Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » 5G: voor of tegen?

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22

@Luigi

Die film is de spijker op de kop, daarom begon ik wederom over spindoctors.... Een spindoctor is er niet alleen op politiek niveau ;)

Dit topic begint echt leuk te worden :)

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 18:02:

LuigiTentorioABC schreef op 11 mei 2020 om 16:55:
Met het gedram

Dat is niet wat wij doen. Wij zijn standvastig dat is wat anders. Ik denk anders over de wereld dan jullie. Heb ik vooral door ervaring opgedaan. Een jaartje of 25 over de wereld reizen doet inzichten veranderen.

?

Wat denk je. Dat je de enige bent die over de wereld heeft gereisd?

En wie zegt nou dat jij geen spindocter bent? Want met dat gedram wordt dat onduidelijk. Je probeert alleen maar mensen te overtuigen dat jij het het beste van allemaal weet.

Waarom is dat, en met welk doel?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 mei 2020, 18:36:44.

+1/-0

Potter schreef op 11 mei 2020 om 18:25:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 18:02:

LuigiTentorioABC schreef op 11 mei 2020 om 16:55:
Met het gedram

Dat is niet wat wij doen. Wij zijn standvastig dat is wat anders. Ik denk anders over de wereld dan jullie. Heb ik vooral door ervaring opgedaan. Een jaartje of 25 over de wereld reizen doet inzichten veranderen.

?

Wat denk je. Dat je de enige bent die over de wereld heeft gereisd?

Zeg ik dat dan? Hoe kun jij weten wat ik denk? Weet je wie ik allemaal ontmoet heb?
Ik stel mij eigen in dit topic normaal op en keer op keer blijf je zuigen.... Je bent op terrein terecht gekomen waar je duidelijk 0,0 onderlegd bent en nog willen blaffen....

PS voor de rest van je geblaf, zou het filmpje van Luigi even kijken, misschien dringt het dan door.

+1/-0

Joh dat is een filmpje van FvD. Over polarisering gesproken. Nog los van of er een kern van waarheid in zit of niet.

En ik hoef helemaal niet onderlegd te zijn.
De vraag is waarom wil jij zo graag jouw kennis overdragen? Moeten wij perse onze kijk veranderen? Waarom?

Waar is dat de reden van?

Dat is toch geen gekke vraag?

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 mei 2020, 20:45:48.

+1/-0

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 18:11:

@Luigi

Die film is de spijker op de kop, daarom begon ik wederom over spindoctors.... Een spindoctor is er niet alleen op politiek niveau ;)

Opgetogen, beste nieuws van vandaag!

+1/-0

LuigiTentorioABC schreef op 11 mei 2020 om 21:35:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 18:11:

@Luigi

Opgetogen, beste nieuws van vandaag!

Zie je dat ik aardig ben, waardevolle bijdragen mogen eruit gehaald worden.
Dit topic dreigt onder dingus weer naar het corona virus te lopen. Dat is niet de bedoeling, het is een economisch topic.

Morgen zal ik even wat zaken uitzoeken, maar het komt er op neer dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....

+1/-0

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 21:47:

(...) het komt er op neer dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....

Als er voor die exemplaren dan ook een evenredige verhouding bestaat tussen prijs, kwaliteit, behoeften en mogelijkheden. Prima.

Maar er zullen toch zeker wel gradaties blijven bestaan in types, juist als gevolg van de verschillende behoeften?
Dat heb je nu ook. En daar is en blijft een markt voor.

+1/-0

Fier Koen schreef op 11 mei 2020 om 22:16:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 21:47:

(...) het komt er op neer dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....

Als er voor die exemplaren dan ook een evenredige verhouding bestaat tussen prijs, kwaliteit, behoeften en mogelijkheden. Prima.

Maar er zullen toch zeker wel gradaties blijven bestaan in types, juist als gevolg van de verschillende behoeften?
Dat heb je nu ook. En daar is en blijft een markt voor.

Ik ben het niet met je eens. Heb vaak samen gereist met een Wizzkid, joh het 3.5 GHz netwerk is er al lang :) En noem mij maar een complot denker... Maar tegen meetapparatuur kan je niet op en die hadden wij :)

+1/-0

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 22:29:

Ik ben het niet met je eens. Heb vaak samen gereist met een Wizzkid, joh het 3.5 GHz netwerk is er al lang :) En noem mij maar een complot denker... Maar tegen meetapparatuur kan je niet op en die hadden wij :)

Het is mij niet duidelijk waar je het niet mee eens bent.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 23:03:

Waarom niet? (...)

Ik leg het accent in mijn reactie hier op: "dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....".

Dus op de prijs van een toestel in de markt op dat moment.
Kun je zelfs helemaal los zien van 5G of de nieuwste technologie op dat moment.

+1/-0

Fier Koen schreef op 11 mei 2020 om 23:11:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 23:03:

Waarom niet? (...)

Ik leg het accent in mijn reactie hier op: "dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....".
.

Even kijken een batterij die twee maal zo groot moet zijn. processor 1.5x zo snel, 5x zo veel G5 masten..... Ik denk dat ik het te laag heb ingeschat.

+1/-0

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 23:18:

Even kijken een batterij die twee maal zo groot moet zijn. processor 1.5x zo snel, 5x zo veel G5 masten..... Ik denk dat ik het te laag heb ingeschat.

Ja en?

Dat doet geen afbreuk aan wat ik eerder schreef:

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » 5G: voor of tegen?