Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » 5G: voor of tegen?

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22

@Luigi

Die film is de spijker op de kop, daarom begon ik wederom over spindoctors.... Een spindoctor is er niet alleen op politiek niveau ;)

Dit topic begint echt leuk te worden :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 18:02:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 mei 2020 om 16:55:
Met het gedram


Dat is niet wat wij doen. Wij zijn standvastig dat is wat anders. Ik denk anders over de wereld dan jullie. Heb ik vooral door ervaring opgedaan. Een jaartje of 25 over de wereld reizen doet inzichten veranderen.



🙄

Wat denk je. Dat je de enige bent die over de wereld heeft gereisd?

En wie zegt nou dat jij geen spindocter bent? Want met dat gedram wordt dat onduidelijk. Je probeert alleen maar mensen te overtuigen dat jij het het beste van allemaal weet.

Waarom is dat, en met welk doel?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 mei 2020, 18:36:44.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 18:25:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 18:02:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 mei 2020 om 16:55:
Met het gedram


Dat is niet wat wij doen. Wij zijn standvastig dat is wat anders. Ik denk anders over de wereld dan jullie. Heb ik vooral door ervaring opgedaan. Een jaartje of 25 over de wereld reizen doet inzichten veranderen.



🙄

Wat denk je. Dat je de enige bent die over de wereld heeft gereisd?


Zeg ik dat dan? Hoe kun jij weten wat ik denk? Weet je wie ik allemaal ontmoet heb?
Ik stel mij eigen in dit topic normaal op en keer op keer blijf je zuigen.... Je bent op terrein terecht gekomen waar je duidelijk 0,0 onderlegd bent en nog willen blaffen....

PS voor de rest van je geblaf, zou het filmpje van Luigi even kijken, misschien dringt het dan door.

 

+1/-0

Joh dat is een filmpje van FvD. Over polarisering gesproken. Nog los van of er een kern van waarheid in zit of niet.

En ik hoef helemaal niet onderlegd te zijn.
De vraag is waarom wil jij zo graag jouw kennis overdragen? Moeten wij perse onze kijk veranderen? Waarom?

Waar is dat de reden van?

Dat is toch geen gekke vraag?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 18:47:


Waar is dat de reden van?



Het is de toon hoe de muziek gemaakt wordt. Nu klinkt je vraag en beschrijving al stukken beter.

Of jij bent huisvader of je doet iets aan de politieke of economische kant. Ik vind zulke gasten helemaal niks. Ze nemen beslissingen zonder iets van systemen te kennen.

Wat mij drijft. Ik werk aan een beter milieu met hedendaagse en future technologie. Er is nu geen voetbal, anti voetballer Promes dissen ben ik wel zat...… Dus dan rollen we hier een tapijtje uit.

Ps. dat verhaal van 5G netwerk uitzoeken kostte me een uurtje, NXP is een klant.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 19:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 18:47:


Waar is dat de reden van?



Of jij bent huisvader of je doet iets aan de politieke of economische kant. Ik vind zulke gasten helemaal niks. Ze nemen beslissingen zonder iets van systemen te kennen.



Ik ben eigenlijk helemaal geen van beide.
Mag dat ook?

Ik heb wel een verstandelijk beperkte dochter (ongeval), en voor haar ben ik echt enorm allergisch voor gasten die de waarheid prediken op internet, alleen maar omdat ze tegen het huidige gevoerde beleid zijn, en zonder dat ze begrijpen welk gevaar er in beïnvloeding zit.

En sorry, maar jij bent net zo hard aan het beïnvloeden als elke politieke partij ook.

En nu kan mij 5G echt geen ruk schelen, maar zij leest dat politieke gewauwel over vaccins en Gates ook. En je richt daar echt enorme schade mee aan. En op die punten zal ik me altijd blijven verweren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 19:19:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 19:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 18:47:


Waar is dat de reden van?



