hun raam met teksten als "de neutronenbom dood mensen" zich met semi goed in elkaar gezette internetartikelen zieltjes proberen te winnen.

Ik wil dat mijn dochter niet beïnvloedt wordt. Niet door dit soort gasten en niet door mij.

Het a life, get a job en ga scrabbelen met je tante. Een laat iedereen anders gewoon met rust.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 12 mei 2020 om 00:03:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 19:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 19:41:

Ik wíl juist dat ze gewoon een prik durft te halen, en niet dat ze bang wordt door dit soort internet gedoe is.



Ben je toch zelf bij, dat bepaal jij.

Maar voor mij beslis je niks. Ik heb al gezegd ben landelijk opgegroeid tussen de beesten. Ik heb redelijk wat weerstand (en dit heb ik niet zelf verzonnen). Nogmaals nooit griep gehad en dat is niet zonder reden. Oja in 2005 dronk ik in India water uit de kraan, werd niet ziek (was ik vergeten te melden)…

Die hards gaan niet snel dood :B



Sorry maar je begrijpt er echt werkelijk niets van. Je hebt echt geen een enkel idee...

Ik wíl er als ouder helemaal niet over beslissen.
Ik wil dat dat dit soort doelgroepen niet meer beïnvloedt worden door gasten met een dubbele agenda. Een ook de Antiavaccers, complot bedenkers en millieufreaks zijn allemaal -zonder uitzondering- mensen met een dubbele agenda. Vol met goed in elkaar gezette opinie stukken waar factcheckers hun handen vol aan hebben. Een als ze nou nog vechten voor een soort van goede zaak heb ik er zelfs nog begrip voor. Maar het zijn gewoon sneue gasten die in plaats van een gore doek voor hun raam met teksten als "de neutronenbom dood mensen" zich met semi goed in elkaar gezette internetartikelen zieltjes proberen te winnen.

Ik wil dat mijn dochter niet beïnvloedt wordt. Niet door dit soort gasten en niet door mij.

Het a life, get a job en ga scrabbelen met je tante. Een laat iedereen anders gewoon met rust.



Je jammert weer zonder cijfer onderbouwing.... De grap gaat er af pipo....Politiek zonder onderbouwing is niet de toekomst, wat jij als ziel denkt, boeit niemand. CAPICHE!

 

+1/-0

@Ieder

Dank voor jullie eigene invalshoek in de discussie en hopelijk zetten we ons niet af tegen elkaar maar leren we van andermans bijdragen.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Zowel Links als Rechts is allebei benepen. Doe mij maar gewoon ambidexter en adequaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 12 mei 2020 om 00:20:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 12 mei 2020 om 00:11:

@Ieder

Dank voor jullie eigene invalshoek in de discussie en hopelijk zetten we ons niet af tegen elkaar maar leren we van andermans bijdragen.




Jij hebt nadenkstof geleverd, hoop dat je vaker van deze filmpjes levert. Samen krijgen we die smerige stink linkse rakkers wel plat :) Wat een kut volk, met der kut vaccinaties...…



Juist.

Uiteindelijk komt altijd de ware ik naar boven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 12 mei 2020 om 00:20:

(...) Samen krijgen we die smerige stink linkse rakkers wel plat (...)



Mijn inziens een onmogelijk proces zolang er kiesrecht is en dit gerelateerd is aan leeftijd en niet aan IQ.

En dat heb ik het nog niet eens over de linkse rakkers die niet stinken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 12 mei 2020 om 00:43:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 12 mei 2020 om 00:20:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 12 mei 2020 om 00:11:

@Ieder

Dank voor jullie eigene invalshoek in de discussie en hopelijk zetten we ons niet af tegen elkaar maar leren we van andermans bijdragen.




Jij hebt nadenkstof geleverd, hoop dat je vaker van deze filmpjes levert. Samen krijgen we die smerige stink linkse rakkers wel plat :) Wat een kut volk, met der kut vaccinaties...…



Juist.

Uiteindelijk komt altijd de ware ik naar boven.



Grappig man dat jij op een 4G lijntje mensen kunt analyseren...… Hoe vaak wil je op je kloten hebben?

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Jongens wat bedroevend hoe jullie elkaar het licht niet in de ogen lijken te gunnen.
Waarom zulke verschrikkelijk opgewonden standjes?

 

+1/-0

Het wordt wel zo gebracht maar 5G is niet voor de consument ontwikkeld. Uiteindelijk wordt er steeds meer geautomatiseerd en krijgen we steeds meer werklozen. Mensen klikken constant maar ja zonder na te denken... Bron van mijn informatie, medewerker van NXP.... For the common internet user is 4G genoeg, je reageert bv. immers niet binnen 3 seconden op een mailtje, gemiddelde respons tijd is een half uur.... Bij een snel proces, bel je via het 700MHz netwerk...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 18 19 20 21 22

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » 5G: voor of tegen?