Of jij bent huisvader of je doet iets aan de politieke of economische kant. Ik vind zulke gasten helemaal niks. Ze nemen beslissingen zonder iets van systemen te kennen.



Ik ben eigenlijk helemaal geen van beide.
Mag dat ook?

Ik heb wel een verstandelijk beperkte dochter (ongeval), en voor haar ben ik echt enorm allergisch voor gasten die de waarheid prediken op internet, alleen maar omdat ze tegen het huidige gevoerde beleid zijn, en zonder dat ze begrijpen welk gevaar er in beïnvloeding zit.

En sorry, maar jij bent net zo hard aan het beïnvloeden als elke politieke partij ook.

En nu kan mij 5G echt geen ruk schelen, maar zij leest dat politieke gewauwel over vaccins en Gates ook. En je richt daar echt enorme schade mee aan. En op die punten zal ik me altijd blijven verweren.



Goed antwoord, respect hoor. Mijn vader werd 60 nooit griep gehad en ging de griep spuit halen. Twee weken later na heftige griep was hij dood....

Ik woon redelijk landelijk en corona is hier niet aan de orde. Ik zeg niet dat het je niet kan krijgen!

Ik zelf heb ook nooit griep gehad en ik ga geen enkele inenting meer halen...… Stel je voor dat corona muteert dan ben je jaarlijks aan de beurt. En geloof me maar zo n serum is niet goed voor je.

Ps dat mensen een prik krijgen geen probleem, maar wel risico groepen.

 

+1/-0

Ik wíl juist dat ze gewoon een prik durft te halen, en niet dat ze bang wordt door dit soort internet gedoe is.

En dat ze gewoon anti conceptie durft te halen, zover dat ze allemaal gasten in haar nek heeft die op internet waarschuwen voor de eventuele gevaren van HPV.

Ik heb echt een bloedhekel aan beïnvloeding. In mijn ogen is beïnvloeding nooit oprecht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Potter schreef op 11 mei 2020 om 19:41:

Ik wíl juist dat ze gewoon een prik durft te halen, en niet dat ze bang wordt door dit soort internet gedoe is.



Ben je toch zelf bij, dat bepaal jij.

Maar voor mij beslis je niks. Ik heb al gezegd ben landelijk opgegroeid tussen de beesten. Ik heb redelijk wat weerstand (en dit heb ik niet zelf verzonnen). Nogmaals nooit griep gehad en dat is niet zonder reden. Oja in 2005 dronk ik in India water uit de kraan, werd niet ziek (was ik vergeten te melden)…

Die hards gaan niet snel dood :B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 mei 2020, 20:45:48.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 18:11:

@Luigi

Die film is de spijker op de kop, daarom begon ik wederom over spindoctors.... Een spindoctor is er niet alleen op politiek niveau ;)

Dit topic begint echt leuk te worden :)



Opgetogen, beste nieuws van vandaag!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 11 mei 2020 om 21:35:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 18:11:

@Luigi

Die film is de spijker op de kop, daarom begon ik wederom over spindoctors.... Een spindoctor is er niet alleen op politiek niveau ;)

Dit topic begint echt leuk te worden :)



Opgetogen, beste nieuws van vandaag!



Zie je dat ik aardig ben, waardevolle bijdragen mogen eruit gehaald worden.
Dit topic dreigt onder dingus weer naar het corona virus te lopen. Dat is niet de bedoeling, het is een economisch topic.

Morgen zal ik even wat zaken uitzoeken, maar het komt er op neer dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 21:47:

(...) het komt er op neer dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....



Als er voor die exemplaren dan ook een evenredige verhouding bestaat tussen prijs, kwaliteit, behoeften en mogelijkheden. Prima.

Maar er zullen toch zeker wel gradaties blijven bestaan in types, juist als gevolg van de verschillende behoeften?
Dat heb je nu ook. En daar is en blijft een markt voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 mei 2020 om 22:16:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 21:47:

(...) het komt er op neer dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....



Als er voor die exemplaren dan ook een evenredige verhouding bestaat tussen prijs, kwaliteit, behoeften en mogelijkheden. Prima.

Maar er zullen toch zeker wel gradaties blijven bestaan in types, juist als gevolg van de verschillende behoeften?
Dat heb je nu ook. En daar is en blijft een markt voor.



Ik ben het niet met je eens. Heb vaak samen gereist met een Wizzkid, joh het 3.5 GHz netwerk is er al lang :) En noem mij maar een complot denker... Maar tegen meetapparatuur kan je niet op en die hadden wij :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 22:29:

Ik ben het niet met je eens. Heb vaak samen gereist met een Wizzkid, joh het 3.5 GHz netwerk is er al lang :) En noem mij maar een complot denker... Maar tegen meetapparatuur kan je niet op en die hadden wij :)



Het is mij niet duidelijk waar je het niet mee eens bent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 mei 2020 om 22:39:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 22:29:

Ik ben het niet met je eens. Heb vaak samen gereist met een Wizzkid, joh het 3.5 GHz netwerk is er al lang :) En noem mij maar een complot denker... Maar tegen meetapparatuur kan je niet op en die hadden wij :)



Het is mij niet duidelijk waar je het niet mee eens bent.


Ik rust super op privacy, heb een rond reis gehad door Australië en Nieuw Zeeland, alleen een pre paid telefoontje bij me..... Niemand wist waar ik was, perfect, geen gezeik ook. Van de laatste twintig jaar, de beste periode.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 22:47:

Ik rust super op privacy, heb een rond reis gehad door Australië en Nieuw Zeeland, alleen een pre paid telefoontje bij me..... Niemand wist waar ik was, perfect, geen gezeik ook. Van de laatste twintig jaar, de beste periode.



Jij had het over dat 'in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....'. Dat heeft niets met pre-paid te maken.

Ik begrijp de wending in de conversatie niet ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 mei 2020 om 22:55:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 22:47:

Ik rust super op privacy, heb een rond reis gehad door Australië en Nieuw Zeeland, alleen een pre paid telefoontje bij me..... Niemand wist waar ik was, perfect, geen gezeik ook. Van de laatste twintig jaar, de beste periode.



Jij had het over dat 'in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....'. Dat heeft niets met pre-paid te maken.

Ik begrijp de wending in de conversatie niet ...



Waarom niet?
Allereerst daag ik je uit. Ik ben een zakenman en ik doe niet mee aan 5G. Waarom doe ik niet mee? 5G is vrij makkelijk te onderscheppen. Waarom zou ik business deals maken over hun kanalen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 23:03:

Waarom niet? (...)



Ik leg het accent in mijn reactie hier op: "dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....".

Dus op de prijs van een toestel in de markt op dat moment.
Kun je zelfs helemaal los zien van 5G of de nieuwste technologie op dat moment.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 11 mei 2020 om 23:11:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 23:03:

Waarom niet? (...)



Ik leg het accent in mijn reactie hier op: "dat in pak em beet 2022, je mobieltje 1100-1200 euro gaat kosten....".
.



Even kijken een batterij die twee maal zo groot moet zijn. processor 1.5x zo snel, 5x zo veel G5 masten..... Ik denk dat ik het te laag heb ingeschat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 11 mei 2020 om 23:18:

Even kijken een batterij die twee maal zo groot moet zijn. processor 1.5x zo snel, 5x zo veel G5 masten..... Ik denk dat ik het te laag heb ingeschat.



Ja en?

Dat doet geen afbreuk aan wat ik eerder schreef:

Als er voor die exemplaren dan ook een evenredige verhouding bestaat tussen prijs, kwaliteit, behoeften en mogelijkheden. Prima.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 18 19 20 21 22

Ajax Forum » Maatschappelijke discussies » 5G: voor of tegen?